<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-W3GDQPF" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Agenda

Annonsørinnhold

Annonsørinnhold

Julekalender luke 24: Finansavisen

Ønsker du å nå ut til finansbransjen og næringslivet med informasjon om bedriften din?

På Finansavisen Agenda kan store og små aktører reklamere for sin bedrift. Vi har et produksjonsteam som kan bistå med ideer, tekstproduksjon og fotografering, men det er også mulig å levere tekst og bilder selv. I saken kan du lenke til hjemmesiden din eller direkte til sider for kjøp og salg, og du kan selv velge å legge inn det du ønsker av bilder og video.

Finansavisen når ut til en kjøpesterk gruppe, og de fleste leserne våre er menn i alderen 35-55 år. Mange er ledere i privat næringsliv, bor sentralt i storbyene og har både høy inntekt, beslutningsmyndighet og påvirkningskraft.

I julekampanjen får nye kunder en innholdsartikkel hos Finansavisen Agenda til kun kr 19.000,- eks. MVA per uke, dersom bookingen skjer innen utgangen av 2022. Tilbudet gjelder for de tre første ukene i januar 2023 og kan ikke kombineres med andre rabatter eller tilbud.

Ta kontakt med anna.christine.collett@hegnar.no om du har spørsmål eller om du ønsker å booke tid.

Hvorfor reklamere hos Finansavisen?

  • Finansavisen.no har 2,2 millioner forsidevisninger i uken og rundt 800 000 unike brukere.
  • Innholdsmarkedsføring engasjerer målgruppen og øker din merkevarebevissthet. Relevant innhold fanger oppmerksomheten til leserne og gir deg riktig trafikk til ønskelig landingsside.
  • Innholdsartiklene på Finansavisen.no har en gjennomsnittlig lesetid på 3 minutter.
  • Artiklene våre har en gjennomsnittlig CTA% (klikk inn til kundens hjemmeside) på 4%.
  • Benchmark for antall lesere per sak i uken er 1500 for B2C og 1000 for B2B. Det er de som faktisk leser artikkelen.
  • Inngangene fra Finansavisen.no har en gjennomsnittlig CTR på 0,20%.

Annonsørinnhold