B2H - Topp25 selger TUNGT - du også ?
Gjør som proffene, og Chen.
Storebrand tømmer nå sin VPS, og selgert en halv million B2H aksjer.
Det samme gjør U.S. BANK NATIONAL ASSOCIATION som selger 1.500.000 stk aksjer i B2H.
Snart får vi vel vite at hotell dealen ryker, så da er vi under 5 kr, som SS har hevdet lenge, og som eneste aktør på Hegnar Forum.
SS
Storebrand tømmer nå sin VPS, og selgert en halv million B2H aksjer.
Det samme gjør U.S. BANK NATIONAL ASSOCIATION som selger 1.500.000 stk aksjer i B2H.
Snart får vi vel vite at hotell dealen ryker, så da er vi under 5 kr, som SS har hevdet lenge, og som eneste aktør på Hegnar Forum.
SS
Redigert 21.01.2021 kl 08:59
Du må logge inn for å svare
Jasså, kva var OSE på då DNB anbefala deg å selja B2H, AXA og da meste anna? 904 poeng ?
Kvar kjem OSE frå no ? 860 ish ?
Seia meg ein ting du, som ikkje vil svara på noko, eller dokumentera noko, kor mykje har Frontline gje sia juni, då SS sa at da også i år måtte være fullasta før august kom, sånn ca i juni - til Frodon?
Svara meg no, og samtidig svara meg på kvifor du skal kjøpa inkasso så høgt oppe, i stadenfor lågt.
Noko seier meg at du har svært dyre aksjar i B2H (jenna 20 kr) og AXA 32 kroner, ja du veit båe har våre der før? Merkjeleg å diskutera so mykje, om ein ikkje eig inkasso aksjar slek du hevdar, og som du synes er rart at SS gjere. Du møtar deg stadig vekk i døra itte kvert so eg vert meir kjend med deg.
SS
Eitel
Kvar kjem OSE frå no ? 860 ish ?
Seia meg ein ting du, som ikkje vil svara på noko, eller dokumentera noko, kor mykje har Frontline gje sia juni, då SS sa at da også i år måtte være fullasta før august kom, sånn ca i juni - til Frodon?
Svara meg no, og samtidig svara meg på kvifor du skal kjøpa inkasso så høgt oppe, i stadenfor lågt.
Noko seier meg at du har svært dyre aksjar i B2H (jenna 20 kr) og AXA 32 kroner, ja du veit båe har våre der før? Merkjeleg å diskutera so mykje, om ein ikkje eig inkasso aksjar slek du hevdar, og som du synes er rart at SS gjere. Du møtar deg stadig vekk i døra itte kvert so eg vert meir kjend med deg.
SS
Eitel
Redigert 20.01.2021 kl 19:50
Shotgun
11.10.2019 kl 16:16
3355
Chen fekk seg en smell ifjord på denne tid. Han jekk undarvekt i aksjar då han trodde på krakk tidligare på året. Får så og kjøpa seg opåt då børsane steig bratt. Då oktobarkrakket kom hadde han handlat og vart ikje i undarvekt. Eller tapet blei mogeleg så stort at han gikk fra overvekt til ondarvekt utan at gjere ein transaksjon.
Chen-guten er nok mer forsiktig no ja. Ikje lika glad i risiko no.
Chen-guten er nok mer forsiktig no ja. Ikje lika glad i risiko no.
Lat meg retta deg litt, for Chen sa nemleg ordrett, i fjor:
Eg selde meg ut noko i september, sett i ettertid skulle eg ha seld mykje meir.
Dette kan du google, for dette stod i finansavisen da korreksjonen var godt i gang sist høst. Det tror eg du husker.
SS
eitel
Eg selde meg ut noko i september, sett i ettertid skulle eg ha seld mykje meir.
Dette kan du google, for dette stod i finansavisen da korreksjonen var godt i gang sist høst. Det tror eg du husker.
