ADS - E24 - ADS Crude Carrier kan tjene inn verdien i år, hvor?
Sjekk E24 nå!
Slår stort opp om Tankaksjen ADS Crude Carrier som kan tjene inn børsverdien i år.
Dette er meget godt nytt og hvor høyt går det nå fremover?
https://e24.no/boers-og-finans/i/naxq9m/aksjen-som-kan-tjene-inn-boersverdien-i-aar
Slår stort opp om Tankaksjen ADS Crude Carrier som kan tjene inn børsverdien i år.
Dette er meget godt nytt og hvor høyt går det nå fremover?
https://e24.no/boers-og-finans/i/naxq9m/aksjen-som-kan-tjene-inn-boersverdien-i-aar
Redigert 21.01.2021 kl 09:37
Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
25.04.2020 kl 15:28
3864
Det hadde ikke jeg heller fått med meg. Det står fortsatt Teekay i den oversikten over tankaksjer jeg har laget meg her:
https://www.ig.com/no/marketanalysis/ig-aksjer/teekay-tankers-ltd
https://www.ig.com/no/marketanalysis/ig-aksjer/teekay-tankers-ltd
Redigert 21.01.2021 kl 07:14
Du må logge inn for å svare
Struts
25.04.2020 kl 15:37
3866
Fair enough. Men de som har som JOBB å skrive om det, burde ha fått det med seg. Selv har jeg knapt nok fått med meg at NSB nå er Vy. Det er nesten til å spy av, men det er først nå under Corona-tider de er noenlunde i rute. Da pga reduserte antall avganger muligens. Øh, det ble en digresjon. Sorry - til den ikke så fattige...
https://newsweb.oslobors.no/message/499301
https://newsweb.oslobors.no/message/499301
Redigert 21.01.2021 kl 07:14
Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
25.04.2020 kl 15:39
3874
Sant nok:)
Du ga meg ihvertfall forklaringen på hvorfor det plutselig ikke ble mulig å handle TKN-tickeren hos Pareto for en stund siden. Man lærer noe hver dag :)
Du ga meg ihvertfall forklaringen på hvorfor det plutselig ikke ble mulig å handle TKN-tickeren hos Pareto for en stund siden. Man lærer noe hver dag :)
Redigert 21.01.2021 kl 07:14
Du må logge inn for å svare
Elcheffe
25.04.2020 kl 16:44
3812
Hehe, det går fint. Vet at jeg spørr litt så som så. Satte pris på svarene, Struts. Takk :)
Redigert 21.01.2021 kl 07:14
Du må logge inn for å svare
tuja
25.04.2020 kl 17:24
3757
Må vel ta med denne linken i ADSC-tråden, da det er segmentet tank som er knallsterkt i disse urolige tider på børs.
https://finansavisen.no/nyheter/bors/2020/04/25/7521360/hansson-jeg-har-aldri-sett-et-sa-sterkt-marked
https://finansavisen.no/nyheter/bors/2020/04/25/7521360/hansson-jeg-har-aldri-sett-et-sa-sterkt-marked
Redigert 21.01.2021 kl 07:14
Du må logge inn for å svare
CapitaL
25.04.2020 kl 17:53
3689
Timingen for å oppnå lange TCs grunnet contangoen er intet mindre enn perfekt for ADS som straks har to VLCC ledige..
- Vintage #VLCC are extremely sought-after assets these days with 1y TCs around $80k/d, generating top-line of ~$29m pa. Cleaves' vessel valuation has reflected this since 4Q19, but latest rumors are 7-21% higher. $ADS (BUY) is perfectly positioned.. Fra Hannisdahl for et par dager siden.
