AEGA- Veien videre
Siste dag inklusive: 23. desember 2023
Ex-dato: 27 desember 2024
Record date (eierregisterdato): 30. desember 2024
Vedtaksdato: 23. desember 2024
Maksimalt antall nye aksjer: 1 000 000 000
Tegningskurs: NOK 0,01
Redigert 07.12.2024 kl 16:07
Du må logge inn for å svare
Nyttmarked
05.11.2021 kl 21:34
5927
BlackPearl skrev ble ikke noe bunnfisking idag, kom aldri langt nok ned
Syntes jeg fikk fiska fint på 1.68-1.72 område først på dagen før den så stakk litt av mot børsslutt. Vet ikke om alle akjsonærer har fått sine aksjer på konto enda, men nå blir det spennende å se hvor mange som velger å kaste kortene.
BlackPearl
05.11.2021 kl 22:46
5954
Trodde at nedsalget skulle begynne idag, så bommet litt der. Hadde ikke tid å følge med idag. Det er ikke sikkert at alle aksjene er sendt på diverse konto, vi ser på mandag om det blir noe nedsalg og vis det blir så tror jeg at aksjene blir tatt godt imot mellom 1,6-1,75….Det er fortsatt mange som er tegnet seg og ikke fått tildelt noe aksjer pga manglende TR, så del av dem kjøper nok nå.
alex70
06.11.2021 kl 13:29
5851
Her blir det ikke noe ned salg av de som ser verdien av egenkapitalen. Selskapets egenkapital ligger på ca. 2 kr pr. aksje i dag og aksjen selges til 1,81 pr aksje. Proffer selger ikke aksjen på dagens kurs. Dessuten, selskapet er en god utgangspunkt for å vokse som en investering selskap innen det grønne skiftet. Selskapet vil nå gå samme veien som Saga og Carbon Transition og muligens bli en rein investerings selskap. De som kjøper aksjen nå. For 1 kr i verdier får 80-90 øre ved å kjøpe aksjen på dagens kurs
BlackPearl
06.11.2021 kl 16:38
5800
Når jeg tenker nedsalg så tenker jeg mer på små aksjonærer som er fått dobbelt så mye aksjer til 1,5, og dem er nok fornøyd me 10-20% fortjeneste…av 4,2 tusen aksjonærer så er nok en god del som er kortsiktig, 35% av dem er ikke tegnet seg på EMi av en eller annen grunn, så de aksjene ar havnet hos tegnere…jeg ser fortsatt mulighet for en lite dupp på mandag…den kommer nok å stige mot 2 tallet etter dette. 30.11 kan vi glede oss til noe gode tall og mulig det kommer noe melding om oppkjøp av solpark😀 men da kan vi snakke om nye høyder
Kjøpte du deg inn?
Kjøpte du deg inn?
Ticker
08.11.2021 kl 09:47
5769
Hmm aksjene har stått noen dager på VPS men kommer ikke opp i porteføljen min hos nordea , er vel på tide å få de snart
Nyttmarked
08.11.2021 kl 12:55
5857
Virker som mange har fått sine aksjer nå mtp omsetning og nedsalget til 1.67!
BlackPearl
08.11.2021 kl 16:22
5951
Ok, tider på litt forsinkelser …mine er på plass, så håper jeg at jeg får kjøpt flere fremover
BlackPearl
09.11.2021 kl 21:57
5827
Etter gjennomføringen av Fortrinnsrettsemisjonen er betaling for totalt 36 643 Enheter forfalt og ikke gjort opp. Disse Enhetene har derfor blitt re-allokert i henhold til vilkår som angitt i prospektet utarbeidet i forbindelse med Fortrinnsrettsemisjonen og til en pris lik tegningskursen på NOK 1,50 i Fortrinnsrettsemisjonen.
Alle 36 643 Enheter er nå re-allokert til K Hjellnes-Polyteknikk AS, et selskap som har samme styreleder som Aega, Halldor Chr. Tjoflaat.
https://newsweb.oslobors.no/message/546367
Alle 36 643 Enheter er nå re-allokert til K Hjellnes-Polyteknikk AS, et selskap som har samme styreleder som Aega, Halldor Chr. Tjoflaat.
https://newsweb.oslobors.no/message/546367
BlackPearl
10.11.2021 kl 05:30
5736
Håper at du er fått dine aksjer, ser at Aega allokerte siste igår
Ticker
10.11.2021 kl 11:06
5645
Mine mangler fremdeles men ligger på VPS
Flere som ikke har fått aksjene?