SS
eitel
Smil SS, du virkar voldsom bitter. Ose går rett til værs og du sitter med 0 aksjar. Skjønar kvifor du backtradar og fortel om draumane dine;)
hehe,-tro du meg,jeg treffer meget godt på mine påstander jeg også du ;)
Jeg har bare ikke brydd meg så mye om å si så mye her på forumet annet enn å teste ut humoren min på tilfeldige lesere her inne de siste årene,-jeg er såå opptatt..og "litt" distrahert om dagene,-fått meg kvinnfolk fra England!!
jo,faktisk så hart fastlegen min anbefalt meg å gå til psykolog..(true story)
;))
Jeg har bare ikke brydd meg så mye om å si så mye her på forumet annet enn å teste ut humoren min på tilfeldige lesere her inne de siste årene,-jeg er såå opptatt..og "litt" distrahert om dagene,-fått meg kvinnfolk fra England!!
jo,faktisk så hart fastlegen min anbefalt meg å gå til psykolog..(true story)
;))
Shotgun
11.10.2019 kl 16:25
3363
Mogeleg eg ikje hugser eksakt kva han gjorde då eg ikje følger etter noen forvaltere eller andre. Rally på dow i kveld! Kva tenkjer Chen om dita?
Funderer
11.10.2019 kl 16:27
3361
God helg alle tullinger ✈
Klinkekulå hugsar eg so ein kjekk kar som har våre med lenge. Han kan faktisk inkasso, og han veit kva SS har av merittar og kransar i mønet.
MV: eg gidd ikkje halda handa di meir i dag. Framleis tomme innlegg, og ingen dokumentasjon! Berre sjuke påstandar, og eg merkar meg framleis at han no har møtt seg sjølv i 5-6 av eigne påstandar om SS. 😂😂😂
SS
MV: eg gidd ikkje halda handa di meir i dag. Framleis tomme innlegg, og ingen dokumentasjon! Berre sjuke påstandar, og eg merkar meg framleis at han no har møtt seg sjølv i 5-6 av eigne påstandar om SS. 😂😂😂
SS
Shotgun
11.10.2019 kl 16:48
3332
Porteføljen min stigar i verdi kveir gang eg tittar på den, kvifor ønskjar ikje Chen å auke fondane sine i verdi?
Bare sånn for å avslutte for helgen,min "sterke" side inne på forumet her,er å prøve så godt jeg kan å finne relativ lesestoff jeg finner på nettet,-gjerne i aksjer jeg ikke følger selv.
Jeg er konstant på utkikk etter gode kommentarer fra både formuet her og kan nevne tvitter er en veldig god ting å bruke,der jeg har satt opp en bruker med KUN kjente etablerte twitter-kontoer fra Financial Times,Bloomberg og mange andre relevante finansbrukere innen finans,som har vært en god hjelpeverktøy for å finne det ferskeste lesestoffet og utviklingen innen både verdensøkonomien og eventuell teknologi innen alle forskjellige sektorer,så dette er noe jeg sterkt anbefaler å bruke,-da kan man lett scrolle seg igjennnom løpende nyheter av alt mulig slag.
Jeg setter også stor pris på alt folk har å bidra med av meninger her på forumet,-men må også trekke frem gode kommentarer hos Tekinvestor,der jeg også har brukerkonto(kammuflert i annet nick)
og til slutt,Inkasso er enda en sektor jeg er ganske fersk i,men prøver stadig å lære,-men å forvalte en formue jeg har klart å bygge opp til nå er ikke enkelt alene,så jeg håper stadig på å gjøre de riktige trekkene.
takk,og god helg!
;)
Jeg er konstant på utkikk etter gode kommentarer fra både formuet her og kan nevne tvitter er en veldig god ting å bruke,der jeg har satt opp en bruker med KUN kjente etablerte twitter-kontoer fra Financial Times,Bloomberg og mange andre relevante finansbrukere innen finans,som har vært en god hjelpeverktøy for å finne det ferskeste lesestoffet og utviklingen innen både verdensøkonomien og eventuell teknologi innen alle forskjellige sektorer,så dette er noe jeg sterkt anbefaler å bruke,-da kan man lett scrolle seg igjennnom løpende nyheter av alt mulig slag.
Jeg setter også stor pris på alt folk har å bidra med av meninger her på forumet,-men må også trekke frem gode kommentarer hos Tekinvestor,der jeg også har brukerkonto(kammuflert i annet nick)
og til slutt,Inkasso er enda en sektor jeg er ganske fersk i,men prøver stadig å lære,-men å forvalte en formue jeg har klart å bygge opp til nå er ikke enkelt alene,så jeg håper stadig på å gjøre de riktige trekkene.
takk,og god helg!
