NAS - massive tvangssalg i dag!
https://finansavisen.no/nyheter/personlig-okonomi/2019/12/02/7478631/nordnet-okonom-spar-norwegian-suksess
Spådde suksess. Nordnet-kundene hamstret NAS.
Nå får de belånte telefon fra Nordnet om å stille sikkerhet i form av mer egenkapitalen (innskudd) ellers blir det tvangssalg.
Dette blir stygt. Ser vi 7,50 i dag? 5 kroner før fredag?
Snakk om suksess!
Spådde suksess. Nordnet-kundene hamstret NAS.
Nå får de belånte telefon fra Nordnet om å stille sikkerhet i form av mer egenkapitalen (innskudd) ellers blir det tvangssalg.
Dette blir stygt. Ser vi 7,50 i dag? 5 kroner før fredag?
Snakk om suksess!
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
Habub
09.03.2020 kl 08:13
8186
HAHA..
Har du overhovedet læst artiklen?
Copy paste:
- Dessuten kan Norwegian flytte kapasitet. Hvis dette ikke vedvarer, vil pengene komme inn igjen. Kostnaden går ned, og for tiden går Norwegian på litt sparebluss, fortsetter han. Flyanalytikeren sier at det primært er topplinjen til Norwegian som rammes, altså brutto inntekter Justerer vi for kostnadbesparelsene, blir ikke nettoeffekten så stor.
- I Kina ser vi at flytrafikken er begynt å komme tilbake igjen i underkant av 30 dager etter utbruddet. Sannsynligheten for at det skal bli en nedstengning i flere europeiske land er veldig liten, sier Elnæs til Nettavisen Økonomi.
Har du overhovedet læst artiklen?
Copy paste:
- Dessuten kan Norwegian flytte kapasitet. Hvis dette ikke vedvarer, vil pengene komme inn igjen. Kostnaden går ned, og for tiden går Norwegian på litt sparebluss, fortsetter han. Flyanalytikeren sier at det primært er topplinjen til Norwegian som rammes, altså brutto inntekter Justerer vi for kostnadbesparelsene, blir ikke nettoeffekten så stor.
- I Kina ser vi at flytrafikken er begynt å komme tilbake igjen i underkant av 30 dager etter utbruddet. Sannsynligheten for at det skal bli en nedstengning i flere europeiske land er veldig liten, sier Elnæs til Nettavisen Økonomi.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
Nsxnsx
09.03.2020 kl 08:23
8009
I dag er det mange som flytter fra olje til Nas. Ned først så opp på ettermiddagen
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
HP17
09.03.2020 kl 08:47
7816
Media krisemaksimerer, les selv hva NAS skriver. Det er ingen utfordringer med finansiering.
The convertible bond issued in November 2019 is guaranteed by the Company’s fully owned subsidiary Arctic Aviation Assets DAC (“AAA”). There are two financial covenants in the bond terms; i) that the guarantor maintains a book equity of minimum USD 400 million, and ii) that the guarantor maintains a debt to book capitalization of no more than 85 percent. As of year-end 2019, AAA were well within these limits with an unaudited book equity of USD 596 million and a debt to book capitalization of 81 percent. Following 31 December 2019, there has been no change in AAA that would result in a material change that would impact the covenants.
https://newsweb.oslobors.no/message/496657
The convertible bond issued in November 2019 is guaranteed by the Company’s fully owned subsidiary Arctic Aviation Assets DAC (“AAA”). There are two financial covenants in the bond terms; i) that the guarantor maintains a book equity of minimum USD 400 million, and ii) that the guarantor maintains a debt to book capitalization of no more than 85 percent. As of year-end 2019, AAA were well within these limits with an unaudited book equity of USD 596 million and a debt to book capitalization of 81 percent. Following 31 December 2019, there has been no change in AAA that would result in a material change that would impact the covenants.
https://newsweb.oslobors.no/message/496657
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
HP17
09.03.2020 kl 08:55
7644
Glem heller ikke at NAS tjener store beløp på den lave oljeprisen.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
Ved åpning ser det ut til at Norwegian nå har mistet 80% av verdien på under en måned. Selskapet nærmer seg verdien av én dreamliner.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
minsin
09.03.2020 kl 09:09
7361
nedgang ... javel... da får vi handle mere
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
Blir stadig mer overbevist om et hostile takeover av Nas. Hvem flagger først?