Flere som ikke har fått aksjene?
båtliv
10.11.2021 kl 15:49
5643
Det var dessverre for sent og CEO kunne ikke gjøre noe med det. Like fullt kan det være muligheter for at de blir overført til mars for omsetting da, - om enn ikke på det åpne markedet. Vi får bare se videre, - men irriterende var det!
Nyttmarked
10.11.2021 kl 20:09
5591
Du kan trøste deg med at kursen er 1.7 nå, så om du føler du vil eksponere deg mer mot selskapet så er jo nå en fin mulighet. Men ja, synd å miste rettene sine.
BlackPearl
10.11.2021 kl 20:16
5681
Mann betaler jo snitt prisen nå vis man ser litt lenger frem i tid, fortsatt under NAV 😀 den overrasker med noe fine tall om par -tre uker og da er vi godt over 2 kr
Ticker
11.11.2021 kl 09:43
5564
Har nå fått tr-A og tr-B for mars og juni.
Er det noen som vet om de mistes om en selger alle aksjene, eller er de "kjøpt og betalt" uavhenging av
antall eiende aksjer i Aega ?
Er det noen som vet om de mistes om en selger alle aksjene, eller er de "kjøpt og betalt" uavhenging av
antall eiende aksjer i Aega ?
BlackPearl
11.11.2021 kl 18:01
5516
Hei!
Vis jeg har forstått riktig så mann mister ikke del 2 og 3 fra TR ved å selge beholdningen sin nå, men det står ingen sted tydelig om dette.
02.12 går ut fristen for begge EMI….. så vis du tegner mars EMI da, er du med automatisk til Juni EMI…jeg ville nok ventet med salget til 03.12 da er man trygg
Vis jeg har forstått riktig så mann mister ikke del 2 og 3 fra TR ved å selge beholdningen sin nå, men det står ingen sted tydelig om dette.
02.12 går ut fristen for begge EMI….. så vis du tegner mars EMI da, er du med automatisk til Juni EMI…jeg ville nok ventet med salget til 03.12 da er man trygg
BlackPearl
15.11.2021 kl 17:18
5256
Den er nok litt annerledes idag en da denne va skrevet(12.11)
Lang sikt
Aega viser en sterk utvikling innenfor en stigende trendkanal på lang sikt. Stigende trender indikerer at bedriften er inne i en positiv utvikling og at kjøpsinteressen blant investorene er økende. Aksjen ga salgssignal fra en rektangelformasjon ved bruddet ned gjennom støtten ved 1.76 kroner. Videre nedgang til 1.14 kroner eller lavere er signalisert. Aksjen har støtte ved cirka 0.93 kroner og motstand ved cirka 4.54 kroner. RSI divergerer positivt mot kursen, noe som indikerer mulighet for en reaksjon opp. Aksjen anses samlet sett teknisk nøytral på lang sikt.
Anbefaling en til seks kvartalers sikt: Hold (Score: 12)
BlackPearl
15.11.2021 kl 17:20
5267
15. november 2021 – Aega ASA (Aega) har signert et ikke-bindende tilbud om å potensielt erverve to solparker i Italia med total produksjonskapasitet på 1,3 MW. https://newsweb.oslobors.no/message/546911
BlackPearl
15.11.2021 kl 17:28
5255
Aega er for tiden i forhandlinger med flere andre mulige selgere av solparker i Italia. På generell basis vil Aega fremover varsle aksjonærene når enten en «foreløpig gjensidig bindene aksjekjøpsavtale» eller en «endelig bindende aksjekjøpsavtale» er signert.……
dette må være fin kursdrivende melding😀 ikke rart at denne begynte å bevege seg idag
dette må være fin kursdrivende melding😀 ikke rart at denne begynte å bevege seg idag
Nyttmarked
15.11.2021 kl 18:11
5201
Her var det noen som visste om avtalen på forhånd, før den ble børsmeldt. Gikk fra et volum på 25k aksjer rundt kl 12, til plutselig 1.5mill klokken 15 i dag. Ikke sikkert det blir noe særlig kursutslag i morgen, da kursen allerede har gått en del.
