ALNG --- ser muligheter ut fra fallet i kursen
06/04/2019 | 07:10am EST
On May 30, 2019, WilForce was struck by another vessel off Singapore.
No crew injuries or spills have been reported onboard the WilForce. The vessel is now en route to yard in Singapore for class inspection and hull repairs. It is currently unclear how long the vessel will be offhire. The vessel has full insurance cover for repair expenses and loss of hire, subject to a deductible. Based on a preliminary assessment of facts Awilco LNG holds the other vessel fully and completely liable for the collision, and the Company expects to recover all costs, losses and expenses including deductibles in due course.
On May 30, 2019, WilForce was struck by another vessel off Singapore.
No crew injuries or spills have been reported onboard the WilForce. The vessel is now en route to yard in Singapore for class inspection and hull repairs. It is currently unclear how long the vessel will be offhire. The vessel has full insurance cover for repair expenses and loss of hire, subject to a deductible. Based on a preliminary assessment of facts Awilco LNG holds the other vessel fully and completely liable for the collision, and the Company expects to recover all costs, losses and expenses including deductibles in due course.
Redigert 21.01.2021 kl 06:52
Du må logge inn for å svare
Tundra Tom
06.02.2020 kl 15:57
5214
Merkelige greier
Noen som vet noe ?
Noen som vet noe ?
Redigert 21.01.2021 kl 06:52
Du må logge inn for å svare
bernes
06.02.2020 kl 15:22
5442
Tundra Tom skrev Ser ut som det enda er nedside i denne Ser vi 2 kr snart ?
Hva skjedde idag siden alle LNG selskapene går ned 6% +/-?
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
Tundra Tom
06.02.2020 kl 14:40
5491
Ser ut som det enda er nedside i denne
Ser vi 2 kr snart ?
Ser vi 2 kr snart ?
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
Et lite selskap , som er utsatt for store svingninger innen LNG markedet .Ut fra rater / økonomi / aksjekurs , ser caset bra ut for meg
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
Tundra Tom
02.02.2020 kl 07:53
5751
Hei 😊
Har sitter i denne i snart et år
Må si de har vore en begredelig reises så langdt
Skjønner ikke at kursen fortsetter og falle selv om børsmeldingen tilsier noe annet !
Mulig den danner en langsiktig dobbel bunn
Var vel nede på dette nivået i februar 2016
Noen som har noen formening ?
Har sitter i denne i snart et år
Må si de har vore en begredelig reises så langdt
Skjønner ikke at kursen fortsetter og falle selv om børsmeldingen tilsier noe annet !
Mulig den danner en langsiktig dobbel bunn
Var vel nede på dette nivået i februar 2016
Noen som har noen formening ?
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
2211
31.01.2020 kl 17:58
5841
Vi får tro det vender opp nå. 4 uker til q4 og det må få posetiv påvirkning på kursen😉
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
Mirabella har et syn ( regnet seg til )som førte til inngang tett på 3,- Rett etter kom en bedre finansiering på plass for ALNG
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
sjakknøtt
28.01.2020 kl 11:24
6053
ALNG har vært en nitrist investring de siste måneder.
For ett år siden var kursen det dobbelte av dagens kr 2,30.
Sett på bakgrunn av selskapets to siste børsmeldinger 26 november og 7 januar, er dette underlig.
Selskapet skkriver at de nå i Q4 2019 og Q1 2020 har det beste vintermarkedet i selskapets historie. Ratene er nær det dobbelte av "break even" som er $ 48 000.
I tillegg har selskapets refinansiering av det nye lånet ført til at finanskostnadene per dag reduseres med ca. $ 20 000 ($ 10 000 for hvert av de to skipene)
Bokført egenkapital er rundt kr 7 per aksje.
På minus siden er der bestilling av mange LNG skip. Ifølge flere bransjefolk vil dette kompenseres ved at mye mere LNG skal fraktes og transport avstandene øker også noe. Der er også mange eldre LNG skip av typen med kule tanker, som vil måtte skrapes fremover.
Så senest i dag i avisen Trade Winds at et 41 år gammelt skip med kule tanker nå skrapes.
De nye IMO reglene gjør disse gamle skipene blir for dyre å oppgradere til de nye miljø standardene.
Selskapet har også et "betydelig" krav ute mot de selskapet som kolliderte i fjor med Wilforce. Spennende å se hva dette resulterer i?
