Bertelli
15.03.2020 kl 19:35
7953
Lato jeg tror du bÞr fÄ prisen for den mest virkelighetsfjerne pÄ forumet.
Redigert 21.01.2021 kl 05:12
Du mÄ logge inn for Ä svare
gepard1
15.03.2020 kl 19:36
7894
Bedriftene maa ta tapene uansett, for dette er laan som maa betales tilbake, Og Erna Solberg sier at det er ventet at det vil bli mange permitteringer i arbeidslivet fremover. Disse vil kun motta 60% loenn, og kan ikke lenger betjene sine laan. Slik er det i store deler av verden, saa forbred dere paa en ny finankrise.
tuja
15.03.2020 kl 19:38
7798
Dagens startpakke pÄ 100mrd, samt at USA gikk opp nÊrmere 10% pÄ fredag, vil gi full fyr til OSE i morgen.
Jeg er normalt sett positiv til en god del ting pÄ bÞrsen. I det siste har jeg hatt problemer med Ä se det positive. Synes alle aksjer var priset hÞyt og fant kun QEC som en opsjon i forhold til Äpning i Quebec.
NÄ ser jeg ekstrem nedside overalt. Corona kommer til Ä knekke oljeprisen for lang tid fremover. MassedÞd kommer til Ä vÊre i nyhetsbildet i lang lang tid fremover. Jordens befolkning vil bli kraftig redusert. Dette vil fÞre til lavere Þkonomisk aktivitet. Tror det eneste som kan redde verden er om det kom en supereffektiv vaksine. Men har hÞrt at det vil ta opptil 12-18 mÄneder og vil neppe ha noen garantier i det hele tatt for at den vil virke. LÞp gjerne og kjÞp aksjer, men jeg tror dere er spik spenna gÊrne om dere gjÞr det fordi dette vil ta lang tid og koste mye penger.
NÄ ser jeg ekstrem nedside overalt. Corona kommer til Ä knekke oljeprisen for lang tid fremover. MassedÞd kommer til Ä vÊre i nyhetsbildet i lang lang tid fremover. Jordens befolkning vil bli kraftig redusert. Dette vil fÞre til lavere Þkonomisk aktivitet. Tror det eneste som kan redde verden er om det kom en supereffektiv vaksine. Men har hÞrt at det vil ta opptil 12-18 mÄneder og vil neppe ha noen garantier i det hele tatt for at den vil virke. LÞp gjerne og kjÞp aksjer, men jeg tror dere er spik spenna gÊrne om dere gjÞr det fordi dette vil ta lang tid og koste mye penger.
WallStreeet
15.03.2020 kl 19:47
7521
Rally imorgen??? Er det en skrivefeil? Jeg tror nok vi skal langt ned. Corona eksploderer i Italia, Spania. Lite tillit til Trump i USA.... jeg tror dessverre OSE skal langt ned neste uke ogsÄ! Disse lÄnene er lÄn , de skal betales tilbake...
De utsetter arbeidsgiveravgift og oppretter to krisefond pÄ 100 milliarder Norske Kroner. Det er bra det. SkjÞnner ikke hvorfor sÄ mange er negative til det? ;)
optimist68
15.03.2020 kl 19:50
7405
Ett solid bidrag fra regjeringen for Ä hjelpe bedriftene gjennom denne krisen. Solide selskaper innenfor alle bransjer bÞr ikke kollapse mer pÄ bÞrsen. Vi fÄr hÄpe mange kan fortsette Ä holde hjulene og bedriftene igang sÄ fÄr permitteringer avhjelpe pÄ lÞnnstrykket der det er nÞdvendig
Det er fordi de sitter i bear produktet og er redde. I morgen hÄper jeg flere blir nullet ut!!
Investman
15.03.2020 kl 19:55
7248
Ser ut til at det nÄ kommer litt positive nyheter fra Italia ser jeg pÄ NRK!
