FLYR - er bunnen nådd?
Positive tendenser nede på 5-tallet som også var emisjonspris. Har lastet det jeg kan og smører meg med tålmodighet.
Når verden åpner opp igjen til sommeren skal nok mange ut og fly. Tror på en rebound for hele sektoren her!
Når verden åpner opp igjen til sommeren skal nok mange ut og fly. Tror på en rebound for hele sektoren her!
Strategi
30.06.2021 kl 15:31
6720
Ikke uenig i det du sier, bare et innspill fra min side .
Har ikke sett noe om dette i forretnings strategien deres heller.
Så det er ikke dette selskapet er bygd på.
Ettersom jeg har forstått så har iallefal 1 flygning gått helt etter planen, alle ledd i organisasjonen var drillet og det gikk på skinner.
Har ikke sett noe om dette i forretnings strategien deres heller.
Så det er ikke dette selskapet er bygd på.
Ettersom jeg har forstått så har iallefal 1 flygning gått helt etter planen, alle ledd i organisasjonen var drillet og det gikk på skinner.
Flyene er velprøvde og sikre. De samme som Norwegian bruker. Problemet med dem er at de begynner å bli gamle, og nye fly som Airbus 320 og Boeing 737 MAX er mye mer drivstoff vennlige samt miljøvennlige. Store investeringer venter for både Flyr og NAS.
Strategi
30.06.2021 kl 16:13
6723
Enig, men 737 -800 flyene Flyr overtar er i topp stand.
Jeg vil tro at når de overtas er det utført full gjennomgang på forhånd og at slitedeler er skiftet.
Flyene overtas billig billig og det er i følge flyr ikke så mye vedlikehold på disse, dette er arbeidshester i ny drakt.
Nettop derfor er de valgt.
Det er god økonomi i dette på grunn av solid tilgang og fordelen for Flyr er mindre opplæring , kjent flytype forutsigbarhet på kostnader.
Flyene fremstår som nye ettersom jeg har forstått , mener med dette at de er oppgradert innvendig i cabin.
Man kan sikkert diskutere dette valget av flytype frem og tilbake til evigheten, men det er nå det valget ledelsen i Flyr har tatt.
Tror det blir moro i Flyr fremover .
Jeg vil tro at når de overtas er det utført full gjennomgang på forhånd og at slitedeler er skiftet.
Flyene overtas billig billig og det er i følge flyr ikke så mye vedlikehold på disse, dette er arbeidshester i ny drakt.
Nettop derfor er de valgt.
Det er god økonomi i dette på grunn av solid tilgang og fordelen for Flyr er mindre opplæring , kjent flytype forutsigbarhet på kostnader.
Flyene fremstår som nye ettersom jeg har forstått , mener med dette at de er oppgradert innvendig i cabin.
Man kan sikkert diskutere dette valget av flytype frem og tilbake til evigheten, men det er nå det valget ledelsen i Flyr har tatt.
Tror det blir moro i Flyr fremover .
Andersiverden
30.06.2021 kl 17:24
6725
Strategi: Et lite enkelt regnestykke: En venn av meg, pensjonert kaptein på 737fra SAS, forteller at ca driftskostnader for en 1 time i lufta til f eks Bergen ligger på rundt regnet kr 50.000. Vi kan anta at FLYR kjører med 180 passasjerer. Da ligger break even et sted rundt kr 300 i billettpris en vei. Vel å merke med fulle fly. Til Tromsø tar det 2 timer. Da kan vi bare fortsette regnestykket. De må jobbe hardt framover for å fylle setene. Steinhardt! Kan nevne at det på dagens flygning til Tromsø kl 17:55 er det 81 ledige seter. Tatt fra selskapets bookingside.