;)
SS eig ikkje ein aksje (kun draumeaksjar;) og sitter på forumet og backtradar;) Ose og USA stig voldsomt, SS, Paul og og Chen set med skjegget i postkassa og pratar drit. Nokon må jo sette dette utdaterte mirakelet på plass. 4 gongen han bommar kraftig på Ose, ein skikkelig investor dette;)
Shotgun
11.10.2019 kl 17:47
3289
Bommer ikke bare litt heller! Fy fann for ein dag🚀 jaja, sånn går det når han følger etter andre og kjøper og selger etter hva som står i media.
MV: Du har ikke dokumenter en bom, rart du ikke nevner Frontline som mitt beste pick siden juni, og siste døgeret opp 10-15%.
Du virker faktisk svært hårsår, og forstyrra. Alle dine idiotkommentarer tilbakevises, og du klarer ikke svare for deg engang.
Dagens beste er at du ikke har aksjer, og likevel bruker hele dagen, gårsdagen, og uka som sådan og prater opp B2H og AXA, samtidig som du kritiserer meg for å ikke eie aksjer - ja du skulle bare visst, du!
SS
Du virker faktisk svært hårsår, og forstyrra. Alle dine idiotkommentarer tilbakevises, og du klarer ikke svare for deg engang.
Dagens beste er at du ikke har aksjer, og likevel bruker hele dagen, gårsdagen, og uka som sådan og prater opp B2H og AXA, samtidig som du kritiserer meg for å ikke eie aksjer - ja du skulle bare visst, du!
SS
Også har vi denne Shotgun, som har sotte med B2H lenge - hva viser VPS siste 30 dager ?
10 prosent ned, og så går ose stikk motsatt vei. Denne uka er OSE bra opp, og B2H på stedet hvil omtrent, og siste mnd ned 10 % hvor du har sitti, og du har sotte lenge - tipper du har minus 50% eller mer i B2H.
SS derimot, feita gevinst 2019!
SS
10 prosent ned, og så går ose stikk motsatt vei. Denne uka er OSE bra opp, og B2H på stedet hvil omtrent, og siste mnd ned 10 % hvor du har sitti, og du har sotte lenge - tipper du har minus 50% eller mer i B2H.
SS derimot, feita gevinst 2019!
SS
Redigert 21.01.2021 kl 06:02
Lastet tungt opp på 6 blank.
All drit er tatt ut, tunge selgere er tomme, nå skal det rett opp.
Regner med 10 pluss etter q3.
Hva viser din bear produkter da SS? Men du gikk vel ikke inn selv, var vel bare en kommentar for å lure andre som vanlig..
Kom deg ut av gutterommet en tur nå, frisk luft skader ikke noen..
Kom deg ut av gutterommet en tur nå, frisk luft skader ikke noen..
Haha, ja der hadde vi et nytt nick, helt uten inkasso forum erfaring.
Archer og ELK - nå skal stumpene settes i en annen børstaper. Du har fått med deg fallet fra 20,60 til 5,7 tallet ?
Tror du det stopper der, på tampen av børssykelen ?
Trump twittrer noe negativt om kina forhandlingene, så er siste krampetrekningene av bullmarkedet over for denne gang.
Tipper få, om noen - utenom SS, i denne tråd vet hva som skjedde i 2008........
SS
Archer og ELK - nå skal stumpene settes i en annen børstaper. Du har fått med deg fallet fra 20,60 til 5,7 tallet ?
Tror du det stopper der, på tampen av børssykelen ?
Trump twittrer noe negativt om kina forhandlingene, så er siste krampetrekningene av bullmarkedet over for denne gang.
Tipper få, om noen - utenom SS, i denne tråd vet hva som skjedde i 2008........
SS
Verdiaksjer:
Sitter i cash, men skal du pirke i min anbefaling, så gjør jo Frontline det knallbra.
SS
Sitter i cash, men skal du pirke i min anbefaling, så gjør jo Frontline det knallbra.
SS
Shotgun
11.10.2019 kl 19:43
3259
Seddelpressene rundt forbi er rødglødende og turboen settes inn. Cash vil bli mindre og mindre verdt. Kryptoporteføljen og aksjer har enda mye igjen å gå på. Vent å se.
