NAS - Kun for aksjonærer i selskapet

Kantarell
NAS 10.04.2020 kl 20:21 138904

Jeg har opprettet en egen tråd for aksjonærer. TEMA: General forsamling den 04.05.2020

1. Åpning av generalforsamlingen ved styrets leder, Niels Smedegaard. Opptak av fortegnelse over møtende aksjonærer
2. Valg av møteleder og en person til å undertegne protokollen sammen med møteleder
3. Godkjennelse av innkalling og agenda
4. Endring av vedtektene
5. Rettet emisjon med kontantoppgjør
6. Rettet emisjon ved konvertering av obligasjonslån til aksjer
7. Rettet emisjon ved konvertering av leasinggjeld til aksjer
8. Opptak av fortegnelse over møtende aksjonærer
9. Fullmakt til å utstede aksjer, herunder fullmakt til å utstede aksjer i en etterfølgende emisjon
10. Fullmakt til å utstede konvertible lån

Begrunn gjerne mot eller for! Men prøv å redegjøre hvorfor du mener det du skriver.

Be om tilgang hvis du ikke har fått invitasjon.

https://www.facebook.com/groups/2693912087509965/
Redigert 21.01.2021 kl 09:41 Du må logge inn for å svare
Akhillevs
14.04.2020 kl 21:13 4741

Mange gode poeng her. Jeg er også veldig usikker på betydningen av det JS sier her. Han ber oss altså holde på aksjene, selv om han selv privat har ingen, samtidig som han presenterer tidendes skisse til utvanning av aksjonærene (Nyttige idioter). Merkelig. Egentlig en stor frekkhet, og utrolig lite aksjonærvennlig. Eller ligger det en skjult lovnad om «belønning»her?
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
Strategi
14.04.2020 kl 21:11 4731

Stud_trd

Du tenker mye av det samme som meg, hva hadde Kjos i lomma når han inngikk dette sværtrisky veddemålet, det må jo ha vært noe svært kursdrivende som kunne sikre 40 kr. Hvorfor tilbakekalte ikke Kjos og Kise snoren tidligere.
Hvorfor kommenterte ikke norwgian matching halt, det kom aldri frem hvem som satte denne og hvorfor?
Det har ikke kommet noe nyheter fra selskapet som har vært kursdrivende siden februar.
Jeg føler det her har foregått og foregår et spill med en skult agenda og at selskapet har noe i hatten som kan trekkes opp.
Selskapet har heller ikke vært aksjonærvennlige.
Tror det er mye de kunne gjort for å stabilisere.
Men........er dessverre fascinert av selskapet og kan ikke Gromstad dette ikke kan reddes på en aksjonærvennlige måte.
Må også si at jeg er veldi
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
svestnes
14.04.2020 kl 21:02 4782

Gode forslag. Men hvordan tenkte du å samle støtte for å stemme ned forlslaget på GF? Vil du oppfordre andre å stemme ned eller?
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
Akhillevs
14.04.2020 kl 20:58 4797

hstray. Meget godt skrevet. Takk for ditt brennende engasjement. Absolutt berettigede spørsmål du stiller rundt ledelsens håndtering av Boeingavtalene. Det er på tide disse spørsmålene blir besvart.

Har du hatt noen ytterligere dialog med noen større aksjonærer? (Har forståelse for at du må vise diskresjon i forhold til disse).

Jeg er forøvrig meget undrende til statens likegyldighet i forhold til flyselskapenes behov for støtte.
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
karamell
14.04.2020 kl 20:57 4801

Kan det tenkes at den store alliansen som BK tidligere snakket om fremdeles er aktuell, bestilte fly er planlagt brukt som en del av dette og dermed ikke kansellert?
Dette forstyrrer igjen erstatning fra Boeing da Nas ikke kan bruke fremtidige flykjøp som forhandlingsmiddel før Nas berges og allianse er mulig.
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
stud_trd
14.04.2020 kl 20:50 4835

Jeg reagerte på dekningen av NAS på nyyhetene i dag. Skal sies at jeg ikke fikk med meg de første to minuttene på TV2, men innslaget på NRK følte jeg nesten var litt positivt. Dekningen generelt var merkelig med tanke på at Norge står i fare for å "miste" sitt flyselskap, og sett i sammenheng med at JS sier hold på aksjene, så kan man jo tenke sitt.

