ADSC, underpriset tankselskap
Vist vi nå tar for oss analysen på hammerinvesting, der verdivurderingen så langt i 2020 vurderes til 22kr pr aksje(kjente faktorer). Da er spørsmålet, hva med resten av 2020, og videre framover. Om vi oppnår 60k usd i snitt resten av 2020, kan selskapet og dets aksjonærer plusse på 12,6 ekstra kr oppå de 22. Det som er kjent , er at PAGE oppfyller det kravet iht 60k usd pr dag ut mesteparten av året(69k pr dag), og at det nå kommer mange on subs i det rateområdet. Da bør en kunne forvente at ADSC oppnår liknende rater for Stratus og Serenade. En ukjent faktor er corona-pandemien. Kommer ett kraftig tilbakeslag og nye lockdowns? Mange tror det. Og da stuper oljeprisen igjen. Så mye kan tale for fortsatt ok rater. Så får vi se hva den resterende levetiden for selskapet bringer til bords. De har også muligheten for salg. Så det er flere muligheter. Men bare for 2020 sett under ett vil utbyttene bare øke i omfang. Minst nå i kv1(2-3kr?), og sannsynligvis minimum 10-12 kr til utover året, dersom de oppnår +/- 60k usdresten av året.
Valuation
So what we know for sure is 13 NOK is in the bank for 5.5 months out of 30. This number is the most important of all because of the certainty of it and it is the basis of the whole safety thesis.
4 NOK for scrap value+working capital-debt. And 5 NOK for optionality. Those are both my fair value estimates and neither are close to being bankable.
In total: 22 NOK.
What then is the value of the remaining 24.5 months of vessel days? Again, remember this is a period with a lot of uncertainty in a space that is already known for high volatility so whatever estimates one arrives at will be extremely uncertain. At some point the current steep contango will no longer be in play and rates will go lower. Judging from analyst reports and adding a layer of conservatism I arrive at the following estimates for TCE rates going forward.
$60,000/day average for the remaining 6.5 months of 2020. OCF 12.60 NOK/share.
https://hammerinvesting.wordpress.com/2020/04/17/ads-crude-carrier-the-low-risk-play-in-a-sea-of-uncertainty/
Valuation
So what we know for sure is 13 NOK is in the bank for 5.5 months out of 30. This number is the most important of all because of the certainty of it and it is the basis of the whole safety thesis.
4 NOK for scrap value+working capital-debt. And 5 NOK for optionality. Those are both my fair value estimates and neither are close to being bankable.
In total: 22 NOK.
What then is the value of the remaining 24.5 months of vessel days? Again, remember this is a period with a lot of uncertainty in a space that is already known for high volatility so whatever estimates one arrives at will be extremely uncertain. At some point the current steep contango will no longer be in play and rates will go lower. Judging from analyst reports and adding a layer of conservatism I arrive at the following estimates for TCE rates going forward.
$60,000/day average for the remaining 6.5 months of 2020. OCF 12.60 NOK/share.
https://hammerinvesting.wordpress.com/2020/04/17/ads-crude-carrier-the-low-risk-play-in-a-sea-of-uncertainty/
Redigert 21.01.2021 kl 09:29
Du må logge inn for å svare
Nå var det da ikke jeg som skrev dette da, jeg driter da i om du har null tiltro til hva jeg skriver, jeg skriver fakta for å være motvekt for alle som er inne og roper halleluja på fakta feil og folk som er ute som roper søppel på faktafeil.
Noe spesielt du reagerer på eller er det ALT jeg skriver som ikke passer inn i ditt hode,.
Noe spesielt du reagerer på eller er det ALT jeg skriver som ikke passer inn i ditt hode,.
Det vil jo være uro, men tror det blir krig før en kollaps på 20-30%
Alle stater med USA`s Fed i spissen trykker penger for å forhindre kollaps, tror ikke verdensmarkedet tåler det, derfor vil alt gjøres for å forhindre det.
I ett fritt marked uten innblanding hadde vi vært i en mye større krise enn 1929 for lenge siden.
Man gjør det som kreves for å holde hjulene i gang nå, så tror jeg at når vi er over corona blir det en massiv nedskrivning av statsgjeld og man fortsetter som før.
Dette er min teori, men selvfølgelig kommer det svingninger, det er derfor jeg er veldig interessert i ADSC selv, solide inntekter til utbytte for dagens prising som er nada.