BlackPearl
15.11.2021 kl 20:19
7769
https://finansavisen.no/nyheter/energi/2021/11/15/7773028/vurderer-kjop-av-to-solparker-i-rute-til-a-doble-portefoljen?internal_source=sistenytt
Aega går nå inn i en eksklusivitetsperiode for å gjennomføre teknisk og juridisk gjennomgang av de to solparkene. Dersom utfallet av disse gjennomgangene er tilfredsstillende vil partene signere en aksjekjøpsavtale.
– Vi ser positivt på vår tilgang til kjøpsmuligheter i Italia, og er i rute til å doble porteføljen og dermed nå vårt uttalte mål på 10 MW i 2022, sier Nils Petter Skaset, adm. direktør i Aega.
Nils Petter Skaset, adm. direktør i Aega FOTO: AEGA
Dersom alt går etter planen estimerer Aega at en endelig aksjekjøpsavtale kan signeres i løpet av første kvartal 2022. Da vil også finansielle detaljer offentliggjøres.
De to solparkene har samme eier og er lokalisert nær hverandre sentralt i Italia. Aega er for tiden i forhandlinger med flere andre mulige selgere av solparker i Italia, ifølge meldingen.
Aega går nå inn i en eksklusivitetsperiode for å gjennomføre teknisk og juridisk gjennomgang av de to solparkene. Dersom utfallet av disse gjennomgangene er tilfredsstillende vil partene signere en aksjekjøpsavtale.
– Vi ser positivt på vår tilgang til kjøpsmuligheter i Italia, og er i rute til å doble porteføljen og dermed nå vårt uttalte mål på 10 MW i 2022, sier Nils Petter Skaset, adm. direktør i Aega.
Nils Petter Skaset, adm. direktør i Aega FOTO: AEGA
Dersom alt går etter planen estimerer Aega at en endelig aksjekjøpsavtale kan signeres i løpet av første kvartal 2022. Da vil også finansielle detaljer offentliggjøres.
De to solparkene har samme eier og er lokalisert nær hverandre sentralt i Italia. Aega er for tiden i forhandlinger med flere andre mulige selgere av solparker i Italia, ifølge meldingen.
BlackPearl
15.11.2021 kl 20:40
7736
utelukker heler ikke en eller to short posisjoner som ble lukket idag….men det er soleklart at noen viste at melding kommer😀 uansett denne regnet vi at den er rundt hjørne, neste er å vente å se hvor mye må dem punge ut. Tviler på at det blir noe fjorårets scenario med kursutvikling
BlackPearl
15.11.2021 kl 22:43
7703
dagens melding og litt bevegelse i kursen ga noe positive signaler, litt bedre score og anbefaling😀
Lang sikt
Aega ligger i en stigende trendkanal på lang sikt. Det viser at investorer over tid har kjøpt til stadig høyere kurser for å komme seg inn i aksjen og indikerer en god utvikling for bedriften. Aksjen beveger seg i en rektangelformasjon mellom støtte på 1.76 kroner og motstand på 2.48 kroner. Etablert brudd på et av disse nivåene vil signalisere videre retning. Aksjen har støtte ved cirka 0.93 kroner og motstand ved cirka 4.54 kroner. RSI divergerer positivt mot kursen, noe som indikerer mulighet for en reaksjon opp. Aksjen anses samlet sett teknisk positiv på lang sikt.
Anbefaling en til seks kvartalers sikt: Kjøp (Score: 73)
Totalanalyse
Aega er teknisk nøytral på kort sikt, men positiv på mellomlang og lang sikt. Aksjen er nøytral på innsidehandler.
Anbefaling en til seks måneders sikt: Kjøp (Score: 67)
Lang sikt
Aega ligger i en stigende trendkanal på lang sikt. Det viser at investorer over tid har kjøpt til stadig høyere kurser for å komme seg inn i aksjen og indikerer en god utvikling for bedriften. Aksjen beveger seg i en rektangelformasjon mellom støtte på 1.76 kroner og motstand på 2.48 kroner. Etablert brudd på et av disse nivåene vil signalisere videre retning. Aksjen har støtte ved cirka 0.93 kroner og motstand ved cirka 4.54 kroner. RSI divergerer positivt mot kursen, noe som indikerer mulighet for en reaksjon opp. Aksjen anses samlet sett teknisk positiv på lang sikt.