Det som gjÞres av tiltak begynner nÄ Ä fungere!
Det som gjÞres av tiltak begynner nÄ Ä fungere!
USA er en uke eller to unna fullstendig katastrofe. Europa stenges ned land etter land. Myndighetene kommer med krisepakker for Ä bistÄ selskaper pÄ konkursens rand med likviditet. Dette er langt fra over. Jeg tror vi ser 500-tallet pÄ OBX neste uke. Denne pandemien skal vi fÄ slite lenge med.
Bullinvestor
15.03.2020 kl 20:00
7079
De viktigste er liv og helse med utfordringer. Her kommer nok staten til Ä ta kraftig ansvar. Er bare Ä fÞlge anbefalingene fra myndighetene sÄ kommer dette til Ä gÄ bra. NÄr det gjelder Þkonomi og aksjer pÄ Ose sÄ kan ikke staten lÞse redde sÄ mye annet enn forbedre litt likviditet. Sander sa jo selv at konkurs i endel berdrifter er ikke til Ä unngÄ.
gepard1
15.03.2020 kl 20:02
7001
Pandemien vil minst vare en tre til 4 maaneder til. Hvor bedriftene verden rundt vil tape billioner av kr., og hvor mange millioner mennesker blir permittert, Disse kan ikke lenger betjene sine laan. Skal dette feires? Hva skjer da?
suspekt
15.03.2020 kl 20:03
6952
Oljeprisen er ikke sammenkoblet med coronna, det er 2 forskjellige saker. Oljeprisen reguleres av tilbud og etterspĂžrsel. Hadde Opec og rusland vert enige kunne de fint holdt oljeprisen over 45 - 50 dollar, ved Ă„ skru til kranene. Er klar over at forbruket stuper pga coronna, MĂ„ ikke blande pĂŠrer og epler er.
omans
15.03.2020 kl 20:10
6847
Det er grunn til Ă„ innta defensiv holdning. Det er frykt for hvordan det kan utvikle seg. Du skriver at jordens befolkning vil bli kraftig redusert. Jeg vet ikke om det er vitenskapelig underbygget.
En ser fortsatt at jordens befolkning Þker med ca 150 i minuttet. Du tegner et veldig dystert bilde, og det er grunn til Ä vÊre bekymret pÄ kort sikt.
De har Äpnet restaurant i Italia igjen, der det startet hos dem. Kina og SÞr korea har kontroll.
Ingen har opplevd dette fÞr, men jeg tror nÄr dette etter hvert lysner, sÄ vil mange kanskje prÞve ta igjen det tapte, og man ser mot ny vekst i 2021. Bare noen tanker.
En ser fortsatt at jordens befolkning Þker med ca 150 i minuttet. Du tegner et veldig dystert bilde, og det er grunn til Ä vÊre bekymret pÄ kort sikt.
De har Äpnet restaurant i Italia igjen, der det startet hos dem. Kina og SÞr korea har kontroll.
Ingen har opplevd dette fÞr, men jeg tror nÄr dette etter hvert lysner, sÄ vil mange kanskje prÞve ta igjen det tapte, og man ser mot ny vekst i 2021. Bare noen tanker.
Men Ä sitte over helgen i bear produkter hvor det kan komme nyheter som sender bÞrsene opp er jo ikke sÄ lurt? SÊrlig ikke etter tidenes verste og raskeste fall!!
Hva om USA kommer pÄ banen og kjÞper opp olje og sender oljeprisen oppover. Eller om det blir uroligheter i Iran ? Angrep kan jo skje.
Kina har jo fÄtt kontroll pÄ viruset og har startet jobben med Ä hjelpe andre land som Italia og Spania.
https://www.nrk.no/urix/kina-sender-korona-hjelp-til-italia-1.14942355
Hva om USA kommer pÄ banen og kjÞper opp olje og sender oljeprisen oppover. Eller om det blir uroligheter i Iran ? Angrep kan jo skje.