Redigert 30.06.2021 kl 17:55
Du må logge inn for å svare
Winter is Here
30.06.2021 kl 17:28
6730
Flyr satser på færre fly så de kan fylles, og når de ser at behovet er der så vil de utvide parken sakte. De er fleksible å kan satse på ruter som lønnsømme. NAS har mange fly som de må fylle, og må konkurrere med flere hvis det er snakk om reiser til utlandet ig innlands. I tillegg har de fortsatt masse gjeld som de må betjenne og nåværende priser er det beste de kan få med tanke på konkurranse, mulig at de burde vart høyere, men pga konkurranse må de holde de lave.
Redigert 30.06.2021 kl 17:33
Du må logge inn for å svare
Strategi
30.06.2021 kl 23:10
6429
Jeg tror vi skal overlate regnestykket til ledelsen i Flyr og ta det derifra.
Dagens flygning var en stor succe for selskapet.
Fordelen Flyr har er at de starter forsiktig opp og slipper kostnader og vedlikehold på mye parkerte fly.I tillegg har de en smal organisasjon.
Jeg tror Flyr kommer til å levere, når det gjelder billett priser så ha Flyr ikke bare billig billetter, viktig å huske på.
Så langt har Flyr gjort alt riktig, de må tilpasse seg « learning by doing» men justeringer kommer raskt på plass.
Flyr har kunden i fokus.
Ser vi på aviation generelt i Europa så ser vi at vinneren er Ryanair Air.
London - Oslo 200 spenn, enkelte ganger billigere også.
Ikke service overhodet.
Basert på overnevnte tror jeg Flyr som nyoppstartet klarer å tilpasse seg og vil sørge for å inntjening for seg selv og aksjonærene.
Dagens flygning var en stor succe for selskapet.
Fordelen Flyr har er at de starter forsiktig opp og slipper kostnader og vedlikehold på mye parkerte fly.I tillegg har de en smal organisasjon.
Jeg tror Flyr kommer til å levere, når det gjelder billett priser så ha Flyr ikke bare billig billetter, viktig å huske på.
Så langt har Flyr gjort alt riktig, de må tilpasse seg « learning by doing» men justeringer kommer raskt på plass.
Flyr har kunden i fokus.
Ser vi på aviation generelt i Europa så ser vi at vinneren er Ryanair Air.
London - Oslo 200 spenn, enkelte ganger billigere også.
Ikke service overhodet.
Basert på overnevnte tror jeg Flyr som nyoppstartet klarer å tilpasse seg og vil sørge for å inntjening for seg selv og aksjonærene.
Strategi
01.07.2021 kl 07:12
6267
Man kan jo også forholde seg til profesjonelle som forholder seg til dagens moderne systemer.
Ref. Dagens E-24 .
– Flyr blir en liten aktør, og vi får se hvordan de kommer igang. De vil ligge litt lavere i pris enn Norwegian og har en lavere kostnadsbase som tillater det, sier analytikeren.
—————-
Alle har en pensjonert venn , kostnadsbildet tidligere er helt annerledes.
Nå går som et eksempel leasing avtalene på «leasing by the hour», mye er endret i den totale kostnadsbasen.
Tror på solid åpning i dag og at Flyr fortsetter klatringen.
Ref. Dagens E-24 .
– Flyr blir en liten aktør, og vi får se hvordan de kommer igang. De vil ligge litt lavere i pris enn Norwegian og har en lavere kostnadsbase som tillater det, sier analytikeren.
—————-
Alle har en pensjonert venn , kostnadsbildet tidligere er helt annerledes.
Nå går som et eksempel leasing avtalene på «leasing by the hour», mye er endret i den totale kostnadsbasen.
Tror på solid åpning i dag og at Flyr fortsetter klatringen.
Redigert 01.07.2021 kl 07:13
Du må logge inn for å svare
Ca
01.07.2021 kl 09:17
6133
Da var vi i rødt. Klar til å fyre av neste post med manipulasjon som tema? :-) Markedet har mer tro på NAS i dag. E24 brukte forøvrig Hareide sin FLYR støtte å går til heller å fokusere artikkelen negativt rundt NAS bonuser.