SS vi diskuterte vel Bitcoin i vinter da den kostet 3200 usd. Hvordan ser den grafen ut nå?
SS vi diskuterte vel Bitcoin i vinter da den kostet 3200 usd. Hvordan ser den grafen ut nå?
Jeg kjenner deg faktisk meget godt og vet du kommer til å blåse penga dine.
Makan til rævkjørt rasshøl, ser du kun i ditt eget speilbilde SS.
Shotgun
11.10.2019 kl 19:52
4264
Hva sier Kinamann og Trump ang handelsavtale? SS. Tar du feil her også???
joneug
11.10.2019 kl 20:08
4242
Tror vi endringer i management ble gjort for at man, når Q3 overrasker på nedsiden, kan si at man allerede har tatt grep og at "nå vil alt gå så meget bedre"?
Nu, jenter og gutter, nu tar SS helg.
Mye kverulering og hakk i plata, samt vi har en "fish" med oss her nå, en nybegynner i inkasso. Orker ikke mer voksenopplæring på denne siden av helga.
Han kan jo ta en titt på den fallende trenden i AXA fra 32,10 til 13,50 - og B2H 20,60 til 5,70 (ser grisete ut, og noen tror dette snur på tampen av sykelen, og at det er knallbra med penger blandt mannen i gata, i Romania. ) - Noen tror jo på julenissen, så hvorfor ikke også på mannen i Romania......
God helg jenter.
SS
KNM
Mye kverulering og hakk i plata, samt vi har en "fish" med oss her nå, en nybegynner i inkasso. Orker ikke mer voksenopplæring på denne siden av helga.
Han kan jo ta en titt på den fallende trenden i AXA fra 32,10 til 13,50 - og B2H 20,60 til 5,70 (ser grisete ut, og noen tror dette snur på tampen av sykelen, og at det er knallbra med penger blandt mannen i gata, i Romania. ) - Noen tror jo på julenissen, så hvorfor ikke også på mannen i Romania......
God helg jenter.
SS
KNM
Har ikke sett mer patetisk person enn SS, handelsavtale betyr alle piler rett opp inkl. Axa, B2H, Archer etc.
Hvil brunøyet ditt i helga nu SS, men vi garva investorene kan kose oss med handelsavtale og rally over hele verden.
Håper du er short, patetiske Salah
«Vært i en lignende situasjon før»
CNBC poengterer at partene så sent som i mai var nær å komme til enighet, uten å lykkes.
– Vi har vært i lignende situasjoner før, der en slags handelsavtale virket nær ved hånden, men så har falt sammen, sier aksjestrateg i Cornerstone Capital, Michael Gergahty.
CNBC poengterer at partene så sent som i mai var nær å komme til enighet, uten å lykkes.
– Vi har vært i lignende situasjoner før, der en slags handelsavtale virket nær ved hånden, men så har falt sammen, sier aksjestrateg i Cornerstone Capital, Michael Gergahty.
Ikke noe å gamble mot, interessene er sterke på å få balansert handelsavtale.
Verden skal bestå i all fremtid, dette skjønner partene, ønsker en avtale på plass så raskt som mulig. Sendrektigheten er kun forhandlingsteknikk og strategi.
Shotgun
11.10.2019 kl 20:30
4193
Får vi dow over 27000 i dag? Børsene fosser opp hver enste gang SS annonserer han kun skal sitte med cash. Fantastisk 🚀🚀 God helg! God uke dette 🍻🍻🍻🤑🤑
Shotun hadde hatt en bra uke om han solgte 6,20 i B2H, men det hjelper jo lite når han ikke selger, og når hans inngang er 18 kr :-)
Ikke engang kinamann kan få B2H oppover ser vi.
SS
Ikke engang kinamann kan få B2H oppover ser vi.
SS
Shotgun
11.10.2019 kl 20:45
4169
Tok ikke du helg får en del innlegg siden?
SS sitter og biter negler og river seg i håret etter å solgt seg ut av markeder på bunn igjen. Tror på alt han leser i media.
SS sitter og biter negler og river seg i håret etter å solgt seg ut av markeder på bunn igjen. Tror på alt han leser i media.
No tar eg helg!
Nyter indexene oppover i us, herlig med BULL x10 VON på DOW Jones.
7 mill i potten.
