kristin brimi
onsdag 15. mars 2023
– Det blir krevende tider
torsdag 12. januar 2023
Reklameåret som bråbremset
onsdag 14. desember 2022
Knallstarten er visket ut: – Vi går inn i et mer nedtonet marked
torsdag 13. oktober 2022
Reklameomsetningen flater ut
Reklameomsetningen falt i september, men for året som helhet ligger det fortsatt an til vekst. Sosiale medier trekker ned, mens utendørsreklame står for mesteparten av veksten.
fredag 16. september 2022
Mer enn halve veksten er utendørs
Reklameomsetningen går mot vekst i 2022, med utendørsreklamen som en sterk drivkraft.
tirsdag 15. mars 2022
Opp 22 prosent etter to måneder
Reklameomsetningen er tilbake på 2018-nivå. Digitale medier og TV trekker opp sammen med kino og utendørsreklame. Podcaster og influencere trekker ned.
Last flere artikler