Sportskjedene har lagt bak seg sitt omsetningsmessig svakeste tredje kvartal siden 2015. Norrøna Sport kjenner seg ikke igjen i kjedenes tall.
Publisert 9. nov. 2023
Lesetid: 4 minutter
Artikkellengde er 796 ord
SKILLER SEG UT FRA KJEDENE: – Vi har veldig god vekst på eksport, en liten vekst gjennom nettbutikken og i egne butikker er utviklingen flat; kanskje litt opp, sier Jørgen Jørgensen, adm. direktør og eier i Norrøna Sport. Nå åpner han Norrøna House på 3.000 kvadratmeter, som blant annet inneholder selskapets største flaggskip-butikk. Foto: Jørgen Hyvang
SKILLER SEG UT FRA KJEDENE: – Vi har veldig god vekst på eksport, en liten vekst gjennom nettbutikken og i egne butikker er utviklingen flat; kanskje litt opp, sier Jørgen Jørgensen, adm. direktør og eier i Norrøna Sport. Nå åpner han Norrøna House på 3.000 kvadratmeter, som blant annet inneholder selskapets største flaggskip-butikk. Foto: Jørgen Hyvang