Ser selvfølgelig at det hadde vært positivt om JS hamstret aksjer nå, men er vel sannsynlig at han er forhindret fra det. Et stort redningslån med omtrent nullrente ville jo være en gavepakke til aksjonærer, og JS ville jo da signalisert det i store baner - og regeringen vil jo ikke settes i bås med å forfordele noen.

Skjønner heller ikke det med Kjos og Kise og veddemålet. Greit de ikke er insidere, men er de sveiseblinde, eller vet de noe de ikke kan si noe om ?

Synes dette blir mer og mer merkelig, og fatter ikke følgende:

- Hvorfor sier JS hold på aksjene ? (For å hindre totalt kollaps, eller er det noe positivt som lurer ?)
- Hvorfor inngikk Kjos og Kise veddemålet ? Vet de noe positivt og ble rammet av terminoppgjør underveis som krevde nedsalg, eller er de sveiseblinde ?)
- Norge spiller hardball, mens mange andre land sørger for krisepakker som monner. (Lar de NAS virkelig konke, eller gjør de seg kostbare for å ha stien ren ?)

Skal bli spennende å se. Har tatt på meg kapteinslua og er med på forsøket på nødlanding, og også en eventuell "chrash and burn". Vurderte å snitte meg ned ytterligere i dag, men avventer litt.

Uansett spennende tider ! ;-)
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
hstray
14.04.2020 kl 20:40 4884

Hei alle. Jeg er en svært liten men engasjert Norwegian investor. Jeg har ment lenge at visst staten ikke kommer opp med en bærekraftige redningspakke til Norwegian iform av betydelig kompensasjonsmidler/kontantstøtte ref. hva resten av næringslivet får så er det små muligheter for å komme seg gjennom Covid-19 krisen. Vi ser konturene nå at Nas må låne 6-10 mrd og kanskje mer hvor staten garanterer for 90% på kommersielle vilkår( de vilkårene er ikke gode for Nas) og pengene skal tilbakebetales

Vi ser nå at sommeren som er høysesong og store deler av 2020 går fløyten for norsk flyselskaper og i særstilling Nas som har turister som primær kundegruppe. Norsk helsemyndigheter advarer mot å booke utenlands ferie gjennom hele 2020.

Derfor vil jeg gå igang med å samle støtte for å stemme ned Nas forlslag på EOG.
Da får staten muligheten til å gi en bærekraftige løsning for selskapet som er forpliktende gjenom krisen eller alternativ 2. konkurs.
Får vi med oss alle Nordnet aksjonærene og endel andre aksjonærer bør det være mulig å samle mer enn 50% støtte til forlslag å stemme ned alle forslag fra Nas STYRET. Dette bør kommuniseres tydelig i media i forkant.

Vi bør også få inn ett nytt forslag på EOG. Styret må orientere om fremdrift rundt kompensasjonsavtale med Boeing og om det er blitt gitt tilbud og ev detaljer i tilbud eks cash støtte. Det kan bli aktuelt å iverksette en etterforskning av styre og ledelse.
Turkish Airlines fikk 150$ i cash som del kompensasjon av Boeing med 12 max fly i januar. Norwegian har 18.
Legger vi oss på samme fordelingsnøkkel som hos Tyrkish så får de $12,5 i cash kompensasjon per max fly.
For Norwegians 18 max fly er det $225.
Det er 2666 millioner NOK.
Dette var deal som kun omhandler 2019. Skal vi ta med 2 kvartaler i 2020 på samme fordelingsnøkkel så kan vi legge til $112,5$. NAS skal da ha 3820 milloner. Nesten 4 milliarder.

