Vokste med 15 prosent i fjor

Lasse Lauritzen startet med å selge kulepenner og nøkkelringer til bedriftene. I fjor hadde selskapet sin kraftigste vekst siden 2011.

TROR PÅ NORDISK VEKST: – Veksten i fremtiden vil komme i de andre nordiske landene, sier Lasse Lauritzen, adm. direktør i Idé House of Brands. Til venstre trykkoperatør Marius Kalatzis. FOTO: Anders Horntvedt

99 kr første måned

Deretter 569 kr / mnd

Bestill

99 kr gjelder kun nye abonnenter

Med eller uten papiravis til samme pris

Ta kontakt for bedriftsabonnement

Under 30 år? 50% rabatt

  • Alle pluss-saker på både Finansavisen.no og Kapital.no
  • Trygve Hegnars leder hver dag
  • eAvis i app klokken 21.00 dagen før utgivelse
  • Listen over 400 rikeste ++
  • Gratis streaming av alle Finansavisens eventer, inkludert Investordagen