<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
pr
Seksdobling på kino etter James Bond-premieren
Reklameomsetningen på kino steg hele 600 prosent i oktober isolert, men segmentet har stadig litt å ta igjen fra i fjor.
Kan noen please skru av bærekraftskakofonien?
Problemet er ikke lenger grønnvasking, men at så mange insisterer på å snakke om bærekraft i alle kanaler hele tiden, skriver Simen Johannessen i Gambit H+K.
Dagligvarekjedene er avslørt
Narrativet om at pengemaskinene i dagligvarebransjen «aldri gir seg på pris» og nærmest går i krigen for kundene er gjennomskuet, skriver Lukas Loeb.
Tre råd til nykommere på børs
Med mange nye børsselskaper tilspisses kampen om oppmerksomheten, skriver Mats Samdahl Weltz og Thomas C. Høie i First House.
Reklamegiganten kutter for 26 milliarder
WPP stopper tilbakekjøp, legger utbyttet på is, sløyfer 2020-guiding og sparer inn i usikkerheten. Totalt er det snakk om besparelser til rundt 2 milliarder pund.
Bransjeguruer taper penger som gründere
Reklameprofiler brøt opp fra McCann og startet for seg selv. De seneste to årene har omsetningen kollapset. 
Dumpet merkevare til 65 mrd.
Statoil står igjen øverst på pallen over Norges mest verdifulle merkevarer, men neste år kan Telenor overta tronen.