annonsemarked
tirsdag 23. november 2021
Vil lokke flere norske bedrifter til TikTok
tirsdag 21. september 2021
Herlig – vi øker
tirsdag 31. august 2021
Kraftig vekst for annonseinvesteringene
søndag 6. juni 2021
Norsk Google- og Facebook-utfordrer henter 110 millioner
Kobler har utviklet en personvernvennlig annonseplattform. Nå henter selskapet 110 millioner med Sparebank 1 Markets som våpendrager.
søndag 2. mai 2021
Valgte Webstep til annonseplattform
Aller og Amedia valgte Webstep for til å utvikle en ny annonseplattform.
fredag 27. november 2020
Mediene har mistet to av ti annonsekroner
Norske medier har mistet 19 prosent av annonseinntektene under coronapandemien, viser tall som Medietilsynet har hentet inn.
søndag 19. juli 2020
Vil ta annonsekroner fra tech-gigantene
Kobler utfordrer mektige Google og Facebook i annonsemarkedet. Våpenet det bruker er å koble annonser med relevant redaksjonelt innhold.
fredag 12. juli 2019
Reklameomsetningen sank med 32 prosent i juni
Mediebyråenes reklameomsetning gikk på en kraftig smell i juni. Størst var nedgangen på de to største reklamebærerne TV og internett.
tirsdag 18. oktober 2016
Kraftig fall i annonseinntekter for avisene
Norske papiraviser tapte i fjor hele 740 millioner kroner i annonseinntekter. Samtidig økte inntektene fra digital annonsering kun med 21 millioner kroner.
mandag 22. august 2016
Annonser skal gi økt inntjening i Asia
Telenor vil ha del i det raskt voksende asiatiske markedet for mobilannonser.
Last flere artikler