QEC - En gamechanger - 75% lavere utslipp, mangedobling?
QEC som en ny aktĂžr i hydrogenmarkedet med 75% lavere utslitt som er bekreftet i en rapport.
Er det klart for en mangedobling i QEC nÄ?
Ny aktĂžr i hydrogenmarkedet: â Game changer
Rapporten bekrefter at klimagassutslippene fra Questerres prosjekt vil vÊre omtrent 75 prosent lavere enn de andre nÄvÊrende naturgasskildene i Quebec, ifÞlge Michael Binnion, adm. direktÞr i Questerre.
â Dette vil vĂŠre en game-changer. Det ville vĂŠre vil vĂŠre en «world first» og etablerer Quebec som en leder innen global energiomstilling», sier Binnion i bĂžrsmeldingen.
https://finansavisen.no/nyheter/energi/2021/03/02/7634948/ny-aktor-i-hydrogenmarkedet-game-changer
Questerre har bedt om rapport fra en uavhengig aktÞr angÄende hydrogensatsing i Quebec. Rapporten ga meget positive tilbakemeldinger.
â Blir en game-changer, sier Michael Binnion, adm. direktĂžr i Questerre.
https://finansavisen.no/nyheter/borsoppdatering/2021/03/02/7635044/oslo-bors-apner-ned-rokke-datter-skyter-fart-etter-gigantsamarbeid
Er det klart for en mangedobling i QEC nÄ?
Ny aktĂžr i hydrogenmarkedet: â Game changer
Rapporten bekrefter at klimagassutslippene fra Questerres prosjekt vil vÊre omtrent 75 prosent lavere enn de andre nÄvÊrende naturgasskildene i Quebec, ifÞlge Michael Binnion, adm. direktÞr i Questerre.
â Dette vil vĂŠre en game-changer. Det ville vĂŠre vil vĂŠre en «world first» og etablerer Quebec som en leder innen global energiomstilling», sier Binnion i bĂžrsmeldingen.
https://finansavisen.no/nyheter/energi/2021/03/02/7634948/ny-aktor-i-hydrogenmarkedet-game-changer
Questerre har bedt om rapport fra en uavhengig aktÞr angÄende hydrogensatsing i Quebec. Rapporten ga meget positive tilbakemeldinger.
â Blir en game-changer, sier Michael Binnion, adm. direktĂžr i Questerre.
https://finansavisen.no/nyheter/borsoppdatering/2021/03/02/7635044/oslo-bors-apner-ned-rokke-datter-skyter-fart-etter-gigantsamarbeid
Redigert 02.03.2021 kl 09:30
Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet brukerskrev Jeg ejer trodsalt aktier i QEC đđ
SÄ man mÄ eie aksjer for og skrive i forumet? Det var noe nytt
Innlegget er slettet
Jeg ejer trodsalt aktier i QEC đđ
Tipper binna allerede sitter pÄ flyet til Oslo..
HÞr her folkens Qec smeller skikkelig den dagen de fremlegger et ja fra myndigheten. Denne rapporten er meget positiv men vi mangler den siste biten og nÄr den kommer kan vi alle spenne sikkerhetsbeltet og nyte veien videre, flott med oppgangen hittil i dag :-)...ha en fin dag :-)
Bra gamechanger Elly...var ikke mye troverdighet i meldingen det ser vi pÄ kursen
Gruver
02.03.2021 kl 09:56
11236
Synd pÄ de som solgt, fra nÄ med den meldingen gÄr bare oppover til himmelen. Jeg skal vÊre med, med min 360 k hele veien.
Redigert 02.03.2021 kl 10:19
LSB,
du fÄr holde deg til Borr som er et kjempe case iflg deg, det selskapet er vel nedsylta i gjeld sÄ fortsett Ä hausse der og ikke bruk tiden pÄ qec som er sÄ hÄplÞst case iflg deg, lykke til.
du fÄr holde deg til Borr som er et kjempe case iflg deg, det selskapet er vel nedsylta i gjeld sÄ fortsett Ä hausse der og ikke bruk tiden pÄ qec som er sÄ hÄplÞst case iflg deg, lykke til.
