reklame
søndag 18. august 2024
Venter 370 prosent vekst i 2024
onsdag 15. november 2023
Reklamemarkedet fortsetter å tape penger
onsdag 15. mars 2023
– Det blir krevende tider
fredag 10. februar 2023
Sparket 525 og brukte superstjerner i Super Bowl-reklame
Rockeikoner fra 80-tallet og pyroteknikk, blandet med mobbing av egen bransje, tar kanskje fokuset bort fra nedbemanning.
torsdag 12. januar 2023
Reklameåret som bråbremset
Fjoråret hadde marginal vekst i reklameomsetningen, tross en sterk start på året
onsdag 14. desember 2022
Knallstarten er visket ut: – Vi går inn i et mer nedtonet marked
2022 startet knallsterkt, men ligger nå an til å bli et flatt år for reklameomsetningen. – Økonomisk usikkerhet preger, sier Kristin Brimi i Mediebyråforeningen.
onsdag 7. desember 2022
Jakter ny partner til gigantavtale
Det dreier seg om en milliardkontrakt når Sporveien Media nå utlyser en avtale om rettighetene til å formidle reklame tilknyttet kollektivtrafikken i Oslo og tidligere Akershus.
tirsdag 15. november 2022
Reklameomsetningen økte i oktober
– Oktober slår ut som en sterk reklamemåned , sier Kristin Brimi i Mediebyråforeningen.
lørdag 5. november 2022
Har tjent 100 mill. på to år i ukjent bransje
– Vi driver i en bransje folk ikke tenker på, sier Nina Lauritzen. Men den betaler godt og sørger for at familiebedriften har tjent 100 millioner kroner de to siste årene.
tirsdag 25. oktober 2022
Lønnsomhetsutfordring for reklamebransjen
På 20 år har timeprisen i norske reklamebyråer kun økt med 178 kroner. Bransjen står nå overfor en lønnsomhetsutfordring.
Last flere artikler