For ett år siden var kursen det dobbelte av dagens kr 2,30.
Sett på bakgrunn av selskapets to siste børsmeldinger 26 november og 7 januar, er dette underlig.
Selskapet skkriver at de nå i Q4 2019 og Q1 2020 har det beste vintermarkedet i selskapets historie. Ratene er nær det dobbelte av "break even" som er $ 48 000.
I tillegg har selskapets refinansiering av det nye lånet ført til at finanskostnadene per dag reduseres med ca. $ 20 000 ($ 10 000 for hvert av de to skipene)
Bokført egenkapital er rundt kr 7 per aksje.
På minus siden er der bestilling av mange LNG skip. Ifølge flere bransjefolk vil dette kompenseres ved at mye mere LNG skal fraktes og transport avstandene øker også noe. Der er også mange eldre LNG skip av typen med kule tanker, som vil måtte skrapes fremover.
Så senest i dag i avisen Trade Winds at et 41 år gammelt skip med kule tanker nå skrapes.
De nye IMO reglene gjør disse gamle skipene blir for dyre å oppgradere til de nye miljø standardene.
Selskapet har også et "betydelig" krav ute mot de selskapet som kolliderte i fjor med Wilforce. Spennende å se hva dette resulterer i?
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
Er markedet mettet ?
Ut fra kurs nå , er vel markedet , mer enn mettet ut fra skipsverdien ?
Ut fra kurs nå , er vel markedet , mer enn mettet ut fra skipsverdien ?
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
CapitaL
21.01.2020 kl 11:20
6360
Investorene begynner å se lenger fremover antageligvis.. 139 nye skip inn i et mettet marked er spådd å svekke ratene fra neste år. Flex med sine splitter nye skip og breakeven på 43.000 er også halvert i kurs.
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
Avløseren
21.01.2020 kl 10:52
6377
Investorvennlig strategi må være å slå til med utbytte. Utbytte vil dokumentere god lønnsomhet, og bidra til bedre likviditet i aksjen.
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
PipedPiper
21.01.2020 kl 09:27
6416
Kurs april 2019 - 4,90.
Kurs januar 2020 - 2,55.
Vi snakker snart om en halvering av kursen, hvorfor?
Kurs januar 2020 - 2,55.
Vi snakker snart om en halvering av kursen, hvorfor?
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
sjakknøtt
21.01.2020 kl 08:59
6438
Jeg er veldig overrasket over den svake kursutviklingen vi har sett her. Spesielt ut ifra de siste børsmeldinger fra selskapet.
26 november skrev selskapet følgende i sin børsmelding: "selskapet har kontrahert en historisk høy inntjening gjennom vinterperioden. "WilForce" er for tiden på en charterkontrakt på 80-100 dager frem til februar 2020. Selskapets to skip forventes å rapportere en gjennomsnittlig TCE på omtrent 84.000 dollar pr dag pr fartøy i fjerde kvartal 2019. For første kvartal 2020 er omtrent 50 prosent av tilgjengelige dager booket til en forventet TCE på omtrent 95.000 dollar pr dag pr fartøy."
I en børsmelding fra selskapet 7 januar: "Awilco LNGs finansieringskostnader ventes initielt å bli redusert med omtrent syv millioner dollar årlig".
Dette tilsvarer nær $ 20000 per dag / eller $ 10000 for hvert av skipene.
Break even raten vil da ligge rundt $ 45000 per dag.
Selskapet har 132,6 millioner aksjer og en total markedsverdi på kun $ 39 - ved gårsdagens kurs kr 2,63.
For nøyaktig et år siden var aksjekursen på kr 4,60, med langt dårligere inntjening enn i dag. Når vi også vet at nevnte finans kostnader også er betydelig redusert, er det en underlig ALNG kurs vi har i dag.
De to skipene er heller ikke mer enn 7 år. Slike skip kan seile i 25 til 30 år.
Den beste løsningen for selskapet er å la seg kjøpe opp eller fusjonere med et annet selskap. (Noe som strandet i 2019.)
Spennende blir det å se hvilke rater skipene vil oppnå i slutten av februar?
Jeg mener ALNG må være et godt kjøp nå.
