Takk for meg!

Slettet bruker
01.05.2020 kl 09:52 1407

Logger av nå og vet ikke om jeg får logget på igjen.
Grunnen er at Havfruen har gitt meg frist til 1200 for å få fjernet denne topicen:

https://finansavisen.no/forum/thread/98152/view

Hun skriver følgende:

"Mitt alternativ er greit - jeg poster ikke mer på forumet før du har fjernet dine falske henvisninger til Q (en løgn blir ikke sann fordi du gjentar den) og Q-tickeren. Derimot varsler jeg deg om ikke du har gjort dette før kl 12 i morgen. Du gjør stor skade for mitt omfattende arbeid og de som interesserer seg for Q."
Denne forstyrrede kvinnen burde være spart for at du henger henne ut på den andre siden av jorda der ingen av oss har noen som helst interesse av hennes coronavirus-psykose. Bare det er nok til at du bør utestenges fra forumet!"

https://www.youtube.com/watch?v=-YEG9DgRHhA
Slettet bruker
02.05.2020 kl 00:24 210

Ja det er jo å håpe at han får det til.Men jeg frykter at hvis han kommer for nære i å klare det, blir han tatt av dage. Denne pandemien f.eks. kommer akkurat tidsnok til å herpe økonomien, og det er et valg til høsten. Tilfeldig? Neppe.
sus1
01.05.2020 kl 22:40 257

Over og ut. Livet er herlig.
brahman
01.05.2020 kl 22:01 272


Må se hvor lenge det tar før han kaster ut korrupte Fauci da...

Fauci som er omtrent i "tospann" med Bill Gates og vaksineagendaen - og som /Fauci) har patenter på vaksiner.
Hr.Suhr
01.05.2020 kl 21:26 638

Da bør du begynne å se innom Q-tråden igjen, en gang i blant FG. .. man trenger jo ikke å se alt.
Det er lite koding og den slags nå, men desto mer omtale av US-politikk som ikke
nevnes så ofte her hjemme. Ingen tar skade av dette medmindre man er skadd fra før.
Slettet bruker
01.05.2020 kl 21:25 641

Jeg skulle så ønske at du får rett i dette, men jeg tror det ikke før jeg ser det.
Slettet bruker
01.05.2020 kl 21:23 647

Så jeg har misbrukt merkevaren Q ved å jatte med utspillet til Jabba, og spiller nå krenket? Hvordan klarte du å fortolke det jeg skriver dit hen?

Jeg har vel hverken jattet med Jabba, eller spilt krenket. Men nå skjønner jeg i det minste bedre hvorfor jeg er en drittstøvel i dine øyne. Du er en del av Q-vekkelsen, og ble sur over det jeg skrev, og det er jo greit nok det. Det er jo ikke det at jeg er uenig i mange av kampsakene deres, det blir bare litt for «far out» for meg en del av dette...
Slettet bruker
01.05.2020 kl 21:17 655

Du vet det, FG, at når Trump har tatt ut den korrupte dypstaten, så faller globalismen world-wide, og EU med den!

Det er det mest spennende som skjer i verden i dag, den kampen Trump har vært villig til å føre an i som lederfigur.

Ære være Trump for det: https://www.youtube.com/watch?v=w0e05Yz59og
Slettet bruker
01.05.2020 kl 21:04 672

Sikkert mye bra på Q-trådene. HF
er skikkelig dyktig. Det er du også 777.
Jeg har aldri frekventert de trådene, da det blir litt mye for meg. Jeg er ikke så velbevandret i us politikk , og har begrenset interesse av det også. Men blir provosert av folk som skal drite ut Trump uansett hva han gjør. Det sitter en dust av en reporter borte på Hjellestad som er fullstendig oppslukt av det der , fullstendig manisk. Og han gikk i den fellen å ville ta pianisten.
Redigert 02.05.2020 kl 00:21 Du må logge inn for å svare
Hr.Suhr
01.05.2020 kl 21:01 678

