Grove solgt seg ut
MorganKane
25.02.2021 kl 16:58
6827
Hehe,
Jeg har sagt at Røkke ordner opp. Han sitter ikke i sjefsstolen før til uka. Jeg har også sagt at TT sannsynligvis må gå for å få Yulin på skinner igjen. Jeg har vel aldri kommentert Grove sitt utspill.
Hvis Grove har vært så dum og løyet om teamsmøte så burde han anmeldes for markedsmanipulasjon.
Jeg har sagt at Røkke ordner opp. Han sitter ikke i sjefsstolen før til uka. Jeg har også sagt at TT sannsynligvis må gå for å få Yulin på skinner igjen. Jeg har vel aldri kommentert Grove sitt utspill.
Hvis Grove har vært så dum og løyet om teamsmøte så burde han anmeldes for markedsmanipulasjon.
Litt provoserende at Oslo Børs har satt ny all time high, mens REC har gått ned nesten 30 prosent de siste 6 dagene. Men ingenting vi old timers ikke har opplevd før - og verre til!
t3sm
25.02.2021 kl 16:55
6828
Flott at han sikrer gevinst.
Men folkens, slapp av!
Skrev tidligere at det virket som om han prøvde å presse prisen ned for å få en bedre inngang, og det inntrykket sitter. Litt som panthera1 gjorde her for litt tilbake.
Veldig skummelt at han «gir ut informasjon» som ikke stemmer. Det håper jeg noen tar tak i!
Mulig han ble stressa nå? Men RECSI kommer mest sannsynlig inn på OBX-lista og om en uke på dette tidspunktet sitter nok Røkke i styret. Ting skjer. Og det fort.
Ønsker han her lykke til, men slutt å spre falsk info!
Har kjøpt uten å kjenne til han her og selger ikke bare fordi han gjør det.
Hvem vet - kanskje han ville ha kjøpt mine isåfall?
Legger aksjene i skuffene. Åpnes om noen år til en høyere pris!
Men folkens, slapp av!
Skrev tidligere at det virket som om han prøvde å presse prisen ned for å få en bedre inngang, og det inntrykket sitter. Litt som panthera1 gjorde her for litt tilbake.
Veldig skummelt at han «gir ut informasjon» som ikke stemmer. Det håper jeg noen tar tak i!
Mulig han ble stressa nå? Men RECSI kommer mest sannsynlig inn på OBX-lista og om en uke på dette tidspunktet sitter nok Røkke i styret. Ting skjer. Og det fort.
Ønsker han her lykke til, men slutt å spre falsk info!
Har kjøpt uten å kjenne til han her og selger ikke bare fordi han gjør det.
Hvem vet - kanskje han ville ha kjøpt mine isåfall?
Legger aksjene i skuffene. Åpnes om noen år til en høyere pris!
Gratuler Grov han har hatt en flott reise, forstår at han ønsker gevinst, 30-40 mill på konto er ikke småpenger selv for Grov....men at aksjen skal falle på dette er nok vertfal en liten overreaksjon☺️
seth skrev Den posten er samme som BNP sin fra 23.feb.
Mitt poeng er at Grove har vel ingen tyngde i markedet.. Skal liksom Grove bli den nye «Spetalen-bjellesau»
Det er vel like Bull at det et en privat investor som har kjøpt seg opp med dobbelt så mange aksjer som Grove. Ligger som nest største aksjonær..
spennende å se hvor langt ned vi skal. mulig det blir et par tusen aksjer til om prisen kryper under 15kr
Michael Burry solgte seg ut av Gamestop posten sin når aksjen var på $15 i år. Noen uker senere var aksjen helt oppe på $483. Det har ingen betydning om en aksjonær selger seg ut. I tillegg hadde Nico kun 1% eierskap, som ikke er all verdens
Njård
25.02.2021 kl 15:43
7766
Grove er en spradebass.
Han veit hverken mer eller mindre enn oss andre.
