Hansa Borg bekymret for utelivsbransjen
Hansa Borg vant markedsandeler i et krympende ølmarked i 2019. Nå forsøker bryggeriet å holde liv i utelivsbransjen.
Publisert 28. juli 2020
Oppdatert 29. juli 2020Lesetid: 2 minutter
Artikkellengde er 406 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F57517156.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3D6b2e5b76ecd6cd375180508ce0b9ea14ff2fa943f23a874f1536b9f20be83254)
ØLTØRSTE NORDMENN: Hansa Borg har solgt like mye øl under corona som før. Foto: Magnus Rørvik Skjølberg