SS
Nyter indexene oppover i us, herlig med BULL x10 VON på DOW Jones.
7 mill i potten.
SS
Shotgun
11.10.2019 kl 20:59
4185
Lommerusk. 100 mill her....
Ja, SS er ikke en stor fisk på OSE.
Fikk gjengen panikk på tampen av festen i kveld, loddrett strek fra 1,8 til 1,2 % oppgang.
Hva skjedde?
SS
Fikk gjengen panikk på tampen av festen i kveld, loddrett strek fra 1,8 til 1,2 % oppgang.
Hva skjedde?
SS
Shotgun
11.10.2019 kl 22:59
4114
Ja fullt blodbad med oppgang på 1,2% ja!
Ring Chen å spør hva du skal gjøre. Sier han hopp. Så hopper du vel?
Ring Chen å spør hva du skal gjøre. Sier han hopp. Så hopper du vel?
Snart så skal du se Chen får rett, og du tørker bort 🤪
Hverken du eller andre her selger på slike dager, og er med videre nedover i den naive tro på enda større oppgang.
Det var disse 95%’ ene, dere vet at SS er blant disse 5%’ ene 😄
Hverken du eller andre her selger på slike dager, og er med videre nedover i den naive tro på enda større oppgang.
Det var disse 95%’ ene, dere vet at SS er blant disse 5%’ ene 😄
Shotgun
11.10.2019 kl 23:30
4085
Det sa du i vinter også når vi spådde børsene hver våres vei 😂😂😂
Du og de andre pessimistene burde gå sammen og starte sørgeklubb. Dere har ventet i 6 år på dette krakket mens dere bor i kjelleren til mor og venter på deres sjanse og syns aksjer er skummelt 😂😂🙈🙈
Du og de andre pessimistene burde gå sammen og starte sørgeklubb. Dere har ventet i 6 år på dette krakket mens dere bor i kjelleren til mor og venter på deres sjanse og syns aksjer er skummelt 😂😂🙈🙈
Hva hjalp det deg i vinter da du ble med fra 900 til 807 😂😂😂😂
SS
SS
Shotgun
11.10.2019 kl 23:44
4083
Ble med i fra 784 til 894 når du sa du solgte på Hermanrud sine utalelser. Samt Haugen hadde tegnet noen streker og var svært bekymret for rsi. 😂😂
😂😂😂 slå av litt for kjennsfolk da 🤣
En nestor her, og et orakel. Vi må slå oss sammen her. Her vil vi tjene begge veier. Du lytter på BullBerntsen, jeg på Chen, han som fikk gullklokka på BI.
SS
En nestor her, og et orakel. Vi må slå oss sammen her. Her vil vi tjene begge veier. Du lytter på BullBerntsen, jeg på Chen, han som fikk gullklokka på BI.
SS
Shotgun
12.10.2019 kl 06:18
4025
Bullberntsen ja 😂 husker han også skulle prøve seg på å spå valuta https://finansavisen.no/nyheter/boers-finans/2018/02/roger-berntsen-spaar-dollaren-nord-og-ned
Han har vel forøvrig vært positiv til Frontline i mange år, så undres om han ble med på oppturen.
Han har vel forøvrig vært positiv til Frontline i mange år, så undres om han ble med på oppturen.
BullBerntsen har nå anbefalt NAS fra 370 og nedover. Husker han på Hegnar Tv da den var rundt 360 kr, så satt han der i Warren Buffet skjorta si, og fablet om fly som var i Alta, med Amazon eieren ombord, som han trodde ville by på NAS til 7-800 kr.
SS
SS
Shotgun
12.10.2019 kl 15:10
3875
Hahah. Lo så jeg grein da jeg så han i en skjorte det stod "Berkshire Hathaway" på. Det så tåpelig ut.
Han mener jo kurs ikke betyr noe som "value-investor", men når man må ha 10x bare får å komme i break-even pluss inflasjon så føler jeg man tenker litt feil.
Han mener jo kurs ikke betyr noe som "value-investor", men når man må ha 10x bare får å komme i break-even pluss inflasjon så føler jeg man tenker litt feil.
Han er alltid iført den skjorta på hegnar tv, økonominyhetene på Tv2, og Nordnet sine greier.
