Samarbeidsavtale nr 1!!!!!!!!

sokaratest
PCIB 05.05.2021 kl 11:03 39845

OliX Pharmaceuticals and PCI Biotech announce a collaboration to combine OliX asiRNA and PCI Biotech fimaNAc technologies
heilo888
25.05.2021 kl 20:29 5132

Jensemand; Er det virkelig mulig å synke så dypt selv på et forum som FA?!

Les deg opp på Release-studiet til PCIB og få tilbake optimismen! PCIB ha etter all sannsynlighet Standard of Care for hele verden innen gallegangskreft om 2-2,5 år år fra nå av!
Dette blir en blockbuster og hva tror du kursen ligger på da? kr 250, 500, 1000, eller 2000?
Redigert 25.05.2021 kl 20:29 Du må logge inn for å svare
bravi
25.05.2021 kl 20:04 5138

Blir det avdekket at det er fiflet med forskningsresultatene vil det være drepende for kursen (kan havne langt under 20), det er helt klart, vi får håpe det ikke skjer.
Hvis ikke noe spesielt negativt blir kjent og selv om at selskapet bare turer frem som de gjør uten å få til noe som helst skal det mye til at kursen går særlig under dagens nivå. Tror ikke kursen har vært under 20 siden august 2017. Håpet er at det kan komme en eller annen saftig melding som skaper forventninger, da vil kursen komme opp.
Jensemand
25.05.2021 kl 19:31 5158

CEO'en burde selvfølgelig skiftes ut - og deretter skal forskningsresultaterne gåes igennem - man fornemmer at der er fiflet med noget her.
Slettet bruker
25.05.2021 kl 19:23 5151

Dette er selve poenget med PCIB. Har vaert PCIB aksjonaer i 11 av de 13 arene selskapet har eksistert, og har i din perioden lest ett tresiffret antall innlegg ala hva Investor presenterte her.

Men avtalene det foelger penger med uteblir. Ogsaa kommer det ti nye postivie PCIB rapporter etter dette igjen, men avtalene det foelger penger med glimrer fortsatt med sitt fravaer, og saa komer en ny runde, enda en runde, osv. osv. mens avtalene det foelger penger med aldri kommer. Det er staaa i PCIB, og slik har det har vaert slik siden oppstart for 13 aar siden.;-(( PCIB ledelsen har skapt gode forskningsresultater, men saa er det braastopp. Etter dette faar de ikke til noe som helst.;-(( Hvor de boer byttes ut etter min mening.

13 aar er nok tid til og bevise at de ikke er skikket til aa kommersialisere PCIB;
Redigert 26.05.2021 kl 14:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.05.2021 kl 12:32 5271

Sammenligner en respons i Archher- studiet hos NanoV med responsen hos PciB i GG så bli vel selv responsen hos PciB noe stusselig
Uten sammenligning forøvrig
Etter over 10 år i PciB- regimet er det ingen skam å bli avhopper. Og menigheten i NanoV er like ensporet som i PciB så slik sett vil en ikke merke så mye av overgangen
Redigert 25.05.2021 kl 12:43 Du må logge inn for å svare
heilo888
25.05.2021 kl 11:32 5313

Godt innlegg fra Investor:

"Gjorde en kjapp serviettanalyse av Ultimovacs’ 6 Complete Response som nylig ble sluppet. Dette var altså 6/20 i en pasientgruppe hvor CPI monoterapi har gitt 5-12% CR. Imponerende tall, men det er et selskap som rent statistisk har ennå mer imponerende tall.

Ja, dere gjettet sikkert hvilket selskap jeg siktet til?

CR er virkelig gullstandarden innen kreftbehandling. Som kjent fikk PCIB hele 3/16 CR( 4 om vi teller en pasient som hadde komplett remisjon på primærtumor men fikk en ny lesjon). Vi holder oss til de 3 godkjente CR iflg RECIST.

Hva var forekomsten av CR for gem-cis?
1/162 iflg ABC-02.

Legger vi inn dette som forventet forekomst hva er sannsynligheten for 3 CR i en studie med 16 pasienter?

Her er svaret

The chance of observing 3 or more successes in 16 subjects is 0.011%
Som altså skal tolkes som sannsynligheten for at resultatene er tilfeldige

Til sammenlikning var sjansen for det samme i Ultimovacs studie 0.033% - 2,5%.

Utrolig bra tall det også men PCIBs tall er bare outstanding!

Suverent beste kliniske data på børsen uansett hvordan man måler det."
Slettet bruker
25.05.2021 kl 07:57 5454

Jeg skrev ogsaa det i innlegget mitt Helio,

"At AZ ikke vil endre eksisterende program, er forstaaelig, men at de ikke ser noen NYE muligheter med saa gode resultater er merkelig. Det er rett og slett ganske uforstaaelig??"