Kina har jo fÄtt kontroll pÄ viruset og har startet jobben med Ä hjelpe andre land som Italia og Spania.
Bullinvestor
15.03.2020 kl 20:15
6687
NÄr det gjelder Oljesektoren sÄ er det di sterkeste som overlever priskrigen. Hvis priskrigen fortsetter noe jeg tror den gjÞr , for i april skal Saudi pÞse ut mere olje i markedet. Kanskje noe benytter en agenda mitt i corona krisen. Skal lite til nu fÞr oljeprisen er pÄ 20 tallet.
Enig med deg! Men mange gjĂžr nok nettopp det. De sitter i typisk bear obx x 3, 5, 10.
Helt sikkert noen som sitter i bear nas ogsÄ !
Helt sikkert noen som sitter i bear nas ogsÄ !
awkward
15.03.2020 kl 20:21
6527
Jeg kjĂžper aldri bear produkter eller shorter, av prinsipp.
Jeg har imidlertid redusert egen eksponering betydelig de siste mÄnedene.
Blir meget interessant Ä se hvilke vei dette gÄr fra start i morgen.
Godt mulig man starter opp, men nÄ er det opp til Asia Ä definere veien videre.
US-oppgangen var et suckers rally uten like.
Den kommer blytungt ned igjen til uka.
I lÞpet av 3-4 uker, kanskje mindre, sÄ kommer det til Ä bli blodbad pÄ bÞrsen der borte. Vanskelig Ä se for seg at Oslo BÞrs skal klare seg spesielt bra da
Jeg har imidlertid redusert egen eksponering betydelig de siste mÄnedene.
Blir meget interessant Ä se hvilke vei dette gÄr fra start i morgen.
Godt mulig man starter opp, men nÄ er det opp til Asia Ä definere veien videre.
US-oppgangen var et suckers rally uten like.
Den kommer blytungt ned igjen til uka.
I lÞpet av 3-4 uker, kanskje mindre, sÄ kommer det til Ä bli blodbad pÄ bÞrsen der borte. Vanskelig Ä se for seg at Oslo BÞrs skal klare seg spesielt bra da
Det Ă„ ha en positiv innstilling er veldig bra i vanskelige tider. Fortsett gjerne med det.
HovedÄrsaken til at jeg mener jordens befolkning vil reduseres er fordi jeg vet hvor ignorante og dumme mennesker er i forhold til hverandre. NÄr jeg prÞver Ä si til mine venner i Brasil at dette kommer til Ä ta totalt knekken pÄ landet deres sÄ sier de bare at det er Guds vilje og fortsetter som om ingenting vil skje. De vil rett og slett ikke vÄkne fÞr de aller fleste er smittet og ligger og dauer rundt omkring... Hvis tallene for Norge er representativt for viruset spredning og sykdomsforlÞp sÄ vil det bety at det skal dukke opp mellom 10 og 40 millioner brasilianere pÄ sykehus som kun har en seng Ä tilby... Du skjÞnner at det vil bli totalt kaos.
Og det samme vil gjelde for India, Pakistan, USA, resten av latin amerika, Afrika, osv... Du trenger ikke ha doktorgrad for Ä skjÞnne at dette vil redusere antall mennesker i verden ganske kraftig. Folk rundt omkring i hele verden tar dette absolutt ikke pÄ alvor. Selv i opplyste Norge tar vi det ikke pÄ alvor.
Det er for sent Ä fÄ stoppet dette. Det kommer til Ä bli en humanitÊr katastrofe som vil prege oss i mange mÄneder fremover. Og vi har ingen garantier for at selv om vi blir kvitt viruset i Norge nÄ sÄ vil det ikke kunne mutere og komme i en enda verre variasjon senere. Akkurat pÄ samme mÄte som Spanskesyken som drepte de aller fleste pÄ runde to...
