OCY - Q4 2019 results Thursday 13th February 2020
Invitation to presentation of Q4 2019 results
Ocean Yield ASA will publish the Q4 2019 financial results on the Oslo Stock Exchange on Wednesday 12th February 2020 at about 20.00 CET. We invite investors and other interested parties to attend the presentation on Thursday 13th February 2020.
Presentation
• Date: Thursday 13th February 2020
• Time: 09:00 CET
• Webcast: Link to Webcast
• Webpage: www.oceanyield.no/IR
Company contact:
Eirik Eide (CFO), Tel +47 24 13 01 91
Investor Relations contact:
Marius Magelie (SVP Finance & IR), Tel +47 24 13 01 82
Company information:
Ocean Yield ASA is a ship owning company with investments in vessels on long-term charters. The company has a significant contract backlog that offers visibility with respect to future earnings and dividend capacity.
Ocean Yield ASA will publish the Q4 2019 financial results on the Oslo Stock Exchange on Wednesday 12th February 2020 at about 20.00 CET. We invite investors and other interested parties to attend the presentation on Thursday 13th February 2020.
Presentation
• Date: Thursday 13th February 2020
• Time: 09:00 CET
• Webcast: Link to Webcast
• Webpage: www.oceanyield.no/IR
Company contact:
Eirik Eide (CFO), Tel +47 24 13 01 91
Investor Relations contact:
Marius Magelie (SVP Finance & IR), Tel +47 24 13 01 82
Company information:
Ocean Yield ASA is a ship owning company with investments in vessels on long-term charters. The company has a significant contract backlog that offers visibility with respect to future earnings and dividend capacity.
Redigert 21.01.2021 kl 05:20
Du må logge inn for å svare
milk
06.03.2020 kl 18:30
3079
Kjøpte de annonserte 50% av avsatt kapital til OCY i går. Nå er det bare å ligge på stormen å prøve å treffe bunn med resterende 50% ;-) Fantastisk avkastning i prosent på aksjen generelt!
Redigert 06.03.2020 kl 18:32
inva
06.03.2020 kl 16:49
3164
Ocean Yield slutter uken på 34.90, ned -2,10 (-5,68 %)
USD 9,26 gir nå årlig yield på 15,91% med 15 cent/kvartal.
USD 9,26 gir nå årlig yield på 15,91% med 15 cent/kvartal.
Redigert 06.03.2020 kl 17:08
breiflabb
06.03.2020 kl 09:54
3351
Ny seglar Connector igen och mot Stord i Hordaland. Blir väl nån kabelläggning där.
När det gäller motpartsrisken så vore det önskvärt att de som för fram sina farhågor även motiverar och beskriver den risken och inte bara slänger ut sin rädsla.
Coronaviruset påverkar produktledet/konsumtionen gentemot konsument främst inom tjänstesektorn och försörjning av livsmedel och tjänster inom vårdsektorn med tillhöande varuförbrukning.
Basvarusektorn, kol, olja metaller, insatsvaror inom jordbruk etc., torde fungera som vanligt och sköts via digitala system med relativt långa transaktionscykler. Kraftiga förändringar i råvarupriser ser jag som det största hotet.
Den aktiekurs som OCY ligger på är ett bra köpläge. Kursen har inte varit så låg sedan maj 2014. Den kursdramatik vi ser i nuläget vet vi alla orsakerna till.
Kommande antagen utdelning på $0,15/a ger en god yield vid nuvarande kursnivå. Till och med en utdelning på $0,10/a skulle ge en tillfredsställande direktavkastning.
Finns det något mer som ställer till motiverar kurssänkningen ?
När det gäller motpartsrisken så vore det önskvärt att de som för fram sina farhågor även motiverar och beskriver den risken och inte bara slänger ut sin rädsla.
Coronaviruset påverkar produktledet/konsumtionen gentemot konsument främst inom tjänstesektorn och försörjning av livsmedel och tjänster inom vårdsektorn med tillhöande varuförbrukning.