Spotratene svinger kraftig, så det kan slå begge veier. Imidlertid anser jeg det som mer sannsynlig at selskapet går for ett-årige TCs som nevnt over. Spotmarkedet er bedre rent kortsiktig, men det eventyret kan ikke vare utover høsten etter min mening.. fordi lagrene snart er fulle, er ikke frakt av olje det som vil være det mest etterspurte fremover.. En del her som er uenige med meg på det punktet, men det viktige er uansett å være klar over at tank er meget volatilt;)
- Vintage #VLCC are extremely sought-after assets these days with 1y TCs around $80k/d, generating top-line of ~$29m pa. Cleaves' vessel valuation has reflected this since 4Q19, but latest rumors are 7-21% higher. $ADS (BUY) is perfectly positioned.. Fra Hannisdahl for et par dager siden.
Spotratene svinger kraftig, så det kan slå begge veier. Imidlertid anser jeg det som mer sannsynlig at selskapet går for ett-årige TCs som nevnt over. Spotmarkedet er bedre rent kortsiktig, men det eventyret kan ikke vare utover høsten etter min mening.. fordi lagrene snart er fulle, er ikke frakt av olje det som vil være det mest etterspurte fremover.. En del her som er uenige med meg på det punktet, men det viktige er uansett å være klar over at tank er meget volatilt;)
Redigert 21.01.2021 kl 07:14
Du må logge inn for å svare
FREIDLAND
25.04.2020 kl 19:32
3562
Det blir 6mndrs på første :) vent og se :)
Redigert 21.01.2021 kl 07:14
Du må logge inn for å svare
https://hammerinvesting.wordpress.com/2020/04/17/ads-crude-carrier-the-low-risk-play-in-a-sea-of-uncertainty/
Anbefaler alle å lese denne her, stor upside og liten nedside. Og selv med beskjedne estimater, bør ADSC-ME kunne forsvare kurs på 50+ :)
Anbefaler alle å lese denne her, stor upside og liten nedside. Og selv med beskjedne estimater, bør ADSC-ME kunne forsvare kurs på 50+ :)
Redigert 21.01.2021 kl 07:14
Du må logge inn for å svare
Finsken
25.04.2020 kl 21:17
3417
Ligger en 30-40 tankere utenfor Ulsan. Kan jo fort gå både 1 og 2 uker før vi får lossa og klar for ny charter.
Redigert 21.01.2021 kl 07:14
Du må logge inn for å svare
HP17
25.04.2020 kl 21:51
3373
Mens vi venter på melding om kontrakt, til uken?
https://e24.no/boers-og-finans/i/70vnxK/hansson-om-nordic-american-tankers-kommer-til-aa-bli-gjeldfri-igjen
https://e24.no/boers-og-finans/i/70vnxK/hansson-om-nordic-american-tankers-kommer-til-aa-bli-gjeldfri-igjen
Redigert 21.01.2021 kl 07:14
Du må logge inn for å svare
Nugatti
25.04.2020 kl 21:56
5568
Leste på et annet forum at de losser rett over helga.
Kan det smelle til med en melding med TC på begge båtene når som helst? De er i forhandlinger.
Kan det smelle til med en melding med TC på begge båtene når som helst? De er i forhandlinger.
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
nordnes
25.04.2020 kl 22:40
5526
Jeg var inne å søkte på posisjonen til Stratus, for en time siden og da var farten 9,3 knop, nå er farten 10,1 knop.
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
FREIDLAND
25.04.2020 kl 22:47
5511
Boom boom.. Og 200 000 aksjer som de ville kjøpe fredag
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
HP17
25.04.2020 kl 22:57
5505
Det er alltid noen som vet mer enn andre på ose. Her smeller det nok opp meget snart.
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
FREIDLAND
25.04.2020 kl 23:21
5468
Tipper det var mikropenis som la inn de 200 000 aksjene på fredag😂😆
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
Grylls
25.04.2020 kl 23:22
5472
FREIDLAND skrev Boom boom.. Og 200 000 aksjer som de ville kjøpe fredag
Hadde vel sikret seg litt flere om det var bankers? Bare å sette kjøpsverdi litt høyere.
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
FREIDLAND
25.04.2020 kl 23:35
5439
Han fikk 40 000 da. Og ordrene lå der helt til slutt. Er tross alt 6 mill det er prat om..