Og hvis vi blir langt fÊrre mennesker pÄ jorden sÄ vil det ha varige Þkonomiske konsekvenser for alle. Bedrifter vil ha fÊrre kunder. Oljeprisen vil vÊre lav i lang tid. Det vil bli langt fÊrre Ä transportere, fÊrre vil trenge plastikk, fÊrre vil forbruke elektronikk, osv. Shale olje i USA burde man nÄ bare shorte til dÞde. Den vil ikke kunne overleve spesielt lenge. Og om den gjÞr det sÄ vil det bare bety at prisene vil vÊre lave enda lengre...
Alle bĂžrser skal langt ned i pris. Jeg tror vi faktisk vil falle langt mere enn finanskrisen i 2008. SĂ„ se etter bunnen der nede.
PS! Jeg er short DAX, og vurderer OBX, men venter til "idiotene" som nÄ tror alt skal til himmelen har kjÞpt seg inn...
HovedÄrsaken til at jeg mener jordens befolkning vil reduseres er fordi jeg vet hvor ignorante og dumme mennesker er i forhold til hverandre. NÄr jeg prÞver Ä si til mine venner i Brasil at dette kommer til Ä ta totalt knekken pÄ landet deres sÄ sier de bare at det er Guds vilje og fortsetter som om ingenting vil skje. De vil rett og slett ikke vÄkne fÞr de aller fleste er smittet og ligger og dauer rundt omkring... Hvis tallene for Norge er representativt for viruset spredning og sykdomsforlÞp sÄ vil det bety at det skal dukke opp mellom 10 og 40 millioner brasilianere pÄ sykehus som kun har en seng Ä tilby... Du skjÞnner at det vil bli totalt kaos.
Og det samme vil gjelde for India, Pakistan, USA, resten av latin amerika, Afrika, osv... Du trenger ikke ha doktorgrad for Ä skjÞnne at dette vil redusere antall mennesker i verden ganske kraftig. Folk rundt omkring i hele verden tar dette absolutt ikke pÄ alvor. Selv i opplyste Norge tar vi det ikke pÄ alvor.
Det er for sent Ä fÄ stoppet dette. Det kommer til Ä bli en humanitÊr katastrofe som vil prege oss i mange mÄneder fremover. Og vi har ingen garantier for at selv om vi blir kvitt viruset i Norge nÄ sÄ vil det ikke kunne mutere og komme i en enda verre variasjon senere. Akkurat pÄ samme mÄte som Spanskesyken som drepte de aller fleste pÄ runde to...
Og hvis vi blir langt fÊrre mennesker pÄ jorden sÄ vil det ha varige Þkonomiske konsekvenser for alle. Bedrifter vil ha fÊrre kunder. Oljeprisen vil vÊre lav i lang tid. Det vil bli langt fÊrre Ä transportere, fÊrre vil trenge plastikk, fÊrre vil forbruke elektronikk, osv. Shale olje i USA burde man nÄ bare shorte til dÞde. Den vil ikke kunne overleve spesielt lenge. Og om den gjÞr det sÄ vil det bare bety at prisene vil vÊre lave enda lengre...
Alle bĂžrser skal langt ned i pris. Jeg tror vi faktisk vil falle langt mere enn finanskrisen i 2008. SĂ„ se etter bunnen der nede.
PS! Jeg er short DAX, og vurderer OBX, men venter til "idiotene" som nÄ tror alt skal til himmelen har kjÞpt seg inn...
WallStreeet
15.03.2020 kl 20:30
6394
Pakken er bra, men vi skal dessverre lenger ned. Hadde det vÊrt sÄ enkelt, sÄ hadde det vÊrt fantastisk.... selv under finanskrisen gikk det 1-2mnd fra diverse pakker ble lansert til bunnen var nÄdd. Eier ingen aksjer nÄ, men tror vi skal se 500-tallet fÞr vi bunner ut.
