<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
reklamebyrå
Lønnsomhetsutfordring for reklamebransjen
På 20 år har timeprisen i norske reklamebyråer kun økt med 178 kroner. Bransjen står nå overfor en lønnsomhetsutfordring. 
Mer enn halve veksten er utendørs
Reklameomsetningen går mot vekst i 2022, med utendørsreklamen som en sterk drivkraft.
– Driver du et reklamebyrå, bør du være lønnsom fra dag én
Herman Mueller Stormyr var godt forberedt på at gründerlivet er vondt. Å mislykkes var ikke et alternativ.
Entrer det finske markedet
The North Alliance inntar det finske markedet ved å kjøpe to byråer. Reklame- og teknologigiganten kan dermed plusse 150 millioner kroner på byråinntekten.
Foll har fått nesen over vannet
Med satsing innen retail ble pandemien tøff for Foll Reklamebyrå. Nå viser bunnlinjen pluss igjen.
Høyst levende under pandemien
Kundene strømmet til i fjor, og det allerede lønnsomme reklamebyrået We Are Live kunne notere nærmere en dobling av resultatet.
Media Bergen gjør strandhugg i Oslo
Ove Grønneviks mediekonsern lar seg ikke skremme av dystre tider østafjells. Nå kjøper Media Bergen Oslo-baserte LudensGruppen.