50 ganger bedre, da skulle man tro de ville snu seg rundt og satse paa ett eller annet. Derfor finner jeg ikke Hoegset's forklaring troverdig. For vi har sittet her og ropt over oss over hvor bra resultatene er, uten noen i bransjen har ment det samme. (saa langt) Det er noe som skurrer. Enten er vi dumme, eller saa er det noe som ikke henger paa greip;-))

For ennhvert BP selskap, er det snakk om og ta markedsandeler fra konkurentene, og tjene mest mulig penger til sine aksjonaerer. Men selv med 50 ganger bedre levering av ren mRNA, var ikke nok til at de oensket og ta i bruk fimaNac i ett forsoek paa aa styrke sin konkuranse evne? Litt av det samme skjedde foroevrig med Ultimovacs. 8,5 ganger bedre prod. av T8 celler, og 4,5 ganger bedre prod. av T4 celler, uten at de ville satse videre. (mener og huske at den oekte T4 celleproduksjonen ikke var nok) Og da spoer man seg om det samme vil gjenta seg, med partner nr. 3, 4, osv, som oppnaar like gode levering av sin medisin(er)med vaar leveringsteknologi?

Med andre ord, den faglige suksessen vi satset vaar penger paa at ville komme, traff blink, uten at det materialiserer seg i annet enn flere gratisavtaler?? Og det blir ingen rik av;-(( Det blir nesten slik at man blir sittende og haape paa fimaChem som siste halmstraa;-(( om ett aar eller to?
Redigert 25.05.2021 kl 09:18 Du må logge inn for å svare
heilo888
25.05.2021 kl 00:00 5578

Om du hører på Anders Høgseth i siste Radium podkast så forklarer han ganske troverdig hva som skjedde i forhold til AZ-avtalen.
Men han gir også et klart håp om at samarbeidet kan tas opp igjen.

Ellers er det nok ikke så enkelt som vi kanskje forestiller oss når det i biotek-verdenen er nødvendig å treffe en ny partner på riktig sted og tid.
Men dette er i alle fall ledelsens uttalte strategi fra nå av.
Slettet bruker
24.05.2021 kl 23:32 5585

Naar man hoerer PCIB fortelle at samarbeidet med Astra Zeneca viste at levering av ren mRNA rett i tumor viste 50 ganger bedre effekt enn hva LNP faar til, er det merkelig at ikke partnere staar i koe for og teste dette sammen med sine medisiner. Dette var hva vi veddet pengene vaare paa at skulle skje, og vi lykktes, allikevel er det ikke ett BP selskap paa partnerlisten pr. i dag?? Vi var smarte nok til og forstaa at dette var liv laga funksjonsmessig, men vi blir allikevel sittende igjen med svarteper.??

Med ett saa godt resultat, skulle man tro at Astra Zeneca, eller andre saa store muligheter med og oeke effekten paa sine mRNA medisiner og at de ville starte opp ett nytt program sammen med vaar leveringsteknologi, fordi sjansen for og lykkes burde vaere mye stoerre enn med leveringsteknologien de benytter i dag, men den gang ei?? At AZ ikke vil endre eksisterende program, er forstaaelig, men at de ikke ser noen nye muligheter med slike resultater er merkelig. Det er rett og slett ganske uforstaaelig??

Da blir man sittende og lure paa om det kan skje igjen. . Naar andre selskaper i vaar bransje beviser at deres produkter virker, bruker aksjekursen og gaa til himmels, mens for PCIB gaar det andre veien;-(((??? Noe maa vaere riv ruskende galt. Kan det vaere noe vi ikke vet, som vi burde visst, som holdes hemmelig?
Redigert 24.05.2021 kl 23:36 Du må logge inn for å svare
heilo888
22.05.2021 kl 19:28 5929

Ja, i all ventingen er det nettopp det at det at det kan komme en stor positiv nyhet som "lyn fra klar himmel".
God pinseferie til alle gode PCIB-fan!
sokaratest
22.05.2021 kl 17:07 5976

Pcib besitter en kunnskap som meget raskt kan snu opp ned og gi markedet en bakoversveis - det er jo derfor vi har kjøpt aksjer i dette selskapet
bravi
21.05.2021 kl 23:02 6159

Tror din Tekinvestor historie treffer godt, spesielt for evighets case som Pcib. Se f.eks på hva som ble skrevet i forbindelse med emisjonen til 30 kr i 2018. Da var TI menigheten veldig godt fornøyd med at selskapet tok en emisjon for å kjøre ferdig løpet med fimaChem i stedet for en partneravtale. At det ikke fantes noen partner som ville ta hele eller deler av kostnaden ble bare snakket bort. Når Az sa takk for samarbeidet sommeren 2020 var heller ikke det noe negativt for menigheten, Pcib satt jo igjen med alle forskningsdataene etter 5 års utprøvinger og konkurrentene til Az sto i kø for å se på dette.