Kåre Grønn
01.07.2021 kl 10:03
6055
Viktig å satse på nye verdier etter all søppla som ligger etter Norwegian. Jeg ser Flyr er opptatte av kundebetjening. Da står de allerede høyt i kurs for meg. No stress!!
Redigert 01.07.2021 kl 10:04
Du må logge inn for å svare
Andersiverden
01.07.2021 kl 10:16
6043
Ja, 200 kr til London Stansted er billig. Men de fleste skal nok til London og da koster billett på ekspresstogene 250-300 kr. See the point? Der gikk den billige billetten til kr 200 føyka. Men Ryanair tjener nok sine beste penger på alle andre tjenester enn bare billettprisen. I FLYR ser det ut til at de gir bort det meste uten å ta penger for det. Tror at det ikke er lønnsomt i det lange løp når konkurransen spisser seg til. Konkurransen gjør at de før eller siden må dekke inn lav billettpris og hente inn penger der det er mulig. Dersom de ikke greier det, kan løpet være kjørt.
Redigert 01.07.2021 kl 11:00
Du må logge inn for å svare
Kåre Grønn
01.07.2021 kl 11:27
5910
Negativ til nytt selskap? Hahaha. Tror de har kalkulert dette. Hjelp fra stat og oppstart finnes på lik linje som redning. Dette kommer!!
Brusselgeren
01.07.2021 kl 11:51
5943
Her må vi investere litt med hjerte.
Gi de litt tid så kommer nok pengene inn etter hvert.
Ingen som oppretter ett firma med hensikten å ikke tjene penger.
Er tross alt ikke kun flybillettene som pengene kommer inn på.
Gi de litt tid så kommer nok pengene inn etter hvert.
Ingen som oppretter ett firma med hensikten å ikke tjene penger.
Er tross alt ikke kun flybillettene som pengene kommer inn på.
Kåre Grønn
01.07.2021 kl 12:16
5964
Helt riktig. La de som ikke har tro komme seg ut! Det blir mediarespons utover og nyheter!
Kåre Grønn
01.07.2021 kl 14:33
6098
Ingen risiko med å satse Flyr ennå. Tipper de fyller innlandsflyene så det griner med prisene.
Strategi
02.07.2021 kl 09:55
5836
Ååååå- sånn og forstå, alle flyselskapene skal nå legges ned .
Flysegmentet er på rask innhenting., veldig rask.
Dagens handling er flyr er helt galematias.
Sitter rolig og lastet litt mer på dippen.
Flyr kommer, vent og se.
👨✈️✈️✈️✈️
Flysegmentet er på rask innhenting., veldig rask.
Dagens handling er flyr er helt galematias.
Sitter rolig og lastet litt mer på dippen.
Flyr kommer, vent og se.
👨✈️✈️✈️✈️
Strategi
02.07.2021 kl 12:11
5697
Tror det er bare å laste opp i Flyr med begge hender.
Uansett får du hentet sterke %’er på 10 % på kort sikt.
Det er bare å se opp mot himmelen, Flyr er stadig i lufta og fler og fler ruter lanseres løpende.
Kursmål 10 kr.
https://finansavisen.no/nyheter/luftfart/2021/04/16/7657344/meglerhus-starter-dekning-av-fersk-flyaksje-spar-nesten-dobling
Uansett får du hentet sterke %’er på 10 % på kort sikt.
Det er bare å se opp mot himmelen, Flyr er stadig i lufta og fler og fler ruter lanseres løpende.
Kursmål 10 kr.
https://finansavisen.no/nyheter/luftfart/2021/04/16/7657344/meglerhus-starter-dekning-av-fersk-flyaksje-spar-nesten-dobling
hamonrye
02.07.2021 kl 12:12
5779
Det er ikke så vanskelig å se hva som skjer med FLYR-aksjen akkurat nå. Det er rett og slett gevinstsikring innfor sommerferien. Dessuten er det en stund til neste trigger, så ikke forvent oppgang i juli, men heller august. De smarte solgte seg ut for noen dager siden. Vi andre får lide oss gjennom stormen.
