I dag røk støtten på 3 kroner
Archer seiler opp som et av svært få oljeserviceselskap som har falt i kurs de siste månedene. Det har vært etablert en solid støtte på 3 kroner, men i dag røk den. At Archer faller kraftig på en dag med uro på børsen er egentlig ingen krise så lenge volumet er lavt. Jeg tror den kommer til å snu opp igjen mot 3 kroner ganske raskt.
Jeg er ikke veldig bekymret for at ikke Archer skal klare å reise seg, for markedet er svært godt og selskapet er veldrevet. Personlig ser jeg den lave kursen i Archer som en gyllen mulighet til å delta i oljeboomen to ganger. Når jeg etterhvert tar gevinst i de andre oljeaksjene mine kommer jeg til å putte en del kroner i Archer. For på et eller annet tidspunkt vil det nok løsne for Archer også.
At børsene er urolige når rentene er på vei opp er ikke unaturlig, men så lenge selskapene tjener penger blir det nok ingen store børsfall.
Jeg er ikke veldig bekymret for at ikke Archer skal klare å reise seg, for markedet er svært godt og selskapet er veldrevet. Personlig ser jeg den lave kursen i Archer som en gyllen mulighet til å delta i oljeboomen to ganger. Når jeg etterhvert tar gevinst i de andre oljeaksjene mine kommer jeg til å putte en del kroner i Archer. For på et eller annet tidspunkt vil det nok løsne for Archer også.
At børsene er urolige når rentene er på vei opp er ikke unaturlig, men så lenge selskapene tjener penger blir det nok ingen store børsfall.
Begynner omsider å se litt bedre ut =)
Ratta
06.05.2022 kl 07:57
3827
EPS of 9 cents
Tjener inn børskurs på ett år, bare betale ned litt mer på gjelden først.
Og H2 guides bedre.
Tjener inn børskurs på ett år, bare betale ned litt mer på gjelden først.
Og H2 guides bedre.
hofa
06.05.2022 kl 08:04
3860
Godt, men ikke imponerende og Skindlo henviser til krigen og covid-19 . Men trods alt et overskud på 13,9 millioner $ i kvartalet og ingen problemer med at betjene gælden. Han lover at det bliver et noget bedre 2. halvår 22. Ja overskuddet svarer til aktieværdien.
Her var det ikke rare bedringen som fryktet, selv i et brennhett marked.
Guds løkke at en fikk kastet ut med en slump gevinst i går.
Da er det bare å avvente enda lavere kursmål fra megler standen, denne gjelden kan ikke betjenes med dagens drift, det ser alle.
Guds løkke at en fikk kastet ut med en slump gevinst i går.
Da er det bare å avvente enda lavere kursmål fra megler standen, denne gjelden kan ikke betjenes med dagens drift, det ser alle.
hofa
06.05.2022 kl 08:09
3881
Du er da helt i skoven - eller kan du ikke læse tallene. Men selvfølgelig vil du prøve at komme ind på lavere kurs.
Redigert 06.05.2022 kl 08:10
Du må logge inn for å svare
Solgte ikke du i går? QED.
Anywhere
06.05.2022 kl 08:25
3815
En viktig fokus er at tidligere beskrivelser av f.eks Argentina har vært at det "remains challenging". Nå ser det mer ut som man har et hav av muligheter som vil øke der når de infratrukturelle fokus nå gjennomføres. Det betyr et helt annet ballgame årene fremover. La oss si at vi har fått et godt års forskyvning på Archer gjeninnhenting. Men aksjekurser lavere enn der vi er nå er uforståelig.
Ratta
06.05.2022 kl 08:32
3812
Hvor leser du at 2 halvår blir noget bedre?
"We expect slight improvement in Q2 and a strong second half."
Tingebri
06.05.2022 kl 08:48
3839
Refinansieringen av gjelden blir nok ikke noe problem for Archer. 2023 blir nok enda bedre for Archer. I Argentina blir den nye gas rørledningen ferdig i 2023, som vil booste aktiviteten
"Vi forventer en liten forbedring i andre kvartal og en sterk forbedring i andre halvår", skriver Archer.
"Vi forventer en liten forbedring i andre kvartal og en sterk forbedring i andre halvår", skriver Archer.
hofa
06.05.2022 kl 08:58
3862
Der er nogle der ikke kan eller vil læse regnskabet som positivt, men fakta er at Archer kommer til at tjene væsentligt mere end deres aktieværdi i 2022. Skindlos turn around er for fuld udblæsning og ingen problem med gæld eller nyt lån i 2023.
hofa
06.05.2022 kl 09:06
3860
Ja der er lige nogle lykke riddere/ daytradere der skal ud, så skal der nok falde ro over Archer.
