<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
avatar

Lars K. Midtsjø

Mine siste artikler
Slik ble erkeengelske Clarks Jamaicas største merkevare
Skoleuniform, militærutstyr og trendy fottøy. Hvordan erkeengelske Clarks ble Jamaicas største merkevare.
Investeringsbank verdisetter digital trend til 50 milliarder dollar
Mens Zuckerberg så vidt har rukket å rette snuten mot «metaverset», har luksusmerkene allerede tjent milliarder på salg av digitale klær.
I TV-serien Succession er klærne en viktig del av maktspillet
Caps til dressen? Cardigan på styremøtet? Solbriller på jobb? Ja, hvis kontoret ditt er på en yacht. I serien Succession er klærne en viktig del av maktspillet.
Trøffeljegerne fra Piemonte: Innblikk i en lukket verden
Trøffeljegerne fra Piemonte gir et lite innblikk inn til en lukket verden bak den kulinariske råvaren, forretningsaspektet, jegerne og deres hunder.
Tom Ford letter på sløret i ny bok
De som trodde at Tom Ford allerede hadde fortalt alt, vil åpenbart få en overraskelse i hans andre bok.
Norsk skjortemerke solgte ut etter en drøy måned
Norske skjorter tar opp kampen mot gamle amerikanske klassikere. «Button-down» skjorta er den nye allværsjakka i det norske kontorlandskapet.
Gucci og Xbox inngår uventet samarbeid
Hva har egentlig Xbox og Gucci til felles?
Kostymene i Gucci-filmen produsert av konkurrenten
Filmen kan beskrives som en tre timer lang reklamefilm med vesker og sko i hovedrollen, men da de skulle gjenskape herregarderoben måtte de ta kontakt med en annen italiensk luksusaktør.
Denne råvaren er blitt dobbelt så dyr
Sett lite trøfler på menyen denne høsten? Det er ikke så rart. Prisen på råvaren har doblet seg – noen steder også blitt fire ganger så dyrt som året før. Flere har omtalt 2021 som den store «trøffelkrisen».
Luksushotell slipper kleskolleksjon
The Ritz Paris har sluppet en kleskolleksjon som overgår de dyreste motemerkene i sin egen hjemby.