NAS - Selger John Fredriksen OG Sundt AS?
I VPS står det at selskapet til John Fredriksen har minket beholdningen sin med 400.000 aksjer. Er aksjene solgt eller lånt ut til short? 😅😅
NAS Geveran Trading CO LTD -400.000 133.723.801 14,4
NAS Geveran Trading CO LTD -400.000 133.723.801 14,4
Redigert 07.02.2022 kl 08:43
Du må logge inn for å svare
kasperd
27.05.2022 kl 14:56
3195
Roe deg helt ned nå Longsit. Ikke bli bitter bare pga jeg spår NAS ned. Shorten min har fungert veldig bra på vei ned :)
Frodon
27.05.2022 kl 16:18
3146
Du må huske at tap på kr 1 milliard i et kvartal er «gode tider» i NAS 😅
Ny store hopp i Amerikanske fly aksjer.
Dere får fortsette å selge Nas til shorterene mandag nær Atl, nå når selskapet endelig tjener penger igjen.
Mangler bare at Russerne trekker tilbake, vi får et kortsiktig olje krakk, det skjer nok før eller siden.
Dere får fortsette å selge Nas til shorterene mandag nær Atl, nå når selskapet endelig tjener penger igjen.
Mangler bare at Russerne trekker tilbake, vi får et kortsiktig olje krakk, det skjer nok før eller siden.
Redigert 27.05.2022 kl 19:10
rischioso
28.05.2022 kl 01:16
2977
Spørsmålet er hvor vi skal før sommeren - mitt bet er at vi ikke er helt ferdig med ensifret aksjekurs - ikke riktig ennå, men om det kun blir et nytt besøk ned på 9 tallet som vi var for bare noen dager siden eller om vi også skal ned på 8 tallet før det for alvor snur gjenstår og se ...
Frodon
28.05.2022 kl 07:44
2908
Nær All time low? Hvilken kurs tror du er all time low i NAS? Kan vi i det minste være enig i at aksjene de 2 største aksjonærene i NAS eier, er kjøpt til kr 6,25? Kr 10,37 er nær kr 6,25? 😅
Mado
28.05.2022 kl 10:34
2828
Folk som solgt i går, skriver negativt i dag, sånn vi mennesker.
Det er klart at kursen skal stige om sommeren og i andre kvartal selv om høyt driftstoff priser.
Det blir sikkert bra resultat i 2Q.
Det er klart at kursen skal stige om sommeren og i andre kvartal selv om høyt driftstoff priser.
Det blir sikkert bra resultat i 2Q.
Stokk Dum
28.05.2022 kl 11:41
2817
Når vi har kjøpt en aksje, blir vi gjerne blinde og har vanskelig for å ta inn over oss realiteter. Spesielt det som kan ha negativ innflytelse på vår investering.
Sånn er vi mennesker.
mvh
Sånn er vi mennesker.
mvh
Frodon
28.05.2022 kl 12:26
2795
NAS investorer er ikke som andre investorer. Kr 1 milliard i tap på et kvartal er et godt resultat i NAS aksjonærene sine øyne ;)
Hvis du regner på valuta smellen NAS får i Q2 2022 alene, ser du at den er i milliard klassen. Det skal selges mye billetter for å tjene inn det tapet + milliard tapet fra Q1 2022.
Jeg synes det er positivt at NAS fortsatt har mye ledige fly billetter i sommer. For billettene som ble solgt i februar 2022 og bakover, for fly reiser i sommer, hadde ikke med tillegg i pris på økt valuta og økt drivstoff kostnader. Drivstoff kostnadene er opp 20-30% og dollar er opp 5-10% siden de billettene ble solgt. Så skal denne sommeren bli positiv i regnskapene til NAS, er de avhengig av at de usolgte billettene blir solgt til priser som tar høyde for drivstoff og valuta smellen
Hvis du regner på valuta smellen NAS får i Q2 2022 alene, ser du at den er i milliard klassen. Det skal selges mye billetter for å tjene inn det tapet + milliard tapet fra Q1 2022.