Anywhere
06.05.2022 kl 09:58
3744
Lurer litt på om markedet ikke helt forstår at Archer går ganske så greit - sett i forhold til markedsprisingen, så går det inn i hampen så ekstremt greit.
Vi har indirekte bekreftelser på at det nærmer seg et mobiliseringsfokus i Argentina de kommende år, og Archer er bra plassert. Det betyr ganske store verdier tilbake i selskapet, og faktisk en virksomhet der som blir mulig å kapitalisere på. Dette vil også långivere kunne se.
Jeg undrer, var det siste gavepakke vi fikk i dag da det kunne kjøpes på 2,90?
Dette selskapet er i mine øyne ikke et tapsprosjekt og har faktisk meget positive utsikter for vesentlig aktivitetsøknining de neste 3-4 årene. Selskapet beskriver selv en meget tilfredsstillende kontraktsdekning 2 år frem, og er i posisjon for et sterkt markedet på den vestlige "halvkule".
Vi har indirekte bekreftelser på at det nærmer seg et mobiliseringsfokus i Argentina de kommende år, og Archer er bra plassert. Det betyr ganske store verdier tilbake i selskapet, og faktisk en virksomhet der som blir mulig å kapitalisere på. Dette vil også långivere kunne se.
Jeg undrer, var det siste gavepakke vi fikk i dag da det kunne kjøpes på 2,90?
Dette selskapet er i mine øyne ikke et tapsprosjekt og har faktisk meget positive utsikter for vesentlig aktivitetsøknining de neste 3-4 årene. Selskapet beskriver selv en meget tilfredsstillende kontraktsdekning 2 år frem, og er i posisjon for et sterkt markedet på den vestlige "halvkule".
Anywhere
06.05.2022 kl 10:03
3730
Greit å ha med seg en link fra en tross alt positiv vinkling fra FA i dag:
https://finansavisen.no/nyheter/oljeservice/2022/05/06/7861300/ordreboken-eser-ut-for-archer
https://finansavisen.no/nyheter/oljeservice/2022/05/06/7861300/ordreboken-eser-ut-for-archer
Anywhere
06.05.2022 kl 10:05
3778
MH77 kan nok endre trådtittel til noe mer optimistisk, selv om jeg ikke har sett 3 som noe støtte, ei heller motstand av vesentlighet.
Men en begynnelse kan være: "Bryter Archer over 3 kroner?"
Svaret på det i går var ja. I dag er det også foreløpig ja, og for fremtiden kan jeg ikke se annet enn at svaret bør være JA!!
Men en begynnelse kan være: "Bryter Archer over 3 kroner?"
Svaret på det i går var ja. I dag er det også foreløpig ja, og for fremtiden kan jeg ikke se annet enn at svaret bør være JA!!
Redigert 06.05.2022 kl 10:07
Anywhere
06.05.2022 kl 10:33
3751
Jeg tror nok fremdeles at Fredriksen kan få til noe nå fremover med sitt eierskap i Archer, men må balansere det med sin mulighet for konvertering av gjeld tilhørende Seadrill og ditto påvirkning av verdien som Seadrills konvertering av Archer-lånet har.
Fredriksen har industriteft, men er samtidig ikke den yngste i klassen lenger, dog tror jeg han ønsker å bidra til sine etterkommeres verdier:)
Så forvent at Hemen-sfæren skaper verdihevende grep i Archer fremover.
Når det er sagt, så tenker jeg ta opsjonen Archer er en god opsjonsinvestering løpende. Man trenger ikke kjøpe alt i en smell i dag, men satse på at aksjen fortsatt har litt konsolideringstid. Om den starter å tikke oppover, så utløser det strengt tatt bare begrunnelse for videre kjøp da oppsiden gitt de utsikter som ser ut til å kunne bli virkelighet de neste årene er meget stor. Vi kaller dette fortsatt out-of-the-money-opsjon, men samtidig har selskapet god inntjening og vesentlig verdi-økningspotensial gjennom sin posisjon de neste årene. Jeg kan ikke se annet enn sannsynlighetsovervekt for at opsjonen blir in-the-money!