Før dagens aksjonærer gir fra seg selskapet må vi vite om Nas har vært i posisjon til å gjør en avtale med Boeing.
Sak 2. på agenda. Norwegian ved CEO eller CFO skal beskrive hvilke muligheter de har for å kansellere hele, eller deler 737 max bestillingen med Boeing og om det er gjort forsøk på dette. De skal også informere om hvor mye PDP(pre- delivery payment) som er betalt på 737.max fly og ev andre bestilte og ikke leverte max fly.

Dette er svært relevant å vite for dagens aksjonærer, og at alle muligheter for å styrke EK og likviditets posisjon er blitt gjort før man går til steget og utvanner dagens aksjonærer til null og niks.

Har noen synspunkter på dette, og hvordan agenda til EOG kan endres. Må muligens komme som benkeforslag visst Nas styret ikke vil endre agenda på aksjonæres forespørsel

Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
svestnes
14.04.2020 kl 20:35 3889

Regjeringen hører vel på folk. Hva må til får å vekke interesseren til politikerne? Lage en akjson, underskrift kampanje eller involvere organisasjon som kan bistå med hjelp?

Har folk stemt på forslaget til Geir Sætre:
https://dittforslag.arbeiderpartiet.no/d/proposal/5235/hold-liv-i-alle-tre-flyselskapene?fbclid=IwAR12BLm02XunuszG1IpcBMKQ1UVEup6coeNatc_8nJsDPfnFMZghC3OqlOM
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
Strategi
14.04.2020 kl 20:12 3956

Jeg mener bestemt at det er vanskelig for Danmark å ikke støtte flyselskapene ,dette vil tvinges frem.
Regner med som en selvfølge at Norwegian vil få noe.
Danmark er jo veldig fornøyde med driften til Norwegian , synergiene er jo også betydelige.
Så har vi Sverige ,ntror det kommer noe derfra også.
Kanskje dette ikke blir så galt allikevel , prosesser tar litt tid, forhandlinger pågår nå på alle fronter.

Noe positivt må det jo komme ut av dette.
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
Kantarell
14.04.2020 kl 20:01 3987

"Blir obligasjonsgjelden konvertert , sitter vi med kun 0,29 prosent av selskapet."

De fleste aksjonærer som sitter igjen med aksjer i Nas har nok et snitt på rundt 30-40 kroner. Mange har snittet seg ned de siste dagene men det blir vanskelig å time om det er riktig å hamstre eller om kursen vil rase totalt sammen.

Slik apokalyptiske scenarioer blitt spådd siden flere uker lever vi (de få som er igjen) i håp at det vil være mulig å tjene noen smuler om Nas overlever. For de fleste, er no-retur mode allerede startet. De som bestemte seg for å beholde aksjene sine. Konkurs vil nok gi mer skatte goder enn håpet Nas-ledelse prøver å tvinge oss inne.

At selskapet blir tvunget i å nullstilles er jo en parodi "Corona vil smitte 99% av alle flyselskaper som finnes". Kun de statlige selskaper vil mulig få immunitet og overleve. Vi ser også hvordan krisepakker blir ulikt fordelt på internasjonale nivåer. 3 milliard på den siden 60 milliarder på den andre siden. At Norge fortsatt, ikke klarer å ta noen viktige avgjørelse er fortsatt for meg en "gåte".

I mellom tiden, ber ledelse foran likegyldige politikere at nordmenn som sitter med gigantiske tapte skal lide i stillhet og ofre seg enda mer. Nordmenn "små sparegriser" som alle vil ha...




Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
TomW
14.04.2020 kl 19:43 4050

Hehe ja kan vel ikke være stort mer man kan tilby i disse dager
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
Blackbot
14.04.2020 kl 19:30 4125

Man må jo tilby de noe annet da for å slippe forpliktelsene. En runde med sekretæren til Jakob kanskje?
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
TomW
14.04.2020 kl 19:21 4176

Det er klart, men ser ikke helt at disse leasingselskapene i det hele tatt ønsker å motta aksjer som en løsning. Hvor lett er det å komme seg ut av slike avtaler egentlig?
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
TomW
14.04.2020 kl 19:16 4201

Det spørs jo hva myndighetene legger opp til. Andre pakker har jo vært av typen støtte, så det er jo ikke umulig
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
Blackbot
14.04.2020 kl 19:07 4227

Leasing er en dyrere løsning over drift enn hva å eie ett fly er ift nedskrivning av verdi og renter på lån.
All den tid man har drift spiller det ikke så stor rolle, men i en situasjon hvor driften er minimal er det fordelaktig å kvitte seg med de flyene og få de ut av balansen, spesielt når ingen kan forutsi når og hvor fort markedet kommer tilbake. Det må komme en nedskalering i denne prosessen på et eller annet tidspunkt.
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
svestnes
14.04.2020 kl 18:44 4284

Hvis det er snakk om å kvalifisere seg, så blir det nytt lån. Er det umulig å få direkte støtte fra staten?
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
TomW
14.04.2020 kl 18:37 4304

Ja man skulle ihvertfall tro det, men jeg begynner nesten å lure litt. En kansellering ville vel ført til tilbakebetaling av PDP som hadde kommet godt med i disse dager?

Nei forstår virkelig ikke hva de holder på med når det kommer til denne kompensasjonen. Ja jeg håper jo på det, men er det noe som garanterer for det? Dette kan vel fort gå i det store sluket dette også?

Leasingfloken/kosten har jo altid vært der, ser egentlig ikke helt hvorfor de har fått hastverk med å bli kvitt denne. Det som må til er jo en avtale med disse som går på reduserte kostnader så lenge dette varer. Hele bransjen er jo rammet av dette og vil tro at de er villige til å komme frem til løsninger frem til markedet åpner opp.
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
TomW
14.04.2020 kl 18:28 4360

https://investor.dn.no/#!/Oversikt/Direkte/51427

"For å få den nødvendige soliditet og sikre likviditet sikter Norwegian ifølge dokumentene tirsdag ettermiddag mot en egenkapitalandel på "godt over" åtte prosent. Norwegians rapporterte egenkapital ved utgangen av 2019 var 4,8 prosent."

Altså, hva legger egentlig ledelsen i "godt over" ? Omgjøres obligasjonsgjelden så ligger man vel på 10+ %. Sas hadde vel 8,4% eller noe slik
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
Blackbot
14.04.2020 kl 18:22 4395

De står vel fritt til å kansellere eller la avtalen stå som de vil nå, så det haster vel egentlig ikke med en avklaring der. Viktigere er det om man har kommet til en enighet om kompensasjoner for tap som hele prosessen har medført. Som jeg nevnte tidligere må dette komme nåværende aksjonærerer til gode og ikke konvertitter.
Lurer fortsatt på hvordan de skal løse leasingfloken. Den utfordringen gjenstår uansett når dette støvet har lagt seg.
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
Møkki
14.04.2020 kl 18:19 4413

For å si det sånt, det vil garantert komme flere tiltakspakker til hele reiselivsnæringen, inkludert flybransjen. Så pass tillit må vi ha til staten. Vi ser det skjer ellers rundt om i verden i disse dager, og vi blir nok fint nødt til å gjøre det samme her på berget, hvis vi skal ha noe arbeid å komme tilbake til etter Covid. De som mener og tror at vi bare kan sitte på sidelinjen å se på at vi regelrett bygger ned landet vårt, når vi vet hva som er årsaken til denne situasjonen, tar skammelig feil.

Eller tror dere virkelig at vi bare kan legge ned flyindustrien i landet vårt, med medfølgende ringvirkninger?
Skal vi ta båt til Mallorca/Rhodos i ferietiden vår kanskje?
Kun interrail som gjelder, hvis vi ønsker en langweekend til Paris eller London?
Hva med alle de som er avhengig av å pendle til jobb hver uke, f. eks. Oslo - Stavanger / Stavanger - Oslo. Kystbussen neste?
Nei, tror ikke det ...