Jeg synes det er positivt at NAS fortsatt har mye ledige fly billetter i sommer. For billettene som ble solgt i februar 2022 og bakover, for fly reiser i sommer, hadde ikke med tillegg i pris på økt valuta og økt drivstoff kostnader. Drivstoff kostnadene er opp 20-30% og dollar er opp 5-10% siden de billettene ble solgt. Så skal denne sommeren bli positiv i regnskapene til NAS, er de avhengig av at de usolgte billettene blir solgt til priser som tar høyde for drivstoff og valuta smellen
coccoman
28.05.2022 kl 14:52
2751
Nå er det jo ikke slik at en aksje prises på gamle resultater. 9,70 kan godt være bunnen denne gang og at alle vi som har benyttet duppen til å laste opp billig-NAS får god anledning til å cashe inn tusenlapper? Vi får se! ;O)
Hau, hau
Hau, hau
Enig det, en må være Stokk Dum for å ikke ta poengene nå.
Fra lange, mange røde kvartaler til grønne.
Usa fly selskaper opp 20% på 3handels dager.
Du får selge på det du har mandag
Ha en fortsatt god elg.
Fra lange, mange røde kvartaler til grønne.
Usa fly selskaper opp 20% på 3handels dager.
Du får selge på det du har mandag
Ha en fortsatt god elg.
Redigert 28.05.2022 kl 22:17
Frodon
28.05.2022 kl 22:26
2593
Hehe, jeg sjekket opp noen av fly selskapene i USA nå....ingen av dem gikk opp 20% verken på 3 dager, 1 uke eller sist måned....og ingen av dem jeg sjekket opp, tapte penger forrige kvartal.
Så hvilke fly selskaper i USA er det du følger og har de også tapt ca kr 1 milliard i siste kvartal....?
Men, hvis du ser på Norske fly selskap, taper alle sammen mye penger og alle kursene faller....slik de burde når de taper sykt mye penger
Så hvilke fly selskaper i USA er det du følger og har de også tapt ca kr 1 milliard i siste kvartal....?
Men, hvis du ser på Norske fly selskap, taper alle sammen mye penger og alle kursene faller....slik de burde når de taper sykt mye penger
Stokk Dum
28.05.2022 kl 23:05
2548
Rett skal være rett, de store amerikanske flyselskapene hadde en god avslutning på uken med opp mot 20% stigning fra tirsdag til fredag, men hva betyr egentlig det?
Alle fire store (American, United, Delta og Southwestern) tapte penger i Q1 etter det jeg kan se etter en rask titt i Q1-rapportene.
Jeg deler bare ikke den optimismen Karlsen og en del på forumet her har for sommersesongen.
Klart det er mange som skal ut å reise, men jeg har ikke troen på noe bonanza.
Selv har jeg ikke planer om å fly på noe ferie i sommer (sier kanskje ikke så mye), ei heller flyr jeg i jobben for tiden så lenge bilen fungerer til formålet.
mvh,
og god helg
Alle fire store (American, United, Delta og Southwestern) tapte penger i Q1 etter det jeg kan se etter en rask titt i Q1-rapportene.
Jeg deler bare ikke den optimismen Karlsen og en del på forumet her har for sommersesongen.
Klart det er mange som skal ut å reise, men jeg har ikke troen på noe bonanza.
Selv har jeg ikke planer om å fly på noe ferie i sommer (sier kanskje ikke så mye), ei heller flyr jeg i jobben for tiden så lenge bilen fungerer til formålet.
mvh,
og god helg
Redigert 29.05.2022 kl 09:34
sisterx
29.05.2022 kl 00:01
2528
Geir Karlsen har mer fokus på lønnsomhet enn på vekst. I den rekkefølgen. Han vil rigge selskapet optimalt i forhold til marked, årstids-variasjoner, egen organisasjon (utnytte kapasiteten maksimalt); han er rett og slett et funn for Norwegian. Utfordringene kjenner han til, og jeg er ikke i tvil om at dersom det er mulig å redusere risiko så gjør han det.