Fredriksen har industriteft, men er samtidig ikke den yngste i klassen lenger, dog tror jeg han ønsker å bidra til sine etterkommeres verdier:)
Så forvent at Hemen-sfæren skaper verdihevende grep i Archer fremover.
Når det er sagt, så tenker jeg ta opsjonen Archer er en god opsjonsinvestering løpende. Man trenger ikke kjøpe alt i en smell i dag, men satse på at aksjen fortsatt har litt konsolideringstid. Om den starter å tikke oppover, så utløser det strengt tatt bare begrunnelse for videre kjøp da oppsiden gitt de utsikter som ser ut til å kunne bli virkelighet de neste årene er meget stor. Vi kaller dette fortsatt out-of-the-money-opsjon, men samtidig har selskapet god inntjening og vesentlig verdi-økningspotensial gjennom sin posisjon de neste årene. Jeg kan ikke se annet enn sannsynlighetsovervekt for at opsjonen blir in-the-money!
Ja.
En LITEN forbedring i H2, det er ikke godt nok til å betjene gjeld.
Vent noen dager nå, så kommer megler huene med enda lavere kurs mål, 2 kroner?
Går mot gjelds konvertering, der vil JF vekte seg opp på super lav kurs.
En LITEN forbedring i H2, det er ikke godt nok til å betjene gjeld.
Vent noen dager nå, så kommer megler huene med enda lavere kurs mål, 2 kroner?
Går mot gjelds konvertering, der vil JF vekte seg opp på super lav kurs.
Ratta
06.05.2022 kl 10:41
3709
En LITEN forbedring i H2 ?
Troll_Leff
06.05.2022 kl 11:05
3666
Når man ikke skjønner engelsk kan man heller ikke forvente seg at de skjønner resultat og fremtids utsiktene til selskapet. . Og en ordre reserve som vokser med USD 840 mill, og selskapet med ca. ca. 5000 ansatte prises til ca. NOK 450 MILL .Tror det beste at meglerne må bytte ut kalkulatorene med kulerammer. Personen i DNB bør få en ekstra stor så han ser kulene. Litt rart at ordrereserven vokser såpass mye i kvartalet, uten at det mer børsmeldt en eneste kontrakt, er de redd for kursen stikker nordover tro. De klarte å meddele markedet at de mistet en kontrakt i Russland til kr. 7 mill, men å melde kontrakter til USD 840 mill virket som et større problem.
Redigert 06.05.2022 kl 11:08
SjonkelRolf
06.05.2022 kl 11:11
3650
Et av bladene meldte at forlengelsen med equinor var verdt 60 mill nok over 2 år.
Mulig rettet nå, men allikevel.
Har stor tro på Archer.
Mulig rettet nå, men allikevel.
Har stor tro på Archer.
Troll_Leff
06.05.2022 kl 11:20
3665
Jo det var visst meldt om noen kontrakter i begynnelsen av året, men ikke lett å følge med her når kursen uansett skal ned, Om de får en kontrakt på 10 milliarder, så hjelper det lite, kursen hildes uansett i forvaring. Gjelden er ikke noe problem som enkelte vil ha det til, og det er utlån bankene tjener penger på.
SjonkelRolf
06.05.2022 kl 11:43
3689
De omsetter snart for det dobbelte av total gjeld i året .
Hvordan i huleste kan gjelda være et problem?….
Riktignok ikke kommunisert av selskapet da….
Bankene tjener ikke noe på at Archer er gjeldfritt
Ja ja selskaper med mere gjeld og mindre inntjening dunker videre.
Hvordan i huleste kan gjelda være et problem?….
Riktignok ikke kommunisert av selskapet da….
Bankene tjener ikke noe på at Archer er gjeldfritt
Ja ja selskaper med mere gjeld og mindre inntjening dunker videre.
Troll_Leff
06.05.2022 kl 12:03
4484
Er så latterlig dette, at det finnes rett og slett ikke ord, men på OSE er det visst ingen grenser og regler når det gjelder prising av selskaper, her er det kun tilfeldigheter, som styrer, og det meglerne er best tjent med, enten om selskapet tjener penger eller ikke. Håper noen snart tar skikkelig tak i løkene som styrer kursen. .
Redigert 06.05.2022 kl 12:13
triggern
06.05.2022 kl 12:17
4436
Helt utrolig at Archer faller på disse tallene. Tar man på de lange brillene så går faktisk Archer bra og Skindlo har fått god kontroll på selskapet tross høy gjeld. Dette lover bra.
Uansett så vil flere få opp øynene for denne aksjen etterhvert.
