Pareto sept 21: Kursmål ICE 22 kroner

Minner om hva Pareto Securities sa om ICE i september 21:

"Til tross for at Pareto Securities tror veksten til Ice Group vil ta seg opp i takt med gjenåpning av butikker, har netto økning i kundemasse i en periode ikke vært høyt nok for å nå sitt mål på mellomlang sikt om en markedsandel på 20 prosent, følge en analyse fra meglerhuset.

Pareto ser seg derfor nødt til å justere sitt kursmål til 22 fra 30 kroner pr. aksje, men fastholder sin kjøpsanbefaling."

https://finansavisen.no/nyheter/telekom/2021/09/24/7742139/pareto-securities-spar-nesten-60-prosent-oppside-i-telekom-aksje

Kursmål på 22 kroner. Spenstig.

Er det denne karen som skal sluke selskapet nå. Noe er på vei
https://www.dn.no/teknologi/denne-milliardaren-gar-tungt-inn-i-mobil-norge/1-1-5002718

Sammen med Rassmussen kan han ta full kontroll. De han kok av kapital til å få dette til.

De har nok snakket sammen for ingen av de har solgt en eneste aksje

Da kan ICE bli et mega lønnsomt selskap i fremtiden.
Redigert 22.02.2022 kl 12:26 Du må logge inn for å svare
AVAC
22.02.2022 kl 12:26 1061

Anbefaler deg å lese litt mer om de siste nyhetene som har kommet. Denne analysen er ikke relevant.

Denne analysen er meget aktuell. Jeg tipper at noen meget kapital sterke TOP 20 aksjonører som ikke har solgt ser muligheten nå å sluker alt av aksjer. Avtalen med LYSE er en internsjonsavtale og ikke spikret i stein.
I morgen åpner vi over 1 kr. ELLER 1.15

NULL MOTSTAND FRA 0.922 - 2.42 !!
Redigert 22.02.2022 kl 13:04 Du må logge inn for å svare
marked1
22.02.2022 kl 12:38 1010

Jeg tenker som AVAC at analysen ikke er oppdatert iht den senere tids hendelser. Men det er interessant hva et meglerhus kom med av kursmål og kjøpsanbefaling i ICE Group for bare 5 måneder siden. Det ser for meg ut som om det er endel tradere i ICE nå, som tar tak i aksjen og kan kjøre den høyt i påvente av flere oppdateringer fra selskapet.

Husker NAS som ble handlet på 30-40 øre, før tradere i Norge og Sverige tok tak i aksjen og sendte den opp 200 - 300% til over 1 krone på enormt volum. Det hadde lite sammenheng med underliggende verdier, men tradere elsker muligheten til å kjøre pennystocks, noe som ser ut som er i ferd med å skje her. Da bør man bare sitte i ro og se hvor høyt det kan gå. Jeg setter ingen øvre grense på hvor høyt ren trading kan sende ICE i dagene og ukene fremover.
Redigert 22.02.2022 kl 12:45 Du må logge inn for å svare
AVAC
22.02.2022 kl 13:57 903

Bare svada det du sier, og et forsøk på å lure småinvestorer inn i din trade. Aksjonærene har allerede forhåndsgodkjent salget (80%), og kreditorene er med. Da gjenstår kun det formelle. Kan du forresten forklare meg hvordan analysen er aktuell?

Om noen av de 10 største nå kupper selskapet. Refinans av gjelden samt fyller på med kapital så er jo dette selskapet på vei til å bli en gullgruve . Q4 viste over 100 mill i driftsresultat.
Nå er det snart slukt 4 millioner aksjer. Mener du at alle disse er idioter???
Redigert 22.02.2022 kl 14:22 Du må logge inn for å svare
AVAC
22.02.2022 kl 14:35 818

Skal aldri si aldri, men tviler. Kaller ingen idioter, men ønsker å påpeke at risikoen er skyhøy. Du klarer ikke å forklare meg hvordan analysen og kursmålet er relevant?
Redigert 22.02.2022 kl 14:38 Du må logge inn for å svare
Bryston
22.02.2022 kl 16:39 699

Hva skjedde nå? Tror jeg må være ekstrem dum, hver gang jeg kjøper en aksje falder den!

At folk aldri lærer. Disse voldsomme kursløftene i restrukturerings/konkursaksjene er som krampetrekningene i en død fisk. INSR, PRS, SDRL, NAS, PCIB, ICE, samme hver gang. Skal man tjene på disse skal man enten være ekstremt dyktig eller ekstremt heldig - eller kanskje begge.