<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Dagligvaregigant bestiller for 110 mill.

StrongPoint skal levere hylleetiketter til 350 NorgesGruppen-butikker de neste årene.

Publisert 12. feb. 2021
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 1 ord
Article lead
+ mer
lead
NY AVTALE: For StrongPoint og konsernsjef Jacob Tveraabak. Foto: Brian Cliff Olguin
NY AVTALE: For StrongPoint og konsernsjef Jacob Tveraabak. Foto: Brian Cliff Olguin

STRO

NorgesGruppen har bestilt hylleetiketter for 110 millioner kroner, melder StrongPoint.

Etikettene leveres fra Pricer, og skal installeres i 350 NorgesGruppen-butikker i en periode fra inneværende kvartal til fjerde kvartal 2023.

Samtidig med den nye NorgesGruppen-avtalen er det blitt kjent at Norne Securities har nedgradert sin anbefaling for StrongPoint-aksjen.

Torsdag kom selskapet med regnskapene for fjerde kvartal og hele 2020. Disse viste at selskapet tjener penger som aldri før.