26 november skrev selskapet følgende i sin børsmelding: "selskapet har kontrahert en historisk høy inntjening gjennom vinterperioden. "WilForce" er for tiden på en charterkontrakt på 80-100 dager frem til februar 2020. Selskapets to skip forventes å rapportere en gjennomsnittlig TCE på omtrent 84.000 dollar pr dag pr fartøy i fjerde kvartal 2019. For første kvartal 2020 er omtrent 50 prosent av tilgjengelige dager booket til en forventet TCE på omtrent 95.000 dollar pr dag pr fartøy."
I en børsmelding fra selskapet 7 januar: "Awilco LNGs finansieringskostnader ventes initielt å bli redusert med omtrent syv millioner dollar årlig".
Dette tilsvarer nær $ 20000 per dag / eller $ 10000 for hvert av skipene.
Break even raten vil da ligge rundt $ 45000 per dag.
Selskapet har 132,6 millioner aksjer og en total markedsverdi på kun $ 39 - ved gårsdagens kurs kr 2,63.
For nøyaktig et år siden var aksjekursen på kr 4,60, med langt dårligere inntjening enn i dag. Når vi også vet at nevnte finans kostnader også er betydelig redusert, er det en underlig ALNG kurs vi har i dag.
De to skipene er heller ikke mer enn 7 år. Slike skip kan seile i 25 til 30 år.
Den beste løsningen for selskapet er å la seg kjøpe opp eller fusjonere med et annet selskap. (Noe som strandet i 2019.)
Spennende blir det å se hvilke rater skipene vil oppnå i slutten av februar?
Jeg mener ALNG må være et godt kjøp nå.
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
kentove : Husken er ikke feil . Børsverdien er svært lav ut fra utsikt fremover . Det så også en betydelig aktør om du ser noen dager tilbake fra børsmeldt .
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
kentove
19.01.2020 kl 16:27
6706
han guider selv 78k i rater i år, 61 k neste år, alng har 45k i utgifter inkl amortization, sparer 7 musd i året på refinansieringen. selskapet er vel verdt ca 350 mill, så tjener veldig gode penger i år iallefall.. mener 60% av q1 er dekket til 100k hvis hukommelsen ikke tar feil
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
2211
18.01.2020 kl 22:26
6857
Ja i denne artikkelen så har han salgs anbefaling på alng. Han tror ikke de vil tjene nok i 2021. Ikke særlig posetivt
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
Finansavisen i dag :
Shippinganalytiker Joakim Hannsidahl tror på et sterkt LNG-marked i 2020.
Shippinganalytiker Joakim Hannsidahl tror på et sterkt LNG-marked i 2020.
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
2211
18.01.2020 kl 17:16
6932
Noen som har informasjon om hvem som selger? Jeg forstår ikke helt kursutvikling den siste tiden. Selskapet tjener mer en noen gang og fremtidig rater ser vell ganske bra ut nå. + handelsavtale i box. Noen som har tanker om alng. Lite interesse for dette selskapet hær på forum.
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
PipedPiper
08.01.2020 kl 23:51
7284
Tipper at dette blir 2020s om ikke største så ihvertfall den første rakettaksjen.
https://finansavisen.no/nyheter/shipping/2020/01/07/7486859/ny-finansiering-i-havn-for-awilco-lng
https://finansavisen.no/nyheter/shipping/2020/01/07/7486859/ny-finansiering-i-havn-for-awilco-lng
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
hogan
19.12.2019 kl 16:03
7618
Lng trade skal øke 70% til 2030,
forrige gang lng var bull lå kursen til Alng opp mot 15 kr. Nu skal de også kjøpe tilbake de to dhip fra Teekay og kursen er lavest noensinne.
Her kan det bli dobling av kurs
forrige gang lng var bull lå kursen til Alng opp mot 15 kr. Nu skal de også kjøpe tilbake de to dhip fra Teekay og kursen er lavest noensinne.
Her kan det bli dobling av kurs
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
hogan
19.12.2019 kl 15:41
7634
Melding fra Teekay 14 nov
The mandatory purchase of two Teekay owned vessels by Norwegian shipowner Awilco which holds term charters with the wessels, will take place in Feb 2020.
Teekay said
The sale of the two vessels will provide about 100 million us to Teekay.
Så i feb vil Awilco bli eier av shipene, de betaler 100 mill us til Teekay. Når melding om dette kommer bør vel denne gå 50-100%.