SS
SS
Shotgun
12.10.2019 kl 16:03
3832
Men han er jo ellers flink da :) De sendingene jeg har sett han har deltatt i er ganske underholdende.
Så han følger jo Buffet-strategien ved å kjøpe store selskap og sitte stille. Men jeg hadde kjedet meg veldig dersom jeg skulle kjøpt de samme aksjene som han.
Så han følger jo Buffet-strategien ved å kjøpe store selskap og sitte stille. Men jeg hadde kjedet meg veldig dersom jeg skulle kjøpt de samme aksjene som han.
Jeg kunne vist til så mange eksempler på tull fra den karen. Underholdende, og sjarmerende ja (dialekt), men å følge hans råd, nei det våger eg ikke. Da hadde jeg hatt rødt vps.... Kommer i farta ikke på EN anbefaling fra han som har stått seg i lengden, utover at han sa i sommer at EQNR var dyr, og da SS og han fant den billig rundt 145 kr, så anbefalte han den pga direkteavkastningen. Der traff han......
SS
SS
Shotgun
12.10.2019 kl 17:13
3778
Jeg kommer ikke på noen jeg heller i farta. Annet enn han treffer innenfor på åpning av oslo børs en del ganger. Men hvem bryr seg om oslo-børs åpner opp 0,11% eller 0,23%?? For jo ikke gjort noe fra hans spådom til åpning uansett...
Shotgun
13.10.2019 kl 08:52
3639
Haugen er ikke fullt så redd for RSI nå på Oslo-børs. Så nå tror han ikke rsi kan sende børsene ned til 2014-nivå lenger, nå tro han heller på oppgang når han ser på rsi'n sin 😅
Det er bra, Haugen er flink han.
SS pakker snippveska si, og liner opp for å gå ombord igjen i morgen.
Så nå skal dere få kose dere med aksjer, forum og alt annet, så skal SS prøve å unngå å forstyrre idyllen i denne hundremeterskogen også.
Ha en fantastisk børsuke, og husk: DET ER ALDRI FEIL, eller FOR SENT å ta gevinst, OM DU HAR DET DA.....!
Suss
SS
Eitel og skipssjef
Nestor
SS pakker snippveska si, og liner opp for å gå ombord igjen i morgen.
Så nå skal dere få kose dere med aksjer, forum og alt annet, så skal SS prøve å unngå å forstyrre idyllen i denne hundremeterskogen også.
Ha en fantastisk børsuke, og husk: DET ER ALDRI FEIL, eller FOR SENT å ta gevinst, OM DU HAR DET DA.....!
Suss
SS
Eitel og skipssjef
Nestor
adagio
13.10.2019 kl 11:20
3571
På tide å begynne å tenke på Nyttårsrakettene?
Til tross for SS sine velfunderte og dokumenterte analyser med et sydgående kursmål på B2H, tror jeg det er "von in hanging snårr"
Venter man ut kjøpet i B2H til etter at de fleste er ferdig med skattesalget "triggerhappy salgsfingere". som ofte resulterer i ett kortsiktig kurshavari som bruker å være i Nov/Des engang. Man kan jo håpe på ett fall ned på 4 tallet før man tar frem kjøpsfingern. Kan fort komme ett nyttårs rally som tar kursen opp mot ett nivå som reflekterer de underliggende verdiene i selskapet. Eventuelt også iblandet rykter om M&A aktiviteter som kan gi en ekstra turboeffekt
Til tross for SS sine velfunderte og dokumenterte analyser med et sydgående kursmål på B2H, tror jeg det er "von in hanging snårr"
Venter man ut kjøpet i B2H til etter at de fleste er ferdig med skattesalget "triggerhappy salgsfingere". som ofte resulterer i ett kortsiktig kurshavari som bruker å være i Nov/Des engang. Man kan jo håpe på ett fall ned på 4 tallet før man tar frem kjøpsfingern. Kan fort komme ett nyttårs rally som tar kursen opp mot ett nivå som reflekterer de underliggende verdiene i selskapet. Eventuelt også iblandet rykter om M&A aktiviteter som kan gi en ekstra turboeffekt
Du seiler vel i dødsonene for nettsignaler en stund ?
Huff, huff.
Huff, huff.
Shotgun
13.10.2019 kl 12:04
3520
Burde nesten benytte oss av muligheten for å lage en seriøs B2H-Post da?