SjonkelRolf
29.05.2022 kl 00:56
2486
Har listet meg stille inn i Nas.
Rett og slett fordi de selv sier ting går rette veien.
Det er da noe ……..
Ser helst at friodo ikke kommer med noe tilsvar.
Er drittlei hele skapningen.
Rett og slett fordi de selv sier ting går rette veien.
Det er da noe ……..
Ser helst at friodo ikke kommer med noe tilsvar.
Er drittlei hele skapningen.
Lighter
29.05.2022 kl 01:40
2466
Slik jeg ser det SjonkelRolf, løper du tilnærmet 0,- komma 0,- risiko med din forsiktige inntreden i NAS. NAS har tatt et genialt «bett» ved å kreve høyere billettpriser fremfor fyllingsgrad inn mot sommeren. SAS har selv pådratt seg et alvorlig omdømme tap og en tillits krise i markedet, gjennom kanselleringer, konkursfare m.m. Dette vil dra veldig mange kunder over til NAS, og som nevnt ikke så tilfeldig vis har plass til de. NAS har et kostnadsnivå langt under SAS og til og med Flyr som startet uten «gammel moro» å hanskes med. De har allerede merket at forretningsreisende utgjør en større del av omsetningen. En avklaring av konflikter med Boeing skal bære rett rundt hjørnet og da snakke vi kanskje on 2 til 5 milliarder kroner.
SjonkelRolf
29.05.2022 kl 02:05
2451
Det var akkurat min tanke også. Har tapt kroner på gamle Nas, men ser at ting et iferd med å snu.
Ikke minst er nå gjelden på et nivå som er fordelaktige
Har sittet lenge utenfor, men tror nå at tiden er inne.
Vil kjøpe mere om selskapet leverer.
Ikke minst er nå gjelden på et nivå som er fordelaktige
Har sittet lenge utenfor, men tror nå at tiden er inne.
Vil kjøpe mere om selskapet leverer.
Frodon
29.05.2022 kl 06:18
2382
Det var synd du ikke hørte på mine advarsler om gamle NAS. Litt rart du ikke takker for advarsel…at du tapte må du selv ta ansvaret for…..og ikke skylde på andre.
Har du fått regnet på drivstoff og valuta smellen til det nye NAS i Q2 2022 nå?
Har du fått regnet på drivstoff og valuta smellen til det nye NAS i Q2 2022 nå?
Betyr nok at endel investorer ser på fortsettelsen kontra historien, at investorer øner bedre markeder etter pandemi selv med høye bunkers.
At investorer øyner kjøps muligheter etter store fall, at sommer/ høst med pre covid billett salg contra dårlig vinter covid2021.
Noen ganger er ikke børs så fryktelig vanskelig som noen skal ha det til.
Om du og Frodon tror på Karlsen eller ei, det er opptil dere.
Jeg, Nordnet Roger og John Fredriksen tror på Karlsen.
Jeg er forøvrig ingen investor i fly aksjer, skyr bransjen som pesten, er kun ute etter å hente profitt på bedringen og oppgangen i aksjen i sommer.
Ha en fortsatt god søndag.
At investorer øyner kjøps muligheter etter store fall, at sommer/ høst med pre covid billett salg contra dårlig vinter covid2021.
Noen ganger er ikke børs så fryktelig vanskelig som noen skal ha det til.
Om du og Frodon tror på Karlsen eller ei, det er opptil dere.
Jeg, Nordnet Roger og John Fredriksen tror på Karlsen.
Jeg er forøvrig ingen investor i fly aksjer, skyr bransjen som pesten, er kun ute etter å hente profitt på bedringen og oppgangen i aksjen i sommer.
Ha en fortsatt god søndag.