The mandatory purchase of two Teekay owned vessels by Norwegian shipowner Awilco which holds term charters with the wessels, will take place in Feb 2020.
Teekay said
The sale of the two vessels will provide about 100 million us to Teekay.
Så i feb vil Awilco bli eier av shipene, de betaler 100 mill us til Teekay. Når melding om dette kommer bør vel denne gå 50-100%.
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
hogan
19.12.2019 kl 12:50
7677
Har Alng kjøpt tilbake shipene fra teekay, var ikke fristen før 2020, ikke sett noen melding om det
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
2211
18.12.2019 kl 13:00
7770
Det ble plutselig stille på selgersiden🤔 er folk ferdig med å realisere tap?? Får vi se att det snur nå🤔
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
kentove
18.12.2019 kl 01:28
7879
Contract update: Awilco LNG has contracted historically high earnings through the winter period. The
WilForce is currently on an 80-100 day time charter contract until February 2020. The contract is
estimated to contribute a monthly EBITDA of about MUSD 3.4 during the charter period. The
Company’s two ships are expected to report an average TCE of about USD 84,000 per day per vessel
in Q4 2019. For Q1 2020 about 50 % of available days are booked at an expected TCE of about USD
95,000 per day per vessel.
The committed 10-year refinancing is about to be completed, which will reduce daily interest cost by
about USD 10,000 per vessel at current forward interest rates. Reduced cost coupled with the
expected strong market conditions over the next years following a wave of new LNG production
heralds an exciting period for the Company. With in-house technical management approved by oil
and gas majors Awilco LNG remains open to grow the business, either on its own or as part of a
consolidation with other owners.
gleder meg til q4 og q1, satser på de resterende 50% spot i q1 fikses til bra rater, 10k ned i utgifter pr skip, pluss de ratene :O
WilForce is currently on an 80-100 day time charter contract until February 2020. The contract is
estimated to contribute a monthly EBITDA of about MUSD 3.4 during the charter period. The
Company’s two ships are expected to report an average TCE of about USD 84,000 per day per vessel
in Q4 2019. For Q1 2020 about 50 % of available days are booked at an expected TCE of about USD
95,000 per day per vessel.
The committed 10-year refinancing is about to be completed, which will reduce daily interest cost by
about USD 10,000 per vessel at current forward interest rates. Reduced cost coupled with the
expected strong market conditions over the next years following a wave of new LNG production
heralds an exciting period for the Company. With in-house technical management approved by oil
and gas majors Awilco LNG remains open to grow the business, either on its own or as part of a
consolidation with other owners.
gleder meg til q4 og q1, satser på de resterende 50% spot i q1 fikses til bra rater, 10k ned i utgifter pr skip, pluss de ratene :O
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
sjakknøtt
10.12.2019 kl 13:08
8094
Enig med deg Kentove - Hvis ALNG skulle beholde disse ratene gjennom 2020, vil selskapet tjene inn hele markesverdien på rundt ett år.
Selskapet er iferd vil å sluttforhandle gjelden som medfører rdeuserte renteutgifter md ca. usd 10000 per skip. Da vil den nye break even raten bli rundt usd 48000.
Ettersom selskapet eier kun to skip, vil jeg ikke bli overrasket om der kommer et bud på helle selskapet eller de blir en fusjon med et annet selskap.
Selskapet er iferd vil å sluttforhandle gjelden som medfører rdeuserte renteutgifter md ca. usd 10000 per skip. Da vil den nye break even raten bli rundt usd 48000.
Ettersom selskapet eier kun to skip, vil jeg ikke bli overrasket om der kommer et bud på helle selskapet eller de blir en fusjon med et annet selskap.
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
Enig med det du skriver .
Men FLNG ,ser jeg ikke samme potensialet i , så derfor blir ALNG mitt valg ut fra dagens kurs .
Men FLNG ,ser jeg ikke samme potensialet i , så derfor blir ALNG mitt valg ut fra dagens kurs .
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
sjakknøtt
09.12.2019 kl 14:29
8222
Etter min mening må ALNG være et godt kjøp nå. Markedsverdien på selskapet på dagens kurs kr 2,66 er rundt 352 millioner kroner.
