Nettaktører kupper julehandelen
En del varehandelsbransjer klarer seg bra også i fysiske butikker, men nettet tar over mye av julehandelen. Netthandelsgruppen regner med å vokse med 158 prosent i år.
Publisert 2. des. 2020
Oppdatert 3. des. 2020Lesetid: 4 minutter
Artikkellengde er 887 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F57512146.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3Dae929dd42eab3c7c0ae527e49de3d60ab0776ff8198196161bdec7d91f92c737)
SKYTER FART I 2020: – Vi har vokst lenge, men boomen startet da vi fikk opp en del skalafordeler i oktober i fjor. Januarsalget i år ville ingen ende ta, og så kom corona. Da eksploderte det, sier daglig leder Per William Frøisland (t.v.) i Netthandelsgruppen. Her sammen med kollegene (f.v.) Kristian H. Rasmussen, Daniel Dahl og Frederik Guttormsen. Foto: SWK Foto