Redigert 29.05.2022 kl 09:37
Blackwhite
29.05.2022 kl 09:44
2296
Her jeg sitter på solkysten og skuer utover havet, er jeg rørt til tårer. Jeg har nå endelig forstått at det er en signifikant korrelasjon, hva det enn måtte bety (prøvd å goooogle), mellom jet fuel og flyselskapenes evne til å tjene penger. Lurer nå på om jeg skal selge mine 10 aksjer? Når jeg nå roper i skogen håper jeg også på svar.
Frodon
29.05.2022 kl 13:19
3559
Hvorfor selger Fredriksen aksjene sine da, som han kjøpte på kr 6,25? Merkelig at du ikke svarte mer på det....merkelig ;)
Geveran Trading Company hadde 140 millioner aksjer i NAS og har nå igjen ca 125.123.801 aksjer
Sundt AS Norway hadde 124,003,198 aksjer. Han har igjen 105.003.198 aksjer
Dette er de 2 største aksjonærene i NAS og de selger jevnt og trutt til de som er villig til å kjøpe aksjene
https://www.dn.no/bors/norwegian/oslo-bors/emisjon/john-fredriksen-er-tildelt-aksjer-for-875-millioner-kroner-i-norwegian-eier-na-rundt-en-femtedel-av-selskapet/2-1-1015002
Det er kun 7 878 306 aksjer short i NAS av betydning, dvs som er større enn 0,5%. Tror Longsitinbulk fortsatt at alle aksjene til Fredriksen og Sundt AS er lånt ut til short? De 2 aksjonærene har totalt minket beholdningen med ca 33.876.199 aksjer
https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010196140
Dnb fondet har også solgt seg ut
"Flaggemelding i Norwegian Air Shuttle ASA
Fond forvaltet av DNB Asset Management AS solgte 16.03.2022, 974,650 aksjer i Norwegian Air Shuttle ASA (NAS NO)
Fond forvaltet av DNB Asset Management AS eier etter dette 46,317,917 aksjer i Norwegian Air Shuttle ASA , som utgjør en eierandel på 4.98% av totalt utstedte aksjer i selskapet"
https://newsweb.oslobors.no/message/556800
Geveran Trading Company hadde 140 millioner aksjer i NAS og har nå igjen ca 125.123.801 aksjer
Sundt AS Norway hadde 124,003,198 aksjer. Han har igjen 105.003.198 aksjer
Dette er de 2 største aksjonærene i NAS og de selger jevnt og trutt til de som er villig til å kjøpe aksjene
https://www.dn.no/bors/norwegian/oslo-bors/emisjon/john-fredriksen-er-tildelt-aksjer-for-875-millioner-kroner-i-norwegian-eier-na-rundt-en-femtedel-av-selskapet/2-1-1015002
Det er kun 7 878 306 aksjer short i NAS av betydning, dvs som er større enn 0,5%. Tror Longsitinbulk fortsatt at alle aksjene til Fredriksen og Sundt AS er lånt ut til short? De 2 aksjonærene har totalt minket beholdningen med ca 33.876.199 aksjer
https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010196140
Dnb fondet har også solgt seg ut
"Flaggemelding i Norwegian Air Shuttle ASA
Fond forvaltet av DNB Asset Management AS solgte 16.03.2022, 974,650 aksjer i Norwegian Air Shuttle ASA (NAS NO)
Fond forvaltet av DNB Asset Management AS eier etter dette 46,317,917 aksjer i Norwegian Air Shuttle ASA , som utgjør en eierandel på 4.98% av totalt utstedte aksjer i selskapet"
https://newsweb.oslobors.no/message/556800
Redigert 29.05.2022 kl 13:20
rischioso
29.05.2022 kl 13:55
3539
Det kan være verdt å ta et bet, MEN det kan også være litt for tidlig - hvorfor?
LES - Det britiske lavkostselskapet Easyjet har blitt rammet av flere problemer ettersom fjerningen av covid-restriksjoner. Flere britiske flyplasser har slitt med å rekruttere nok personell....
https://finansavisen.no/nyheter/luftfart/2022/05/28/7873990/massive-kanselleringer
* Og akkurat det vil jo ramme de fleste aktørene og ikke bare EasyJet og av samme grunn ville jeg ha avventet noe til flyplassene fikk opp bemanningen slik at de faktisk vil klare å serve betydelig økt trafikk noe som ikke er gjort over natten.