Min spådom er at Archer passerer 5 kr innen utgangen av august.
triggern
06.05.2022 kl 12:17
4433
Helt utrolig at Archer faller på disse tallene. Tar man på de lange brillene så går faktisk Archer bra og Skindlo har fått god kontroll på selskapet tross høy gjeld. Dette lover bra.
hofa
06.05.2022 kl 13:33
4324
Jeg læste andet steds at de havde fået en kontrakt til 400 mill og spurgte selskabet, hvorfor det ikke var børsmeldt. Jeg fik svar tilbage, at det jfr. børsreglerne ikke var meldepligtig. De 7 millioner der var risiko for at tabe i Rusland, fremgik af regnskabet og det var finansavisen der blæste det op. Det går godt i Archer, men der er ingen der vil frem med det ????
Anywhere
06.05.2022 kl 14:42
4207
Det er to faktorer med Archer man kan tenke litt over:
1. EBITDA er nå årlig ca 2 ganger høyere enn aksjeprisingen. Normalen er strengt tatt at aksjeprisingen 7-10 ganger EBITDA, gitt en sunn gjeldsbalanse som neddiskonteres med edruelig internrente. For å få til det må Archer markedsprises til 46 kroner pr aksje.
2. Gjelden i selskapet håndterer selskapet pr i dag. Det er også markedsutsikter til å kunne håndtere denne greit sett fra bankers skranke. Men, dersom bare Argentina vokser til igjen litt som det er opplevd tidligere (men som verdens markedsgrunnlag nå er mye større for), så vil man kunne se tilbakeførte verdier der borte som balanserer bort 70-80% av gjelden. Hva har man i praksis av risk igjen da? Dette er det man ser konturer av nå på bygging av infrastruktur og som man vil kunne se veldig klart ved inngangen il 2023, om bare 7-8 måneder. Det bør snart begynne å prises inn som oppsiderisk. Saken er dog at dersom bare 50% av den oppsiderisken prises inn skulle de tilsi kurs på 23 korner, og det kan sitte litt langt inne frem til januar 2023, eller??
Jeg tror jeg ikke kan stort annet enn å anbefale en god dose risk-aksjer fra Archer på VPS før dette begynner å snakkes mer om i markedet.
Selskapet har selv i dag tatt bort bekymringen for Argentina, som de hadde tidligere, til nå å se muligheter...Da vet de langt mer enn det som skrives...Akkurat nå vet jeg også bittelitt mer enn det jeg ser skrives...
1. EBITDA er nå årlig ca 2 ganger høyere enn aksjeprisingen. Normalen er strengt tatt at aksjeprisingen 7-10 ganger EBITDA, gitt en sunn gjeldsbalanse som neddiskonteres med edruelig internrente. For å få til det må Archer markedsprises til 46 kroner pr aksje.
2. Gjelden i selskapet håndterer selskapet pr i dag. Det er også markedsutsikter til å kunne håndtere denne greit sett fra bankers skranke. Men, dersom bare Argentina vokser til igjen litt som det er opplevd tidligere (men som verdens markedsgrunnlag nå er mye større for), så vil man kunne se tilbakeførte verdier der borte som balanserer bort 70-80% av gjelden. Hva har man i praksis av risk igjen da? Dette er det man ser konturer av nå på bygging av infrastruktur og som man vil kunne se veldig klart ved inngangen il 2023, om bare 7-8 måneder. Det bør snart begynne å prises inn som oppsiderisk. Saken er dog at dersom bare 50% av den oppsiderisken prises inn skulle de tilsi kurs på 23 korner, og det kan sitte litt langt inne frem til januar 2023, eller??
Jeg tror jeg ikke kan stort annet enn å anbefale en god dose risk-aksjer fra Archer på VPS før dette begynner å snakkes mer om i markedet.
Selskapet har selv i dag tatt bort bekymringen for Argentina, som de hadde tidligere, til nå å se muligheter...Da vet de langt mer enn det som skrives...Akkurat nå vet jeg også bittelitt mer enn det jeg ser skrives...
Redigert 06.05.2022 kl 15:03
Anywhere
06.05.2022 kl 15:55
7824
Jeg gjør som jeg skriver, Sjonkel, plukker nå litt jevnt og trutt delvis fra innkommende kapital og gevinsttaking annetsteds.
SjonkelRolf
06.05.2022 kl 16:02
7805
En ting slår ihvertfall ikke feil med mine handler i Archer.
