<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
pr-bransjen
Søkkrik Kahoot-topp kjøper Geelmuyden Kise
Hans Geelmuyden overlater kontrollen i PR-byrået Geelmuyden Kiese til to bransjeveteraner.
Vil legge Geelmuyden i arkivskuffen
PR-selskapet Geelmuyden Kiese er nå definert som betydningsfull for utviklingen av Norge, og dermed også bevaringsverdig.
Gullmarginer i PR-bransjen
PR- og kommunikasjonsbransjen er en bransje med særdeles gode marginer. I to av selskapene er resultat før skatt på over 40 prosent av inntektene.
Arcus-direktør blir PR-mann
Per Bjørkum slutter som konserndirektør for kommunikasjon og IR i Arcus. Han vender tilbake til PR-bransjen, som leder i Leidar Norway.
Bransjeguruer taper penger som gründere
Reklameprofiler brøt opp fra McCann og startet for seg selv. De seneste to årene har omsetningen kollapset. 
Vil ha partiregler mot PR-politikere
AUF-topper mener tette bånd mellom politikk og lobby svekker tilliten til de politiske partiene og mener Arbeiderpartiet bør sette en stopper for dobbeltroller.
Vedum vil stenge døren mellom politikk og PR-bransje
Den som velger PR-bransjen, velger bort politikken, mener Sp-leder Trygve Slagsvold Vedum. Han vil ha slutt på at folk går rett fra PR til politikk.