Nå får vi se da om Pcib har noe å komme med som skaper forventninger som kan løfte kursen. Ser ikke helt bort fra at det kan skje, har skjedd flere ganger tidligere

Heilo888 rapporterte på typisk TI vis meg og en annen skribent her på forumet til Admin og ba om at vi skulle utelukkes fra forumet. Virker ikke som Admin har brydd seg noe om Heilo sin rapportering. Det er HO som er forumet som gjelder, TI er ingenting i forhold.
Redigert 21.05.2021 kl 23:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.05.2021 kl 18:49 6266

Helio888

Vel skrevet, og haaper du har rett.

Det stoerste haapet jeg har paa kort sikt, er at PCIB har oppnaadd noe spennede sammen med eTherna. Time will show.
Redigert 21.05.2021 kl 18:52 Du må logge inn for å svare
heilo888
21.05.2021 kl 18:32 6251

Slike opplysninger dukker til stadighet opp og har så langt alltid vist seg like lite troverdige.

Deler ellers mye av det du skriver om TI, men kan ikke nekte for at det også er mange meget innsiktsfulle innlegg der.

Jeg har en stor del av mine aksjer i Ultimovacs(Ulti) som er heftig omtalt i mange aviser (førsteside VG) og tidsskrifter i dag. Men jeg mener at PCIB har en minst like god leveringsteknologi for immunforsvarscellene som Ulti selv om metodikken er forskjellig.
Den største forskjellen mener jeg ligger i at ledelsen hos Ulti hele veien har vist en langt mer offensiv holdning ved å i mye større grad å ha handlet målrettet.

Men jeg tror ikke det på noen måter at det er for sent for PCIB innen for eksempel GG-kreft. Alt tyder enda på at PCIB vil komme til markedet med sin GG-kreft før Ulti rekker å få en universell godkjennelse for sin UV1 vaksine. Og dette blir trolig SOC (Standard Of Care) for hele verden med et "blockbuster-potensiale" (dvs. salg på minst 1 milliard USD).
Om da om PCIB i tillegg er kommet et godt stykke på vei innen FimaVacc og FimaNac er aksjekursen i en helt annen divisjon enn nå.

Men det er fortsatt tålmodighet som gjelder for de som ønsker å høste de store pengene i PCIB.
Og trøsten får være at man trenger ikke vente i 13 år som "krakkulf" har gjort , men neppe mer enn 1,5-3 år.
Redigert 21.05.2021 kl 18:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.05.2021 kl 16:04 6305

Men blir nervoes naar jeg leser dette. Er baade fimaChem, fimaVacc og fimaNac i ferd med og bli utkonkurert???;-((((.

EXACT Therapeutics var tidligere Phoenix Solutions. . Kan gi et nytt liv for kjemoterapi og resultatet kan bli mer effektiv enn kombinasjonen mellom kostbare CPI + kjemoterapi. Prekliniske studie viste 100% overlevelse og 67% helt kreftfrie. Løsningen er kalt for revolusjonerende og har startet rekrutering av pasienter for fase 1 studie:

Minner om PCIB for 10 aar siden. Men det kan jo gaa bedre for disse.
Redigert 21.05.2021 kl 16:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.05.2021 kl 12:11 6396

Og en liten tekinvestor historie, Det siste par aarene har det vaert mange grunner til og kritisere PCIB, og det har jeg gjort. Men paa tekinvestor kan hvilken som helst annen bruker klikke paa en knapp som sier at innlegget ditt ikke er passende, (fordi det er kritisk), og saa blir innlegget ditt umiddelbart tatt bort.

Ergo er det nesten umulig og kritisere PCIB paa tekforumet, Der opptrer de slik politikerene i ett diktatur gjoer, hvor kun de som snakker fordelaktig skal hoeres, mens enhver kritikk tystes ned. .Paa samme maate som facister normalt opererer.. De forstaar ikke at dette skaper ett helt feil bilde av PCIB, totalt ubalansert og falskt.

Saa etter enda en sletting for ett par uker siden gikk jeg lei og ba tekinvestor om og og slette min bruker. Men dagen etter var jeg fortsatt der;-))? Da skrev jeg ett skikkelig stygt innlegg til moederatorene, som inneholdt stygge kallenavn, slik at jeg var HELT SIKKER paa og bli slettet. Husk dette hadde bygget seg opp over veldig lang tid, hvor moderatorene har sletter menge innlegg som ikke bryter med deres regelverk. Men den gang ei. Noen dager senere gav de meg i steden rett til og skrive igjen???