Kursen faller etter kjøp. Slik har det vært leeenge.
Men hvem vet hvor haren hopper neste uke……
Ønsker tålmodige sjeler en god weekend
Kursen faller etter kjøp. Slik har det vært leeenge.
Men hvem vet hvor haren hopper neste uke……
Ønsker tålmodige sjeler en god weekend
Anywhere
06.05.2022 kl 16:07
7791
Pleier alltid stige ette jeg har kjøpt, bare jeg kjøper lenge nok...så jeg fortsetter litt til:)
nafa
06.05.2022 kl 16:27
7755
Har ikke kjøpt Archer på lange, men heller ikke solgt. Derimot kjøpt annet offshore.
PGS og DOF i mengder.
Godt i pluss på begge. Her ser vi nok minst 10-dobling framover. Her må det nok sittes noen år ja.
Verre med Archer hvor jeg ligger i minus. Sittet stødig her i ca fire år, men den kommer framover, det er sikkert.
God helg !
PGS og DOF i mengder.
Godt i pluss på begge. Her ser vi nok minst 10-dobling framover. Her må det nok sittes noen år ja.
Verre med Archer hvor jeg ligger i minus. Sittet stødig her i ca fire år, men den kommer framover, det er sikkert.
God helg !
Redigert 06.05.2022 kl 16:28
SjonkelRolf
06.05.2022 kl 17:01
7693
Har gjort det greit i Pgs selv. Valgte i et snålt øyeblikk å selge idag på 5,9.
Får vel noen aksjer der i repemisjon.
Sånn sett veldig greit.
Noen ganger må man bare ta pengene når de er der.
Får vel noen aksjer der i repemisjon.
Sånn sett veldig greit.
Noen ganger må man bare ta pengene når de er der.
direktør1
07.05.2022 kl 09:47
7385
Hei.
Prøver å bli bedre på regnskap. Kanskje et litt dummy spørsmål men: Archer øker overskuddet, men med negativt driftsresultat? Driftsresultat sier vel noe om lønnsomheten i bedriften. Og når den er negativ men overskuddet øker blir jeg forvirret?
Prøver å bli bedre på regnskap. Kanskje et litt dummy spørsmål men: Archer øker overskuddet, men med negativt driftsresultat? Driftsresultat sier vel noe om lønnsomheten i bedriften. Og når den er negativ men overskuddet øker blir jeg forvirret?
Fljo
07.05.2022 kl 09:57
7367
Herr direktør
Driftsresultat er dine løpende inntekter minus kostnader. Overskudd/underskudd bestemmes delvis av dette, men også av bl.a finansielle poster, renter, utbytte, avskrivninger, mm.
Driftsresultat er dine løpende inntekter minus kostnader. Overskudd/underskudd bestemmes delvis av dette, men også av bl.a finansielle poster, renter, utbytte, avskrivninger, mm.
Ja, og driftsresultatet er igrunn årsaken til at kursen til Archer ikke har løftet seg. Det må være positivt over tid for at noe skal skje her.
SjonkelRolf
07.05.2022 kl 13:18
7211
Ja sjappa går dårlig.
Betalt ned ca 180 mill på gjeld. Kjøpt deepwell for omtrent samme sum. Kjøpt ziebel eller hva det heter.
Alt iløpet av siste 12 mnd.
Kursen nesten halvert.
Spookey spør du meg….
Samtidig har nesten alle skribentene her inne solgt .
Nå ligger de mest sannsynlig i sivet å venter. Mens de prøver å forklare årsaken.
Mest for å rettferdiggjøre sin egen medvirkning.
Betalt ned ca 180 mill på gjeld. Kjøpt deepwell for omtrent samme sum. Kjøpt ziebel eller hva det heter.
Alt iløpet av siste 12 mnd.
Kursen nesten halvert.
Spookey spør du meg….
Samtidig har nesten alle skribentene her inne solgt .
Nå ligger de mest sannsynlig i sivet å venter. Mens de prøver å forklare årsaken.
Mest for å rettferdiggjøre sin egen medvirkning.
TheLateAdopter
07.05.2022 kl 14:03
7175
2.54 og 1.67 er støtten. Resistance ligger oppe ved 4.4. (50MA on monthly timeframe) Brudd over 4.4 så burde den fyke opp. Alt mellom 2.54 og 4.4 er trading range.