Det hadde ikke allverden effekt da han gikk inn, burde ikke ha allverden effekt om han går ut heller.
Han veit hverken mer eller mindre enn oss andre.
Det hadde ikke allverden effekt da han gikk inn, burde ikke ha allverden effekt om han går ut heller.
Jeg skjønte vel også at han løy. Sjokkert over at Kjerstad callet han ut på det.
Finanstilsynet kan ikke gjøre noe, de må prioritere grovere saker. Tror jeg basert på at jeg har vært jurist og jobbet opp mot arbeidstilsynet i 1 år. Tilsyn helt sykt underbemannet.
Verre med hans disippel Troy. Der er skuffelsen stor.
Finanstilsynet kan ikke gjøre noe, de må prioritere grovere saker. Tror jeg basert på at jeg har vært jurist og jobbet opp mot arbeidstilsynet i 1 år. Tilsyn helt sykt underbemannet.
Verre med hans disippel Troy. Der er skuffelsen stor.
Redigert 25.02.2021 kl 15:46
Du må logge inn for å svare
Nettopp
Opportunist1
25.02.2021 kl 15:37
7803
Jasper7 skrev Kommer vel en emisjon snart da, noen vet mer enn andre?
Dere - slutt å spekulere i emisjoner. Hvis han er blitt kontaktet om en emisjon, sitter han på innsideinformasjon og kan ikke handle. Og selv om han tror at det er en emisjon på gang og selger seg ut av den grunn, er det helt umulig å vite hvor mange aksjer han får i en emisjon. I siste emisjon i REC var tildelingen 20%. Å selge alt for å få tilbake bare 20% er ikke akkurat en god handel. Så slutt å spekulere i emisjoner.
sigge
25.02.2021 kl 15:36
7844
Groven er nok blitt hjernevasket av Twitter ang. Bitcoin,
han banker nok på døra rundt 4. mars.
han banker nok på døra rundt 4. mars.
Skalleknarp
25.02.2021 kl 15:32
7861
Det er flere her som ser ut til å glemme hva som skjer i USA. De vil bli selvforsynte (les uavhengig av KIna) mht. å kunne lage nødvendig elektronikk til bil/ og -elektronikk bransjen. Dette er selvsagt ikke gjort over natta, men spør du meg er det mer substans i dette for REC enn hva foreksempel fremtidig bruk av Hydrogen for de selskapenen som har fokus på det. Mht. ESG så har REC et lavt Carbonavtrykk på sin produksjon - mer eller mindre best i klassen, lave priser og all verdens muligheter når dette bare skal materialisere seg. Mao - fremtiden ser lys ut Grove eller ikke. Litt bumpy akkurat siste tiden, men som Morgan Kane opplistet på en annen tråd er det mange triggere i luften for REC nå. Summen av dette om bare noen slår inn MÅ medføre mer inntjening > høyere REC kurs etterhvert. Dette vil komme....tror jeg. Her må man bare ha troen - og ikke spekulere i "Negative Waves" som mange elsker å spre - forsterke.
Redigert 25.02.2021 kl 15:33
drapper12
25.02.2021 kl 15:31
7860
Noen burde egentlig tipse Finanstilsynet om det her. Ser veldig mistenktsomt ut.
xray292
7803
Jasper7 skrev Kommer vel en emisjon snart da, noen vet mer enn andre?
Hvorfor skal det bli emisjon!!!??? Rec har allerede 1 mrd på bok, nok penger til å få igang ML. Røkke kan ikke kreve emisjon bare fordi AH ønsker å øke sin beholdning. Emisjon må begrunnes godt!!
enurweb
7821
Grove har solgt, Hansen og ett par andre Olsen. Samtidig har Andreasen, Johansen, Larsen og Pedersen alle kjøpt seg inn. Verden går videre :)
nemi's
25.02.2021 kl 15:28
7880
Tanjiro skrev Flott, takk for info:) veldig merkelig hele greia, hmm
Stor glede her inne over at det angivelige Teams-møtet nå viser seg likevel ikke å ha funnet sted. Møtet der Grove, REC og JV-partner sammen ordnet opp i Yulin-flokene...