Og naar mitt neste kritiske innlegg om PCIB igjen moette mye motboer fra andre brukere, ble det slettet nok engang. Skrev igjen til moderator,og sa at enten lar du meg skrive, eller saa sletter du min profil. Jeg skrev foroevrig i mitt kritiske innlegg sammenligningen med ett diktatur hvor kun den ene siden ble hoert. Og endelig fikk jeg moderatoren til og slette min bruker. Takker moderatorene for at de tok til fornuften. For paa tekinvestor bryr ikke moderatorene seg om hva du skriver er sant eller ikke, de bryr seg kun om om noen ikke liker innlegget du skriver, eller ikke.. Noe som betyr 0 ytringsfrihet, og 0 balanse i informasjonen forumdeltakerne mottar. Klar facisme, og dette vil jeg ikke delta i. Hvis noen av dere har opplevd og faatt innlegg paa facebook slettet, eller blitt utestengt, er det ingenting i forhold til hva som forgaar paa tekinvestor. Hvor mange av brukerne fremstaar som judaser som til stadighet mener de har rett til og sensurer hva andre skriver. Noe som er rimelig uhoeffelig uten at de forstaar dette selv. Dette er ganske sikkert slike folk som hadde vaert medlem av NS under den andre verdenskrig. Det er kun en side som teller. Ingen andre skal faa lov og si noe annet, for da skal du straffes. Noe moderatorene stoetter fullt opp under.!!?? Noe av kritikken som er kommet meg til del er gjentagelser. men det er det like mye av paa den andre siden, hvor de samme bullargumenten blir gjentatt daglig om de samme omraaden og teknologiiske fremskritt av de samme personene om og om igjen uten at dette blir behandlet likt. Og da blir det galt.

Og siden tekinvestor kun tillater hausseinnlegg, blir det verdiloest. For naar alle farene som truer en aksjekurs skjules, log naar selskapets og ledelsens elendige fremdrift ikke kan kritiseres, lurer man akjsonaeren trill rundt. Det er dog noen gode skribenter paa tekforumet som er flinke til og forklare de vitenskapelige forskningsrapportene som inspirerer meninghetens opptimisme. Problemet med dette,kommer ikke foer etter at man har lest hundrevis av disse positive rapportene, over mange aar, som skulle har ledet til baade det ene og det andre, hvor ingenting av dette skjer, sa blir til slutt disse verdiloese ogsaa. Det blit litt som og rope Ulv i positiv forstand om og om igjen uten at noenting skjer, For meg som har vaert aksjonaer i et tosiffret antall aar, blir det slik. Ergo foeler man ikke lenger at tekinvestor tilbyr noe mer.

Det eneste som teller naa, er om PCIB makter og skaffe en partner som vil skyte inn penger for og ta i bruk vaar teknologi. For naa har vi lest om forskningsresultater som slaar dagens gullstandard ned i stoevlene i saa mange aar uten at de har foert noensteds hen, at man ikke lenger trenger og lese fler for og forstaa det man trenger.

Det skumleste er om noen andre vil passere oss paa opploepssiden. For siden PCIB allerede har brukt 13 aar paa og faa inn 0 kr. i kassa fra partnere sim ikke vil investere i oss, begynner det og brenne ett blaatt lys;-(( Synes ogsaa at det skaper usikkerhet at PCIB som har ett eget laboratorium, etter saa mange aar enda ikke vet hvilke medisiner som vil virke i mennesker sammen med Vacc og Nac.?? Men jeg beholder allikevel aksjene mine i haap om at noe positivt kan komme,. Er fortsatt godt i pluss. Det er en trygghet enn saa lenge.
Redigert 21.05.2021 kl 18:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.05.2021 kl 11:15 6357

Det verste er at det allerede kan vaere for sent.;-((
Slettet bruker
21.05.2021 kl 10:54 6376

Ja, de bør vel snart legge inn et nytt gear før de havner på Nasjonalt Medisinsk Museum
Slettet bruker
21.05.2021 kl 09:47 6399

Norske forskere, overraskende rsultater etter kreftvaksine tester, Kan kreftgaaten vaere loest?

Det kan vaere at PCIB begynner og ligge tynt an. fordi de blir frakjoert av konkurentene;-((

https://www.vg.no/forbruker/helse/i/QmG7aA/ny-norsk-studie-overraskende-resultater-etter-kreftvaksine-tester
Redigert 21.05.2021 kl 09:53 Du må logge inn for å svare
heilo888
21.05.2021 kl 00:27 2445

Ja enig i at CEO og CFO har skuffet, men forskningsavdelingen med CSO Ander Høgseth i spissen finner jeg ingen grunn til å kritisere.