Glem nå ikke at Q faktisk er blitt en ww merkevare som betyr noe og når denne misbrukes
er dette opplagt gjort for å provosere og sabotere, som også du gjorde ved å jatte med
nettopp dette utspillet til Jabba. Du visste nok hva du gjorde, så ikke spill krenket.
Min reaksjon gikk dessuten på din veltalenhet i drittslenging mot Q- 'vekkelsen'.
Ellers forstår jeg meget godt at især Havfruen reagerte på provokatøren Jabba's misbruk.
enøff said

Slettet bruker
01.05.2020 kl 20:34 711

Men du synes ikke Havfruen er høy på pæra i den andre tråden som denne tråden handler om, det pussige er jo at det var nettop den arrogante oppførselen hennes som fikk meg til å reagere som jeg gjorde?
Hr.Suhr
01.05.2020 kl 20:24 725

Ja, du er nok det.
Ikke alltid like lett å se seg selv i speilet, men jeg synes du er vel høy på pæra.
Ellers har jeg sagt mitt
Slettet bruker
01.05.2020 kl 20:16 741

Tror ikke du forstod det selv jabbe. Takk for meg,betyr takk for meg. Såpass bør du fatte. Trenger du mer hjelp,du?
Slettet bruker
01.05.2020 kl 20:14 746

Du misforstår. Jeg fremsnakker ikke Jabba og har ikke fremstilt ham som objektivt analyserende. Det er ikke dette det dreier seg om.

Og nei, det er ikke forståelig for meg å påberope seg eierskap til tickere og overskrifter og nekte andre å bruke dem, eller å kalle folk for drittsekker, løgnere, og røvere, eller å angi andre brukere for å prøve å få dem kastet ut av forumet.

Edit:

Og når du skriver dette: «Vi hadde ikke vært der vi er i dag(ang. saken) uten din involvering(i sakens anl).» så må jeg jo spørre hva det egentlig er Q har oppnådd, så vidt jeg kan se så er det vel ikke så mye som har blitt særlig bedre. Trump ligger ikke særlig godt an dessverre, og i Vesten ellers ser det jo mer ut som det totalitære kvelertaket strammes ytterligere enn at det løsnes på?
Redigert 01.05.2020 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.05.2020 kl 20:07 759

Så jeg er drittstøvelen her?

Jeg har aldri trykket på angiverknappen, og jeg har aldri truet med det. Jeg har heller aldri påberopt meg eierskap til tickere og nektet andre å benytte dem...

Hallo.
Slettet bruker
01.05.2020 kl 19:34 783

Så lenge alle andre forstod gidder jeg ikke å forklare.
Slettet bruker
01.05.2020 kl 18:08 824

Takk for meg
Ikke til å missforstå jabbe.
Var ikke lenge du holdt ut.
Men du sprekker nok, det gjør jo alle troll.
Til slutt
Fått noe fisk,du var jo ute etter fisk av noe størrelse, pale var for smått minnes jeg?
Slettet bruker
01.05.2020 kl 17:23 847

Det virker som du ikke forstod åpningsinnlegget i denne topicen.
Slettet bruker
01.05.2020 kl 15:00 900

Han er tebars igjen. Sitter på Hjellestad og hamrer løs på tastaturet. Psykriatri det der.
Slettet bruker
01.05.2020 kl 14:21 926

"Blekk er kostbart" for å si det slik.
:-)

Dessuten, det er ingen som egentlig tror på dette "takk for meg" tøyset hans. Det er bare sutring.
Redigert 01.05.2020 kl 14:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.05.2020 kl 14:16 933

Det der, var spot on beskrivelse av jabbe, Larries.
👏
balder72
01.05.2020 kl 14:00 957

All støtte til Havfruen som oppdaterer oss om Real Q og hva som skjer i det store bildet i USA. Det er finnes ikke noe lignende i Norge som har denne innsikten og formidlingsevnen. Det er et systematisk, krevende og stort arbeide det Havfruen gjør. Det ville være et stort tap å miste denne infoen, spesiell nå frem mot valget i november.
Slettet bruker
01.05.2020 kl 13:52 966

Ja det ser saklig ut for meg. Når du påberoper deg selv slik snusfornuft så burde du også ta inn over deg hvem du egentlig fremsnakker her. Det blir usaklig å fremstille vedkommende som objektivt analyserende. Det er jo det motsatte som er tilfelle, og da blir i et slikt lys Havfruens respons forståelig. Også for deg.