Risikoen i andre selskap som FRO/OET/Hunt er mye større siden de skal betale ned en stor gjeld på nye skip.
Får mest igjen til minst mulig risiko i ADSC, med ok god mulighet for avkastning i aksjekurs også.
Uansett nå er jo alle priset latterlig, selv om de tjener 6-100 ganger vanlige selskaper i 2020
Alle stater med USA`s Fed i spissen trykker penger for å forhindre kollaps, tror ikke verdensmarkedet tåler det, derfor vil alt gjøres for å forhindre det.
I ett fritt marked uten innblanding hadde vi vært i en mye større krise enn 1929 for lenge siden.
Man gjør det som kreves for å holde hjulene i gang nå, så tror jeg at når vi er over corona blir det en massiv nedskrivning av statsgjeld og man fortsetter som før.
Dette er min teori, men selvfølgelig kommer det svingninger, det er derfor jeg er veldig interessert i ADSC selv, solide inntekter til utbytte for dagens prising som er nada.
Risikoen i andre selskap som FRO/OET/Hunt er mye større siden de skal betale ned en stor gjeld på nye skip.
Får mest igjen til minst mulig risiko i ADSC, med ok god mulighet for avkastning i aksjekurs også.
Uansett nå er jo alle priset latterlig, selv om de tjener 6-100 ganger vanlige selskaper i 2020
NOELLE
14.05.2020 kl 12:51
2948
Mikrofly, jeg har NULL tiltro til noe av det du skriver. Er neppe alene. Kan du ikke finne deg en annen lekeplass?
Nummer20
14.05.2020 kl 12:37
2981
Hvis aksjemarked faller tilbake fra dagens nivåer samtidig som ADS klarer å slutte TC med god inntjening, ja da blir det god stemning.
nordnes
14.05.2020 kl 12:29
3019
Du skriver «spesielt» som oppsummering på innlegget ditt, tror du vi står foran et større fall i aksjemarkedene ?
Jeg og syns det er spesielt og foretrekker tørt krutt, men har litt i ADS.
Jeg og syns det er spesielt og foretrekker tørt krutt, men har litt i ADS.
0 Idle days tyder på ett stramt marked der det nesten ikke er skip tilgjengelig.
Tipper det er dager til vi ser rater over 100 igjen.
Tipper det er dager til vi ser rater over 100 igjen.
tuja
14.05.2020 kl 12:25
3019
Enig. Merkelig invisteringsfilosofi. Men, de om det. Hver sitt valg. ADSC øker bunnlinjen for hver dag, i motsetning til mange andre.
:)
Det er ett merkelig marked vi er vitne til.
Aksjer som hvis at om at og kanskje en eller annen gang i fremtiden når corona gir seg om 6 mnd eller 2 år vil tjene penger igjen blir priset som pengemaskiner.
Mens aksjer som soper inn sin egen aksjeverdi på 12-16 mnd bli priset som søppel fordi markedet deres kan forverre seg en eller annen gang i fremtiden, usikker på når, men det vil helt sikkert skje.
Aksjer som henger i galgen og er i praksis døde hopper 20-50-200% fordi de enda puster.
Spesielt.
Aksjer som hvis at om at og kanskje en eller annen gang i fremtiden når corona gir seg om 6 mnd eller 2 år vil tjene penger igjen blir priset som pengemaskiner.
Mens aksjer som soper inn sin egen aksjeverdi på 12-16 mnd bli priset som søppel fordi markedet deres kan forverre seg en eller annen gang i fremtiden, usikker på når, men det vil helt sikkert skje.
Aksjer som henger i galgen og er i praksis døde hopper 20-50-200% fordi de enda puster.
Spesielt.
Redigert 14.05.2020 kl 12:24
tuja
14.05.2020 kl 12:13
3034
Ioanna (2008 - Modern VLSFO) On Subs Spore/China WS 72.50 Unipec May 22-24 Dynacom Demurrage USD 60K (TCE: RV USD 63.01K @ 24.22 days / Actual USD 82.49K @ 19.15 days) 0 idle days
On subs på over 82k usd. Det kommer seg.
On subs på over 82k usd. Det kommer seg.
Du trenger ikke være skuffet over selskapet, det soper jo inn cash.
Markedet er noe annet. Men det betyr jo lite så lenge caset er kortsiktig og selskapet genererer utbytte til deg.