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
Herman*
09.03.2020 kl 09:29
6916
JS virker helt lamslått. Er det slik at når han ikke får snakke om luftige visjoner, så vil han ikke vise seg offentlig? Det er mye han kunne sagt, bla hvilken fantastisk kostnadsfordel selskapet fremfor sine konkurrenter.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
Tror dette skal gå bra for NAS, men bare for de som har likviditet til å holde ut.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
Godt mulig målet til syvende og sist er å forsøke å få knockout på Kjos og HBK. Shortere har tapt groteskt med penger på Norwegian tidligere, hevnen time er vel endelig kommet.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
Herman*
09.03.2020 kl 09:36
6739
Undertegnede har ikke skrevet bok om ledelse, men det er da ikke på sin plass at Kapteinen gjemmer seg under dekk når stormen herjer som verst.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
allers
09.03.2020 kl 09:44
6599
Når panikken er på topp, da handler man.
Veldig irritert over at eg ikkje fikk med meg at DNB starta på 100kr i dag:(
Veldig irritert over at eg ikkje fikk med meg at DNB starta på 100kr i dag:(
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
HP17
09.03.2020 kl 10:00
6459
NAS går i pluss i dag. Tjener meget godt på lav oljepris og ingen problemer med finansieringen videre.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
Legende
09.03.2020 kl 10:04
6785
Tror dere vi noen gang vil se NAS ned mot 1 krone?
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
Habub
09.03.2020 kl 10:10
6694
HAHAHAHAHA....
Kun hvis de om 2 måneder laver et split så 1 aktie bliver til 35.
NEI, det er et fuldstændig absurd tal, NAS burde ALDRIG havde været under 25 kroner. Om 2 måneder sidder de fleste og er i CHOCK over at det lykkedes markedet at køre NAS nas ned i det beløb, resten er bare lei at de ikke fik købt under 20 kroner.
Kun hvis de om 2 måneder laver et split så 1 aktie bliver til 35.
NEI, det er et fuldstændig absurd tal, NAS burde ALDRIG havde været under 25 kroner. Om 2 måneder sidder de fleste og er i CHOCK over at det lykkedes markedet at køre NAS nas ned i det beløb, resten er bare lei at de ikke fik købt under 20 kroner.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
minsin
09.03.2020 kl 10:15
6627
Ser ut til at panikksalget er over.....de mest nervøse investorene har solgt seg ut..
Flyselskapene i kina gikk opp i verdi... besparelser på fuel og at corona er på tur å bli historie er de mest sannsynlige årsakene..
IAG / LHH er ned 7-5 pst , men er på tur opp - Sas er opp 2-3 pst - underlig nok
Corona påvirker fortsatt europeisk fly bransje negativt - Ikke overrasket om NAS ender i pluss
Flyselskapene i kina gikk opp i verdi... besparelser på fuel og at corona er på tur å bli historie er de mest sannsynlige årsakene..
IAG / LHH er ned 7-5 pst , men er på tur opp - Sas er opp 2-3 pst - underlig nok
Corona påvirker fortsatt europeisk fly bransje negativt - Ikke overrasket om NAS ender i pluss
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
Herman*
09.03.2020 kl 10:16
6596
Selskapet har ikke tillit fordi de ikke viser kortene. Hvorfor tillater de kursen å synke til 8 kroner fremfor å ta en deal med Boeing som kan gi milliarder i kassen og ro i noen mnd? Om ikke vi hadde sett mer enn 18-20 kroner, så kunne kursøkningen kommet gradvis etter at corona panikken har lagt seg. Flere snakker om at NAS kan begynne å kansellere bestilling av max fly den 13.3, men hvor er beviset på dette? Vi vet det er i aller nærmeste fremtid, men hadde vært fint med en dato som lar seg verifisere.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
KalleAnka123
09.03.2020 kl 10:22
6526
De har informert markedet ved flere anledninger. Nas trenger ikke tilgang til Boeing pengene med engang, Nas står sterkere i forhandlingen med Boeing når de har muligheten til å kansellere hele avtalen. Boeing vil nok ikke miste en stor kunde og derfor gi en bedre avtale enn det de hadde ellers gjort.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
Herman*
09.03.2020 kl 10:42
6354
Det ligger i kortene, så hvorfor trenger partene å vente på det? De har også hintet at de venter på avklaring på når flyene blir levert, men de kan vel gjøre som andre: Inngå en avtale og etterbetale ved ytterligere forsinkelser?