Hvor lettlurte er dere egentlig?
Ikke noe er endret i Kina, altså. Til tross for at Morgan Kane gikk fem på, og har solgt påstandene til Grove som kjempetrigger her inne.
Herregud.
Hvor lettlurte er dere egentlig?
Ikke noe er endret i Kina, altså. Til tross for at Morgan Kane gikk fem på, og har solgt påstandene til Grove som kjempetrigger her inne.
Herregud.
xray292
25.02.2021 kl 15:24
7833
Det behøver ikke bety Grove ikke snakker sant. Jeg ble overrasket selv at Grove postet dette på Twitter som anses å være konfidensiell informasjon. Kjerstad kan derfor ikke utdype noe mer om dette.
Takk for at du deler Denvise. Det jeg mistenker er at han bare løy og forsøkte å hause opp aksjen, fordi han hadde allerede bestemt seg for å sikre gevinst. Når han så at aksjen sliter med å bryte over 18.5kr og at han muligens må vente lenger, så selger han seg ut - kommer med twitter meldingen sin. Hadde ikke overrasket meg om han forsøker å få ned prisen for å få billigere inngang. En uærlig trader, med andre ord. Håper prisen skyter fart, sånn at han får svi litt.
Med det sagt er det kjempe dumt av han å lyve om at han har vært i kontakt med ledelsen i REC Silicon. Er jo direkte ulovlig å forsøke å hause opp en aksje med å dele "innsideinformasjon" til andre, eller tar jeg feil nå?
Med det sagt er det kjempe dumt av han å lyve om at han har vært i kontakt med ledelsen i REC Silicon. Er jo direkte ulovlig å forsøke å hause opp en aksje med å dele "innsideinformasjon" til andre, eller tar jeg feil nå?
HAS
25.02.2021 kl 15:23
4603
Tanjiro skrev Flott, takk for info:) veldig merkelig hele greia, hmm
Kan det ikke være at han forbereder seg på en billig emisjon?
Rutejens
25.02.2021 kl 15:23
4599
Støttes. Jeg er for dum til å forstå noe annet enn at dette lukter fisk, all hausingen slår heller ikke til. Sitter long, men blir allikevel skuffet gang på gang...
xray292
25.02.2021 kl 15:18
4662
Markedet tar ikke særlig hensyn til disse tiggerne så lenge ML er stengt. Rec må offentliggjøre en dato for gjenåpning før den store effekten finner sted. Og for Røkke passer dette fint. Han trenger mer tid til å kjøpe seg opp til 34/51% eierandel i Rec.
Redigert 25.02.2021 kl 15:20
Slettet brukerskrev Wtf. Bra jobba
Han fremstår som en typisk løgner ! Er ikke slike løgner fra storaksjonærer straffbart ?
Pippen
25.02.2021 kl 15:18
4662
Må si jeg er litt skuffa men kommer ikke til å ligge våken i natt. Selv har jeg ingenting til salgs og jeg gjør uansett ikke mine handler basert på hva andre gjør eller sier.
Nico var vel en av aksjonærene i RECSI med lavest snitt. Da er det innafor å ta gevinst. Basert på opplysninger han selv har gitt ved flere anledninger, er han en helt vanlig fyr som nå har tjent nær 60 mill i gevinst og inntekter på å låne ut til short.
Kan for øvrig være verdt å minne om at dette er en investor som gikk ut på Twitter for ikke lenge siden og sa at det var lurt å kjøpe NAS + at elsparkesykler kom til å bli en flopp. En grei påminnelse om at det kan være lurt å gjøre sine egne vurderinger og refleksjoner ;)
God flytur videre Ørn!
Nico var vel en av aksjonærene i RECSI med lavest snitt. Da er det innafor å ta gevinst. Basert på opplysninger han selv har gitt ved flere anledninger, er han en helt vanlig fyr som nå har tjent nær 60 mill i gevinst og inntekter på å låne ut til short.