I siste børsmelding fra 26 november skriver selskapet blant annet følgende:
"Awilco LNG at selskapet har kontrahert en historisk høy inntjening gjennom vinterperioden. "WilForce" er for tiden på en charterkontrakt på 80-100 dager frem til februar 2020. Kontrakten er beregnet å bidra med en månedlig ebitda på omtrent 3,4 millioner dollar i charterperioden.
Selskapets to skip forventes å rapportere en gjennomsnittlig TCE på omtrent 84.000 dollar pr dag pr fartøy i fjerde kvartal 2019. For første kvartal 2020 er omtrent 50 prosent av tilgjengelige dager booket til en forventet TCE på omtrent 95.000 dollar pr dag pr fartøy."
Ellers i meldingen står det:
"tiårig refinansiering er i ferd med å fullføres, som vil redusere de daglige rentekostnadene med omtrent 10.000 dollar per fartøy med dagens terminrenter. Reduserte kostnader kombinert med forventede sterke markedsforhold de neste årene etter en bølge av ny LNG-produksjon bebuder en spennende periode for selskapet, opplyses det."
Når en leser dette og vet at på to måneder er kursen falt fra over kr 4, til dagens kurs, som i skrivende øyeblikk er kr 2,66.
Disse to skipene Awilco eier er langt ifra gamle skip da de er bygget i 2013.
Økte selv litt i denne i dag. (Har også aksjer i FLEXLNG)
I siste børsmelding fra 26 november skriver selskapet blant annet følgende:
"Awilco LNG at selskapet har kontrahert en historisk høy inntjening gjennom vinterperioden. "WilForce" er for tiden på en charterkontrakt på 80-100 dager frem til februar 2020. Kontrakten er beregnet å bidra med en månedlig ebitda på omtrent 3,4 millioner dollar i charterperioden.
Selskapets to skip forventes å rapportere en gjennomsnittlig TCE på omtrent 84.000 dollar pr dag pr fartøy i fjerde kvartal 2019. For første kvartal 2020 er omtrent 50 prosent av tilgjengelige dager booket til en forventet TCE på omtrent 95.000 dollar pr dag pr fartøy."
Ellers i meldingen står det:
"tiårig refinansiering er i ferd med å fullføres, som vil redusere de daglige rentekostnadene med omtrent 10.000 dollar per fartøy med dagens terminrenter. Reduserte kostnader kombinert med forventede sterke markedsforhold de neste årene etter en bølge av ny LNG-produksjon bebuder en spennende periode for selskapet, opplyses det."
Når en leser dette og vet at på to måneder er kursen falt fra over kr 4, til dagens kurs, som i skrivende øyeblikk er kr 2,66.
Disse to skipene Awilco eier er langt ifra gamle skip da de er bygget i 2013.
Økte selv litt i denne i dag. (Har også aksjer i FLEXLNG)
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
kentove
04.12.2019 kl 03:48
8486
for å være helt ærlig vet jeg ikke hvilken policy alng har på utbytte, kjøpte bare en liten post pga prisen var så attraktiv iforhold til inntjeningen, så ingen ide, håper forøvrig heller på tilbakekjøp av aksjer hvis kursen fortsetter å være såpass lav
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
2211
03.12.2019 kl 17:20
8582
Hvor lenge tror du de må ha denne inntjeningen som er nå før det er aktuelt å begynne med utbytte? Eller er det ikke aktuelt med utbytte?
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
kentove
03.12.2019 kl 17:10
8590
ratene er ca 104k for tfde, så alng tjener over 40k pr skip, før refinansieringen, 80k for dagen, så hvis dette fortsetter har de tjent inn hele markedsverdien på ett år omtrent.. har ikke regnet ut hva flex tjener i forhold til aksjekursen
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
parson
03.12.2019 kl 10:45
8658
Skjønner ikke hvorfor dere ikke heller kjøper Flex i stedet for ALNG?
Flex har lavere break even ca 47000,- ALNG har 58.000,-
Flex har 2 takt ship som også får ca 10.000,- i høyere rater hver dag. ALNG har 4 takt skip.
Så forskjellen blir ca 20.000,- dollar hver dag. I tillegg så er skipene til FLEX splitter nye.
Noen som kan begrunne hvorfor man bør investere i ALNG hvis man skal inn i LNG shipping. Ser ikke helt dette selv.
