pr
fredag 10. juni 2022
Vil tjene egne penger uten pressestøtte
onsdag 18. mai 2022
Vekst og kjempeutbytte
tirsdag 15. mars 2022
Opp 22 prosent etter to måneder
mandag 15. november 2021
Seksdobling på kino etter James Bond-premieren
Reklameomsetningen på kino steg hele 600 prosent i oktober isolert, men segmentet har stadig litt å ta igjen fra i fjor.
tirsdag 29. juni 2021
Kan noen please skru av bærekraftskakofonien?
Problemet er ikke lenger grønnvasking, men at så mange insisterer på å snakke om bærekraft i alle kanaler hele tiden, skriver Simen Johannessen i Gambit H+K.
tirsdag 30. mars 2021
Dagligvarekjedene er avslørt
Narrativet om at pengemaskinene i dagligvarebransjen «aldri gir seg på pris» og nærmest går i krigen for kundene er gjennomskuet, skriver Lukas Loeb.
fredag 18. desember 2020
Tre råd til nykommere på børs
Med mange nye børsselskaper tilspisses kampen om oppmerksomheten, skriver Mats Samdahl Weltz og Thomas C. Høie i First House.
tirsdag 31. mars 2020
Reklamegiganten kutter for 26 milliarder
WPP stopper tilbakekjøp, legger utbyttet på is, sløyfer 2020-guiding og sparer inn i usikkerheten. Totalt er det snakk om besparelser til rundt 2 milliarder pund.
onsdag 25. september 2019
Bransjeguruer taper penger som gründere
Reklameprofiler brøt opp fra McCann og startet for seg selv. De seneste to årene har omsetningen kollapset.
fredag 10. august 2018
Dumpet merkevare til 65 mrd.
Statoil står igjen øverst på pallen over Norges mest verdifulle merkevarer, men neste år kan Telenor overta tronen.
Last flere artikler