Næringslivets corona-bakrus
Etter corona har krig, råvaremangel, inflasjon og logistikkutfordringer gitt næringslivet kraftig hodepine. Fire bedrifter forteller om hvordan de håndterer krisen.
Publisert 21. juli 2022
Lesetid: 5 minutter
Artikkellengde er 1014 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F67321804.png%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3D942c47e81abb4e9b6b280b3508a0c2d4f7b0d875fccdc4ecdbc8db5d9de1e091)
KREVENDE: Øverst fra venstre, med klokken: Erik Sønsterud, adm. direktør i Elkjøp Nordic; Runar Hollevik, adm. direktør i NorgesGruppen; Lars Fredrik Martinussen, kommunikasjonsdirektør i Nordlaks; Jørgen Evensen, adm. direktør i Betonmast. Foto: Elkjøp Nordic/Iván Kverme/Nordlaks/Håkon Sæbø