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
KalleAnka123
09.03.2020 kl 10:52
6271
Nas har ikke samme utgangspunkt som de andre flyselskapene. Nas har bestilt fra både Airbus og Boeing. Derfor kan Nas være hardere i forhandlingene og få til en mye bedre avtale, ellers blir det kansellering av Max. Blir en spennende uke.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
Georg Dokkon
09.03.2020 kl 11:27
6055
Tja det blir spennende hvis dette fortsetter en god stund, da skal en ikke se bort fra kurser i området 1-3 kroner, eller eventuell konkurs.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
tod-l
09.03.2020 kl 11:46
5926
blir jo høyt uansett doblet antall aksjer, så er rimelig fornøyd,, går jo ræva uansett med tanke på olje og kronekurs ,,, burde kanskje puttet pengen inn i gull
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
minsin
09.03.2020 kl 11:52
5863
Kanskje derfor NAS er så rolig mht meldinger og info. Boeing avtalen / avgjørelsen kan være rett rundt hjørnet.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
UCTS
09.03.2020 kl 12:09
5705
Siste oppdatering på hedge av JET er fra februar-tallene sist uke.
Gitt at NAS ikke har hedget siden det, anslagsvis hvor mye i prosent av årsforbruket er pr.d.d uhedget?
Q1 20 mt 132,000 USD 577
Q2 20 mt 161,000 USD 574
Post Q2 20 H mt 153,000 USD 560
Gitt at NAS ikke har hedget siden det, anslagsvis hvor mye i prosent av årsforbruket er pr.d.d uhedget?
Q1 20 mt 132,000 USD 577
Q2 20 mt 161,000 USD 574
Post Q2 20 H mt 153,000 USD 560
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
stud_trd
09.03.2020 kl 12:10
5694
Burde ikke dette oljefallet gjøre ufattelig mer vondt for alle andre flyselskaper ? NAS er vel blant de selskapene som har hedget olje desidert minst ?
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
tod-l
09.03.2020 kl 12:15
5639
blir jo litt mer sammensatt pumpeprisen går ikke ned umidelbart og så svekker kronene seg. antar at lån blir dyrere å innfri. men har jo tro på at Norwegian ikke er de som er dårligst stilt
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
Ron Jeremy
09.03.2020 kl 12:21
5585
https://www.google.com/amp/s/www.marketwatch.com/amp/story/guid/C8C077AA-608F-11EA-9EB1-848872F13637
Hvor mange av disse flyr NAS over dammen?
Ron J
Hvor mange av disse flyr NAS over dammen?
Ron J
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
TomW
09.03.2020 kl 12:26
5535
Jetfuel korrelerer løpende med oljen jo.
https://www.iata.org/en/publications/economics/fuel-monitor/
https://www.iata.org/en/publications/economics/fuel-monitor/
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
KalleAnka123
09.03.2020 kl 12:27
5510
Helt vanvittig, lønner seg å sette en hedge på disse nivåer snart.
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
Griffon
09.03.2020 kl 12:30
5470
Slettet brukerskrev Tror dette skal gå bra for NAS, men bare for de som har likviditet til å holde ut.
Ryanair og IAG aksjer stiger idag. Det som skjer med Nas aksjer er kriminellt. Når kursen bestemmes av lavt volum i antall fra 1, 5, 20, 30, 50 og spesiellt 175 aksjer,
så er det manipulering av kurs og burde vært gjort noe med. Men det ser ut som om Oslo børs er overtatt av mafia.
Er det noen som kan selge på så lav kurs annet enn mellom short handler?
så er det manipulering av kurs og burde vært gjort noe med. Men det ser ut som om Oslo børs er overtatt av mafia.