Jeg ble såpass provosert når styret skamroste ledelsen i årsrapporten at jeg spontant stemte mot gjenvalg av hele styret som en stille protest. Anbefaler andre som føler for det å gjøre det samme.
Slettet bruker
20.05.2021 kl 22:52 2491

Vi haaper alle at PCIB lykkes en dag, men jeg har aldri opplevd en saa treg og tannloes ledelse i noe selskap. Haade det ikke vaert for at forskningsresultatene er saerdels gode hadde jeg solgt. For jeg stoler ikke en millimeter paa PCIB ledelsen. Men selv en blind mann kan ledes til maalet, Faar haape dette ogsaa gjelder PCIB. Men jeg er langt fra sikker lenger, slik jeg var tidligere.
Redigert 20.05.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
heilo888
17.05.2021 kl 14:14 2918

Her spekuleres det om IMDC vil måtte avbryte kontrollarmen av etiske grunner og gi FimaChem behandling til alle i studien allerede nå i høst.
Meget spennende lesning for de som vet at gallegangskreft pr. i dag er en dødelig sykdom, og er interessert i at gallegangsmedisinen fimaporfin til PCIB kan komme ut til lidende og hardt prøvede pasienter over hele verden så raskt som mulig!

"Jeg har en del ganger påstået at vi kan få IMDC komiteen til å avbryte SoC armen allerede før vi får safety på 8 pasienter med dobbelt behandling. Det er nok en litt drøy påstand, men jeg skal forsøke å argumentere litt bedre for den.

Studien er sat op med op til 2 behandlinger med fimaporfin.

image
image
1611×252 3.84 KB
Første fimachem behandling går over 4 dager. Først gir man fimaporfin og på den 4 dag gir man gemsitabin og lys.

Deretter går det op til 21 dager før man starter 1 cyklus med gemsitabin og cicplatin (g+c), igjen 21 dager før man starter 2 cyklus med g+c, igjen 21 dager før man starter 3 cyklus med g+c og til sist 21 dager før man starter 4 cyklus med g+c.

Altså vil det ihht protokollen ta opp til 105 dager å gjennomføre 1 fimachem behandling.

Å gennemføre 2 fimachem behandlinger kan ta op til 210 dager.

Men @Columna fik jo følgende mail fra Ronny

Takk for mail og din interesse for PCI Biotech.

«Det blir gitt opp til 2 fima Chem behandlinger i RELEASE, og dette vurderes i hvert enkelt tilfelle. Bakgrunnsbehandlingen med kjemoterapi gjennomføres i 8 sykluser med 21 dagers mellomrom. Det er ikke alle pasientene som gjennomfører alle 8 sykluser, og en eventuell andre fima Chem behandling skjer ved eller etter den femte syklusen.»

Om man skal ha 2 behandlinger vurderes i hvert enkelt tilfelle.

@Snoeffelen hadde følgende vurdering av dette.

Jeg tror at effekten av 1 behandling er såpass god at noen pasienter ikke ønsker flere enn 1 behandling, samt at det tar ganske lang tid før onkologen anbefaler runde 2.

Har akkurat diskutert problemstillingen med en medinvestor, og “our best guess” er at sted mellom hver 3 og 5 pasient til nå har fått 2 behandlinger.
Så jeg tipper vi ligger på rundt 30 pasienter rekruttert pt.

Den er jeg ganske enig i, men jeg tenker at vi er nærmere at hver hver 5-6 pasient får 2 behandlinger.

Min begrundelse består i at langt de fleste i cohot4 hadde veldig god respons på 1 behandling, samt at spørgsmålet om 2 fimaporfin behandlinger kom opp var fordi de hadde oplevet at enkelte pasienter hadde behov for dette.
I tilleg var de særdeles vanskelig for pcib å rekrutere nokk pasienter i EXTENTION studien, hvilket sier meg at det ikke stod pasienter i kø for å få 2 behandlinger.

Ronny sier også at ikke alle pasienter som har behov for 2 behandlinger gjennemfører 8 cyklusser.
Hvilket kan bety flere ting. Enten dør de før de blir færdig med alle 8 cykluser, eller så ønsker de i samråd med lægen ikke å belastes med flere kjemoterapi behandlinger enn nødvendig, altså de blir “friske” ------ og jeg tror på det siste.

Pcib har meldt at vi får IMDC kommiteens sikkerhets avlesning i H2 i år, så det må de være ganske sikre på.

Hvist vi antar at det er hver 5 pasient som får 2 behandlinger så vil vi ha 40 pasienter i behandlings armen når det inntreder, altså ca. 80 pasienter i hele studiet.