Venter spÊndt pÄ de fÞrste kommentarer fra "the deadly trio".......PU, Steviewonder XL og Chris fra 2010 :-)
morgendagen
02.03.2021 kl 09:51
11338
Det var nok denne rapporten myndighetene Ä stÞrre investorer ville ha, kommer nok en rettet emisjon snart mot myndigheter, stÞrre investor men da er vel kursen pÄ 2-4kr
Mdg1
02.03.2021 kl 09:49
11390
Fikk solgt pÄ 1,526. Kommer alltid en spike i Qec, men denne mÄtte jeg vente et par uker pÄ :)
LSB,
ikke du ogsÄ da!!!! det blir da ingen emisjon fÞr eventuelt et klarsignal fra myndighetene foreligger det er absolutt bare nonsens Ä prate om det forelÞpig, men ja den dagen de fÄr ja til oppstart sÄ kan nok en emisjon komme, men da er det nok store tunge aktÞrer som kommer inn finansielt, sÄ slutt med vÄset du skriver.
ikke du ogsÄ da!!!! det blir da ingen emisjon fÞr eventuelt et klarsignal fra myndighetene foreligger det er absolutt bare nonsens Ä prate om det forelÞpig, men ja den dagen de fÄr ja til oppstart sÄ kan nok en emisjon komme, men da er det nok store tunge aktÞrer som kommer inn finansielt, sÄ slutt med vÄset du skriver.
Kalle Kurtasje
02.03.2021 kl 09:47
11422
Aldri mer QEC pÄ meg.
Har vĂŠrt ut og inn i mange Ă„r, men de har aldri levert.
Alltid ventet pÄ myndighetsavgjÞrelser, eller andre unnskyldninger.
Lykke til for den som gidder!
Har vĂŠrt ut og inn i mange Ă„r, men de har aldri levert.
Alltid ventet pÄ myndighetsavgjÞrelser, eller andre unnskyldninger.
Lykke til for den som gidder!
novalusus
02.03.2021 kl 09:42
11497
MC Axel skrev A total game changer! đđ
The New Beginingđ
No ,belive 0,8 soon
MC Axel
02.03.2021 kl 09:35
11651
Slettet brukerskrev Tror den stiger noe j... nÄr det gÄr opp for folk dette.
With these oil prices, QEC should be well above 2 NOK and now this good news đ
MC Axel
02.03.2021 kl 09:35
11667
With these oil prices, QEC should be well above 2 NOK and now this good news đ
Hva har skjedd? et bestilt skriv pÄ et papir?
Dette selskapt fÄr aldri til noen ting.ren scam
Dette selskapt fÄr aldri til noen ting.ren scam
Redigert 02.03.2021 kl 09:36
Nsxnsx
02.03.2021 kl 09:33
11729
Her har jeg ventet lenge med mine usle 300.000 aksjer, men nÄ er noe pÄ gang :) sÄ glad jeg ikke hÞrte pÄ dine rÄd i denne Long :)
Var med nÄr den gikk 10 gangeren. Og denne meldingen er jo nesten av en slik karakter!
Vestjyden
02.03.2021 kl 09:32
11748
mundus skrev Longshitinbulk, du er en mester i Ă„ irritere folk.
SĂ„dan er LongShittingHulk
Ărgerlig over ikke at have âCohonesâ til at vĂŠre inde.
Ărgerlig over ikke at have âCohonesâ til at vĂŠre inde.
mundus skrev Longshitinbulk, du er en mester i Ă„ irritere folk.
Tror den stiger noe j... nÄr det gÄr opp for folk dette.
tuja
02.03.2021 kl 09:28
11859
Ble sÄ bra melding at baissegutta Chris, PU og SP ble mÄllÞse, og ble tatt totalt pÄ senga.
:)
:)
MC Axel skrev A total game changer! đđ
skal de ha emisjon nÄ igjen? det er da ingen game-changer, det er helt vanlig i dette selskapet det
Endelig en meget god nyhet!đ