Kan doble seg i 2020 - NRC Group

«- Julenissen kjører kollektivt og grønt. NRC Group kan doble seg i 2020 og er den største spesialiserte entreprenøren innen jernbane og sporvei i Norge, Sverige og Finland. Analytikere har måttet justere ned sine forventninger til NRC i 2019, men selskapet har hatt godt samlet ordreinntak, skriver investeringsdirektør Albert Collett i en epost.»

kilde:
https://www.dn.no/bors/arctic-fund-management/nrc-group/grieg-seafood/arctic-kaster-ut-fem-aksjer-fra-ukeportefoljen-julenissen-kjorer-kollektivt-og-gront/2-1-729517

Dette kan bli en VINNER i 2020, og raus belåningsgrad er det på aksjen også. Enten det skulle komme et børskrakk eller ikke, så vil solide nordiske statskasser betale for banerelaterte oppdrag uansett, og utover det så har selskapet flere bein å stå på.

https://nrcgroup.com/

Med et godt 2020, så blir det nok både kursfest og utbytte, men enhver får gjøre sine EGNE vurderinger. All befatning med aksjer gjøres på EGET ansvar. Trådstarter har NRC-aksjer.
Redigert 24.12.2019 kl 00:43 Du må logge inn for å svare

Godt å se at flere får øynene opp for aksjen. Etter en trist høst, er jeg nå straks i break-even. Håper volumet kommer litt opp også.
Rockall
24.12.2019 kl 13:49 807

Jeg har lenge hatt øynene opp for aksjen, men hoppa av før siste triste fall, og kom meg inn under 50 igjen. Laggingen i det svenske markedet varte for lenge, og i tillegg ble Haudemann-Andersens omprioriteringer tolket negativt for aksjen. Uheldige sammenfall. Nå er det en ny og god CEO i gang, og han skal vise seg fram. Vi har også en ny og erfaren toppmann på plass i Sverige.

Når vedlikeholdsmarkedet «slippes fritt» i Norge, og Sverige kommer, så fylles kapasiteten i stedet for at det skal bli merkostnader for overkapasitet som de måtte holde på i venterommet.

NRC som ESG-aksje er nok særlig lavt priset. Bane står sterkt i det grønne skiftet. Selv en idiot vil kunne se det helt åpenbart gjennom søk og treff på nett.

Når alt går i harmoni i alle NRC-landa på stadig høyere bevillinger, så kan NRC på sikt komme på langt over 100 i kurs. Det vil ikke skje i romjula, men på sikt...
Rockall
26.12.2019 kl 11:23 655

Kan NRC klinke til og bli «nye AF Gruppen»..? Jeg tror vil bli en fin utvikling for selskapet i den leia, men før det ev. skjer så kan NRC bli kjøpt opp. Det kan komme bud på hele røkla. Sjekk ordreboka og potensialet.
Rockall
27.12.2019 kl 10:13 526

Sprek i dag. Antar at flere vil velge NRC for 2020.

Regner med at mange kontraktsmeldinger kommer over nyttår.