Håper på litt mer fart i OET i løpet av dagen og tar etter hvert en liten gevinstsikring der og kaster over igjen her.
Jeg håper jo på å komme tilbake med ønsket beholdning under 23:)
Markedet er noe annet. Men det betyr jo lite så lenge caset er kortsiktig og selskapet genererer utbytte til deg.
Håper på litt mer fart i OET i løpet av dagen og tar etter hvert en liten gevinstsikring der og kaster over igjen her.
Jeg håper jo på å komme tilbake med ønsket beholdning under 23:)
CapitaL
14.05.2020 kl 11:08
3209
oppturen skrev Der forsvant hele kuttet ti SA :-)
1 mill fat er en halvlastet VLCC.. småtteri!
Marketwatch
14.05.2020 kl 10:07
3326
Er skuffet over utviklingen i selskapet. Enda mer skuffet må aksjonærene som har vært med siden
begynnelsen til kr 20,- pr aksje. Selskapet ble kort og godt stiftet for å skumme fløten av et forventet
godt marked i to/tre år fremover i forbindelse med innføring av nye utslippskrav fra 1/1-20 Jeg synes
ikke selskapet har klart å ta del i oppsvinget som kom for et par måneder siden. Ett fartøy ligger ledig,
får håpe de får til en lengre kontrakt til gode rater.
begynnelsen til kr 20,- pr aksje. Selskapet ble kort og godt stiftet for å skumme fløten av et forventet
godt marked i to/tre år fremover i forbindelse med innføring av nye utslippskrav fra 1/1-20 Jeg synes
ikke selskapet har klart å ta del i oppsvinget som kom for et par måneder siden. Ett fartøy ligger ledig,
får håpe de får til en lengre kontrakt til gode rater.
tuja
14.05.2020 kl 08:51
3456
Knallsterkt resultat fra OET i dag.
OET med EPS på 1.26 og utbytte på 0.50.
OET med EPS på 1.26 og utbytte på 0.50.
tuja
13.05.2020 kl 22:34
3711
Trump & co hjelper til så lagerne fylles opp, da de hjelper produsenter som ellers ville konket, og derved tatt bort litt av oversupplyen. Men, fint for contango:
US ENERGY DEPARTMENT WILL BUY UP TO 1 MLN BARRELS OF SWEET CRUDE OIL FOR STRATEGIC RESERVE FROM SMALL TO MIDSIZE DOMESTIC PRODUCERS
US ENERGY DEPARTMENT WILL BUY UP TO 1 MLN BARRELS OF SWEET CRUDE OIL FOR STRATEGIC RESERVE FROM SMALL TO MIDSIZE DOMESTIC PRODUCERS
Beklager at jeg trodde jeg var på oet tråden, mener selvfølgelig ikke at ads har 2 suez
Det er ikke noe du skriver som er troverdig fordi det inneholder ikke fakta basert innlegg, kun himmel eller helvete ut fra din egen interesse, det er det jeg angriper og vil fortsette med det frem til du kommer med positiv eller negativ oppfatning ut fra din oppfattelse av faktum og ikke bare fordi du skal hause eller pisse på noe.
Det er ikke noe du skriver som er troverdig fordi det inneholder ikke fakta basert innlegg, kun himmel eller helvete ut fra din egen interesse, det er det jeg angriper og vil fortsette med det frem til du kommer med positiv eller negativ oppfatning ut fra din oppfattelse av faktum og ikke bare fordi du skal hause eller pisse på noe.
tuja
13.05.2020 kl 22:13
3775
USA sluttet kraftig ned, og mye røde tall. Men tanksegmentet gikk godt i grønt, med Scorpio som best med en oppgang på 8,67%. FRO sluttet på 7,62usd, en oppgang på 3,39%.
NOELLE skrev Snart ut på gode rater :)
Har ingen forståelse for tvilen, som nevnt fikk jeg høre noe rett før mnd skifte April/Mai. Så det er ikke en 70K rate nei,
Litt synd at nesten 50% er lastet av for å ta OET i morgen, samme dag som tank snur.
Men uansett, ikke noe vil være bedre å være i de neste ukene enn tank markedet da rater over 60-70 k begynner å gå langt inn i 3q slik at analytikerene må på banen.
JH holder nok enda på Bulk og selg oil tank men det skal man ikke bry seg om.
Litt synd at nesten 50% er lastet av for å ta OET i morgen, samme dag som tank snur.
