Med økt satsing på byråkonkurranser og Extra som ny kunde regner reklamebyrået We Are Live med å fortsette veksten i 2020.
Publisert 21. mai 2020
Lesetid: 3 minutter
Artikkellengde er 3 ord
+ mer
LØFTES AV DAGLIGVAREKUNDER: – Vi har klart oss såpass bra hittil i år fordi vi har noen kunder i næringer, for eksempel i dagligvarebransjen, som ikke er så påvirket av corona, sier byråleder Herman Mueller Stormyr (t.v.) i We Are Live. Her sammen med Henning Øwre Selvåg, som er medieansvarlig i byrået. Foto: Iván Kverme
LØFTES AV DAGLIGVAREKUNDER: – Vi har klart oss såpass bra hittil i år fordi vi har noen kunder i næringer, for eksempel i dagligvarebransjen, som ikke er så påvirket av corona, sier byråleder Herman Mueller Stormyr (t.v.) i We Are Live. Her sammen med Henning Øwre Selvåg, som er medieansvarlig i byrået. Foto: Iván Kverme