Anbefaling en til seks kvartalers sikt: Kjøp (Score: 73)
Totalanalyse
Aega er teknisk nøytral på kort sikt, men positiv på mellomlang og lang sikt. Aksjen er nøytral på innsidehandler.
Anbefaling en til seks måneders sikt: Kjøp (Score: 67)
paskar
15.11.2021 kl 23:17
7674
Hva er det jeg ikke forstår. De skriver på hjemmesidene sine at de har fem vindparker som tilsammen produserer 6.61 GWh . Dette tilsvarer årsproduksjonen til 1 stk 2,5MW vindturbin med 30% kapasitetsfaktor (2.52MW *8760*0.3=6623 MWh) . Vindturbinene passerte 2.5MW for 15 år siden og kapasitetsfaktor på 30% er middels bra på land. Har jeg regnet riktig?
I såfall virker det overdrevent at et børsnotert selskap skal ha så liten produksjon.
I såfall virker det overdrevent at et børsnotert selskap skal ha så liten produksjon.
BlackPearl
16.11.2021 kl 05:47
7589
du tenker vel solparker?
dem har samlet 5 MWp som produserer ca 6,61 GWh, alderen mellom 8-10 år..også dem har planer å doble produksjon
dem har samlet 5 MWp som produserer ca 6,61 GWh, alderen mellom 8-10 år..også dem har planer å doble produksjon
paskar
16.11.2021 kl 08:34
7511
Jeg er Klerk over at de drifter solparker, men produksjonen er jo mikroskopisk! Denny vesle produksjonen skal drifte et børsnoter selskap med kontorer i flere land. For meg så virker det som om den virkelige forretningsideen er å selge nye aksjer!
BlackPearl
16.11.2021 kl 19:39
7401
Så lenge dem kjøper flere parker for pengene de får gjennom emi så er dette bra. De kommer nok å kjøpe å selge solparker innimellom, ellers sist ble det noe positive Q-tall om noe dager for vi nye resultater, gjenstår å se hvordan er inntjening nå.
BlackPearl
26.11.2021 kl 20:01
6966
Topp 50 total +191 698 +0,57% 33 974 896 51,1647%
Topp50 eier halvparten av aksjene som er veldig bra for en så lite selskap. Q tall bør overraske positivt, det er ikke mye som endret seg i siste…NSOL investering er gått litt ned i verdi men fortsatt er på pluss siden…Strømpriser er blitt ganske høye så vi har nok profittert en del der. vi vet omtrent hva som kommer å skje fremover i selskapet så prisen kommer til å holde seg på denne nivået en stund til, EMI penger ligger klare for å bli brukt til oppkjøp…..selvsagt ingen kan regne med virus varianter som kan slå litt hardt innimellom. Dette blir nok midlertidlig forhåpentligvis, ellers ser jeg fin mulighet for å handle billigere aksjer vis mandag over helga er blå😀
Topp50 eier halvparten av aksjene som er veldig bra for en så lite selskap. Q tall bør overraske positivt, det er ikke mye som endret seg i siste…NSOL investering er gått litt ned i verdi men fortsatt er på pluss siden…Strømpriser er blitt ganske høye så vi har nok profittert en del der. vi vet omtrent hva som kommer å skje fremover i selskapet så prisen kommer til å holde seg på denne nivået en stund til, EMI penger ligger klare for å bli brukt til oppkjøp…..selvsagt ingen kan regne med virus varianter som kan slå litt hardt innimellom. Dette blir nok midlertidlig forhåpentligvis, ellers ser jeg fin mulighet for å handle billigere aksjer vis mandag over helga er blå😀
Redigert 27.11.2021 kl 08:03
BlackPearl
30.11.2021 kl 17:59
6712
omtrent som forventet, blir nok liggende på dette nivået en stund til😀
BlackPearl
30.11.2021 kl 20:44
6747
Geit å legge denne her også selv om den er fra idag tidlig
https://finansavisen.no/nyheter/energi/2021/11/30/7780833/aega-fastholder-malet-om-produksjonsdobling?internal_source=sistenytt
https://finansavisen.no/nyheter/energi/2021/11/30/7780833/aega-fastholder-malet-om-produksjonsdobling?internal_source=sistenytt
BlackPearl
02.12.2021 kl 05:20
6652
Denne delen har jeg nok misforstått litt….Når skal det tegnes til EMI 2 og 3, om det skal tegnes i hele tatt for dem?