Som vi alle kan se av Cohor4 dataene så er det en signifikant forskjell på OR og ORR i forhold til Soc, og dette på en meget liten populasjon. Jeg er ganske sikker på at denne signifikante forskjell blir større når populasjonen vokser og flere av pasienterne i behandlings armen lever lenge uten at studien stoppes (som dose eskalerings studien jo blev).

Vi vet jo med sikkerhet at Soc armen ikke har lengere levetid enn 12 mnd, og når den signifikante forskjell mellom behandlings armen og Soc armen inntreffer så blir IMDC komiteen nødt til å stoppe Soc armen av etiske grunner.

Jeg tror at denne forskjell vil indtreffe når vi har mellom 70 og 90 pasienter i studien. Men kanskje noen med bedre statistikk kunnskaper enn meg kan si noe om det.

Når dette skjer, så vil Pcib søke om AA med et samme og vi vil helt sikkert får priority Review etc.

Mitt håp om at det kan skje i år allerede, er faktisk blitt større med meldingen om safety avlesning på 8 pas i H2 i år."
Redigert 17.05.2021 kl 14:36 Du må logge inn for å svare
sokaratest
16.05.2021 kl 16:24 3113

Realverdien av selskapet ligger jo i fremtidige kontantstrømmer. Pcib kan forhåpentligvis snart legge 4 ess på bordet - kursen vil nok bli ganske annerledes raskt
heilo888
16.05.2021 kl 14:27 3162

Krakkulf; Jeg tror man har satset på feil sektor om man ikke har tatt innover seg at TTT. i biotek! Aksjekurs svinger opp og ned, men er mindre viktig for oss langsiktige som ser de store teknologiske fremskrittene som gjøres over tid. De store aksjonærene har forlengst skjønt dette, men det er dessverre mange småaksjonærer som ikke skjønner at aksjekursens bevegelser underveis mot målet er mindre viktig. Men når det er sagt er det gledelig at ledelsen nå endelig har skjønt at må satse mer målrettet for å få kommersialisert den unike PCI-teknologien de har forsket fram. Om 2-3 år er PCIB et helt annet selskap, mens småaksjonærene som har hoppet av underveis sitter tilbake forvirret og skjønner ingen ting!
Redigert 16.05.2021 kl 14:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.05.2021 kl 14:05 3132

Det har du rett i fabian 2, og jeg tror ogsaa at PCIB kommer til og bli mye verdt en dag, men det har alllerede gaatt 13 aar siden PCIB's oppstart, og det spoers hvor mange nye emisjoner vi maa igjennom foer PCIB lykkes. For saalangt staar PCIB ledelsen til kommersiellt stryk.

FimaChem er det store haapet, og den store skuffelsen, er at PCIB etter 13 aar, ikke kan peke paa hvilke medisin/medisiner de vet finmaVAcc og fimaNac vil virke sammen med. Og at de etter 13 aar ikke har bevist dette klinisk. For forskning paa friske frivillige beviser ikke dette.
Redigert 16.05.2021 kl 14:11 Du må logge inn for å svare
bravi
16.05.2021 kl 13:27 3164

Vil tro at det er den verdenen med aksjekursen man må forholde seg til uansett hvis man har aksjer.
Slettet bruker
16.05.2021 kl 10:44 3268

Det er vanskelig å si hvor denne seilasen ender, men HO ville ikke vært det samme uten PciB-besetningen. De fleste har forlatt skipet og har fått bedre arbeidsvilkår på TI TANIC. Så lenge det varer. Det er bare noen få medlemmer igjen om bord på PciB- båten. Og disse er dømt til å seile i all slags vær og vind nesten uten mål og mening. Omtrent som legenden Den flyvende hollender. Men bak horisonten er det alltid et håp. . De kan være like heldige som Christoffer Columbus. Eller- siden det er snart 17.mai - Leiv Eriksson ;)
peaf
16.05.2021 kl 09:25 3313

Ja noen førstår vad ordet DEBATTforum står før, og noen førstår ingenting alls . Og noen er selvutnemde eksperter på medisinske produkter, og vet att alle BP ønsker just det produktet. Men problemet er att BP ser ikke det de selvutnemde eksperterne ser. Og så går åren, mens våre eksperter leter febrilt efter argumenter. Samtidigt som de hater de som ikke ser de enorme muligheterne som ekspeterne har skissert men aldri inntreffer.
fabian2
16.05.2021 kl 08:35 3315

En verden er aksjekursen. ........ En helt annen verden er det medisinsk/faglige.......
Slettet bruker
15.05.2021 kl 23:36 3444

helio888

Se paa PCIB kursen, i alle disse 13 aarene hvor mange har tatt boelgen for PCIB's teknologi (inkludert undertegnede), og lovet gull og groenne skoger. om hvor fantastisk dette kommer til og bli , har disse to du beskriver hatt rett hele tiden. PCIB har ikke lykkes med og skaffe en eneste partner som vil skyte inn penger for og samarbeide med PCIB paa noen av de tre forretningsomraadene. Og PCIB's aksjekurs har krakket, fordi PCIB ledelsen virker hjelpesloese paa dette omraadet.

