Utfordrer Clear Channel og JCDecaux
Utendørsreklamesaktøren Ocean Outdoor Norway skal utfordre gigantene. Målet er å nær tidoble omsetningen i løpet av fem år.
Publisert 20. okt. 2020
Oppdatert 22. okt. 2020Lesetid: 2 minutter
Artikkellengde er 379 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F57433052.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3Dc1a9d93db7a409ab4e92b3d05e8b866a7f74450adb0a067873d546f83e35d394)
SKJERMER PÅ BUSSTERMINALEN: Ocean Outdoor Norway har vunnet en kontrakt med Oslo Bussterminal. Kontrakten har en verdi på over 50 millioner kroner over fem år. Foto: Mahmoud Ahmad Al Ashkar