Bankers er det ikke før pm
Bankers er det ikke før pm
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
De resterende 160k er tatt bort nå fra kjøpssiden, mulig vedkommende legger inn til en høyere kurs i åpningstiden på mandag for å komme seg inn.
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
CapitaL
26.04.2020 kl 10:00
5029
Da er Stratus i gang med lossingen..
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
Pih
26.04.2020 kl 10:19
4993
Hvor lang tid tar det å losse?
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
Elcheffe
26.04.2020 kl 10:43
4950
CapitaL skrev Da er Stratus i gang med lossingen..
Har det fått ny kontrakt da? Var det ikke Page som hadde kontrakt, og Stratus var tilgjengelig som et av to ledig skip? Glemte jeg navnet på tredje skipet i farta..
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
Met1976
26.04.2020 kl 10:50
4927
Losse= laste av trenger ikke ha fått ny kontrakt enda- Stratus og Serenade skal på nye kontrakter nå, Page er på TC til oktobver-ish
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
Struts
26.04.2020 kl 11:31
4844
Pih skrev Hvor lang tid tar det å losse?
Tipper 2 døgn
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
FREIDLAND
26.04.2020 kl 11:34
4835
Fint å se aktivitet. Det betyr de blir kvitt lasten og går videre.
Så går de på skyhøye spot avtaler som gir penger i kassen.
Ser også interessen rundt hva skipene gjør har økt, noe som betyr at vi nermer oss :)
Når Page fikk en kontrakt på 69 000 per dag i 6 mnd, for 1 mnd siden, så er det jo rimelig Bankers at de andre båtene får nye kontrakter i disse tider.
Det blir ikke 1 år eller lengre, men 6 mndrs til gode rater.
Det betyr de kontraktene drar med seg svært gode regnskap fram til Q4.
Blir det skikkelig mangel på skip kan det hende de tegner nye kontrakter for Page lenge før kontrakten er over.
Så går de på skyhøye spot avtaler som gir penger i kassen.
Ser også interessen rundt hva skipene gjør har økt, noe som betyr at vi nermer oss :)
Når Page fikk en kontrakt på 69 000 per dag i 6 mnd, for 1 mnd siden, så er det jo rimelig Bankers at de andre båtene får nye kontrakter i disse tider.
Det blir ikke 1 år eller lengre, men 6 mndrs til gode rater.
Det betyr de kontraktene drar med seg svært gode regnskap fram til Q4.
Blir det skikkelig mangel på skip kan det hende de tegner nye kontrakter for Page lenge før kontrakten er over.
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
Rickjay
26.04.2020 kl 11:37
4833
CapitaL skrev Da er Stratus i gang med lossingen..
Ikke helt igang enda. Ligger nærmere havn men ikke lagt til enda.
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
Met1976
26.04.2020 kl 11:43
4826
Forstår ikke hvorfor du utelukker lengre enn 6mnd-eller m,ener du at du ikke ønsker lengre/mener det er best?
Det er prdd HELt umulig å spå situasjonen i Q3/Q4 og ikke minst helt til Q1/Q2 2021-det vi vet er at selv med OPECs kutt kommer det til å være overproduksjon-lenge. lagrene kommer til å være fulle-lenge. jeg er av den forsiktige typen-tar heller 80k/dag i et år enn 130k/2mnd og så risikere 15k i flere måneder...
Det er prdd HELt umulig å spå situasjonen i Q3/Q4 og ikke minst helt til Q1/Q2 2021-det vi vet er at selv med OPECs kutt kommer det til å være overproduksjon-lenge. lagrene kommer til å være fulle-lenge. jeg er av den forsiktige typen-tar heller 80k/dag i et år enn 130k/2mnd og så risikere 15k i flere måneder...
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
FREIDLAND
26.04.2020 kl 11:53
4794
For svært få vintage skip er blitt satt på 1 års. De går på 6mndrs
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
FREIDLAND
26.04.2020 kl 11:55
4790
For svært få vintage skip er blitt satt på 1 års. De går på 6mndrs.