Men uansett, ikke noe vil være bedre å være i de neste ukene enn tank markedet da rater over 60-70 k begynner å gå langt inn i 3q slik at analytikerene må på banen.
JH holder nok enda på Bulk og selg oil tank men det skal man ikke bry seg om.
Struts
13.05.2020 kl 21:25
3823
Ok, da vet vi det! Bra det ikke var så omfattende at hun måtte dokke!
tuja
13.05.2020 kl 21:04
3876
Fra xi:
Svar fra selskapet:
Stratus steamed as usual to Singapore for bunkering after discharging last cargo in S. Korea before heading on 8th May the short distance to Batam for some planned maintenance, which we expect will take approx. one week.
We look forward to reporting Q1 figures and provide and updated backlog for Q2 at the same time when we release in a couple of weeks.
Stratus skal snart på oppdrag igjen. Kun litt vedlikehold, før ny kurs settes. Nice.
Svar fra selskapet:
Stratus steamed as usual to Singapore for bunkering after discharging last cargo in S. Korea before heading on 8th May the short distance to Batam for some planned maintenance, which we expect will take approx. one week.
We look forward to reporting Q1 figures and provide and updated backlog for Q2 at the same time when we release in a couple of weeks.
Stratus skal snart på oppdrag igjen. Kun litt vedlikehold, før ny kurs settes. Nice.
Struts
13.05.2020 kl 21:02
3882
Et salg rapportert som tyder på LAVERE priser for MODERNE enheter: Sinokor rapporteres å ha solgt et VLCC resalg (Hull no 5473) levering oktober 2020 ex DSME (leveres med Scrubbere) for USD 93,000,000. Kjøper er rapportert å være Thenamaris.
fattigstakkar
13.05.2020 kl 20:48
3936
Tank stiger på fallende børs i USA. Kan se ut som vi har satt en bunn her.
Jasså så Ads får 2 suez i q3 ja:-)))
jeg gir opp, her går det trill rundt i hue på enkelte.
Siden du er så interessert å stadig refererer til meg, kan du gjerne ta deg tiden å lese Gogl tråden, der finner du eksakt ut hvor mye drybulk jeg sitter med og hvor jeg tok proffit i gogl.
jeg gir opp, her går det trill rundt i hue på enkelte.
Siden du er så interessert å stadig refererer til meg, kan du gjerne ta deg tiden å lese Gogl tråden, der finner du eksakt ut hvor mye drybulk jeg sitter med og hvor jeg tok proffit i gogl.
Redigert 13.05.2020 kl 20:56
Ikke sikkert det var så dumt å ta Serenade på en liten tur for 55k før man setter en long 1 åring til 80k senere da? :)
NEI
De kan Joakim og Longinbulk ha for seg selv.
Men kan kanskje være lurt å selge en eller 2 suez som leveres til 3Q med god fortjeneste.
De kan Joakim og Longinbulk ha for seg selv.
Men kan kanskje være lurt å selge en eller 2 suez som leveres til 3Q med god fortjeneste.
tuja
13.05.2020 kl 19:55
4109
Hercules I (2017 - Modern VLSFO) On Subs USG/WCIndia $5,750,000 Phillips 66 Jun 10-14 Koch Demurrage USD 57.5K (TCE: RV USD 46.69K @ 83.5 days / Actual USD 79.09K @ 56.42 days) 11.23 idle days
Nærmere 80k usd i rate. :)
Nærmere 80k usd i rate. :)
22 000 solgt på underkant av 24 for noen dager siden, det sa jeg på forumet her når jeg gjorde det, du må bare sjekke.
Kjøpte 8500 OET på 61,2 for å ha over 1Q i morgen, det sa jeg også her inne, jeg er ikke mindre positiv enn før til ADSC på disse nivåene, men når den kommer til å ligge over 16 før den beveger på seg så regnet jeg med det ville være mer å hente på å ta OET på de nivåene den kom ned på før 1Q
At Stratus ligger over 16 før den går inn i ny avtale betyr 2 ting.
Den nye raten er lavere enn 78k.
Laycan er slik at de når å ligge over.
Kontrakten inngått den 03.03 på 22k av Serenade ble avsluttet 2 dager før utløp fordi Serenade hadde en ny kontrakt den kunne starte på på 76k
det er den som fullføres nå.
Vi får se hva som skjer. men jeg stoler 100% på mine kilder.
Sitter enda inne med 26k så skjønner ikke at du klager.