Diskurs = Observasjon+hypotese1+ydmykhet på sakens vegne (Havfruen)
Diskusjon= Observasjon+hypotese2+arroganse på andres vegne (jabbet)
Diskurs-Diskusjon= ydmykhet på sakens veine - arroganse på andres vegne + hypoteser= Kverulering! Også på metodebruk.

Det som transformere dette til kverulering er den arrogansen som oppstår i postmodernismen. eks. "Dette konspiranoia tullet på lukket avdeling"
Observasjonen forsvinner i postmodernismens tåkeprat, og alt en står tilbake med er arroganse på vegne av gruppen en tilhører samt hypotese som jo egentlig ikke er noe annet enn formulert ut fra et MOTIV, som vil si at konklusjonen kommer forran argumentasjonen.

Stå på Havfruen. Du er faktisk en ledestjerne! Vi hadde ikke vært der vi er i dag(ang. saken) uten din involvering(i sakens anl).
Redigert 01.05.2020 kl 14:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.05.2020 kl 13:40 986

Enig med .777. og jabba gett
Hr.Suhr
01.05.2020 kl 13:26 999

Trodde ikke 777 var en sånn drittstøvvel
Tidligere kunne jeg sveipe innom DT og straks finne dagsaktuelle saker hvor det aldri manglet
på interessante tanker og vinklinger. DT var regelrett både artig og engasjerende det, ..dengang.
Hva er det som har skjedd med dere? Er det media som har blitt intetsigende, eller er DT kuppet
av trøttinger med skeivt samfunnsengasjement? ...Eller gudforbyde, prøver noen å sabotere forumet?
Ta nå f.eks. de eldre, også de på institusjoner rundt om.
Hvorfor var det ingen som gadd påpeke naziholdningene som ble disse til del da kordonaen rammet?
Ikke nok med at eldre hadde det dårligste utgangspunktet, men de måtte også påregne å havne
bakerst i køen til en pustemaskin om det røynet på. Dette ble det sagt fra høyeste hold. Selvsagt ville det
vel blitt gjort unntak for en og annen fuggeli og småkjendis, men hvilke signaler gir den slags holdninger,
og var det bred europeisk enighet om dette?

Bortsett fra Trumps USA har vi også på mange vis sett hvor 'urovekkende' samstemt verden egentlig er.
Når vi også har fått med oss WHO's rolle i dette, så må jeg bare si jeg er glad for at Havfruen har et blikk mot USA
og holder oss, og sikkert flere til, oppdatert på hva som skjer i kulissene i det store bildet.
..takk
Slettet bruker
01.05.2020 kl 13:23 1007

Her er tråden Havfruen vil ha fjernet fordi den har ticker Q:

https://finansavisen.no/forum/thread/98152/view

Og her er siste setning i siste melding fra Havfruen til Jabba på denne tråden:

« Nå har du en liten time på deg til å fjerne Q'en fra din overskrift og ticker, Jabbe - la oss få se at du kan opptre litt voksent.»
Slettet bruker
01.05.2020 kl 13:07 1024

Jeg er ikke forurettet, Larries, jeg bare skriver hva jeg mener. Og Nei, jeg skulle ikke ønske at konspirasjonsteorien deres ikke var sann, jeg skulle faktisk ønske at den var sann, og at det virkelig fantes noen som jobbet på spreng med å draine swampen for korrupsjon. Men etter utallige varslede «BIG happenings» som ebbet ut i absolutt ingenting, bør man jo innse at man blir holdt for narr.

Den eneste som har vært fast på lukket avdeling i tillegg til Havfruen er deg, så at du støtter opp om Havfruens tro på at hun har enerett på å bruke tickeren Q på forumet, og hennes angiveri av de som våger å utfordre dette, er som forventet.
Slettet bruker
01.05.2020 kl 12:53 1045

Jabba trekker seg ikke fra forumet, han bare regner med å bli kastet ut etter at Havfruen angir ham til admin fordi han har brukt tickeren Q på en tråd, og derfor fått frist av Havfruen til kl 12:00 i dag til å fjerne tickeren fra denne tråden, en ticker som Havfruen mener hun har enerett på å bruke, fordi hun bruker den på konspiranoia tråden sin på lukket avdeling.