Kan ikke bli mye gevinst sikring på disse kursene, vil nok heller tro at noen vil minske tapet sitt. emisjons frykt og priskrig i markede setter nok en demper fremover.
Strategi
05.07.2021 kl 14:26
10202
Da kan vi høre reklame for vårt» Nye «Norske flyselskap Flyr på Bla. P- 4.
Bra av Flyr at de kjører på med billig reklame, første gang jeg har hørt reklame for flyselskap på Norsk radio.
Bra og konsis var den også.
Bare å kjøpe med begge hender på disse kursene.
Tipper Flyr kommer til å ta av kursmessig om kort tid.
Det vi ser nå er manipuleringskurser som skaper gode kjøpsmuligheter.
👌✈️✈️✈️👨✈️👩✈️
Bra av Flyr at de kjører på med billig reklame, første gang jeg har hørt reklame for flyselskap på Norsk radio.
Bra og konsis var den også.
Bare å kjøpe med begge hender på disse kursene.
Tipper Flyr kommer til å ta av kursmessig om kort tid.
Det vi ser nå er manipuleringskurser som skaper gode kjøpsmuligheter.
👌✈️✈️✈️👨✈️👩✈️
Redigert 05.07.2021 kl 14:29
Du må logge inn for å svare
Strategi
05.07.2021 kl 14:32
10212
Hold på aksjene slik at de som manipulerer sliter med inndekning.
Det er teknisk kjøpssignal på Flyr med noe motstand litt høyere enn sist.
Denne ligger nå på 5.75
Det er teknisk kjøpssignal på Flyr med noe motstand litt høyere enn sist.
Denne ligger nå på 5.75
Redigert 05.07.2021 kl 14:34
Du må logge inn for å svare
Strategi
05.07.2021 kl 14:47
10235
Det skrives mye tull ang, flyprisene.
Prisene økes etterhvert som flyene fylles opp på de billigste klassene ( husk at Flyr har mange seter i sine fly.
Billigste billett fra Oslo 1755 i dag er på 1116 kr. Da får du selvfølgelig med deg sykkel - barnevogn eller paddleboard uten tillegg.
Kan ikke bli bedre.
Prisene økes etterhvert som flyene fylles opp på de billigste klassene ( husk at Flyr har mange seter i sine fly.
Billigste billett fra Oslo 1755 i dag er på 1116 kr. Da får du selvfølgelig med deg sykkel - barnevogn eller paddleboard uten tillegg.
Kan ikke bli bedre.
Kåre Grønn
05.07.2021 kl 16:45
10078
Jeg tror dessverre det tar for lang tid å få Flyr oppe og gå.. Det vil før eller seinere komme en emisjon så dyrt som det er å starte opp. Nas har ettersom jeg har forstått en mektig krigskasse på 7 milliarder kr.. de er også i praksis gjeldsfrie, noe folk ikke er klare over. Bevegelsene er for dårlige, noe som er dårlige tegn.. takk for denne gang
Redigert 05.07.2021 kl 16:46
Du må logge inn for å svare
Strategi
05.07.2021 kl 18:41
9991
Dårlig tidspunkt for Exit Kåre , nå som endelig Flyr er i lufta.
