utendørsreklame
onsdag 7. desember 2022
Jakter ny partner til gigantavtale
torsdag 13. oktober 2022
Reklameomsetningen flater ut
fredag 16. september 2022
Mer enn halve veksten er utendørs
torsdag 9. september 2021
Kraftig minus innen utendørsreklame
Fjoråret ble nådeløst for utendørsreklameselskapet Clear Channel Norway. En allerede rød bunnlinje i 2019 ble knallrød i 2020.
fredag 27. november 2020
Miniaktør vant utendørsreklameavtale verdt 50 mill.
Ocean Outdoor Norge har signert avtaler om utendørsreklame ved kjøpesentre til en verdi av 50 millioner kroner.
tirsdag 20. oktober 2020
Utfordrer Clear Channel og JCDecaux
Utendørsreklamesaktøren Ocean Outdoor Norway skal utfordre gigantene. Målet er å nær tidoble omsetningen i løpet av fem år.
torsdag 6. august 2020
Nye røde år i Clear Channel
Utendørsreklamegiganten Clear Channel tapte penger i fjor, og med coronapandemien ventes ytterligere underskudd i 2020.
fredag 15. november 2019
Oktobersmell i reklame – helårsvekst ute av syne
Mediebyråforeningen mener det nå skal svært mye til for at 2019 blir bedre enn 2018.
Last flere artikler