Tenk dere godt om nå....er dette virkelig noe å feire?
Slettet bruker
01.05.2020 kl 12:44 1056

Kan se ut til at enkelte forurettede besserwissere samler seg her. Når det gjelder Q så er vi laaaaangt forbi alt som enkelte skulle ønske var konspirasjon. Som Havfruen så mange ganger har fortalt; du kan bare bli ledet til kilden, du kan ikke tvinges til å drikke av den. men også for egen del så vil jeg si at det er spill av tid og energi å kverulere om noe som en åpenbart ønsker var konspirasjonsteori. Som sagt når konklusjonen kommer forran ressonemanget så har en valgt å ignorere kilden.
Slettet bruker
01.05.2020 kl 12:34 1071

Enda en sosialistjævel som trekker seg fra forumet?
Jeg heiser flagget, men ikke i dag pga 1. mai.
Heiser det i morra jeg.
Slettet bruker
01.05.2020 kl 12:31 1082

Ikke mye å takke for jabbe!
Det har gått på Trump ditt og Trump datt på inn og utpust. Manisk er hva det kalles,og når du kopler det hele opp med en narsissistisk væremåte,så blir det bare dårlig underholdning.
Lykke til videre,håper du aldri logger deg på Hegnars Tivoli igjen.
Slettet bruker
01.05.2020 kl 11:47 1139

Poster det samme her som jeg skrev på den andre tråden:

Min mening er at slik ting har utviklet seg så har Jabba mye større verdi for debattforumet enn Havfruen.

Stort sett det eneste som får Havfruen til å forlate det hun kaller sitt «omfattende arbeid», som hovedsaklig består i å se på konspiranoia videoer på YouTube, og poste linker på sin Q tråd, populært kalt «lukket avdeling», er at noen andre benytter Q som ticker på en tråd. Da klikker hun fullstendig, for hun mener hun har enerett på å benytte denne tickeren på forumet.

Admin har dessverre bidratt til dette ved å ta Havfruens tidligere klager til etterretning og slettet både tråder og andre forumbrukere for å ha benyttet Q i tickeren, men hvis det virkelig er sånn at admin ser så stor verdi i disse konspiranoia trådene at Havfruen har enerett på Q tickeren, så bør dette skrives i reglementet.

Dette konspiranoia tullet på lukket avdeling med linker til timeslange «Must see» videoer er kun for noen ytterst få spesielt interesserte som ikke har mer fornuftige ting å bruke livet på. Beklager å måtte være så brutalt ærlig med deg, Havfruen, men jeg er også blant dem som mener at du har gått fra å være en ressurs på forumet til å ha mistet det, etter å ha hjernevasket deg selv.

Det må vel være flere år siden nå at vi satt og ventet på den første «BIG happening» som ble varslet av Q, og hva skjedde da denne dagen kom? Absolutt Ingenting....allerede da skjønte de fleste at Q bare er et nettroll som sitter å kødder med folk, og hvor mange varsler om store ting som skal skje på spesielle datoer har det ikke vært siden den gang? Hva med disse lekterne som var på vei for å hente de barnespisende demokratene, og frakte dem til Gitmo, de har vel vært på vei i over ett år nå, hvor ble det av dem?

Våkn opp nå, Havfruen. Du har fått varsel etter varsel om at store ting skal skje, og ingenting har skjedd.

Jeg kan ikke tenke meg at Finansavisen egentlig ønsker å bli assosiert med dette tullet, men hvis jeg tar feil og blir kastet ut for å skrive sannheten så får jeg si takk for meg jeg også.
Slettet bruker
01.05.2020 kl 11:37 1156

Takk, Cool .
Kulern.
Fjordgubben
01.05.2020 kl 11:36 1159

Stemme det at Biden/Clinton er BÅDE kannibaler og pedofiler?

I så fall er dette alvorlig, hadde det bare vært enten eller, men begge deler?


Fælt altså.