Til dere som tror Italia er pÄ rett vei, sÄ er det dessverre feil.... https://www.channelnewsasia.com/news/world/italy-hit-by-368-new-coronavirus-deaths-hospitals-in-crisis-12540988
Uansett, Þnsker alle lykke til short or long! Om man har et 2-3 Ärs perspektiv sÄ kan man gÄ inn, men venter du i 1-2 uker sÄ vil du fÄr minst 10% rabatt pÄ OBX aksjene!
Til dere som tror Italia er pÄ rett vei, sÄ er det dessverre feil.... https://www.channelnewsasia.com/news/world/italy-hit-by-368-new-coronavirus-deaths-hospitals-in-crisis-12540988
Uansett, Þnsker alle lykke til short or long! Om man har et 2-3 Ärs perspektiv sÄ kan man gÄ inn, men venter du i 1-2 uker sÄ vil du fÄr minst 10% rabatt pÄ OBX aksjene!
NÄ skjer det ting! Et bredt flertall pÄ Stortinget gÄr inn for Ä gi full lÞnn i 15 dager til alle norske arbeidstagere som blir permittert som fÞlge av corona-krisen. Staten tar regningen.
â Regjeringen sier at det ikke skal stĂ„ pĂ„ penger, men pĂ„ kapasitet i NAV og embetsverket. sa en kilde med innsyn i prosessene mellom Stortinget og regjeringen, til VG sĂžndag ettermiddag.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/0nxJL2/slik-jobber-partiene-for-aa-sikre-din-inntekt-permitterte-faar-full-loenn-i-15-dager
â Regjeringen sier at det ikke skal stĂ„ pĂ„ penger, men pĂ„ kapasitet i NAV og embetsverket. sa en kilde med innsyn i prosessene mellom Stortinget og regjeringen, til VG sĂžndag ettermiddag.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/0nxJL2/slik-jobber-partiene-for-aa-sikre-din-inntekt-permitterte-faar-full-loenn-i-15-dager
I tillegg for vi nok helt andre tall fra Italia, Spania, Norge og Iran innen kort tid!
Det er selvfÞlgelig fantastisk at regjeringen stiller opp og hjelper de bedriftene og arbeidstakerne som vil slite fremover. Men tviler pÄ at det vil bli store overskudd i bedriftene i tiden fremover...
julle3
15.03.2020 kl 20:35
6214
Oppturen fredag pÄ dow var basert pÄ en grei/god tale fra trump. det var nok fine ord for amerikanerne , men desverre null innhold. Auforien med at presidenten holdt en god tale var ca halve oppturen.
her hjemme mÄ vel flere begynne Ä se den Þkonomiske elendigheten ! Dette er desverre ikke over pÄ noen fÄ uker. Det blir MYE vÊrre fÞr det kan bli litt bedre .
SĂ„ hvor stor nedturen blir - ja, se det er litt vanskelig Ă„ se - men nedover bĂŠrer det !
her hjemme mÄ vel flere begynne Ä se den Þkonomiske elendigheten ! Dette er desverre ikke over pÄ noen fÄ uker. Det blir MYE vÊrre fÞr det kan bli litt bedre .
SĂ„ hvor stor nedturen blir - ja, se det er litt vanskelig Ă„ se - men nedover bĂŠrer det !
WallStreeet
15.03.2020 kl 20:35
6204
ikke vÊr sÄ naiv.... for all del OSE kan gÄ 5-6% imorgen. Men for sÞrg for Ä selge fÞr kl 16.25! Vi skal langt ned. Land etter land stenger. Ingen dom Þnsker laks, massiv over produksjon av olje, ingen som reiser..... folkens ikke gi bort pengene deres! Gi de heller til noen som trenger det!
Det kan tenkes at markedet har priset inn worst case nÄ. Det som skjer nÄ er neppe en demper.