Kan for øvrig være verdt å minne om at dette er en investor som gikk ut på Twitter for ikke lenge siden og sa at det var lurt å kjøpe NAS + at elsparkesykler kom til å bli en flopp. En grei påminnelse om at det kan være lurt å gjøre sine egne vurderinger og refleksjoner ;)
God flytur videre Ørn!
Ærligtalt
25.02.2021 kl 15:16
4707
Det grønne skiftet er selvfølgelig ikke avlyst :)
Den har falt for mye nå, enkelt og greit
Den har falt for mye nå, enkelt og greit
Wtf. Bra jobba
drapper12
25.02.2021 kl 15:11
4760
https://finansavisen.no/nyheter/boers-finans/2012/01/solgte-alt-av-aksjer-i-mai-tror-paa-boersrally-naa
Denne karen slutter ikke med å være morsom, se hva han fant på i 2012 og fort han endret mening
Denne karen slutter ikke med å være morsom, se hva han fant på i 2012 og fort han endret mening
Lukter fisk hele greia som skjer med rec. Omtrent daglige positive meldinger, alt ligger til rette for åpning og utviding i usa også skal kursen presses ned. Alt lå til rette for en fantastisk oppgang i dag men allikevel skal kursen holdes nede. Vet ikke hvorfor dette skjer, men jeg tror det er noe muffens. Kall meg gjerne dum
drapper12
25.02.2021 kl 15:01
4936
Er ikke dette direkte ulovlig av Grove å lyve om noe sånt? Finanstilsynet må gå etter han hvis han har gjort noe ulovlig.
JML
25.02.2021 kl 14:57
4978
For egendel er jeg litt betenkt over at han i mange sammenhenger blir sittende på begge sider av bordet om han omsider får økt sin eierandel, for nå blir jo dette endel av et større konsern der han har aksjemajoriteten...?
Tok kontakt med IR ang påstått Teams møte fra Grove. Han vet/visste absolutt ingenting mer enn oss andre..
Hei,
Kjenner ikke til hva som måtte ligge til grunn for vedkommende investors vurderinger om kjøp og salg av aksjer, så det må han nestes svare for selv.
Hva angår informasjon så er det ikke kommunisert noe annet i investormøtene enn det som ble kommunisert under presentasjon av selskapets resultat for fjerde kvartal fradag 19. februar.
Nils Ove Kjerstad
Adviser
Hei,
Kjenner ikke til hva som måtte ligge til grunn for vedkommende investors vurderinger om kjøp og salg av aksjer, så det må han nestes svare for selv.
Hva angår informasjon så er det ikke kommunisert noe annet i investormøtene enn det som ble kommunisert under presentasjon av selskapets resultat for fjerde kvartal fradag 19. februar.
Nils Ove Kjerstad
Adviser
Rutejens
25.02.2021 kl 14:54
4923
Kjenner jeg er lei av alle hauserene som lover oppgang etter enhver nyhet. Skal banne på at Røkkeeffekten ikke slår til neste uke fordi det allerede er priset inn.
Så tips til aldre som er like noobs som meg, sitt long i denne , ikke vent på kortsiktig gevinst basert på eventyr om gull og grønne skoger.
Så tips til aldre som er like noobs som meg, sitt long i denne , ikke vent på kortsiktig gevinst basert på eventyr om gull og grønne skoger.
Ærligtalt
25.02.2021 kl 14:54
4865
Jeg syns den ligger for lavt på 17,- og var litt høy på 24,-... Rundt 20,- Bør vel være fair?
Min teori og analyse har ikke forandret seg selv om jeg ligger med -30% tap på store deler av formuen min som er i REC. Selskapet har et sterkt fundament med enormt potensiale. Jeg kunne ikke bry meg mindre om hva en spekulant som Nicolay Grove gjør. Personlig så tror jeg han forsøker å presse prisen ned for å kjøpe seg inn igjen til en rimeligere kurs.