Er det noen som kan selge på så lav kurs annet enn mellom short handler?
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
omac
09.03.2020 kl 12:41
5388
Litt på siden, ikke bruk google AMP linker, de er ett angrep på nettest frihet.
https://danielmiessler.com/blog/google-amp-not-good-thing/
https://danielmiessler.com/blog/google-amp-not-good-thing/
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
tod-l
09.03.2020 kl 12:45
5347
skal sjekke denne siden imorgen for å se om prise er ned 25 %
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
TomW
09.03.2020 kl 12:47
5337
Denne siden oppdateres 1 gang i uken, men om du ser på grafene så ser du tydelig at de korrolerer
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
tod-l
09.03.2020 kl 12:51
5294
registrere at brent crude ned 12% den uken og selvfølgelig se dur lav pris over tid vil det gå ned
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
Single Malt
09.03.2020 kl 12:54
5268
tipper at en del har benyttet dagens anledning til å dekke shorter, om det er slik skal det bli spennende å se hvor langt ned aksjen kan komme når ingen shorter trenger å dekke inn
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
TomW
09.03.2020 kl 12:58
5226
Den 28 falt oljen ekstrem mye på slutten av dagen. Jeg vet ikke når denne tabellen henter inn data, så kan godt tenkes at man får et avvik her.
Uansett så korrolerer jetfuel vesentlig raskere med utviklingen i crude, i motsetning til hva vi ser med pumpeprisene i bensin
Uansett så korrolerer jetfuel vesentlig raskere med utviklingen i crude, i motsetning til hva vi ser med pumpeprisene i bensin
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
Herman*
09.03.2020 kl 14:30
5058
Jeg har stilt spørsmålet før uten å få så mange tilbakemeldinger: Da NAS har lavere fuel kostnad og en
mer moderne flypark, kan de opprettholde lønnsomheten på en del flygninger der andre må fly med tap eller parkere flyene (og permittere folk). Vil NAS av denne grunn være et attraktivt oppkjøpsobjekt for flyselskap som da kan erstatte litt av sin kapasitet med kapasitet fra NAS? Ellers holder regjeringen en pressekonferanse i morgen. Blir det midlertidig bortfall av flypassasjeravgiften, eller kan de bidra med mer krutt? Vi har nesten 10000 milliarder på bok, det
er i slike stunder vi har råd til å stabilisere økonomien. 100 milliarder er f eks 1% av fondet....
mer moderne flypark, kan de opprettholde lønnsomheten på en del flygninger der andre må fly med tap eller parkere flyene (og permittere folk). Vil NAS av denne grunn være et attraktivt oppkjøpsobjekt for flyselskap som da kan erstatte litt av sin kapasitet med kapasitet fra NAS? Ellers holder regjeringen en pressekonferanse i morgen. Blir det midlertidig bortfall av flypassasjeravgiften, eller kan de bidra med mer krutt? Vi har nesten 10000 milliarder på bok, det
er i slike stunder vi har råd til å stabilisere økonomien. 100 milliarder er f eks 1% av fondet....
Redigert 21.01.2021 kl 07:35
Du må logge inn for å svare
minsin
09.03.2020 kl 14:39
2987
i mine øyne helt klart ja...
når fallet er såpass stort , er det normalt med tvangssalg som presser kursen nedover
Det spekuleres i emisjon , og kanskje konkurs... shortere er på banen , noe som driver kursen ned i forhold til andre..Eks LHH , IAG mm
NAs har en del fly som flyr over dammen - hysteriet har nådd usa- hva vil skje der ??
Mye og mange momenter som presser kursen nedover..
For min del - tror jeg det er viktig "å skrelle banenen" før man ser hva som er inni :-)
Fundamentalt tror jeg NAS står bedre enn hva mange tror... men ting kan endres kjapt
når fallet er såpass stort , er det normalt med tvangssalg som presser kursen nedover
Det spekuleres i emisjon , og kanskje konkurs... shortere er på banen , noe som driver kursen ned i forhold til andre..Eks LHH , IAG mm
NAs har en del fly som flyr over dammen - hysteriet har nådd usa- hva vil skje der ??
Mye og mange momenter som presser kursen nedover..
