<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Kaster seg inn i kampen om nettkundene

Spar er andre dagligvarekjede som går på nett.

Publisert 27. aug. 2016
Oppdatert 27. aug. 2016
Lesetid: 1 minutt
Artikkellengde er 95 ord
Bendiksby, Terje

Norgesgruppens Spar-kjede blir landets andre daglig­varekjede som tar opp kampen om dagligvarer på nettet, skriver DN.- Vi har så langt testet ut netthandel i en pilot, men nå går vi stegvis ut mot kundene, sier Spars kjededirektør Ole Christian Fjeldheim til avisen.Første uken i september sparkes det hele i gang i Oslo, for Ålesund følger senere i måneden.- Vi sjekker tilslaget i markedet før vi gjør full utrulling, sier Fjeldheim til DN.- Tjene penger fra dag én er det ingen som gjør. Man må heller se på denne kanalen som en del av forretningsmodellen, sier Spar-sjefen.