Så blir feil å sette forventningene til folk på 1 år osv.
6 mnd på kjempegod rate, thats what we get and its amazing.
Bare husk at snittraten i Q1 2019 for ads lå på litt over 23000 $ dagen. Da hadde analytikerne 50 kr kurstarget.
Nå havner vi vell over 70000 $per dag i hvartalet fremover
15 k dagen i 2021 kan du bare glemme, skjer ikke
Så blir feil å sette forventningene til folk på 1 år osv.
6 mnd på kjempegod rate, thats what we get and its amazing.
Bare husk at snittraten i Q1 2019 for ads lå på litt over 23000 $ dagen. Da hadde analytikerne 50 kr kurstarget.
Nå havner vi vell over 70000 $per dag i hvartalet fremover
15 k dagen i 2021 kan du bare glemme, skjer ikke
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
CapitaL
26.04.2020 kl 12:02
4811
Lasting og lossing foregår oftest via bøyer til havs..
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
CapitaL
26.04.2020 kl 12:06
4803
Ikke sikkert det blir 15k engang.. og hvorfor skulle ikke det skje? Råoljefrakt blir ikke den mest etterspurte tjenesten til neste år, ganske enkelt fordi lagrene da er fulle og behovet ikke er der.
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
FREIDLAND
26.04.2020 kl 12:13
4780
Ingen analytikere tror på 15000$ dagrater i 2021. Fint å skremme folk med slike tall men det skjer ikke.
Lagrene fulle, olja som er kjøpt billig skal selges dyrere dvs transporteres rundt. Flere skip skrapet, IMO2020 og etterspørselen for olje opp fra dagens nivå. USA BLIR IMPORTØR av olje etc.. Må fraktes med tankere
Lagrene fulle, olja som er kjøpt billig skal selges dyrere dvs transporteres rundt. Flere skip skrapet, IMO2020 og etterspørselen for olje opp fra dagens nivå. USA BLIR IMPORTØR av olje etc.. Må fraktes med tankere
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
NOELLE
26.04.2020 kl 12:17
4771
Offloading tar muligens bare et par dager :
" A two million barrel VLCC can be offloaded in two days including time nescessary to moor the vessel to the buoy, connect and disconnect the cargo hose. "
https://books.google.fi/books?id=JYa6LJzegxAC&pg=PA105&lpg=PA105&dq=offload+vlcc&source=bl&ots=wzHYoMhkzD&sig=ACfU3U28MDZ-HjnKVjMhA-CRjrmZ_q2fIQ&hl=no&sa=X&ved=2ahUKEwiB6-zF2YXpAhVkoosKHZekAA0Q6AEwBHoECAkQAQ#v=onepage&q=offload%20vlcc&f=false
" A two million barrel VLCC can be offloaded in two days including time nescessary to moor the vessel to the buoy, connect and disconnect the cargo hose. "
https://books.google.fi/books?id=JYa6LJzegxAC&pg=PA105&lpg=PA105&dq=offload+vlcc&source=bl&ots=wzHYoMhkzD&sig=ACfU3U28MDZ-HjnKVjMhA-CRjrmZ_q2fIQ&hl=no&sa=X&ved=2ahUKEwiB6-zF2YXpAhVkoosKHZekAA0Q6AEwBHoECAkQAQ#v=onepage&q=offload%20vlcc&f=false
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
NOELLE
26.04.2020 kl 12:18
4768
Ifht til tiden etter Corona, så betyr også hvilken type olje man har lagret mye :
" calvinfroedge
@calvinfroedge
Mark my words, #IMO2020 issues to reappear once virus stuff settles down and we realize storage is full of non optimal crudes. Heavy/medium sweet exports will not slow down and HSFO storage will be a huge issue. Scrubbers will be cool again.
#OOTT #CrudeQualityMatters
Oversett tweeten
6:44 a.m. · 23. apr. 2020·Twitter Web App"
" calvinfroedge
@calvinfroedge
Mark my words, #IMO2020 issues to reappear once virus stuff settles down and we realize storage is full of non optimal crudes. Heavy/medium sweet exports will not slow down and HSFO storage will be a huge issue. Scrubbers will be cool again.