Eller for Ă„ omformulere meg..... 100 milliarder kroner i likviditet til norsk nĂŠringsliv er kult
Eller for Ă„ omformulere meg..... 100 milliarder kroner i likviditet til norsk nĂŠringsliv er kult
WallStreeet
15.03.2020 kl 20:40
6101
Helt enig! At folk tror at vi har nÄdd bunnen idag, er utrolig fascinerende. FÞlger de ikke med pÄ nyhetene..... Synes synd pÄ de som nÄ gÄr inn med flere 100k..... da ber man om Ä tape
Worst case at vi skal tilbake til begynnelse av 2017ish?
Tror vi skal jĂŠvlig mye lengre ned enn det dessverre...
Fredag 21.November 2008 var vi nede under 200 poeng... Det er ned i det omrÄdet jeg tror vi skal!
Tror vi skal jĂŠvlig mye lengre ned enn det dessverre...
Fredag 21.November 2008 var vi nede under 200 poeng... Det er ned i det omrÄdet jeg tror vi skal!
fattigstakkar
15.03.2020 kl 20:48
5968
Det er nok USA som kommer til Ä styre utviklingen pÄ verdens bÞrser framover. Hvis det eksalerer i USA vil vi nok ikke fÄ noen rekyl i Europa selv om det begynner Ä bli bedre her.
rolstad
15.03.2020 kl 20:50
5918
Vi skal hvertfall lengre ned enn nÄ. Tror pÄ oppgang i Oslo i morgen, men USA drar nok bÞrsen i minus nÄr den Äpner! Tipper morgendagen blir en god salgsmulighet, hvis man er tidlig ute.
r
r
omans
15.03.2020 kl 20:55
5853
Jeg vet ikke hva som skjer, jeg vet ikke nÄr det ender eller hvordan retning utvikling tar. Jeg ser det jeg ser fra et nÞytralt stÄsted. Det kan hende dine venner i Brasil tar lett pÄ det og dessverre er det mange som kan ta lett pÄ det. Jeg antar at Brasil ogsÄ har myndigheter som beslutter regler, hÄper det ikke er myndighetene som sier dette.
Fortsatt sÄ mener jeg du ikke har vitenskapelig grunnlag for pÄstanden om betraktelig redusering av verdens befolkning pga dette. Mange er eldre og syke som dÞr, som kanskje ikke har sÄ mange Är igjen heller,
Fortsettelsen av ressonementet ditt gÄr da pÄ hvis jordas befolkning reduseres betraktelig. Akkurat nÄ er det krise, det er utvilsomt. Jeg tror ikke det handler om at det er idioter som tror alt skal inn i himmelen nÄ. Jeg tror det hanler om at noen tror det vil normalisere seg pÄ sikt. Man lÊrer seg mÄte Ä mÄtte leve med dette pÄ, antakelig. Viktig Ä vÊre solidarisk, og ikke miste motet. Vet ikke hva som skjer fremover, fÄr da hÄpe at det gÄr bra. Spanskesyken herjet i en annen tid, med dÄrlige helsetilbud. De fleste blir friske av dette, viktig Ä tenke pÄ de som er i risikogruppen.
Fortsatt sÄ mener jeg du ikke har vitenskapelig grunnlag for pÄstanden om betraktelig redusering av verdens befolkning pga dette. Mange er eldre og syke som dÞr, som kanskje ikke har sÄ mange Är igjen heller,
Fortsettelsen av ressonementet ditt gÄr da pÄ hvis jordas befolkning reduseres betraktelig. Akkurat nÄ er det krise, det er utvilsomt. Jeg tror ikke det handler om at det er idioter som tror alt skal inn i himmelen nÄ. Jeg tror det hanler om at noen tror det vil normalisere seg pÄ sikt. Man lÊrer seg mÄte Ä mÄtte leve med dette pÄ, antakelig. Viktig Ä vÊre solidarisk, og ikke miste motet. Vet ikke hva som skjer fremover, fÄr da hÄpe at det gÄr bra. Spanskesyken herjet i en annen tid, med dÄrlige helsetilbud. De fleste blir friske av dette, viktig Ä tenke pÄ de som er i risikogruppen.