Tenkte å sende mail til selskap vis jeg ikke får svar her
Styret foreslår at generalforsamlingen utsteder frittstående tegningsretter for å ivareta strukturen i Fortrinnsrettsemisjonen (som videre beskrevet og definert under punkt 3, med alle tilhørende definisjoner) og i forbindelse med utstedelsen av Tegningsrettene Runde 2. For å dekke det potensielt nødvendige antall frittstående tegningsretter, herunder at én Tegningsrett Runde 2 skal tilbys for hver Nye Aksje som tegnes i Fortrinnsrettsemisjonen, må det utstedes minimum
8 000 000 og opp til maksimum 18 000 000 frittstående tegningsretter. Hver Tegningsrett Runde 2 skal gi rett til å tegne seg for én aksje i Selskapet den 16. juni 2022 til en tegningskurs på NOK 1,90. Endelig antall frittstående tegningsretter som skal utstedes vil avhenge av hvor mange Omsettelige Tegningsretter som utøves i Fortrinnsrettsemisjonen og med det hvor mange Nye Aksjer som tegnes for i Selskapet.
For å ivareta formålet med de frittstående tegningsrettene foreslår styret at aksjeeiernes fortrinnsrett til tegning av frittstående tegningsretter i henhold til allmennaksjeloven § 11-13 fravikes.
Det vises til punkt 3 for en kort redegjørelse(Tegningsrettene skal tegnes senest 2. desember 2021), i henhold til allmennaksjeloven, for forhold som må tillegges vekt ved tegning av frittstående tegningsretter og hendelser av vesentlig betydning for Selskapet som er inntruffet etter siste balansedag.
Tenkte å sende mail til selskap vis jeg ikke får svar her
Styret foreslår at generalforsamlingen utsteder frittstående tegningsretter for å ivareta strukturen i Fortrinnsrettsemisjonen (som videre beskrevet og definert under punkt 3, med alle tilhørende definisjoner) og i forbindelse med utstedelsen av Tegningsrettene Runde 2. For å dekke det potensielt nødvendige antall frittstående tegningsretter, herunder at én Tegningsrett Runde 2 skal tilbys for hver Nye Aksje som tegnes i Fortrinnsrettsemisjonen, må det utstedes minimum
8 000 000 og opp til maksimum 18 000 000 frittstående tegningsretter. Hver Tegningsrett Runde 2 skal gi rett til å tegne seg for én aksje i Selskapet den 16. juni 2022 til en tegningskurs på NOK 1,90. Endelig antall frittstående tegningsretter som skal utstedes vil avhenge av hvor mange Omsettelige Tegningsretter som utøves i Fortrinnsrettsemisjonen og med det hvor mange Nye Aksjer som tegnes for i Selskapet.
For å ivareta formålet med de frittstående tegningsrettene foreslår styret at aksjeeiernes fortrinnsrett til tegning av frittstående tegningsretter i henhold til allmennaksjeloven § 11-13 fravikes.
Det vises til punkt 3 for en kort redegjørelse(Tegningsrettene skal tegnes senest 2. desember 2021), i henhold til allmennaksjeloven, for forhold som må tillegges vekt ved tegning av frittstående tegningsretter og hendelser av vesentlig betydning for Selskapet som er inntruffet etter siste balansedag.
blundstone
02.12.2021 kl 07:10
6639
Neste runde er 10. mars 2022, da kan vi med tegningsretter kjøpe nye aksjer til 1,70 kr. Tredje og siste runde er 16. juni 2022, da kan vi kjøpe nye aksjer til 1,90 kr.
https://newsweb.oslobors.no/message/544224
https://newsweb.oslobors.no/message/544224
Ticker
02.12.2021 kl 09:09
6713
Tegningsretter er allerede registrert på VPS og ligger klar når tiden er inne for bestilling om du vil bruke de
BlackPearl
02.12.2021 kl 17:11
6729
Takk for svar til begge.
Da kommer det nok melding når tiden nærmer seg, jeg kommer nok å bruke opp mine…ellers faller dem bort vis man ikke gjør det, dem er nok ikke mulig å selge da.
Da kommer det nok melding når tiden nærmer seg, jeg kommer nok å bruke opp mine…ellers faller dem bort vis man ikke gjør det, dem er nok ikke mulig å selge da.