Kjøpte 8500 OET på 61,2 for å ha over 1Q i morgen, det sa jeg også her inne, jeg er ikke mindre positiv enn før til ADSC på disse nivåene, men når den kommer til å ligge over 16 før den beveger på seg så regnet jeg med det ville være mer å hente på å ta OET på de nivåene den kom ned på før 1Q
At Stratus ligger over 16 før den går inn i ny avtale betyr 2 ting.
Den nye raten er lavere enn 78k.
Laycan er slik at de når å ligge over.
Kontrakten inngått den 03.03 på 22k av Serenade ble avsluttet 2 dager før utløp fordi Serenade hadde en ny kontrakt den kunne starte på på 76k
det er den som fullføres nå.
Vi får se hva som skjer. men jeg stoler 100% på mine kilder.
Sitter enda inne med 26k så skjønner ikke at du klager.
Redigert 13.05.2020 kl 19:04
Pervorisk
13.05.2020 kl 18:20
4244
Kanskje bruke litt av overskuddet vårt til å kjøpe noen grisebillige bulkskip🤔
tuja
13.05.2020 kl 17:57
4283
Ja, det blir nok fortsatt stor etterspørsel etter lagringsplass for olje. Og skulle denne karen få rett i sine antagelser om samfunnet åpner for raskt, og det blir en major set-back, da blir det helt konge å være invistert i tank-segmentet. (bedre enn det allerede er). Aksjekursen på ADSC gjenspeiler ikke dagens nåverdi i det hele tatt, basert på inntjening, skrapverdi, eventuelt salgsverdi. Analysen til hammerinvesting har 22kr til mid mai, men ingenting av framtidig inntjeninmg er med i reknestykket. Nå vet vi allerede at PAGE går på 69k usd i 6mnd, og Serenade ut kv2 med 58k usd pr dag. Så venter vi på Stratus. Om contangoen strekker seg ut i tid, vil det bli en god plass å være i ett forventet ruglete børsklima. Bare de 2 slutningene til Page og Serenade gir flere kroner opp på allerede cash i banken(22kr).
https://finansavisen.no/nyheter/makro/2020/05/13/7527853/paul-krugman-slakter-donald-trump-igjen-advarer-mot-depresjon
https://finansavisen.no/nyheter/makro/2020/05/13/7527853/paul-krugman-slakter-donald-trump-igjen-advarer-mot-depresjon
og for helle litt salt i såret til olje-kuene...
https://www.argusmedia.com/en/news/2104694-aruba-awaits-bids-for-precious-oil-storage
Aruba åpner opp sine små tanker for lagring. Hele 40 selskaper har vist interesse for å leie lagringskapasitet hos de... det kan si noe om presset på lagring i tank vil bli i mai og utover i juni.
https://www.argusmedia.com/en/news/2104694-aruba-awaits-bids-for-precious-oil-storage
Aruba åpner opp sine små tanker for lagring. Hele 40 selskaper har vist interesse for å leie lagringskapasitet hos de... det kan si noe om presset på lagring i tank vil bli i mai og utover i juni.
Er vi litt heldige så smeller det rundt kvartalsfremleggelsen.
OPEC nedjusterer oljeforbruket med 907mbpd i stedet for 685mbpd...
https://www.forexlive.com/news/!/opec-sees-2020-global-oil-demand-down-907-mbpd-vs-685-mbpd-prior-20200513
edit:
merk produksjonsøkningen i OPEC i april, før de skulle kutte i mai... Det var på ca. 1.8mbpd
OPEC nedjusterer oljeforbruket med 907mbpd i stedet for 685mbpd...
https://www.forexlive.com/news/!/opec-sees-2020-global-oil-demand-down-907-mbpd-vs-685-mbpd-prior-20200513
edit:
merk produksjonsøkningen i OPEC i april, før de skulle kutte i mai... Det var på ca. 1.8mbpd
Redigert 13.05.2020 kl 17:16
tuja
13.05.2020 kl 16:56
2925
Blir vel ikke akkurat svekket contangoen med slike tall:
Opec anslår fall i oljeetterspørselen
2 timer siden · Infront TDN Direkt
Opec nedjusterer estimatet for global oljeetterspørselsvekst i 2020 med 2,23 millioner fat pr dag.
Videre anslås det at etterspørselen etter Opec-olje i 2020 vil bli på 24,26 millioner fat per dag. Det er en nedjustering fra 24,52 millioner fat per dag i forrige rapport.