Redigert 06.07.2021 kl 08:22
Du må logge inn for å svare
Frodon
05.07.2021 kl 19:29
10016
NAS har kr 16-18 milliarder i gjeld. Hvis du synes det nesten er gjeldsfritt, når de taper kr 1,2 milliarder i kvartalet, tror jeg fond er mye bedre for deg enn aksjer 😅😅
https://finansavisen.no/forum/thread/135182/view
https://finansavisen.no/forum/thread/135182/view
bruker86
05.07.2021 kl 19:58
10092
Har ikke Flyr 4 fly i gang? Og ingen oppdatering på billettsalg og reisende?
alocacoc
05.07.2021 kl 21:05
10150
Flyr har en meget dyktig ledelse og ansatte, 500 millioner kroner på bok, to fly i flåten og daglige avganger til Bodø, Harstad/Narvik og Tromsø. De kommer med nye ruter til Bergen, Trondheim og Sør-Europa i august. De jobber i dag med et fordelsprogram som sannsynligvis kommer i løpet av sommeren. De har startet ruteplanleggingen for sommeren 2022 med 15-18 fly. Disse flyene er leases til litt under halv pris. I kroner er dette 1,5 million kroner per fly i måneden. Direkte kostnader i juli er rundt 15 million kroner og totale kostnader per måned 20-25 million kroner. I juli kommer det billettinntekter på 3-6 millioner kroner. Vi har kort historikk, men hittil er gjennomsnittlig fyllingsgrad ca. 20%. Utover sommeren kommer det børsmeldinger om fordelsprogram, flere fly, nye ruter, nye tilbud, medieomtaler og kanskje flere kjøpsanbefalinger fra meglerhusene.
Det kommer ingen emisjon i 2021, de som sier dette har ikke dekning for det. Det blir også noe banalt å sammenligne Flyr og Norwegians kapitalstruktur. Hovedårsaken til at Flyr kan være egenkapitalfinansiert med 600 mill. kroner er at de starter opp nytt selskap med historisk gode leasingavtaler. At Norwegian kommer til prise Flyr ut av markedet har ikke Norwegian råd til, jeg ser ikke det på som noe sannsynlig. Kundegrunnlaget i 2022 vil avgjøre Flyrs fremtid. I 2021 blir det ikke noen økonomiske problemer. Flyr har budsjettert med underskudd i år og overskudd neste år. Flyr kommer med oppdatering om billettsalg, ruter og diverse annet i august.
Arctic Securities har et kursmål på aksjen på 10 kroner med en kapitalkostnad på 10%. I følge Flyr er kapitalkostnaden 6%, så dette kursmålet kan med den forutsetningen økes til rundt 15 kroner.
Det kommer ingen emisjon i 2021, de som sier dette har ikke dekning for det. Det blir også noe banalt å sammenligne Flyr og Norwegians kapitalstruktur. Hovedårsaken til at Flyr kan være egenkapitalfinansiert med 600 mill. kroner er at de starter opp nytt selskap med historisk gode leasingavtaler. At Norwegian kommer til prise Flyr ut av markedet har ikke Norwegian råd til, jeg ser ikke det på som noe sannsynlig. Kundegrunnlaget i 2022 vil avgjøre Flyrs fremtid. I 2021 blir det ikke noen økonomiske problemer. Flyr har budsjettert med underskudd i år og overskudd neste år. Flyr kommer med oppdatering om billettsalg, ruter og diverse annet i august.
Arctic Securities har et kursmål på aksjen på 10 kroner med en kapitalkostnad på 10%. I følge Flyr er kapitalkostnaden 6%, så dette kursmålet kan med den forutsetningen økes til rundt 15 kroner.
Redigert 05.07.2021 kl 21:14
Du må logge inn for å svare
Graces
05.07.2021 kl 21:06
10188
Har pr nå 2 stk, men vil motta 2 nye fly i slutten av juli. Ved utgangen av 2021 kan Flyr sikre seg en flåte på 6-8 fly som vil avslutte fase en av driftsplanen.
Hva angår oppdatering er det vel litt tidlig da de kun har vært i luften knapt en uke.
Hva angår oppdatering er det vel litt tidlig da de kun har vært i luften knapt en uke.