Kantarell
15.03.2020 kl 21:00
5760
Covid-19 minner meg litt om flimen: Twelve Monkeys.
Men, jeg tror ikke pÄ konspirasjonsteorien at dette er menneskeskapt.
Men, jeg tror ikke pÄ konspirasjonsteorien at dette er menneskeskapt.
allers
15.03.2020 kl 21:15
5600
Er dere fulle? Vi starter nok opp, det gÄr fort over.
Ender nok uka godt ned.
Dette er ikkje over pĂ„ en stund endađ±
Ender nok uka godt ned.
Dette er ikkje over pĂ„ en stund endađ±
Asia Äpner snart!
Olja Äpner snart!
Men fĂžrst TVNorge og neste sommer, Aldri voksen og Thomas Giertsen
đżđżđżđżđż
Olja Äpner snart!
Men fĂžrst TVNorge og neste sommer, Aldri voksen og Thomas Giertsen
đżđżđżđżđż
fastinvest
15.03.2020 kl 21:33
5406
Om norge gir 100000000000 milliarder i lÄn sÄ har det jo 0 Ä si. Pengene skal jo betales tilbake og selskaper som lÄner setter seg i mer skyld.
Ergo, nÄr du har lite penger ta kredittkort for det hjelper alltid!
Ergo, nÄr du har lite penger ta kredittkort for det hjelper alltid!
Du er short med andre ord đ€đ€đ·đ·
fattigstakkar
15.03.2020 kl 21:38
5320
SÄ hva tror du futures Äpner pÄ? Jeg tipper Dow Jones Äpner pÄ 22000. Ned over 5%.
gepard1
15.03.2020 kl 21:42
3922
Vel alle vet at dette kommer til og bli mye verre. Straks vil konkursene staa i koe verden rundt, og Conora viruset vil eksplodere i USA i loepet av en ukes tid. Tapene kommer til og bli enorme, og saa mye penger har ikke sentralbankene. Da vil borsene stupe ned til finankrisenivaaer.
https://finansavisen.no/nyheter/teknologi/2020/03/15/7507032/bjorn-platou-i-decon-x-selger-roboter-som-kan-stoppe-coronavirus
Vi fÄ svar om noen timer!
Vi fÄ svar om noen timer!
Redigert 20.01.2021 kl 23:30
Tipper bare men antageligvis kan usa futures vÊre rÞd eller blodrÞd etter bonce pÄ fredag.
Krisen er ikke kommet ordentlig igang tror jeg og det egentlige krakket kan komme i en ny fase nÄr som helst.
Hvem tjener penger i disse tider selv i usa nÄr folk mÄ sitte hjemme.
Oppsiden er begrenset nedsiden er enorm etter fortsatt hÞye nivÄer overalt.
Bare sÄnn jeg tror,vet ikke noe da dette er en spesiell situasjon ingen har sett fÞr.
HÄper noen kommer med en motgift til the corruna virus.
Krisen er ikke kommet ordentlig igang tror jeg og det egentlige krakket kan komme i en ny fase nÄr som helst.
Hvem tjener penger i disse tider selv i usa nÄr folk mÄ sitte hjemme.
Oppsiden er begrenset nedsiden er enorm etter fortsatt hÞye nivÄer overalt.
Bare sÄnn jeg tror,vet ikke noe da dette er en spesiell situasjon ingen har sett fÞr.
HÄper noen kommer med en motgift til the corruna virus.
surplus
15.03.2020 kl 21:44
3824
TA-35 steg i dag med 3.6%. Ikke det at Tel Aviv er noen ledende bÞrs....Vi fÄr se
fattigstakkar
15.03.2020 kl 22:06
3692
Stiger kraftig nÄ!
tuja
15.03.2020 kl 22:07
3662
Og der kom den.