Basvarusektorn, kol, olja metaller, insatsvaror inom jordbruk etc., torde fungera som vanligt och sköts via digitala system med relativt långa transaktionscykler. Kraftiga förändringar i råvarupriser ser jag som det största hotet.
Den aktiekurs som OCY ligger på är ett bra köpläge. Kursen har inte varit så låg sedan maj 2014. Den kursdramatik vi ser i nuläget vet vi alla orsakerna till.
Kommande antagen utdelning på $0,15/a ger en god yield vid nuvarande kursnivå. Till och med en utdelning på $0,10/a skulle ge en tillfredsställande direktavkastning.
Finns det något mer som ställer till motiverar kurssänkningen ?
Jeg kjøpte en liten post idag. Får se hvordan det blir da.
Tundra Tom skrev Mulig vi ser 28-29 om noen uker ?
Jeg tror ikke vi skal så langt ned. NAV hos OCY ligger rundt 50kr pr aksje. Videre har de uttalt at de skal ned til 0,15usd pr kvartal og basert på kontantstrømmen skal dette gå fint. Dette impliserer 5,4kr pr år. På 37kr tilsvarer dette 14,6%.
Motpartrisikoen ser jeg på som begrensent fordi slik som nevnt på en annen tråd så er de fleste skipene ocy eier "standard" skip innen tank, chem, container eller tørrbulk. Mao, man kan få leid de ut til andre hvis motparten ikke overholder sine forpliktelser med BB (som de fleste er på).
Da må vi stille oss spørsmålet: Vil Corona føre til en langvarig kollaps i etterspørselen etter de underliggende varene som olje, bensin, diesel, hvete, kull, jernkoks, bauxitt eller stykkgods?
Der mener jeg det er ett helt klart NEI! Selvom mange i Kina er i middleklassen eller eliten så er det mange som ønsker å komme seg dit også. Og ikke minst at middelklassen skal forsette oppover.
Kina har ett mål om Made-in-China by 2025, nemlig at de skal vri seg mot high-tech. Dette betyr at råvarer kommer til å importeres. Og ikke minst, etter verdt som de blir rikere så kommer de til å forsette å bygge boliger, kjøpesentre og høyhus.
Ocy kommer til å bestå. Kanskje den skal igjennom litt røff sjø, men jeg tror den fort kan komme opp i en god prising når den har kommet igjennom alt igjen.
Motpartrisikoen ser jeg på som begrensent fordi slik som nevnt på en annen tråd så er de fleste skipene ocy eier "standard" skip innen tank, chem, container eller tørrbulk. Mao, man kan få leid de ut til andre hvis motparten ikke overholder sine forpliktelser med BB (som de fleste er på).
Da må vi stille oss spørsmålet: Vil Corona føre til en langvarig kollaps i etterspørselen etter de underliggende varene som olje, bensin, diesel, hvete, kull, jernkoks, bauxitt eller stykkgods?
Der mener jeg det er ett helt klart NEI! Selvom mange i Kina er i middleklassen eller eliten så er det mange som ønsker å komme seg dit også. Og ikke minst at middelklassen skal forsette oppover.
Kina har ett mål om Made-in-China by 2025, nemlig at de skal vri seg mot high-tech. Dette betyr at råvarer kommer til å importeres. Og ikke minst, etter verdt som de blir rikere så kommer de til å forsette å bygge boliger, kjøpesentre og høyhus.
Ocy kommer til å bestå. Kanskje den skal igjennom litt røff sjø, men jeg tror den fort kan komme opp i en god prising når den har kommet igjennom alt igjen.
fossil
05.03.2020 kl 19:40
3783
Motpartsrisiko er helt klart noe man må ta med i beregningen. Men, husk også på at skipene Ocy har kjøpt etter Ipo, ikke er kjøpt til full pris. De kan selges dersom kunden får økonomiske problemer. Det er mye enklere å kvitte seg med et bulkskip, eller en tankbåt, enn en FPSO som er bygd til et spesifikt felt. Skipene som Solstad leaser er ikke verdt stort i dagens marked, og er derfor vanskelig å få en brukbar pris for.
inva
05.03.2020 kl 12:19
3969
Det er tydelig at flere ser større risiko i OCY nå. Dette med motpartsrisiko er helt klart noe å vurdere i det lengre bildet.