Max Payne
05.07.2021 kl 21:23
10198
Mulig Flyr kunne valgt investorer som var noe mer stabile. Ser ikke bra ut når så mange selger seg ut. Det er store endringer blant topp 10. Dette bidrar til å skape ekstrem volatilitet og det er generelt et bear signal.
alocacoc
05.07.2021 kl 21:33
10171
Dersom du ser på de 50 største aksjonærene siste 30 dager har 31 ingen endringer (noen av disse 31 er nye aksjonærer). De 10 største aksjonærene er hovedsakelig bank og verdipapirfond, og disse har solgt aksjer en dag og kjøpt de samme aksjene en annen dag. Det er normalt og ikke nødvendigvis et dårlig tegn. Blant de 40 andre aksjonærene finner vi en del private investeringsselskaper og mange av disse sitter på aksjene.
Redigert 05.07.2021 kl 21:37
Du må logge inn for å svare
alocacoc
06.07.2021 kl 16:29
9796
Det er økende interesse for utenlandsreiser i takt med gjenåpningen av samfunnet. Norwegian hadde i går 18 internasjonale flyvninger fra Oslo Lufthavn med nesten fylle fly. SAS melder om det samme. Reisemålene er byer i Sør-Europa. Det er likevel langt unna normale nivåer, men det er positive nyheter for Flyr. De starter å fly til Alicante, Malaga og Nice i august, og billettsalget er allerede i gang. Det kan tyde på at flyene blir fullbooket! Kan det bli børsmeldinger om flere ruter til disse byene? Vi skal ikke se bort fra at rekordmange nordmenn velger å reise utenlands i høst. Det kommer også en høstferie der mange vanligvis reiser til utlandet. Dette kan bli veldig bra!
Max Payne
06.07.2021 kl 16:33
9814
Fondet DNB SMB er helt ute. Delphi reduserer + + og flere hjørnesteinsinvestorer tok rask gevinst. Da blir det sånn.
Tp
07.07.2021 kl 12:54
9485
Flyr er blant Arctic Securities' sommerfavoritter, opplyser analytiker Carl Frederick Bjerke.
Han viser til at børsnykommerens første flyvning er gjennomført som planlagt og at et velfungerende billettsystem nå er på plass.
– Selskapet er godt posisjonert til å dra nytte av den pågående økningen i antallet flyreiser innenlands og mellom Norge og Syd-Europa, utdyper Bjerke.
– Etter at WizzAir trakk seg ut av Norge, har Flyr kunnet etablere seg som markedsledende på pris, og med en langt mer fleksibel og effektiv organisasjon enn konkurrentene bør lønnsomheten bli god allerede i 2022.
Han viser til at børsnykommerens første flyvning er gjennomført som planlagt og at et velfungerende billettsystem nå er på plass.
– Selskapet er godt posisjonert til å dra nytte av den pågående økningen i antallet flyreiser innenlands og mellom Norge og Syd-Europa, utdyper Bjerke.
– Etter at WizzAir trakk seg ut av Norge, har Flyr kunnet etablere seg som markedsledende på pris, og med en langt mer fleksibel og effektiv organisasjon enn konkurrentene bør lønnsomheten bli god allerede i 2022.
Single Malt
07.07.2021 kl 23:29
9297
Fikk tilbake trading posten på 5,00 i går, var litt overraskende, ser den var noe lavere og, hadde ikke trodd den skulle ned hit igjen.
Strategi
08.07.2021 kl 07:13
9220
Ca
09.07.2021 kl 15:49
8886
Deilig å se masse folk og "normal" flytrafikk på OSL! Smekk fullt fly til Evenes
Strategi
12.07.2021 kl 15:56
8393
https://www.facebook.com/FlyrNorway/
Virker som om Flyr har full kontroll her.
Klar for videre klatring.
Tror på det.
✈️✈️✈️👨✈️👩✈️
Virker som om Flyr har full kontroll her.
Klar for videre klatring.
Tror på det.
✈️✈️✈️👨✈️👩✈️
Redigert 12.07.2021 kl 17:42
Du må logge inn for å svare
Strategi
14.07.2021 kl 09:33
8108
Ny dag , nye muligheter.