LES - Det britiske lavkostselskapet Easyjet har blitt rammet av flere problemer ettersom fjerningen av covid-restriksjoner. Flere britiske flyplasser har slitt med å rekruttere nok personell....
https://finansavisen.no/nyheter/luftfart/2022/05/28/7873990/massive-kanselleringer
* Og akkurat det vil jo ramme de fleste aktørene og ikke bare EasyJet og av samme grunn ville jeg ha avventet noe til flyplassene fikk opp bemanningen slik at de faktisk vil klare å serve betydelig økt trafikk noe som ikke er gjort over natten.
Lighter
29.05.2022 kl 14:39
3505
Easyjet tar ut seter i sine A319 fly slik at det holder med bare en kabin ansatt. Likevel må de kansellere 200 ruter de neste 10 dager. SAS gir 300 sparken for så kort tid etter annonsere kanselleringer av 4000 ruter gjennom sommeren. Hva gjorde så Norwegian når Omicron gjorde sin inntreden med restriksjoner og etterspørsels svikt ? De tok ut kapasitet som gav ca. 700 mill i redusert tap for Q1, permitterte ingen. Tvert i mot, de ansatte og kurset 800 nye besetningsmedlemmer, som nå står klare for høysesongen med alle sine oppsatte flighter. Dette er ledelse, dette er å være i forkant av problemene.
Lighter
29.05.2022 kl 14:47
3515
Fortsetter de å selge i samme tempo er de ute om ca.10 år. Dramatisk!! Om de ikke bare har lånt de ut da, eller begynner å øke beholdningen.
Frodon
29.05.2022 kl 14:55
3503
Fredriksen og Sundt AS har minket beholdningen med 33.876.199 aksjer på litt over 4 mnd. Og da kom du frem til at de er nede på 0 aksjer om 10 år hvis de selger i samme tempo videre? Brukte du kalkulator eller hode regning?
Redigert 29.05.2022 kl 14:55
Frodon
29.05.2022 kl 14:57
3511
Det ser ikke ut som vi leser samme rapporter. Er du på 2022 rapportene?
Lighter
29.05.2022 kl 15:30
3478
He he he, det var hoderegning med runde tall 😁 Regnet på hvor lenge de har eid aksjen, som er 1 år. Rett skal være rett, så på det grunnlaget blir det vel ca. 7,8 år.
Bror parten av aksjene er på utlån, dette bør du også forstå.
Forøvrig, Fredriksen solgte alle aksjene i Soff, aksjen steg deretter 400%
Ikke heng deg opp i Fredriksen, i Nas selger han ikke aksjer, som du sikkert vet.
Fredriksen kommer til å sitte her til han får betalt, det er ikke nå.
Ha en god søndag videre,
Så snakkes vi på Nas oppgangen til uka, i takt med stadig flere baisse innlegg:-)
Forøvrig, Fredriksen solgte alle aksjene i Soff, aksjen steg deretter 400%
Ikke heng deg opp i Fredriksen, i Nas selger han ikke aksjer, som du sikkert vet.
Fredriksen kommer til å sitte her til han får betalt, det er ikke nå.
Ha en god søndag videre,
Så snakkes vi på Nas oppgangen til uka, i takt med stadig flere baisse innlegg:-)
coccoman
29.05.2022 kl 19:11
3349
Jeg oppfatter tråden som en sunn diskusjon om bunnen er nådd i mai eller ikke? Fuelpriser, valutatap, økt trafikk og økte billettpriser vil påvirke resultatet i Q2. Når bunnen nås bør vi aksjegamlere være på alerten og laste opp med billigaksjer for å kunne selge med størst mulig gevinst.