At leaser har kommet i økonomiske problemer har allerede skjedd en gang for OCY med Solstad Offshore i 2018. Ikke umulig at dette kan skje igjen.
Svaret på hvordan Q1 for se ut for disse firmaene er fortsatt 2-3 måneder unna, men det kommer sikkert noen signaler underveis i markedet generelt.
https://finansavisen.no/nyheter/boers-finans/2018/12/ocean-yield-inngaar-stillstand-avtale-med-solstad-offshore
At leaser har kommet i økonomiske problemer har allerede skjedd en gang for OCY med Solstad Offshore i 2018. Ikke umulig at dette kan skje igjen.
Svaret på hvordan Q1 for se ut for disse firmaene er fortsatt 2-3 måneder unna, men det kommer sikkert noen signaler underveis i markedet generelt.
https://finansavisen.no/nyheter/boers-finans/2018/12/ocean-yield-inngaar-stillstand-avtale-med-solstad-offshore
Hellboy skrev Hvilket drakoniske stunt sikter du til?
Istedenfor å bruke Kalles Fyrverkerilunter, valgte kineserne Ku Ley Hoo sine lunter. En skandale blant de som elsker pyroteknikk.
-----------litt flåsete av meg der 😎
.. Det jeg mente var at muligheten for bedrifter å gå tom for kontanter og finansiering ble sannsynlig da kineserne stengte fabrikker og byer osv.. og dette kan da påvirke ocy's partnere evne til å overholde sine forpliktelser sånn pengemessig.
Om det er reellt vil tiden vise, men frykten er der.
39 kan være en knallinngang om alt vender tilbake til normalen.
Det tror ikke jeg.
-----------litt flåsete av meg der 😎
.. Det jeg mente var at muligheten for bedrifter å gå tom for kontanter og finansiering ble sannsynlig da kineserne stengte fabrikker og byer osv.. og dette kan da påvirke ocy's partnere evne til å overholde sine forpliktelser sånn pengemessig.
Om det er reellt vil tiden vise, men frykten er der.
39 kan være en knallinngang om alt vender tilbake til normalen.
Det tror ikke jeg.
Redigert 04.03.2020 kl 21:48
Motpartsrisikoen har økt etter Kinas drakoniske stunt.
milk
04.03.2020 kl 18:24
4483
tingen2 skrev Jeg har ivertfall snittet ned en del nå.
Legger inn bud på 39,50! Så får vi se om noen "biter på" PS. De store investorene ser ikke på dette forumet så vi kan overhodet ikke påvirke kursen. :-)
milk
04.03.2020 kl 16:44
4573
tingen2 skrev Jeg har ivertfall snittet ned en del nå.
Jeg legger inn en kjøpsordre til i morgen! Ca 50% av beløpet som jeg totalt vurderer å investere i OCY. Faller den videre så er det ingen krise. Jeg kan da fortsette å snitte ned for de resterende 50% .... Håper den ikke fyker opp i morgen før handelen er i boks ;-)
milk
04.03.2020 kl 16:11
4634
Tundra Tom skrev E jo uansett knall bra !👍
Er det nå man skal snitte ned i OCY? Hva tror Dere? Er dette sånn ca bunn?
Joppen
04.03.2020 kl 11:09
4758
Du har vel fått med deg at utbytte er nedjustert fra 0,191 til 0,15 i de kommende kvartalene?
Dette utgjør 15,4% utbytte i forhold til aksjekurs på 39 kroner i år.
Uansett et veldig høyt utbytte..
Dette utgjør 15,4% utbytte i forhold til aksjekurs på 39 kroner i år.
Uansett et veldig høyt utbytte..
Redigert 04.03.2020 kl 11:12
Tundra Tom
04.03.2020 kl 09:50
4830
Doblet eksponeringen i dag
Ikke fulgt så nøye med i det siste
Men ocy under 40 er jo råbillig 👍
Ikke fulgt så nøye med i det siste
Men ocy under 40 er jo råbillig 👍
Tundra Tom
04.03.2020 kl 08:40
4906
18,3 % utbytte Yield nå
Det er jo knall bra !👍👍
Her er bare og laste opp 👍
Det er jo knall bra !👍👍
Her er bare og laste opp 👍
balle25
03.03.2020 kl 17:03
5185
Noen som har mottatt utbytte?. Trodde dette skulle komme i slutten av februar
ignatas
28.02.2020 kl 18:35
5604
hvis dette er en korreksjon så allerede nesten på bunn, men hvis dette er en krise som 2008, da det er annerledes..
milk
28.02.2020 kl 17:08
5675
OCY skal videre ned,i takt med resten av børsen! Vi har minst to turbulente uker foran oss......
inva
28.02.2020 kl 16:51
5707
Ocean Yield avslutter med oppgang i dag på +0,3/0,79% kurs 38,35.
Hvor går denne fremover, skal den rolig opp fremover, eller fortsetter det ned? Den følger vel markedet generelt, samtidig som motpartsrisikoen øker. Faren for at leasing takere vil komme i økonomiske problemer på mellomlang sikt øker.
Hvor går denne fremover, skal den rolig opp fremover, eller fortsetter det ned? Den følger vel markedet generelt, samtidig som motpartsrisikoen øker. Faren for at leasing takere vil komme i økonomiske problemer på mellomlang sikt øker.
milk
27.02.2020 kl 15:58
5920
milk skrev Det er myket tro håpp och kjærlek :-D
Nå nærmer det seg en gylden kjøpsmulighet!!
breiflabb
26.02.2020 kl 17:11
6315
Tack för svaret.
Även om de är profesjonelle aktörer så kan de agera så att det inte syns utåt mot marknaden.
Hoppas det löser sig för parterna. Uansett so är processen inte gratis!
mvh
Även om de är profesjonelle aktörer så kan de agera så att det inte syns utåt mot marknaden.
Hoppas det löser sig för parterna. Uansett so är processen inte gratis!
mvh
donolini
26.02.2020 kl 16:37
6383
null problem, vil jeg tro.
dette er profesjonelle aktører, ikke unger i en sandkasse.
dette er profesjonelle aktører, ikke unger i en sandkasse.
breiflabb
26.02.2020 kl 16:34
3733
Fick ett meddelande från OCY:
Arbitration award related to purchase options for four VLCCs on charter to Okeanis ECO Tankers
Översatte det med Google:
Ocean Yield
15:01 (för 1 timme sedan)
Skiljedomen tilldelade köpoptioner för fyra VLCC: er på charter till Okeanis ECO Tankers
I oktober 2019 lämnade Okeanis ECO Tankers (”Okeanis”) ett meddelande om att utöva optioner för att återköpa fyra VLCC: er (”fartygen”) som tidigare köpts av Ocean Yield ASA (”Ocean Yield”) och charterade tillbaka till Okeanis på länge terminscharter. Parterna var oeniga om villkoren för att utnyttja optionerna hade uppfyllts, och ärendet hänvisades därför till skiljedom.
En skiljedomstol har beslutat att Okeanis inte hade rätt att utnyttja sådana alternativ för att återköpa fartygen enligt hyresavtalen.
Min fråga är då, till er som vet mer om relationer bland shipping companies: Hur påverkar detta relationen till Okeanis med tanke på framtida affärer och bare-boat charter?
Tacksam för svar.
Arbitration award related to purchase options for four VLCCs on charter to Okeanis ECO Tankers
Översatte det med Google:
Ocean Yield
15:01 (för 1 timme sedan)
Skiljedomen tilldelade köpoptioner för fyra VLCC: er på charter till Okeanis ECO Tankers
I oktober 2019 lämnade Okeanis ECO Tankers (”Okeanis”) ett meddelande om att utöva optioner för att återköpa fyra VLCC: er (”fartygen”) som tidigare köpts av Ocean Yield ASA (”Ocean Yield”) och charterade tillbaka till Okeanis på länge terminscharter. Parterna var oeniga om villkoren för att utnyttja optionerna hade uppfyllts, och ärendet hänvisades därför till skiljedom.
En skiljedomstol har beslutat att Okeanis inte hade rätt att utnyttja sådana alternativ för att återköpa fartygen enligt hyresavtalen.
Min fråga är då, till er som vet mer om relationer bland shipping companies: Hur påverkar detta relationen till Okeanis med tanke på framtida affärer och bare-boat charter?
Tacksam för svar.
breiflabb
26.02.2020 kl 15:49
3806
Solgte ut allt jag hade med högt anskaffningsvärde och kvittade mot vinster(skattemässigt) och har sedan gått in igen på lärge nivå.
Tyvärr så spelar coronaviruset oss ett olyckligt case, men icke desto mindre, så har ju inte mycket hänt annat än att oljepriset gått ned och kan påverka shippingen och OCY.
Vad beträffar, det grønne skiftet, som milk syns lite orolig över, så tror jag det hänger mer på OCY´s ledning om de hänger med i det grønne skiftet.
Tids nog kommer det bättre grønne utstyr för fartygen på haven, tänker mest på andra drivmedel och motorer. OCY´s ledning må vara observanta på det.
Miljömässigt så är de flesta av fartygen utrustade med scrubbere men räcker det? Högsvavlig olje är ju en nagel i ögat på de grønne och tas den bort av miljöskäl så säger inte jag nej.
Tyvärr så spelar coronaviruset oss ett olyckligt case, men icke desto mindre, så har ju inte mycket hänt annat än att oljepriset gått ned och kan påverka shippingen och OCY.
Vad beträffar, det grønne skiftet, som milk syns lite orolig över, så tror jag det hänger mer på OCY´s ledning om de hänger med i det grønne skiftet.
Tids nog kommer det bättre grønne utstyr för fartygen på haven, tänker mest på andra drivmedel och motorer. OCY´s ledning må vara observanta på det.
Miljömässigt så är de flesta av fartygen utrustade med scrubbere men räcker det? Högsvavlig olje är ju en nagel i ögat på de grønne och tas den bort av miljöskäl så säger inte jag nej.
Begynner forsiktig å snitte ned nå. På dagens kurs er utbytte 18,5 % alene
Begynner forsiktig å snitte ned nå
milk
26.02.2020 kl 09:15
4077
Kanskje tidenes mulighet ti å snitte ned! Dette er jo ikke en finanskrise!
Joppe84
26.02.2020 kl 09:12
4083
Ingen vet sånt. Men det du vet er at selskapet er godt drevet. Vil betale 10%+ utbytter. Har stor backlog. Og FPSO' kan fortsatt havne på kontrakt eller selges. Spesielt nå som Ghana er i gang.
Gjør andre ting enn å se på porteføljen. Ta utbyttene og ri av hysteriet om et lite virus.
Gjør andre ting enn å se på porteføljen. Ta utbyttene og ri av hysteriet om et lite virus.
milk
26.02.2020 kl 09:03
4115
Har OCY noen sjanse til å komme tilbake til gamle høyder under det grønne skiftet som nå er på gang??
milk
25.02.2020 kl 18:20
4355
For en stund tilbake valgte jeg å kjøpe en post i to selskaper som mange analytikere anbefalte. Ikke minst for sine gode utbytter og lysende utsikter. Det var ELK og OCY.... I dag er de to selskapene de jeg har størst papirtap på! De selskapene jeg har plukket ut selv etter egen intuisjon og magefølelse,har hatt rene himmelferden! De fleste er dog innen oppdrett. Hydro kjøpte jeg på 34 og solgte på 58 da analytikerne begynte å anbefale selskapet. Det er jeg meget glad for i dag...... Konklusjon: Analytikere vet sjelden med sikkerhet når ett selskap vil stige eller falle for den saks skyld.. Ta egne vurderinger å ikke tenk for komplisert. ;-)
ignatas
25.02.2020 kl 17:11
4445
cash is king når ocy er 39 kroner.. jeg ventet over 1 år til å kjøpe på 40 tallet og kjøpte litt tidlig på 45 litt for mye.. kunne ha kjøpt billigere nå :) skal snitte ned gjsn. bare..