Stadig flere Flyr fly i lufta.
Tror veien opp nå blir kortere og kortere.
🚀🚀
Stadig flere Flyr fly i lufta.
Tror veien opp nå blir kortere og kortere.
🚀🚀
fastinvest
14.07.2021 kl 10:34
8089
Fikk aldri skrevet rapport fra 10k høyde ettersom de ikke hadde internett om bord noe som var litt skuffende. Ellers er flyene veldig fine, virker nye og alt gikk smertefritt.
Liker at man ikke må betale ekstra for golf bag som ett eksempel noe som gjør at alle golfspillere vil velge å fly med flyr. At de er billigst i utgangspunktet hjelper jo også veldig mye på når man skal velge flyselskap.
Da jeg fløy 30 juni var flyet halvfullt. I dag gjorde jeg en liten test for å sjekke flygning 15-17 juli og da er flyet på ca 70% kapasitet noe jeg må si er veldig bra. Virker som de begynner å få fart på ting.
Billett prisene er også på tur opp og da spesielt i helgene. Enkelte avganger koster 1000kr som viser at det er stor pågang for å bestille billig billettene.
At kursen er på 5kr forstår jeg bare ikke, virker som ting går veldig bra.
Liker at man ikke må betale ekstra for golf bag som ett eksempel noe som gjør at alle golfspillere vil velge å fly med flyr. At de er billigst i utgangspunktet hjelper jo også veldig mye på når man skal velge flyselskap.
Da jeg fløy 30 juni var flyet halvfullt. I dag gjorde jeg en liten test for å sjekke flygning 15-17 juli og da er flyet på ca 70% kapasitet noe jeg må si er veldig bra. Virker som de begynner å få fart på ting.
Billett prisene er også på tur opp og da spesielt i helgene. Enkelte avganger koster 1000kr som viser at det er stor pågang for å bestille billig billettene.
At kursen er på 5kr forstår jeg bare ikke, virker som ting går veldig bra.
Flyr har to Boeing 737-800 i tjeneste som benyttes på ruter for selskapet nå. I løpet av de neste ukene ankommer det ytterligere to Boeing 737-800, begge flyene fra flåten til Norwegian.
True
14.07.2021 kl 11:49
8063
Den vil nok ikke være der for lenge når shit hits the fan. Ting tar tid.
Strategi
14.07.2021 kl 15:06
7979
Flyr kan nå konsentrere seg om best mulig drift av selskapet og ha full konsentrasjon mot resten av sommeren og høsten hvor flere ruter stadig vil komme til.
Har også lagt merke til at enkelte avganger raskt går mot priser på 1000 og over, også rundt 2000 på fler i helgene.
Det forteller at fyllingsgraden er relativt god.
Minner om kursmål på10 kr.
I mens kan SAS og NAS, krangle med piloter og kabinansatte, kansellere avganger i fleng og krangle med gamle kunder om kompensasjoner.
Det meldes om kunder som forbanner begge selskaper.
Tror på bakgrunn av dette at Flyr er meget velkommen i markedet.
Flyr viser seg stadig oftere på himmelen der jeg bor.
Jeg ser opp med et smil om munnen hver gang jeg ser et Flyr fly.
Har også lagt merke til at enkelte avganger raskt går mot priser på 1000 og over, også rundt 2000 på fler i helgene.
Det forteller at fyllingsgraden er relativt god.
Minner om kursmål på10 kr.
I mens kan SAS og NAS, krangle med piloter og kabinansatte, kansellere avganger i fleng og krangle med gamle kunder om kompensasjoner.
Det meldes om kunder som forbanner begge selskaper.
Tror på bakgrunn av dette at Flyr er meget velkommen i markedet.
Flyr viser seg stadig oftere på himmelen der jeg bor.
Jeg ser opp med et smil om munnen hver gang jeg ser et Flyr fly.