For min del - tror jeg det er viktig "å skrelle banenen" før man ser hva som er inni :-)
Fundamentalt tror jeg NAS står bedre enn hva mange tror... men ting kan endres kjapt
Redigert 20.01.2021 kl 19:23
Du må logge inn for å svare
TomW
09.03.2020 kl 15:19
2875
Det er jo et intressant spørsmål. Det er klart at en lavere kostnadsbase bidrar til at Nas kan opprettholde rutene lengre enn mange andre, dette gjelder forsåvidt alle LCC selskapene. Men tror ikke dette i seg selv vil gjøre de til noe oppkjøpsobjekt av den grunn. Selvom mange her inne fantaserer om det, så er nok ikke dette en langvarig hendelse. Et oppkjøp i denne størrelsen er ikke noe man gjøre i en håndvendig og jeg tror de fleste potensielle kjøperne har nok med sitt.
Pr nå, så aner vi ikke hvor mye dette påvirker driften til Nas/sas. At det påvirker er det ingen tvil om, men hvor mye får vi ikke vite noe om før i mars-mai.
At staten hadde pauset avgiftene hadde vært bra for alle de norske flyselskapene
Pr nå, så aner vi ikke hvor mye dette påvirker driften til Nas/sas. At det påvirker er det ingen tvil om, men hvor mye får vi ikke vite noe om før i mars-mai.
At staten hadde pauset avgiftene hadde vært bra for alle de norske flyselskapene
Redigert 20.01.2021 kl 19:23
Du må logge inn for å svare
Griffon
09.03.2020 kl 15:34
2796
" hysteriet har nådd usa- hva vil skje der ??"
New York børsen stengte etter fall på 7%.
New York børsen stengte etter fall på 7%.
Redigert 20.01.2021 kl 19:23
Du må logge inn for å svare
stud_trd
09.03.2020 kl 15:36
2781
Pause på 15 minutter mener du vel. ;-)
Redigert 20.01.2021 kl 19:23
Du må logge inn for å svare
ANALYSIS-Coronavirus to drive European airline industry shakeout
PARIS, March 9 (Reuters) - The coronavirus will accelerate a
Darwinian shakeout in Europe's overcrowded airline industry that
ultimately benefits Ryanair and British Airways owner IAG,
industry experts predict.
Nobody is exempt from the short-term pain that has already
seen Flybe collapse and Norwegian Air stock lose about 70% of
its value in a month, with no end to the crisis in sight.
But the extreme stress-test already promises to increase the
power of a handful of key players, when the epidemic eventually
recedes and passengers return en masse.
"It's inevitable in the next couple of weeks we'll see more
failures," Ryanair Chief Executive Michael O'Leary said
in a recent interview, citing Flybe and Norwegian as vulnerable.
Within days, the British regional carrier had ceased
operations, blaming the virus outbreak for a sudden cash drain,
and Norwegian scrapped 2020 guidance.
Norwegian did not respond to O'Leary's comments. However,
the company - which raised cash from shareholders in November
for the third time in less than two years - has been cutting
costs and unprofitable routes, as well as selling assets, to
bolster its finances.
Whereas four airlines now control 80% of the U.S. market,
Europe remains fragmented, with governments, unions and
bilateral agreements impeding tie-ups. Consolidation happens
when airlines grab routes and traffic from bankrupt rivals.
Flybe's demise reduces price competition on routes it shared
with Ryanair and easyJet , just as a Norwegian exit would
support competitors' fares and traffic.
"This virus will expedite the thesis of consolidation,
possibly to extreme levels," Citi analyst Mark Manduca said,
adding that 35% of Europe's short-haul market was loss-making in
2019.
For investors who still want airlines, Manduca added, "we
recommend sticking with the well-capitalized names who in 2021
should be able to consolidate the market: Ryanair and IAG."
The virus's spread is hitting more routes - prompting a 50%
cut in capacity by Lufthansa - while the full traffic
impact is yet to show up in published data.
International bookings to Europe plunged 79% as the outbreak
mushroomed in Italy, leaving no doubt that the slump will be
worse than the 2003 SARS epidemic. It may wipe $113 billion off
airlines' revenues, according to IATA, their global association.