noe morsomt:
https://www.youtube.com/watch?v=F83iuaZ3Rxg
også noen jeg kjenner i nærheten av shanghai , ikke wuhan, sier alt stoppet og de får lov å gå til butikkene bare halv annen dag og bare 1 person fra familien, alt er stengt :) ikke mer behov for shipping i verden..
noe morsomt:
https://www.youtube.com/watch?v=F83iuaZ3Rxg
også noen jeg kjenner i nærheten av shanghai , ikke wuhan, sier alt stoppet og de får lov å gå til butikkene bare halv annen dag og bare 1 person fra familien, alt er stengt :) ikke mer behov for shipping i verden..
Neste hvilested er vel ca området 37 tipper jeg.
Nå er investorene redd og påskeferien blir vel i sykesengen iår.
God bedring.
Cash is King
Nå er investorene redd og påskeferien blir vel i sykesengen iår.
God bedring.
Cash is King
Joppe84
25.02.2020 kl 08:42
4753
Er vel ikke sant det du sier heller. Siste 3 måneder har den falt nærmere 12%. Den siste måneden ca. 18 %. Siste året nærmere 35%.
Skjønner allikevel at du ønsker billige aksjer. Det er lov.
Skjønner allikevel at du ønsker billige aksjer. Det er lov.
ignatas
25.02.2020 kl 07:26
4699
shipping og oljemarked nede - ja, men OCY er mer som en bank enn som shipping. selvfølgelig det påvirker motparter spot, men det skal mye til hvis de skal begynne å miste de 10 årige kontrakter. det er 0,00000038 % av befolkningen roughly som er død pga corona eller 2700 døde, vanlig influenza dreper 646,000 eller ville ha drept 130,000 i samme periode som corona. jeg ser ikke denne panikken skal slå noen av motpartere konkurs. og så lenge de mister ikke motparter de taper ingenting.
oljepris og gasspris er bare pga fspo - men den er allerede nedskrivet og kommer ikke på arbeid i generelt, eller 2022 så det har 0 betydning.
ja - enig at de burde snuse på 30 istedenfor 40, fordi jeg vil ha billige aksjer. men den falt nesten 40% i år allerede, med utbytte cut på 22 % og har direkteavkastning nå på 13,6% og nok penger til å vokse videre. de betaler mer utbytte nå enn det er forsvarlig økonomisk (ikke betydelig mer), men bare i 2020.
hva er din problem med min 15års horisont det forstår jeg ikke. eller mener du at corona skal drepe alle sammen :)
full discloser : jeg eier noe i ocy, skal ikke selge i generelt, skal kjøpe mer i løpet av neste 4-6 mnd, og ilp av neste 2-3 år.
alle har sine meninger og jeg bare skriver min egen :) det føles ikke bra når verdien på det jeg allerede kjøpte går ned, men jeg bryr meg ikke om følelser :)
oljepris og gasspris er bare pga fspo - men den er allerede nedskrivet og kommer ikke på arbeid i generelt, eller 2022 så det har 0 betydning.
ja - enig at de burde snuse på 30 istedenfor 40, fordi jeg vil ha billige aksjer. men den falt nesten 40% i år allerede, med utbytte cut på 22 % og har direkteavkastning nå på 13,6% og nok penger til å vokse videre. de betaler mer utbytte nå enn det er forsvarlig økonomisk (ikke betydelig mer), men bare i 2020.
hva er din problem med min 15års horisont det forstår jeg ikke. eller mener du at corona skal drepe alle sammen :)
full discloser : jeg eier noe i ocy, skal ikke selge i generelt, skal kjøpe mer i løpet av neste 4-6 mnd, og ilp av neste 2-3 år.
alle har sine meninger og jeg bare skriver min egen :) det føles ikke bra når verdien på det jeg allerede kjøpte går ned, men jeg bryr meg ikke om følelser :)
Jeg forstår meg ikke på OCY.; mens hele shipping og oljemarkedet er nede for telling så faller de kun marginalt. De siste 3 måneder har den falt med 7,5 %, mens markedsforholdene er betydelig svekket. Fremtidsutsiktene er heller ikke bra med en oljepris mye lavere enn konsensus for tre måneder siden, varige lave gasspriser, betydelige shippingproblemer, og dermed en nedskriving av de totale verdier, samt likviditetsproblemer blant de aktører de leaser til.