Slik at du burde heller boeye deg i stoevet, og innroemme at saalangt har disse to hatt rett i all sin kritikk, mens du har bommet totalt.
Redigert 15.05.2021 kl 23:36 Du må logge inn for å svare
heilo888
15.05.2021 kl 12:27 3599

Bra med 2,21% oppgang for PCIB på en heller død børsdag i går på Oslo Børs. Mulig flere ser det fremtidige potensiale i aksjen.

Teknisk skulle det nå ligge godt til rette for en kursoppgang med mål om å bryte opp gjennom SMA50 fra undersiden. Dessuten tror jeg RSI14 går gjennom 50, og Slow Stochastic vender opp dersom den positive tonen fra US vedvarer i neste uke.

Her er noen måneder gammel artikkel fra Finansavisen som sier litt om hvordan PCIB tenker angående kommende partnerskap:

https://finansavisen.no/nyheter/helse/2020/11/11/7586996/pci-biotech-og-per-walday-ser-fortsatt-etter-partner-i-asia

Biotekselskapet PCI Biotech ser fortsatt etter en partner i Asia, som vil være positivt for selskapets Release-studier, melder TDN Direkt etter PCI Biotechs offentliggjøring og presentasjon av kvartalstall onsdag.

Adm. direktør i PCI Biotech, Per Walday, er imidlertid forsiktig med å si for mye om partnerjakten. Han presiserer overfor nyhetsbyrået at han ønsker å være svært forsiktig med hvilken informasjon han offentliggjør, men understreker samtidig at det er fordeler ved et partnerskap:

– Å ha en partner tidlig i studien vil hjelpe oss å velge de riktige medisinske rådgiverne og de riktige sykehusene, slik at de også kan få et eierskap i prosessen og kan være en del av prosessen, sier Walday.

Samtidig peker Walday på sider ved det å ikke ha et partnerskap:

– Hvis derimot studiene blir suksessfulle og vi ikke får inn en partner, vil det gjøre oss sterkere når det kommer til forhandlinger og hvilken avtale vi kan skaffe etter studien, sier han til TDN Direkt.



I forbindelse med regnskapsfremleggelsen onsdag opplyste PCI Biotech at første asiatiske pasient ble rekruttert til Release-studien i oktober – i Sør-Korea – og at alle ni planlagte testlokasjoner i Sør-Korea og Taiwan nå er åpnet. Totalt var 45 testsentre åpnet i EU, USA og Asia ved utgangen av oktober.

Første pasientrekruttering i USA kan imidlertid måtte vente til 2021 på grunn av coronapandemien.

Selskapets fokus er stadig å rekruttere pasienter til Release-studien, som gjelder hovedsatsingen fimaChem til behandling av gallegangskreft. Det regner fortsatt med å kunne komme med en første foreløpig analyse fra studien mellom andre halvår 2022 og første halvår 2023.
Redigert 15.05.2021 kl 15:51 Du må logge inn for å svare
bravi
14.05.2021 kl 13:39 3774

Man kan ikke som Heiloen skylde på andre skribenter for at kursutviklingen i Pcib er så dårlig som den er, det er egentlig det han gjør. Dette har blitt diskutert flere ganger tidligere og såvidt jeg vet var consensus at skriverier på HO ikke har noen innvirkning på kursen. Ta med f.eks TI også i samme slengen, hadde skrivingen der hatt noen innvirkning på kursen vill den vært vesentlig høyere. Det er hva selskapene leverer eller greier å skape av forventninger som får kursen ril å reagere.
heilo888
14.05.2021 kl 13:10 3767

krakkulf; Her er det overhode ikke snakk om å utestenge de som er negativ til PCIB!

Både du, jeg selv, og andre kan være kritiske til sider ved PCIB. Men her er det snakk om 2 skribenter (kanskje samme person) som i årevis utelukkende har skrevet negativt og kastet dritt om et selskap gjennom useriøse innlegg, har fremsatt en masse usanne påstander, og har bidratt med utallige kveruleringer.
Om ikke motivet er sabotasje og forsøk på å ødelegge forsøkene på å etablere en konstruktiv PCIB-tråd så skjønner ikke jeg! Og det er klart at de oppnår at seriøse folk i stor grad skyr denne type diskusjonstråder.