Flex har lavere break even ca 47000,- ALNG har 58.000,-
Flex har 2 takt ship som også får ca 10.000,- i høyere rater hver dag. ALNG har 4 takt skip.
Så forskjellen blir ca 20.000,- dollar hver dag. I tillegg så er skipene til FLEX splitter nye.
Noen som kan begrunne hvorfor man bør investere i ALNG hvis man skal inn i LNG shipping. Ser ikke helt dette selv.
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
Selskapet tjener penger men når meglerhus kommer med sine kåserier er det for å få økt omsetning og kurtasje, om kursen går ned eller opp er for de likegyldige. Om de da selvsagt ikke har noen roboter gående. Har fulgt selskapet en stund og synes dette er utrolig kursnedgang når en ser på mange andre selskaper. Følger denne og leser endel om aksjen, og den burde være rimelig safe å kjøpe på disse nivåer. Tror nok denne kommer senere, men folk flest ser ut til å like jojo aksjer helst uten inntjening og denne aksjen vil jeg si er for langsiktige. Drøyt med nedjusteringen, men slik er det. Vurderer et kjøp men jeg venter trolig for lenge :)
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
Longline
02.12.2019 kl 22:58
8803
Trodde faktisk vi skulle snu etter den siste rapporten.Tror vi kan se frem til ett godt Q4,har kjøpt noen få tusen til,,men må si jeg blir litt usikker ja,,Vist de er noen som vet noe mer så takker vi får ett svar,,,
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
2211
02.12.2019 kl 18:09
8906
Hva skjer nå vi nærmer oss atl🤔 får vi en rekyl eller er det en god grund for nedgangen ? Noen som har en tanke om hva som skjer her?
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
Longline
28.11.2019 kl 18:23
9140
Ja,kan ha noe med de,,men merkelig og senke de til Hold nå,,kansje de har med updaten som kom om Awilco LNG har avsluttet samtaler med andre involverte rederne om etablering av et konsolidert LNG Shipping,,Men tror Q4 Viser veldig positive tall,,Har skrevet noen Mailer der dette blir bekreftet av Øyvind.Her blir de og sitte en stund,,tror dette er en god inngang.
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
2211
28.11.2019 kl 17:47
9165
Tror det kan ha noe med nedgradering til hold fra pareto.🤔 jeg selger ikke nå! Synes det er merkelig å senke kursmål nå når ting går veldig bra🤔 her er det bare å vente til q4 raport👍
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
Longline
28.11.2019 kl 15:37
9207
Noen som kan svare på hvorfor denne faller så pass mye,,Kommer til å bli ett kjempe bra Q4 og Frammover såg de lyst ut,,skreiv dem i updaten sin,,Refinansieringen var så å si i box,,da blir de ytterlige 20 000 usd pr mnd mindre i renter,,
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
Longline
25.11.2019 kl 09:06
9339
Tror vi kan vente oss ett godt 4Q,skreiv nok en Mail til selskapet.
WilForce er nå på en 80-100 dagers kontrakt med forventet tilbakelevering Jan/Feb 2020, raten er USD 130,000 pd.
Merkelig kursen surrer så langt nede på 3 tallet,,Øyvind Skrev videre i mailen at utsiktene fremover såg meget lovende ut.
WilForce er nå på en 80-100 dagers kontrakt med forventet tilbakelevering Jan/Feb 2020, raten er USD 130,000 pd.
Merkelig kursen surrer så langt nede på 3 tallet,,Øyvind Skrev videre i mailen at utsiktene fremover såg meget lovende ut.
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
Sikkert noen som ikke har fått med seg , at ulykken er håndterbar for ALNG ;)
The vessel has full insurance cover for repair expenses and loss of hire og la frem et sterkt forbedret resultat for Q3 .
3 måneders kursmål 4,-
The vessel has full insurance cover for repair expenses and loss of hire og la frem et sterkt forbedret resultat for Q3 .
3 måneders kursmål 4,-
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare
2211
21.11.2019 kl 22:14
9581
Det er litt rart att kursen har sunket nå synes jeg. Sitter stille med min post. Nå tjener de bra og ser ut som dette går riktig veien nå. Men kursen går ned🤔 er nok båre å vente til Støre aktører begynner å kjøpe. Det er lite interesse på forumet for denne🤨
Redigert 21.01.2021 kl 03:14
Du må logge inn for å svare