<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Gresvig etablerer ny kjede

Merker prispresset.

Publisert 14. des. 2018 kl. 15.50
Oppdatert 14. des. 2018 klokken 15.53
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 86 ord

Gresvig etablerer en rendyrket outlet-kjede for å møte kundenes prisforventninger, skriver DN.Det tapstyngede konsernet har allerede et titalls butikker under navnet Sportshuset outlet, men skal skilte om et titalls Gresvig-butikker og dermed mer enn doble dette til et 20-talls butikker.Dette vil skje ved at et titalls Gresvig-butikker skiltes om til lavpriskonseptet.Sportshuset outlet skal ifølge avisen bygges som en tredje kjede, parallelt med G-Sport/G-Max og Intersport.DN skriver videre at Gresvig-konsernet nå etablerer et nytt selskap med egen ledelse og en egen organisasjon som skal ta hånd om outlet-planen.