Her er det alt for mye som står på spill og som har et enormt stort omfang. Det handler ikke bare om ansatte, kreditorer eller aksjonærer som mange diskuterer her inne på forumet. På en eller annen måte berører dette oss alle her hjemme på berget, enten vi liker det eller ei. Alt i fra bagasjehåndtereren på Gardermoen, til cateringtjenester, security, værtjenester, posttjenester, taxisjåfører, etc. etc.

Det en må belage seg på, er at dette kommer til å ta tid. Lenger tid enn mange til å begynne med forutså. Dette gjelder for hele reiselivsnæringen vår ... de ble de første som ble rammet, og kommer dessverre også til å bli de siste til å komme i gang igjen, etter Covid.

Hold motet oppe og vær tålmodig. Media blir nok nødt til å belyse gladmeldinger en vakker dag.

Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
TomW
14.04.2020 kl 18:15 4429

Så lenge dette varer lenge så vil jeg tro myndighetene kommer med flere pakker. Dette har de vel også sagt. Så for Nas så handler det om å kvalifisere seg for disse tiltakene.
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
TomW
14.04.2020 kl 18:12 4460

https://finansavisen.no/nyheter/luftfart/2020/04/14/7517516/boeing-fikk-150-avbestillinger-pa-max-fly

Men dette er tydeligvis uaktuelt for Nas. Klart man må ha en haug med nye fly i disse dager
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
TomW
14.04.2020 kl 18:10 4469

Hahaha, må lese gjennom kontrakten før jeg kan ta stilling til det :P
Men ser mørkt ut for meg det der :P
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
Blackbot
14.04.2020 kl 18:01 4488

Står veddemålet vårt fortsatt ved lag, eller erklærer du Force Majeur?
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
karamell
14.04.2020 kl 17:58 4491

Kanskje det skjer noe mer her snart ?
https://www.borsen.no/nyheter/ber-staten-om-ny-krisepakke/72338972
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
TomW
14.04.2020 kl 17:50 4518

Ja, og det er vi som fremstilles som vrange fordi vi ikke med åpne armer godtar en ræva deal :p
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
Epona
14.04.2020 kl 17:48 4531

Budskapet i artikkelen er som headingen tilsier. Budskapet mitt er at det var slett journalistikk og tyder på sammenblanding av forretning og redaksjonelt innhold.
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
Blackbot
14.04.2020 kl 17:43 4558

Det var vel ikke å forvente noe annet heller. Nå setter obligasjonseierene hardt mot hardt for å konvertere så mye som mulig til lavest mulig pris.
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
Strategi
14.04.2020 kl 17:10 4724

Tid
14.04.2020, 09:09:39
MeldingsID
500860
UtstederID
NAS

Norwegian Air Shuttle ASAInstrument
Marked
Oslo Børs
Kategori
SÆRLIG OBSERVASJON
OSLO BØRS - MOVE TO SPECIAL OBSERVATION
See the announcement issued by the Company on 8.4.2020 at 15:16 CET. Until there is further clarification of the situation, price quotation will be subject to special observation.
Dette er vel bare å regne som en kurositet, det ble Matching halt da kursen sto i fare for å gå oppover.
Men et fall på 44,38 % intradag er jo ikke noe å ta på vei for, er det mulig.
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
Kantarell
14.04.2020 kl 17:09 4708

"Norwegian fikk ikke til kortsiktig utsettelse av låne forfall"
https://newsweb.oslobors.no/message/500912
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
Kantarell
14.04.2020 kl 17:04 4748

https://finansavisen.no/nyheter/luftfart/2020/04/14/7517441/iata-spar-enorme-tap-i-flybransjen

Slik som Fred55 sa i en annen tråd så vil alle flyselskaper erklære konkurs om de ikke får hjelp fra myndigheter.

Dette vil nok ringe noen bjeller hos noen i regjeringen at det er på tid å handle så raskt som mulig med krisehjelp for Nas, Widerøe og Sas.

EU godkjenner ulike krisepakker for flyindustrien men Norge har fortsatt ikke bestemt hva, hvem og hvorfor de skal hjelpe flyselskaper.