Det fremgår av Opecs månedsrapport for mai 2020.
I 2020 ventes oljeetterspørselen nå til 90,59 millioner fat per dag, mot tidligere 92,82 millioner fat per dag.
Egenproduksjon på 30,4 millioner fat per dag i april
Opec anslår at den gjennomsnittlige råoljeproduksjonen for de 13 Opec-landene var 30,412 millioner fat per dag i april, opp fra 28,614 millioner fat per dag måneden før.
Det fremgår av Opecs månedsrapport for mai, der det vises til informasjon fra annenhåndskilder.
Opec anslår fall i oljeetterspørselen
2 timer siden · Infront TDN Direkt
Opec nedjusterer estimatet for global oljeetterspørselsvekst i 2020 med 2,23 millioner fat pr dag.
Videre anslås det at etterspørselen etter Opec-olje i 2020 vil bli på 24,26 millioner fat per dag. Det er en nedjustering fra 24,52 millioner fat per dag i forrige rapport.
Det fremgår av Opecs månedsrapport for mai 2020.
I 2020 ventes oljeetterspørselen nå til 90,59 millioner fat per dag, mot tidligere 92,82 millioner fat per dag.
Egenproduksjon på 30,4 millioner fat per dag i april
Opec anslår at den gjennomsnittlige råoljeproduksjonen for de 13 Opec-landene var 30,412 millioner fat per dag i april, opp fra 28,614 millioner fat per dag måneden før.
Det fremgår av Opecs månedsrapport for mai, der det vises til informasjon fra annenhåndskilder.
Struts
13.05.2020 kl 16:47
2954
Nesten som å høre Donald Duck Trump, hos ham er jo alltid HANS fakta nettopp det. Men en større lystløgner skal man lete lenge etter. Det må jo i så fall være den skrantende hest som knegger. Apropos, det var for øvrig like nytteløst å satse på børsen som å bære havre til en død hest iht eks politiker Førde. Uten sammenligning for øvrig. Han var en artig skrue.
Redigert 13.05.2020 kl 16:48
tuja
13.05.2020 kl 16:34
3000
Litt av en gjeng, OPEC+ gutta:
https://finansavisen.no/nyheter/olje/2020/05/13/7527739/opec-landene-trappet-opp-produksjonen-etter-kuttavtalen
https://finansavisen.no/nyheter/olje/2020/05/13/7527739/opec-landene-trappet-opp-produksjonen-etter-kuttavtalen
NOELLE
13.05.2020 kl 15:42
3093
Arquitos Capital interviews Praetorian Capital's Harris Kupperman.
Kuppy compares the tanker trade with other successful asymmetric trades he has made in his career.
Cash generation in tankers during the first quarter have been incredible and their stock prices are extremely undervalued.
Our second interview in this "Opportunities In Tankers" series is with Praetorian Capital's Harris Kupperman, better known as Kuppy. His investment focus is on sectors and individual companies going through some sort of dynamic change or inflection. Kuppy has a popular blog at Adventures in Capitalism where he has written about tanker stocks extensively.
Link : https://seekingalpha.com/article/4347044-opportunities-in-tankers-interview-praetorian-capital
Kuppy compares the tanker trade with other successful asymmetric trades he has made in his career.
Cash generation in tankers during the first quarter have been incredible and their stock prices are extremely undervalued.
Our second interview in this "Opportunities In Tankers" series is with Praetorian Capital's Harris Kupperman, better known as Kuppy. His investment focus is on sectors and individual companies going through some sort of dynamic change or inflection. Kuppy has a popular blog at Adventures in Capitalism where he has written about tanker stocks extensively.
Link : https://seekingalpha.com/article/4347044-opportunities-in-tankers-interview-praetorian-capital
Pervorisk
13.05.2020 kl 15:27
3114
Opec ute med ny rapport....jeg plukker og plukker...kr 22,80...snittet nærmer seg 27 blank nå (jada...jeg gikk inn for tidlig:-))
CapitaL
13.05.2020 kl 13:00
3306
Det har dukket opp ETA 24. mai i UAE for Serenade.. Laycan "on subs" er 26-28 mai.. tydeligvis Fully fixed.. I følge enkelte her inne skulle den egentlig ligget i ro og ventet ut "kontrakten" til 20 mai... Stratus på sin side ligger fortsatt i ro.. status ukjent.