Jeg har vært på diverse aksefora i snart 40 år men knapt sett et verre ensidig forsøk på sabotasje av en diskusjonstråd!
Redigert 14.05.2021 kl 16:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.05.2021 kl 12:03 3797

Barnslig og rapportere de som ikke ser saa opptimistisk paa situasjonen. Baade positive og pessemistiske synspunkter paa PCIB fortjener sin rett paa HO traaden. Det blir helt galt naar en side krever og ha oppsjon paa sannheten.

Og det er ingen tvil om at de som har vaert pessimistiske til PCIB det siste halvaaret, har sitt paa det toerre. Det kan man ikke si om de som har vaert mest positive. Alt man trenger og gjoere, er og se paa PCIB kursen for og forstaa dette.

Allikevel, Vi faar haape det snur snart.
heilo888
14.05.2021 kl 09:37 3858

Ja enig i det!
"Estimated Study Completion date April 2024" ser jeg mer på som en formalitet dersom PCIB oppnår markedsgodkjenning i 2023 og Betalutin etter det kan omsettes som legemiddel på verdensmarkedet
Slettet bruker
14.05.2021 kl 08:32 3904

Takk for tilliten , heilo 888 :)
Det jeg refererer til er :Estimated Study Completion Date : April 2024.
Det du mener er: Estimated Primary Completion Date
Som du vet er det to forskjellige betegnelser
Redigert 14.05.2021 kl 08:33 Du må logge inn for å svare
peaf
14.05.2021 kl 03:38 3985

Er man depressiv om man skriver sannningen om det man trur. Jeg skrev i fjor att AZ kommer aldri tilbake som samarbeidspartner når de avsluta samarbeidet. Og det var ingen evaluering om de skulle fortsette samarbeidet, det var bare en måte att seie det på før att det ikke skulle virke så dramatiskt. Er man depressiv når man seier noe sådant eller er man realist. Med fasit i hand så var det ikke hausse gjengen som var realister. Og når man resonerer som Heilo888 så er det ikke tillatt att vare realist. Vad med folk som shorter er det forbudt og trur på nedgang. Ja enligt Helio8 er de det.
Jeg har aldri uttalt meg om Pcib forøvrigt, men Fimanac og samarbeidsavtalerne der har vart ett fiasko. Og svada innleggen fra meg og Bravi har nok treffe virkligheten betydligt bedre en vad haussegjengen har gjort.

Og vil man bare ha en type innlegg så er det bare att blokkere de som kommer med feil type innlegg. Det er tydligen ikke godt nok for Helio8 han er redd att noen leser dem og førstår sanningen.
heilo888
13.05.2021 kl 17:33 4137

Har anbefalt Administrasjonen på det sterkeste om å utestenge skribentene "bravi" og "peaf" da disse 2 skribentene så godt som utelukkende skriver ensidige depressive svada-innlegg som kun har til hensikt å ødelegge og sabotere en konstruktiv diskusjonstråd om PCIB.

Var på nippe til å rapportere "merida1" også men unnlot dette fordi jeg kjenner til hvem som som skriver bak dette nicket, og at vedkommende av og til kan skrive fornuftige innlegg.

Men "merida1" du komme igjen med misvisende og feil info. når du hevder at gallegangs-studien vil være ferdig først i 2024.
Om du gidder å lese Q1 presentasjonen så ser du at Interim analysen i dette Release-studiet er guidet ferdig innenfor intervallet H2 2022/H1 2023. Dvs. mest sannsynlig allerede om 1,5 år!
Og det er dette som er viktig i denne sammenhengen da PCIB vil søke om midlertidig markedstilgang på basis av gode resultater fra Interim analysen.
Etter det man har sett så langt vil det etter alle solemerker komme gode resultater ut at fra Release-studied og man vil trolig oppnå midlertidig markedsgodkjenning i løpet av 2023.
Og på dette stadiet er det garantert kommet inn èn eller flere internasjonale partnere med dype lommer da PCIB da vil bli den gjeldende standarden (SOC) for behandling av denne typen gallegangskreft på verdensbasis.


Redigert 14.05.2021 kl 00:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.05.2021 kl 08:53 4289

Dette studiet blir vel anslått avsluttet i april 2024. Det skulle bli 3 år det.
heilo888
12.05.2021 kl 23:43 4357

Kan bare være glad for at OSEBX er stengt i morgen etter at US med Nasdaq falt kraftig i kveld.

Men uansett har slike internasjonale børskorreksjoner liten betydning for de som sitter langsiktig i PCIB og andre selskaper med en banebrytende teknologi.
Her vet vi at selskapet er i mål med sitt pivotale godkjenningsstudie innen GGK før 2 år er gått. Og det uten konkurranse på verdensbasis!

Men lenge før den tid blir det nok partnerskap innen FimaVacc, og ikke minst en større partner for å håndtere FimaChem med GGK i Asia.