Finansavisen
Søk etter artikler
Logg inn
Kjøp
Siste
Børs
Aksjer
Bjellesauer
Watchlist
reklamebyrå
onsdag 21. juni 2023
Reklamebyrå med drømmemarginer
torsdag 12. januar 2023
Reklameåret som bråbremset
onsdag 14. desember 2022
Knallstarten er visket ut: – Vi går inn i et mer nedtonet marked
tirsdag 25. oktober 2022
Lønnsomhetsutfordring for reklamebransjen
På 20 år har timeprisen i norske reklamebyråer kun økt med 178 kroner. Bransjen står nå overfor en lønnsomhetsutfordring.
fredag 16. september 2022
Mer enn halve veksten er utendørs
Reklameomsetningen går mot vekst i 2022, med utendørsreklamen som en sterk drivkraft.
fredag 2. september 2022
– Driver du et reklamebyrå, bør du være lønnsom fra dag én
Herman Mueller Stormyr var godt forberedt på at gründerlivet er vondt. Å mislykkes var ikke et alternativ.
tirsdag 15. mars 2022
Entrer det finske markedet
The North Alliance inntar det finske markedet ved å kjøpe to byråer. Reklame- og teknologigiganten kan dermed plusse 150 millioner kroner på byråinntekten.
tirsdag 15. februar 2022
Foll har fått nesen over vannet
Med satsing innen retail ble pandemien tøff for Foll Reklamebyrå. Nå viser bunnlinjen pluss igjen.
fredag 13. august 2021
Høyst levende under pandemien
Kundene strømmet til i fjor, og det allerede lønnsomme reklamebyrået We Are Live kunne notere nærmere en dobling av resultatet.
tirsdag 26. januar 2021
Media Bergen gjør strandhugg i Oslo
Ove Grønneviks mediekonsern lar seg ikke skremme av dystre tider østafjells. Nå kjøper Media Bergen Oslo-baserte LudensGruppen.
Last flere artikler
Søk på ticker eller selskap
Nært søk