Superår for Sumo – satser i Tyskland
Sumo-kjeden avsluttet fjoråret med kraftig vekst. Nå skal det norske restaurantkonseptet eksporteres.
Publisert 9. juli 2021
Lesetid: 4 minutter
Artikkellengde er 4 ord![Article lead](https://imaginary.finansavisen.no/resize?url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F72808941.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3D2f72a7584f97e95964a59014b6d48c0218c946a3021d071968b69aebf01fb95e)
SUKSESS i 2020: Med en satsing på takeaway og coronaåpne restauranter, kunne Sumo-kjeden notere en omsetningsvekst på 21–22 prosent i fjor. Lønnsomheten ble dessuten kraftig forbedret. Her fra Sumo på Solli plass i Oslo. Foto: Iván Kverme