<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Kjøper seg større i Sverige

The North Alliance regner med at datadrevet markedsføring vil stå for 25–30 prosent av omsetningen om et par år. Nå har selskapet kjøpt nok et selskap.

Publisert 13. aug. 2020
Lesetid: 3 minutter
Artikkellengde er 3 ord
Article lead
+ mer
lead
OPPKJØP GIR MULIGHETER: – Mange virksomheter har ennå ikke begynt å utnytte mulighetene som ligger i strategisk bruk av data i salgs- og markedføringsøyemed. Det finnes et enormt uutnyttet potensial her, sier konsernsjef Thomas Høgebøl i NoA. Foto: Andreas Klemsdal
OPPKJØP GIR MULIGHETER: – Mange virksomheter har ennå ikke begynt å utnytte mulighetene som ligger i strategisk bruk av data i salgs- og markedføringsøyemed. Det finnes et enormt uutnyttet potensial her, sier konsernsjef Thomas Høgebøl i NoA. Foto: Andreas Klemsdal

Registrer deg og få artikkelen gratis

Les en gratis pluss-artikkel hver uke

Dette nettstedet er beskyttet av reCAPTCHA og Googles personvernregler og vilkår for bruk gjelder.