#OOTT #CrudeQualityMatters
Oversett tweeten
6:44 a.m. · 23. apr. 2020·Twitter Web App"
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
26.04.2020 kl 12:24
4757
Jeg er fullt eksponerti i tank, men jeg tror på rater på under 15k i 2021. Det hadde ikke vært unormalt om det hadde skjedd uten corona, og med tanke på den ratefesten vi har hatt nå vil det nok svinge enda mye mer ned. Men det gjør ikke så mye på de nivåene aksjene er priset. Om snittet for 2020 og 2021 bli 60 k er det fantastisk. Om det er samme snitt for begge år, eller 100 i 2020 og 20 i 2021 er mindre viktig.
Husk at den "gamle Hannisdahl" (før han feilberegnet effekten av OPEC+-kutt) forventet at vi ville se bunner på ca 15k både i 2020 og 2021 i lavsesong, og at det som ville dra inn penger var rater over 100 i q4 og q1.
Dette skrev han 31 januar da ratene var 26k/dag:
#oil #tanker spot falling towards break-even levels, as we had forecast. Expected to average around current levels until 4Q20E.
#VLCC -22% to $26k/d
#Suezmax -16% to $31k/d
#Aframax -13% to $15..k/d
https://twitter.com/JHannisdahl/status/1223316327051538433
Og her er grafen han viser til:
https://twitter.com/JHannisdahl/status/1223316327051538433/photo/3
Husk at den "gamle Hannisdahl" (før han feilberegnet effekten av OPEC+-kutt) forventet at vi ville se bunner på ca 15k både i 2020 og 2021 i lavsesong, og at det som ville dra inn penger var rater over 100 i q4 og q1.
Dette skrev han 31 januar da ratene var 26k/dag:
#oil #tanker spot falling towards break-even levels, as we had forecast. Expected to average around current levels until 4Q20E.
#VLCC -22% to $26k/d
#Suezmax -16% to $31k/d
#Aframax -13% to $15..k/d
https://twitter.com/JHannisdahl/status/1223316327051538433
Og her er grafen han viser til:
https://twitter.com/JHannisdahl/status/1223316327051538433/photo/3
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
kronerulling
26.04.2020 kl 12:27
4744
Når kan man forvente å høre noe fra selskapet?
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
CapitaL
26.04.2020 kl 13:28
4638
Olja som er kjøpt billig av raffinerier skal ikke fraktes rundt. Olja som er del av contango-spillet er allerede om bord på chartrede skip. USA-eksporten av olje uteblir fordi skiferoljen har konket.. I tillegg er lagrene i USA så fulle at man betaler for å bli kvitt oljen. Blir ikke økt import av sånt dessverre. Man har for øvrig ingen som helst garanti for at flere skip blir skrapet, iallfall ikke tatt i betraktning at det er de eldste skipene som benyttes som lager..
På bakgrunn av dette anser jeg ditt scenario som usannsynlig.. men vi får se;)
På bakgrunn av dette anser jeg ditt scenario som usannsynlig.. men vi får se;)
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
FREIDLAND
26.04.2020 kl 14:10
4591
Vi får se da :) men analysene sier at 2021 vil komme med gode rater med en tanksektor som har betalt ned mye av gjelda ergo gode tider.
Jeg vil kun være her for 2020 i utgangspunktet uansett. 2021 bryr meg ikke. Utbytte og potensialet her Vs resten av markedet er veldig betryggende.
Så kjøpe meg inn vet utbyttetider i 2021-2022.
No stress
Jeg vil kun være her for 2020 i utgangspunktet uansett. 2021 bryr meg ikke. Utbytte og potensialet her Vs resten av markedet er veldig betryggende.
Så kjøpe meg inn vet utbyttetider i 2021-2022.
