En duft av suksess for Varner-eid kjede
En satsing på større og oppgraderte butikker ga svært god uttelling for parfymerikjeden Fredrik & Louisa i 2023. Så langt i år er veksten langt høyere enn i fjor.
Publisert 30. juni
Lesetid: 3 minutter
Artikkellengde er 659 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F86762193.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3D8b937145053d175984762dc9740eb51fa5c18ee1121f805d35975436dbaf18a0)
VOKSTE MED 22 PROSENT I 2022: – Det går enda bedre i år enn i fjor. Hittil i 2024 har vi hatt en vekst på 40 prosent, sier Eric Rivelsrud, adm. direktør i Fredrik & Louisa. Foto: Iván Kverme