Tingebri
08.05.2022 kl 11:50
6837
Ledelsen har guidet en EBITA på USD 91 mill for hele 2022. Q1 ga USD 16,2 mill. Dersom vi legger til grunn samme EBTIA for Q2, uten ekstraordinære Covid kostnader bør EBITA bli USD 21 mill i Q2. Det er forventet stor vekst i Q3 og Q4, så da kan vi forvente en EBITA på USD 27 for begge kvartaler basert på guiding for hele 2022. For 2023 guider de enda høyere vekst. Om vi tar høyde for 10% økning i EBITA for 2023 basert på Q3/Q4 i 2022 som må anse som konservativt, så vil EBITA pr kvartal i 2023 ligge på USD 29 mill. Netto rentebærende gjeld/EBITA for 2022 blir 5,38 og for 2023 bli det 4,35. For 2022 har jeg kalkulert med USD 490 mill i nettogjeld og for 2023 USD 470 mill. Bankene har ingen grunn til å ikke akseptere ny runde med refinansiering.
Anywhere
08.05.2022 kl 15:25
6707
Enig med deg, Tingebri.
I tillegg kan det se ut som at Argentina blir utfordrende med et annet fortegn enn man brukte tidligere. Ved refi ligger det nå an til at utsiktene fremover blir meget lovende. Allerede nå vet vi at Archer har tatt bort beskrivelsen av at Argentina er "utfordrende". Fokuset er rettet mot rørledningsetablering og lovende utsikter. Noe er i ferd med å snu her....
I tillegg kan det se ut som at Argentina blir utfordrende med et annet fortegn enn man brukte tidligere. Ved refi ligger det nå an til at utsiktene fremover blir meget lovende. Allerede nå vet vi at Archer har tatt bort beskrivelsen av at Argentina er "utfordrende". Fokuset er rettet mot rørledningsetablering og lovende utsikter. Noe er i ferd med å snu her....
Anywhere
08.05.2022 kl 22:11
6466
For dem som trenger det med teskje; det kan i Argentina neste år bli utfordrende å skaffe utstyr/folk/rigg i forhold til all etterspørsel....
Tingebri
08.05.2022 kl 22:14
6457
Det som gjør Archer ekstra spennede nå er ikke bare det som skjer i Argentina. Guidingen for 2023 viser øking over hele fjøla. Roger Berntsen tror på 10 til 12 gode år for oljeselskapene
Further revenue and EBITDA growth expected in
2023;
‒ Operators drilling plans in the North Sea
‒ Positive development in Argentina with IMF
agreement and investment in gas infrastructure
‒ General increase in global oil and gas activity
Further revenue and EBITDA growth expected in
2023;
‒ Operators drilling plans in the North Sea
‒ Positive development in Argentina with IMF
agreement and investment in gas infrastructure
‒ General increase in global oil and gas activity
Redigert 08.05.2022 kl 22:17
hofa
09.05.2022 kl 09:39
6201
Det er kun et spørgsmål om tid, før vi bliver opdaget. Eneste forskel på PGS og Archer er omsætning af aktier. Den første halve time er Archer omsat for 56 tusinde mens PGS er omsat for 56 millioner. Fremtiden ser lys ud for Archer, ingen tvivl om det.
klassisk
09.05.2022 kl 11:55
6060
Vi skal kose oss og le i tiden som kommer! For de som kommer inn tidlig blir det som å plukke penger på gata! Skal bli interessant å se hvilke marginer man kan oppnå på kommende kontrakter. Og for å si det en gang til, gjelden er kun et problem for de som har ønske om og behov for St den skal være det! Her blir det mye ketchup snart!
SjonkelRolf
09.05.2022 kl 12:09
6023
Ja. Satser på at kebabdressingen renner fra begge munnvikene når høsten nærmer seg.
Måtte bare plukke noen aksjer idag og.
Måtte bare plukke noen aksjer idag og.
klassisk
09.05.2022 kl 15:29
5892
340 milliarder i oljeinvesteringer bare i Norge… hmmm burde kanskje vurdere aksjer i det mest underprisede selskapet eksponert mot disse pengene…
SjonkelRolf
10.05.2022 kl 18:10
5440
Ikke godt å si. Plutselig var det fritt for selgere under 3kr.
Dro den opp fra 2,9 til 3,02 med 1k aksjer.
Ble selvfølgelig banket ned igjen.
Spennende å se om vi omsider skal reise nordover….
Dro den opp fra 2,9 til 3,02 med 1k aksjer.
Ble selvfølgelig banket ned igjen.
Spennende å se om vi omsider skal reise nordover….