Slik jeg oppfatter pessimistene ser de for seg fortsatt fallende aksjekurs fram til Q2 resultatet. Det finnes nå over 9 mill shortaksjer i NAS.
Men jeg oppfatter også at pessimistene mener at et restrukturert NAS er bedre stilt enn SAS og Flyr, og at selskapet vil operere også om tre års tid. Diskusjonene går nå om kunsten om å treffe bunnen for å kunne maksimere gevinsten. Aksjen er billig, men noen mener den kommer til å bli enda billigere i sommer.
Lykke til NAS - gamblere !
Slik jeg oppfatter pessimistene ser de for seg fortsatt fallende aksjekurs fram til Q2 resultatet. Det finnes nå over 9 mill shortaksjer i NAS.
Men jeg oppfatter også at pessimistene mener at et restrukturert NAS er bedre stilt enn SAS og Flyr, og at selskapet vil operere også om tre års tid. Diskusjonene går nå om kunsten om å treffe bunnen for å kunne maksimere gevinsten. Aksjen er billig, men noen mener den kommer til å bli enda billigere i sommer.
Lykke til NAS - gamblere !
Redigert 29.05.2022 kl 20:03
Frodon
29.05.2022 kl 20:24
3285
Hehe ;)
Hvis de har solgt 33.876.199 på ca 4 mnd, utgjør det et salg av 101.628.597 aksjer på 12 mnd. Hvis de totalt har igjen 230.126.999 aksjer (125.123.801 + 105.003.198) og selger videre i ca samme tempo, er begge to helt ute av NAS om ca 2 år og 3-4 mnd. Hvordan kom du frem til 7,8 år?
Hvis de har solgt 33.876.199 på ca 4 mnd, utgjør det et salg av 101.628.597 aksjer på 12 mnd. Hvis de totalt har igjen 230.126.999 aksjer (125.123.801 + 105.003.198) og selger videre i ca samme tempo, er begge to helt ute av NAS om ca 2 år og 3-4 mnd. Hvordan kom du frem til 7,8 år?
Frodon
29.05.2022 kl 20:24
3285
Virkeligheten? Slik du regnet ut at Fredriksen og Sundt AS har solgt seg ut av NAS om 10 år eller 7,8 år hvis de selger i samme tempo som de gjør nå?
Frodon
29.05.2022 kl 20:27
3282
Siden du forstår dette mer enn oss andre, hvor ser du at så store mengder aksjer er lånt ut til short?
Veldig sjelden aksjer stiger mye når de 2 desidert største aksjonærene selger seg ned i en aksje. Du har ment det om andre aksjer, men selvfølgelig gjelder det ikke i selskap hvor du har kjøpt aksjer?
Hvorfor står ikke aksjen i kr 30, som folk har skrevet om her i årevis?
Jeg håper aksjen stiger raskt opp til kr 13, så jeg kan shorte på nytt....men du har solgt deg ut lenge før den har kommet seg opp ditt ;)
Veldig sjelden aksjer stiger mye når de 2 desidert største aksjonærene selger seg ned i en aksje. Du har ment det om andre aksjer, men selvfølgelig gjelder det ikke i selskap hvor du har kjøpt aksjer?
Hvorfor står ikke aksjen i kr 30, som folk har skrevet om her i årevis?
Jeg håper aksjen stiger raskt opp til kr 13, så jeg kan shorte på nytt....men du har solgt deg ut lenge før den har kommet seg opp ditt ;)
Redigert 29.05.2022 kl 20:28
Lighter
29.05.2022 kl 20:49
3262
Om de selger like mange aksjer hvert år de eier aksjen blir det ca 7,8 år. De har eid aksjen i 1 år og solgt/lånt ut 33,8 mill. Du kan også regne på din måte selvsagt, å få et annet svar.
