<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
Stine Saatvedt
Customer Success Account Manager i Microsoft
Foto: Linkedin
Født1993
Bosted
UtdannelseBachelor fra The American University of Paris og master fra CEMS og The University of Sydney Business School
BransjeTeknologi

Roller i norsk næringsliv

Styremedlem

Tjenesten er levert av Purehelp
Roller pr. 31.12.2024
Foto: Linkedin
Informasjon
Født1993
Bosted
UtdannelseBachelor fra The American University of Paris og master fra CEMS og The University of Sydney Business School
BransjeTeknologi

Roller i norsk næringsliv

Styremedlem

Tjenesten er levert av Purehelp
Roller pr. 31.12.2024

Det hele begynte med et internship i Microsoft i 2020. Fem år senere sitter Saatvedt med ansvaret for en portefølje på over 100 millioner kroner, samtidig jobber hun tett på flere av de største kundene i norsk næringsliv innen energi-, maritim- og produksjonssektoren. Saatvedt leder i tillegg Microsofts hovedsatsing for å løfte AI-kompetansen i norske bedrifter. 31-åringen fikk tidlig ansvar i selskapet. Hun har bl.a. trent over 20.000 personer innen IT og vært sentral i oppbyggingen av Microsoft University. Hun kan skilte med en imponerende akademisk bakgrunn med bl.a. dobbel mastergrad i internasjonal ledelse. Folk som har jobbet tett på Saatvedt, beskriver henne som en eksepsjonell leder og en inspirasjon for teknologi- og forretningsverdenen.