BlackPearl
14.12.2021 kl 21:19
6612
flere som kjøper
https://newsweb.oslobors.no/message/549357
https://newsweb.oslobors.no/message/549358
Chief Financial Officer and primary insider Ingebrikt Bjørkhaug has today acquired 140,000 shares in Aega ASA. All shares were acquired in the market. Following this transaction Ingebrikt Bjørhaug holds 313,807 shares in Aega ASA.
https://newsweb.oslobors.no/message/549357
https://newsweb.oslobors.no/message/549358
Chief Financial Officer and primary insider Ingebrikt Bjørkhaug has today acquired 140,000 shares in Aega ASA. All shares were acquired in the market. Following this transaction Ingebrikt Bjørhaug holds 313,807 shares in Aega ASA.
BlackPearl
30.12.2021 kl 18:36
6174
BlackPearl
12.01.2022 kl 07:32
5907
12 januar 2022 – Aega ASA (Aega) har signert et gjensidig bindende tilbud om kjøp av to solparker i Italia med en total kapasitet på 1,33 MW.
https://newsweb.oslobors.no/message/551163
https://newsweb.oslobors.no/message/551163
Redigert 12.01.2022 kl 07:33
Odi.1
12.01.2022 kl 14:39
5928
Ikke helt fart i aksjen med denne meldingen, tror en det blir mye Emi som må til for å gjennomføre disse kjøpene?
BlackPearl
12.01.2022 kl 16:15
5960
Den bør ikke gå lenger ned en dette ihvertfall…litt rart at den er ikke reagert noe mer, mulig kommer mer imorgen. Ser at det har vært litt mer aktivitet i før ørs perioden en vanlig.
Dem har mer en nok penger for å gjennomføre den” vesle” kjøpet, ellers kommer det påfyll i
mars og juni.
den er fra idag tidlig
https://finansavisen.no/nyheter/energi/2022/01/12/7801218/solselskap-kjoper-to-nye-parker-i-italia
Dem har mer en nok penger for å gjennomføre den” vesle” kjøpet, ellers kommer det påfyll i
mars og juni.
den er fra idag tidlig
https://finansavisen.no/nyheter/energi/2022/01/12/7801218/solselskap-kjoper-to-nye-parker-i-italia
Redigert 12.01.2022 kl 18:25
BlackPearl
15.01.2022 kl 10:35
5729
Det ble pratet litt om Aega i denne episoden av Aksjesladder
https://soundcloud.com/user-368296438/arrestfrieri-kursbohnn-og-manipulasjonsvarsel?fbclid=IwAR0Chdu3-mnqmtUP-gNJmWvXBrPVLauBCVknzjrCAFBROXOfgqm2uLrtfnk
https://soundcloud.com/user-368296438/arrestfrieri-kursbohnn-og-manipulasjonsvarsel?fbclid=IwAR0Chdu3-mnqmtUP-gNJmWvXBrPVLauBCVknzjrCAFBROXOfgqm2uLrtfnk
BlackPearl
17.01.2022 kl 20:43
5485
Idag ble det litt liv i aksjen igjen, fin avslutning på dagen og vi er litt nærmere reale verdi av aksjen….det ble litt endring blant topp 50, igjen har vi fått noe kjente navn på lista men samtidig så er noen som er mistet tålmodighet og begynt med nedsalg…det er sunt med litt skifte innimellom …..emi del to er rett rundt hjørne, og kursen bør ligge litt over 1,7 vis det skal være lønnsomt å tegne seg igjen
BlackPearl
21.01.2022 kl 16:37
5196
https://newsweb.oslobors.no/message/551792
Chief Executive Officer and primary insider Nils Petter Skaset has today through his wholly owned investment company Brezza AS, acquired 100,000 shares in Aega ASA. All shares were acquired in the market…..snitt 1,616
…
Allrounder
25.01.2022 kl 14:32
5064
Hvem er det som har lagt ut en ordre på 271K aksjer til kurs 1,48?🤦♂️
BlackPearl
25.01.2022 kl 17:19
5166
Halldor Christen Tjoflaat solgte sin siste posisjon 250 K….mulig at Rybo Nor som er i hans eie har overtatt den posisjon , siden antall aksjer som Halldor eide tidligere tilsvarer antallet som RyboNor eier pdd