Burde de ikke snuse på 30 tallet istedenfor 40 tallet?.
15 års horisont? Jeg forstår at noen vil ha skuffeaksjer, men 15 års horisont høres ut som vanvidd.
Burde de ikke snuse på 30 tallet istedenfor 40 tallet?.
15 års horisont? Jeg forstår at noen vil ha skuffeaksjer, men 15 års horisont høres ut som vanvidd.
Redigert 25.02.2020 kl 04:40
ignatas
24.02.2020 kl 17:08
4982
håper den holder seg en stund mellom 35 og 45 kroner.. vil kjøpe mer og kommer kanskje aldri til å selge :) har 15 års horisont på denne.
Aramis
24.02.2020 kl 13:47
5107
Ikke alle som lar seg skremme av det spinnville coronahysteriet, heldigvis. Jeg tror nok Jens Ismar vet hva han gjør når han kjøper tilkurs 43. Om hans optimisme smitter over på hypernervøse investorer, er en annen sak.
breiflabb
23.02.2020 kl 23:15
5360
https://news.cision.com/ocean-yield/r/primary-insider-disclosure,c3042590
Varför köpa mer aktier om det är en dålig placering?
SUN, FEB 23, 2020 20:37 CET
Mr. Jens Ismar, Board Member of Ocean Yield ASA, has acquired 10,000 shares in Ocean Yield ASA at a price of NOK 43.00 per share. Following this transaction, Mr. Ismar owns 30,000 shares in Ocean Yield ASA.
Varför köpa mer aktier om det är en dålig placering?
SUN, FEB 23, 2020 20:37 CET
Mr. Jens Ismar, Board Member of Ocean Yield ASA, has acquired 10,000 shares in Ocean Yield ASA at a price of NOK 43.00 per share. Following this transaction, Mr. Ismar owns 30,000 shares in Ocean Yield ASA.
Kaisovski
23.02.2020 kl 21:02
5487
Baserer seg på at de betaler ut myyye mer penger enn de har, og følgelig kan investere mindre i økt kontantstrøm på lengre sikt.
inva
23.02.2020 kl 19:14
5603
Børskommentar
Børskommentar: Selskaper som gir store utbytter er ikke nødvendigvis gode aksjeinvesteringer
Omtale av OCY, noen med tilgang som kan lime inn teksten?
https://e24.no/boers-og-finans/i/K37k5e/boerskommentar-selskaper-som-gir-store-utbytter-er-ikke-noedvendigvis-gode-aksjeinvesteringer
Børskommentar: Selskaper som gir store utbytter er ikke nødvendigvis gode aksjeinvesteringer
Omtale av OCY, noen med tilgang som kan lime inn teksten?
https://e24.no/boers-og-finans/i/K37k5e/boerskommentar-selskaper-som-gir-store-utbytter-er-ikke-noedvendigvis-gode-aksjeinvesteringer
breiflabb
20.02.2020 kl 14:34
6039
Vände i går vid slutcallen.
Det är mycket som drar i OCY nu!
kompletterar så vi slipper diskussion.
Allt högre bottnar, TA!
Det är mycket som drar i OCY nu!
kompletterar så vi slipper diskussion.
Allt högre bottnar, TA!
Redigert 20.02.2020 kl 14:36
kasperd
20.02.2020 kl 08:02
6203
Ville ventet til vi ser closen i morgen før vi konkluderer om dette er en fallende kniv eller ikke.
breiflabb
19.02.2020 kl 10:03
6466
Har ni läst denna analysen. Ganska färsk och relativt positiv angående framtiden:
https://seekingalpha.com/article/4324690-ocean-yield-fy19-without-surprises-buys
https://seekingalpha.com/article/4324690-ocean-yield-fy19-without-surprises-buys