Sabrura- og Big Bite-eieren lanserer nytt asiatisk restaurantkonsept
Bitastad står bak restaurantkonsepter som Sabrura, Big Bite, Jordbærpikene og Kompis. Nå lanserer serveringsgiganten et nytt asiatisk restaurantkonsept, Sanoi.
Publisert 5. mars 2023
Lesetid: 3 minutter
Artikkellengde er 668 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F79569608.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3Dec1966a0f4d680bbf2f92e2f5485d7d6af5ada6006d8d8ed05d77e68318dc782)
SKAL ÅPNE FLERE SANOI-RESTAURANTER: – Vi skal først høste erfaringer, og så er ambisjonen å skalere, sier konsernsjef Bjørn Vidar Tessem i Bitastad (t.h.). Her står han i Sanoi-lokalene med kjedesjef i Bitastad, Preben Oosterhof (t.v.), og Jonas André Nåvik, som sammen har stått for utviklingen av Sanoi. Nåvik står også bak trondheimsrestauranten Fagn, som har stjerne i Michelin-guiden. Foto: Philip Falck Rønnes