PARIS, March 9 (Reuters) - The coronavirus will accelerate a
Darwinian shakeout in Europe's overcrowded airline industry that
ultimately benefits Ryanair and British Airways owner IAG,
industry experts predict.
Nobody is exempt from the short-term pain that has already
seen Flybe collapse and Norwegian Air stock lose about 70% of
its value in a month, with no end to the crisis in sight.
But the extreme stress-test already promises to increase the
power of a handful of key players, when the epidemic eventually
recedes and passengers return en masse.
"It's inevitable in the next couple of weeks we'll see more
failures," Ryanair Chief Executive Michael O'Leary said
in a recent interview, citing Flybe and Norwegian as vulnerable.
Within days, the British regional carrier had ceased
operations, blaming the virus outbreak for a sudden cash drain,
and Norwegian scrapped 2020 guidance.
Norwegian did not respond to O'Leary's comments. However,
the company - which raised cash from shareholders in November
for the third time in less than two years - has been cutting
costs and unprofitable routes, as well as selling assets, to
bolster its finances.
Whereas four airlines now control 80% of the U.S. market,
Europe remains fragmented, with governments, unions and
bilateral agreements impeding tie-ups. Consolidation happens
when airlines grab routes and traffic from bankrupt rivals.
Flybe's demise reduces price competition on routes it shared
with Ryanair and easyJet , just as a Norwegian exit would
support competitors' fares and traffic.
"This virus will expedite the thesis of consolidation,
possibly to extreme levels," Citi analyst Mark Manduca said,
adding that 35% of Europe's short-haul market was loss-making in
2019.
For investors who still want airlines, Manduca added, "we
recommend sticking with the well-capitalized names who in 2021
should be able to consolidate the market: Ryanair and IAG."
The virus's spread is hitting more routes - prompting a 50%
cut in capacity by Lufthansa - while the full traffic
impact is yet to show up in published data.
International bookings to Europe plunged 79% as the outbreak
mushroomed in Italy, leaving no doubt that the slump will be
worse than the 2003 SARS epidemic. It may wipe $113 billion off
airlines' revenues, according to IATA, their global association.
Redigert 20.01.2021 kl 19:23
Du må logge inn for å svare
Både Ryanair og MDG må kose seg fælt nå. O’leary har vært gjennom en mentalt veldig tøff periode nå, når han har sett Norwegian gå mot lønnsomhet. Unner han litt sjelefred en periode. Aksjeverdien til Ryanair er siste måned ned over 30 mrd NOK mot Norwegians usle 4 mrd 😀
Redigert 20.01.2021 kl 19:23
Du må logge inn for å svare
Herman*
09.03.2020 kl 16:12
2594
Hvis NAS ikke hadde milliardbeløp utestående, hadde dette vært langt verre. Det er derfor ekstremt dårlig ledelse å la spekulasjoner knuse en aksje uten å synliggjøre hvilke tiltak utenom en emisjon som kan sikre en tilfredstillende likviditet de neste månedene. I Juni har den verste panikken gitt seg, og folk skal ut på tur. Det er derfor bare et par mnd som er kritiske. Hadde ledelsen kommet på banen med en smørbrødliste med tiltak og alternativer, ville vi aldri ha sett dette ekstreme fallet.
Redigert 20.01.2021 kl 19:23
Du må logge inn for å svare
oppturen
09.03.2020 kl 16:25
2537
Juni 2022 du mener ?
Det vil ta lang tid før Korna er ferdig med sin verdensvandring.
Det vil ta lang tid før Korna er ferdig med sin verdensvandring.
Redigert 20.01.2021 kl 19:23
Du må logge inn for å svare
Herman*
09.03.2020 kl 16:31
2500
Nei, Nå er Ca 75% av de smittede kineserne friske. Spredningen i Korea har et lavt tempo, og Japan fikk aldri et skikkelig corona sjokk. Hvorfor skal Europa utvikle seg helt annerledes?
Redigert 20.01.2021 kl 19:23
Du må logge inn for å svare
KalleAnka123
09.03.2020 kl 16:40
2437
Det meste er nok ferdig til sommeren 2020
Redigert 20.01.2021 kl 19:23
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »