Jakter ny partner til gigantavtale
Det dreier seg om en milliardkontrakt når Sporveien Media nå utlyser en avtale om rettighetene til å formidle reklame tilknyttet kollektivtrafikken i Oslo og tidligere Akershus.
Publisert 7. des. 2022
Lesetid: 3 minutter
Artikkellengde er 3 ord![Article lead](https://imaginary.finansavisen.no/resize?url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F74841188.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3D186358897bb5a9d6126bbd18892ed4559754e27dc61b353b6c802b89e0ad433d)
STOR KONTRAKT: – Sporveien Media omsatte for 129 millioner kroner før corona, i 2019. I år ligger vi an til omsetningsrekord, sier Inge Aasen (t.h.), daglig leder i Sporveien Media. Her sammen med produktsjef Tor Hornslien. Foto: Eivind Yggeseth