Frodon
29.05.2022 kl 21:26
3214
Fakta er at aksjebeholdningen begynte å minke 15.1.2022....det er virkeligheten ;)
Også kan du regne på hva du vil, for å få andre svar....enn virkeligheten
Hvis du ser på datoene på den eneste shorten i NAS som er over 0,5%, stemmer ikke handlene i shorten med datoene Fredriksen og Sundt AS har minket sine aksjebeholdninger....der har du også fakta (virkeligheten)
Også kan du regne på hva du vil, for å få andre svar....enn virkeligheten
Hvis du ser på datoene på den eneste shorten i NAS som er over 0,5%, stemmer ikke handlene i shorten med datoene Fredriksen og Sundt AS har minket sine aksjebeholdninger....der har du også fakta (virkeligheten)
Knegg knegg
NAS GEVERAN TRADING CO LTD +750.000 125.798.801 13,5
NAS GEVERAN TRADING CO LTD +750.000 125.798.801 13,5
Sola
30.05.2022 kl 08:07
2992
Fredriksen øker, dvs, aksjer tilbakeleveres,
Fredriksen selger ikke Nas,
Bare noen få som tror det:-))
Fredriksen selger ikke Nas,
Bare noen få som tror det:-))
coccoman
30.05.2022 kl 08:42
2746
NOK 2 milliarder er da noe ;O)
Hau, hau
Hau, hau
Redigert 30.05.2022 kl 08:43
Kåre Grønn skrev Samme feilen igjen. For mye gjeld...
Blir fort grønn i trynet av slike avtaler
Norwegian har ifølge meldingen som hensikt å finansiere utestående betalinger før levering gjennom kontantstrømmen fra operasjonelle aktiviteter
Etter inngåelse av avtalene anslår Norwegian å oppnå en nettogevinst på cirka 2 milliarder kroner
Norwegian har ifølge meldingen som hensikt å finansiere utestående betalinger før levering gjennom kontantstrømmen fra operasjonelle aktiviteter
Etter inngåelse av avtalene anslår Norwegian å oppnå en nettogevinst på cirka 2 milliarder kroner
Redigert 30.05.2022 kl 08:56
Betyr ingenting det, så lenge Sundt har solgt på bunn
Knegg knegg.
Nas Selges på 20kr i september
Knegg knegg.
Nas Selges på 20kr i september
Redigert 30.05.2022 kl 09:09
Frodon
Har du forsovet deg?
Ikke glem 10 kroners veddemålet vårt da:-))
Har du forsovet deg?
Ikke glem 10 kroners veddemålet vårt da:-))
Redigert 30.05.2022 kl 10:09
Hakki
30.05.2022 kl 10:13
2574
Kutt ut med det tullete skrivingen din. Jeg er ikke her får å følge med på din veddemål...
coccoman
30.05.2022 kl 11:05
2455
nad.oslo skrevInnlegget er slettet
Nå er nå dette Frodon sin tråd og diskusjonen her har jo vært god! Å ha rett lenge i en fallende aksje med dårlige nyheter på løpende bånd er en ting, å snu i tide og treffe nære bunnene med kjøp er flaks for min del men det kalles jo teft.... ;O) 11 mill aksjer omsatt så langt i dag, noe shortinndekning kanskje?
Gratulerer med dagen longere! Hau, hau
Gratulerer med dagen longere! Hau, hau
Stokk Dum
30.05.2022 kl 11:10
2446
nad.oslo skrevInnlegget er slettet
Hvis alle stemmer i kor nå så kanskje vi får en kommentar fra Selvesten.
Er alle klar .. tre, fire:
"Frodon, ta deg en bolle!"
mvh
Er alle klar .. tre, fire:
"Frodon, ta deg en bolle!"
mvh
Sola
30.05.2022 kl 11:13
2436
"Prinsippavtale er underlagt en rekke lukkevilkår, som er målsatt ferdigstilt innen utgangen av juni 2022".
Det er vel rimelig å anta at erstatningssaken mot Boeing inngår i denne avtalen. Bestiller neppe fly fra Boeing uten at de enes.
Det er vel rimelig å anta at erstatningssaken mot Boeing inngår i denne avtalen. Bestiller neppe fly fra Boeing uten at de enes.