Jeg håper at de jobber med å revurdere nye satsninger for bl.a Nas?! Hvem vet?
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
Blackbot
14.04.2020 kl 17:03 4746

Dette er 3D-sjakk med planlegging av de neste 20 trekkene frem i tid hvor ingen av spillerene kjenner reglene.
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
Epona
14.04.2020 kl 16:47 4819

Tenker også på en gladmelding ... men ting tar tid i denne aksjen, tid det er begrenset av. Fremdeles intet fra hverken RR eller Boeing. I seg selv påfallende. Lavprisallianse under oppseiling ... 🤕❓
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
Strategi
14.04.2020 kl 16:38 4869

Tja, hva skal man si.
Sitter med noen fler aksjer enn jeg hadde før børsåpning, om det er noen verdi i det gjenstår å se, verdien på portefølgen fikk seg en skikkelig smell.
Media; aksjen er verdiløs, kursmål 1 kr OSV.
Håper på godmelding i media, men tviler sterkt på at det kommer noe de første dagene.
Noen som kan trøste. :-)
🤔
Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
Kantarell
14.04.2020 kl 10:54 5145

Det var tydelig en PR. fra e24 da de begrunnet hvorfor e24 journalister sier hele tiden sannheten om NAS og at de har aldri favorisert den ene selskapet fremfor den andre. Gard L. Michalsen som er ansvarlig redaktør uttalte seg på facebook gruppa som støtter norwegian as. om at han ikke fikk betalt fra andre virksomheter for å skrive negative innlegg om Nas.

Redigert 21.01.2021 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
Epona
14.04.2020 kl 10:36 5270

Meglerhuset e24.no anbefaler nå sine kunder å selge aksjene i selskapet. Snakker om journalistikk så det holder ...
https://e24.no/boers-og-finans/i/kJrxnQ/selg-norwegian-aksjen-og-du-kan-gjoere-et-godt-kjoep-i-flyselskapet
Redigert 21.01.2021 kl 07:27 Du må logge inn for å svare
Epona
14.04.2020 kl 10:27 5300

Har snittet meg ned såpass mye fra før at det ikke er mer å snitte på. Men sitter uten å bevege meg i det hele tatt.
The show must go on ❗️
Redigert 21.01.2021 kl 07:27 Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
14.04.2020 kl 09:44 5490

Jeg fikk snittet mitt ned i 5.7 i dag :) Solgte ikke men kjøpte. Her kommer det nok noe uentet positivt i løpet av uken :)
Redigert 21.01.2021 kl 07:27 Du må logge inn for å svare
Epona
14.04.2020 kl 09:33 5632

Noen vil snart lage skikkelig vei i vellinga her og skape trange forhold rundt inngangsdøra.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27 Du må logge inn for å svare
hstray
14.04.2020 kl 09:24 5745

man vet dette visst man leser børsmeldingen som kom
Redigert 21.01.2021 kl 07:27 Du må logge inn for å svare
Kantarell
14.04.2020 kl 09:17 5831

Here we go...

OSLO BØRS - MOVE TO SPECIAL OBSERVATION
See the announcement issued by the Company on 8.4.2020 at 15:16 CET. Until there is further clarification of the situation, price quotation will be subject to special observation.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27 Du må logge inn for å svare
Kantarell
14.04.2020 kl 09:14 5872

Det svir..Som forventet. Når vil det lønne seg å hamstre i dag?
Redigert 21.01.2021 kl 07:27 Du må logge inn for å svare
Kantarell
14.04.2020 kl 07:37 3607

Nsxnsx skrev Aldri....
Hvordan vet man 100% at TRS-avtalen Kjos&co er tegnet Dansk Bank er BULL og ikke BEAR? Fra min side oppfatter jeg at de veddet for at kursen skulle opp men vet vi det 100%?

Kjos&co må levere eller forlenge avtalen den 5.05. mens GFs er 04.05.20.
Redigert 21.01.2021 kl 07:14 Du må logge inn for å svare