Småskipene banker VLCC-ene
Vanligvis tjener VLCC-ene langt mer enn de mindre skipstypene. I 2024 har de imidlertid hengt etter både suezmax-er, aframax-er og de største produkttankskipene.
Publisert 2. mai
Oppdatert 2. maiLesetid: 2 minutter
Artikkellengde er 423 ord![](https://imaginary.finansavisen.no/resize?force=false&width=980&aspectratio=16%3A9&nocrop=false&interlace=true&url=https%3A%2F%2Fsmooth-storage.aptoma.no%2Fusers%2Fhegnar%2Fimages%2F92603095.jpg%3Ft%5Bquality%5D%3D100%26%26accessToken%3D2e7f3ff7436895f55c946d720ff943bfc8a916cb0d8749b0f475f33d84faf44f)
OPTIMIST: – Det er all grunn til fortsatt å være optimist på et fundamentalt sterkt tankmarked, sier Ole-Rikard Hammer i Arctic Securities. Foto: Iván Kverme