No stress
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
Marketwatch
26.04.2020 kl 22:55
4025
kronerulling skrev Når kan man forvente å høre noe fra selskapet?
Håper og tror at vi kommende uke får melding om en eller kanskje to saftige halv-/evt helårs kontrakter.
Da skal nok aksjen opp ytterligere 20/30%.
Da skal nok aksjen opp ytterligere 20/30%.
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
Om ikke mer. Alt er avhengig av ratene, lengden på den og om noen større aksjonærer vil bli med på festen, siden det er noen større poster selger siden som vi småaksjonærer ikke klarer å presse ut. Klarer man å overkjøre disse da blir det noen fine %. En ting som er sikkert er at det kan bli noen veldig attraktive utbytter fremover. Et av de beste casene på oslobørs.
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
Ble plutselig svært interessant når Goldman Sachs i helgen presenterte et ny potensielt oljekrakk i juni. Uken som kommer nå er en av de mest spennende ukene på lang tid.
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
FREIDLAND
27.04.2020 kl 00:16
3850
Stemmer det :)
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
Brent olje synker, det er ingen ende på dette slik det ser ut nå. I juni kan det bli enda mye verre? Hvem vet, tank ratene kommer til å være overbevisende fremover, det meste tyder jo på det. Jeg vurderer og doble antall akser i dette selskapet i uken som kommer rett og slett fordi jeg tror alle som har aksjer her kommer til å tjene penger her fremover, svært mye. Jeg skal ta min del.
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
NOELLE
27.04.2020 kl 05:25
3754
FRO CEO: “I’ve been telling investors lately that this is a once-in-a-decade situation. I’m about to claim that this is actually a once-in-a-generation situation,” said Robert Hvide Macleod, CEO of crude-tanker owner Frontline (NYSE: FRO). #oott #tankers
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
NOELLE
27.04.2020 kl 05:32
3753
Da er resultatsesong for tank i gang med Bahri, ADS i slutten av månenden.
" Here we go, the canary. 134% profit in Q1'20 vis-a-vis Q1'19 on just 20% top line revenue growth. Think what happens with actual competitive market players who will grow topl ine revenue at least 50% (in many cases more) than their Q1'19. L-E-V-E-R-A-G-E."
https://offshore-renewables.com/bahris-q1-2020-earnings-soar-amid-higher-rates/
"Moving forward, BIMCO’s Chief Shipping Analyst Peter Sand believes ordinary supply and demand fundamentals for the crude oil tanker market would not return to normal until the third quarter of 2021""
Bare å laste opp enda, dersom man ikke er full lastet i ADS, sier bare jeg nå.
" Here we go, the canary. 134% profit in Q1'20 vis-a-vis Q1'19 on just 20% top line revenue growth. Think what happens with actual competitive market players who will grow topl ine revenue at least 50% (in many cases more) than their Q1'19. L-E-V-E-R-A-G-E."
https://offshore-renewables.com/bahris-q1-2020-earnings-soar-amid-higher-rates/
"Moving forward, BIMCO’s Chief Shipping Analyst Peter Sand believes ordinary supply and demand fundamentals for the crude oil tanker market would not return to normal until the third quarter of 2021""
Bare å laste opp enda, dersom man ikke er full lastet i ADS, sier bare jeg nå.
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
Struts
27.04.2020 kl 06:20
3732
Moralen bør nesten være: Mens STRATUS losser, så laster vi ADS!
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
CapitaL
27.04.2020 kl 07:16
3670
Det har du rett i;)
For øvrig så er Serenades destinasjon nå justert fra Spore til Huizhou, Kina med ankomst 2.mai..
For øvrig så er Serenades destinasjon nå justert fra Spore til Huizhou, Kina med ankomst 2.mai..
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare
Struts
27.04.2020 kl 07:36
3656
Interessant! Så da blir STRATUS muligens sluttet denne uken, og SERENADE neste uke! Kan hende vi kan avfyre en stratosfærisk fanfare snart! Nei, TO fanfarer!
Redigert 21.01.2021 kl 08:26
Du må logge inn for å svare